Terwijl hij masturbeert?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geerd menstrueert als een peerd
HAHAHAquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geerd menstrueert als een peerd
Hij wordt gepenetreerd terwijl zijn arie zweertquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl hij masturbeert?Alsof dat wat deert!
Maar hoe je het ook wendt of keert,quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij wordt gepenetreerd terwijl zijn arie zweert
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe je het ook wendt of keert,
ik denk niet dat hij er veel van leert!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je haalt wel lekker puntjes binnen zo
Ja hij is inderdaad wel heel plotseling opgeveerd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geerd is 'm gesmeerd volgens mij![]()
Hier afgeserveerdquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is inderdaad wel heel plotseling opgeveerd.
Hebben we hier inmiddels al een succesvolle rap mee geschreven die veel geld oplevert? Mijn bankrekening raakt aardig opgeteerd!quote:
Gezien hoeveel hij traint, zal hij er vast ongeveer zo uitzien:quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:35 schreef stokj het volgende:
@:Geerd Geerdje, ga naar je huisarts, als je menstrueert als een peerd is dat niet gezond.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind de tt wel leuk eigenlijk
FOK!Rapquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we hier inmiddels al een succesvolle rap mee geschreven die veel geld oplevert? Mijn bankrekening raakt aardig opgeteerd!
quote:
Zou haar gruwelijk hard willen nemenquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien hoeveel hij traint, zal hij er vast ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
Ik vond hem ook best hilarischquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind de tt wel leuk eigenlijk
Zolang ze maar niet nagesynchroniseerd gaat kreunen dan!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zou haar gruwelijk hard willen nemen
Je kent me nietquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij een staarwedstrijd naar elkaar zou ik wel winnen hoor
Hij kon er ook zo uitzien:quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien hoeveel hij traint, zal hij er vast ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent wel gewend iemand aan te staren?
En ik dacht dat je geen cougar was!![]()
Ik ga denk ik cancellen. Ik hou niet van mensen die zich nadrukkelijk overal willen uitnodigenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij kon er ook zo uitzien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mij ook niet, ik kan mijn emoties goed beheersen en strakke gezichten trekken (dat schijnt een specialiteit te zijn als HoS)quote:
Yup, klinkt idd echt als een manager!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij mij ook niet, ik kan mijn emoties goed beheersen en strakke gezichten trekken (dat schijnt een specialiteit te zijn als HoS)
Dat is ook een beetje raarquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga denk ik cancellen. Ik hou niet van mensen die zich nadrukkelijk overal willen uitnodigen
Dat jij HoS oid bent wil niet zeggen dat je alles weet of kanquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij mij ook niet, ik kan mijn emoties goed beheersen en strakke gezichten trekken (dat schijnt een specialiteit te zijn als HoS)
Head of statequote:Op donderdag 9 januari 2020 10:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zoek me het schompes om uit te zoeken wat een HoS isTell me. Ik heb klaarblijkelijk iets gemist en loopt achter in de 'slang' online. En Google komt alleen met het woordenboek; Hossen, uitbundig dansen
___!!!
We weten alleen nog niet van welk landquote:
Ik probeer hier voer in mini-ToT te krijgen, maar dat lukt vandaag wat minder goed dan normaal.quote:
Land van Ooitquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
We weten alleen nog niet van welk land
Ziekjes?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer hier voer in mini-ToT te krijgen, maar dat lukt vandaag wat minder goed dan normaal.
Straks prop ik 'm in z'n badje.
Wat voor een voer ? Wellicht 's leuk om zijn eten anders dan anders te presenteren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer hier voer in mini-ToT te krijgen, maar dat lukt vandaag wat minder goed dan normaal.
Straks prop ik 'm in z'n badje.
Nee, hij is gewoon wat koppigquote:
Brood met jam, en pyjamapap in zijn flesje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat voor een voer ? Wellicht 's leuk om zijn eten anders dan anders te presenteren.
quote:
Aha lekker opstandigquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon wat koppigHij heeft maar een paar slokjes melk genomen en 3 kleine stukjes brood.
Geef je hem een korst in zijn handjes, dan heb je kans dat hij het wel eet, maar hij heeft ook wat op de grond gegooid.
Gisteravond was het helemaal drama!quote:
Jezusquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond was het helemaal drama!Stuiter stuiter stuiter, naar bed gebracht, drie kwartier later: stuiter stuiter stuiter stuiter en dat tot een uurtje of 12!
Speciale vormpjes snijden. Maakt het wat speelser om te eten. Wellicht dat dat iets triggered bij hem.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Brood met jam, en pyjamapap in zijn flesje.
Normaal ook fruit, maar dat is nu ff op.
Haha met zijn 15 maanden denk ik niet dat dat veel uit zal maken. Misschien als hij een jaartje of 3 is?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Speciale vormpjes snijden. Maakt het wat speelser om te eten. Wellicht dat dat iets triggered bij hem.
toch minder masha kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond was het helemaal drama!Stuiter stuiter stuiter, naar bed gebracht, drie kwartier later: stuiter stuiter stuiter stuiter en dat tot een uurtje of 12!
[ afbeelding ]
Denk dat ze jou keihard neemtquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
FOK!Rap
[..]
[..]
Zou haar gruwelijk hard willen nemen
[..]
Ik vond hem ook best hilarisch
Komt van mijn handquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat ze jou keihard neemt![]()
Wat is deze tt dan![]()
Whehe!quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nice ! Zeg maar tegen Mini ToT dat we trots op hem zijn. Stoere knul.
dat vind jij niet erg om mee te kijkenquote:
Whehehe!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat vind jij niet erg om mee te kijken
Dan geef je hem toch geen eten als die niet wil?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
Hij heeft zijn boterhammetje bijna op!
Mag ook wel; het is bijna weer lunchtijd!Hij lijkt godverdomme z'n vader wel; die moet ook nog ontbijten!
Meh, moet wel regelmaat in zitten. 3x per dag gewoon een maaltijd. Maar dwingen doen we sowieso niet. Gewoon af en toe proberen en als hij zijn hoofd wegdraait wachten we gewoon nog ff met het nog een keertje aan te bieden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan geef je hem toch geen eten als die niet wil?
#viesdikquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
En z'n vader heeft net een pak Tucjes op zitten vreten!![]()
echt he.quote:
Kan lekker zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
En z'n vader heeft net een pak Tucjes op zitten vreten!![]()
VIESDIKquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik nog steeds suikervrij . koolhydraat arm. En man wat mis ik de suikergodver. Maar goed volhouden dus. Rest is trouwens wel erg lekker.
Gister nog een vreetkick..8 pannenkoeken op..maar wel met wat suiker gewoon minimaal, bak kwark 500gram met 250gram druiven ..en nog volkorenboterhammen met kaasquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik nog steeds suikervrij . koolhydraat arm. En man wat mis ik de suikergodver. Maar goed volhouden dus. Rest is trouwens wel erg lekker.
HOMOquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gozer wordt alleen maar dikker zag ik laatst...
Eerst gisteren gesmokkeld met droge groninger wordt v/d markt met Marne Mosterd. Zit natuurlijk verwerkte suikers inquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister nog een vreetkick..8 pannenkoeken op..maar wel met wat suiker gewoon minimaal, bak kwark 500gram met 250gram druiven ..en nog volkorenboterhammen met kaas
Maar anders eigenlijk nooit problemen om suiker te laten staan..helemaal niet lekker ook...maja als der een droge worst over is van de visite ofzo..ja die gaat wel op..maja knal je tenminste nog ff 22gram eiwitten naar binnen...suiker is gewoon kut...
Salades word ik niet echt geil van... na het sporten bak kwart met druiven, voor het werk ff koken gewoon halfkopje zilvervliesrijst, kippendijen vlees of rundvlees..zo een zak van 400gram wokgroente erbij en 2 gekookte eieren...en dan neem ik naar het werk nog 2 gekookte eieren mee, van die snoeptomaatjes, wortels of een paprika, rijstwafels, nootjes, en een appel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eerst gisteren gesmokkeld met droge groninger wordt v/d markt met Marne Mosterd. Zit natuurlijk verwerkte suikers inenfin, wel erg lekker !
Maar verder salades, hard gekookt eieren, kipfilet / pootjes, soepjes, noodle. En wat fruit natuurlijk. Maar actief suiker in de koffie, thee, frisdrank , bier drink ik niet meer. Koffie /thee alleen zonder.
Gast....heb je je eigen tanden nog ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
Zelf ben ik een kilootje of 74. Vroeger zat ik continu bij de Mac, vrat hele pakken koek en zakken snoep leeg en had standaard colaflessen bij m'n bed staan, en in die periode woog ik altijd ruim onder de 70 kilo!
en hoe lang ben je?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
Zelf ben ik een kilootje of 74. Vroeger zat ik continu bij de Mac, vrat hele pakken koek en zakken snoep leeg en had standaard colaflessen bij m'n bed staan, en in die periode woog ik altijd ruim onder de 70 kilo!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast....heb je je eigen tanden nog ?
I know!quote:
en 150 kiloquote:
Zal wel mooi zijn als ik dat dit jaar red met bankdrukken ...maar dat is wel heel veel...quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Ik zat te googlen op "Fat midget" om dat hier te gaan posten, maar ehhhh.....nee!
Toch maar niet!
zo zie ik haags wel voor mequote:
Nja mag hoorquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Ik zat te googlen op "Fat midget" om dat hier te gaan posten, maar ehhhh.....nee!
Toch maar niet!
Hoe vaak per week nu naar de sportschool dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:13 schreef dud0r het volgende:
dat wordt doordrukken
ik wil gewoon vooruitgang zien.
Enige doel wat ik dit jaar heb is dat ik weer op het niveau kom dat ik manpower zou kunnen springen.
ben sinds ik m'n hand gebroken is niet meer geweestquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe vaak per week nu naar de sportschool dan?
Te hard gefapt of watquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben sinds ik m'n hand gebroken is niet meer geweest
even kijken of ik morgenochtend even tijd kan maken.
ik was haags iets te hard aan het fistenquote:
Vond je wel geil om te doenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was haags iets te hard aan het fisten
Modjes plagen kusjes vragenquote:
dat wel jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond je wel geil om te doen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:29 schreef dud0r het volgende:
Maar @:geerd ik raakte een boom met trainen. middenhandsbeentje gebroken. nog twee weken gips.
quote:
Ah ja das kutquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Chagrijnig omdat m'n vlucht vertraagd is. Die debielen van Wizz vermelden dan ook niet even met hoeveel vertraagd.
Worden Katja Schuurman taferelen als het nog lang duurt...zonder de sex danquote:
Met fietsen ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:29 schreef dud0r het volgende:
Maar @:geerd ik raakte een boom met trainen. middenhandsbeentje gebroken. nog twee weken gips.
parkour.quote:
Weten ze wel hoelaat Bridget Maasland?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Chagrijnig omdat m'n vlucht vertraagd is. Die debielen van Wizz vermelden dan ook niet even met hoeveel vertraagd.
yup. en dan tijdens een sprong op flinke snelheid een boompje aantikken ging niet goedquote:
Nee. Die vliegt niet met z'n tokkie maatschappij.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weten ze wel hoelaat Bridget Maasland?
Lekker vroeg maar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog 14 minuutjes en dan lekker vrij
Uren zatquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
joah ff halfuurtje eerder. Vind wel mooi geweest.
HOMOquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:33 schreef Geerd het volgende:
GAIN VOEDSEL alweer binnen 4 eitjes in de wok (geen olie) 350 gram kip 400 gram groente half kopje rijst![]()
![]()
![]()
baasquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:33 schreef Geerd het volgende:
GAIN VOEDSEL alweer binnen 4 eitjes in de wok (geen olie) 350 gram kip 400 gram groente half kopje rijst![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |