abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 mei 2021 @ 23:27:28 #176
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199268912
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 23:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen hebben hun insta niet voor niets op "privé" gezet, als ze wilden dat hun berichten openbaar waren dan hadden ze wel een openbaar profiel.
Behalve als je Maik en Naomi bent, dan doe je dat alleen maar om meer volgers te vergaren.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199309143
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 23:27 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Behalve als je Maik en Naomi bent, dan doe je dat alleen maar om meer volgers te vergaren.
Of al die eotbdd deelnemers
pi_199309159
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 23:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen hebben hun insta niet voor niets op "privé" gezet, als ze wilden dat hun berichten openbaar waren dan hadden ze wel een openbaar profiel.
Ik kan me zo voorstellen dat ook mensen met een openbaar profiel het niet fijn vinden dat hun berichten door Jan en alleman worden bediscussieerd op FOK! _O-
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 mei 2021 @ 00:04:18 #179
22592 crew  Ole
pi_199323439
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:31 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat ook mensen met een openbaar profiel het niet fijn vinden dat hun berichten door Jan en alleman worden bediscussieerd op FOK! _O-
eens maar dan kunnen ze hun profiel privé zetten. welkom in 2021
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 9 mei 2021 @ 18:53:22 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_199348289
Ik stel voor om lege posts met enkel "zielig voor de kindjes" niet meer toe te staan in het Barbie topic. We weten het nu wel. Verder is het topicvervuiling.
pi_199348822
als je mijn posts verwijderd dan moet je ook je eigen reactie incl mijn quote verwijderen

[ Bericht 19% gewijzigd door suzi1 op 09-05-2021 20:32:11 ]
  zondag 9 mei 2021 @ 20:36:55 #182
185648 mascara-klodder
make-up veeg
pi_199349318
quote:
14s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:46 schreef suzi1 het volgende:

als je mijn posts verwijderd dan moet je ook je eigen reactie incl mijn quote verwijderen
Ik was net op tijd om je hele post te lezen :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 9 mei 2021 @ 20:59:16 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199349570
Weer een rel gemist zo te zien.... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 9 mei 2021 @ 21:43:00 #184
354103 Magica
gna gna
pi_199350114
Miss ligt het aan mij maar ik vind persoonlijke verhalen nogal irritant. Heeft niks met Barbie te maken :{
Als voorbeeld die post van ootjekatootje over het consultatiebureau, fucking boeiend 8)7
pi_199351105
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:59 schreef Leandra het volgende:
Weer een rel gemist zo te zien.... :')
Same here. Was buiten, soort van aan t leven. Nu alweer spijt.
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2021 @ 23:08:44 #186
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199351387
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 21:43 schreef Magica het volgende:
Miss ligt het aan mij maar ik vind persoonlijke verhalen nogal irritant. Heeft niks met Barbie te maken :{
Als voorbeeld die post van ootjekatootje over het consultatiebureau, fucking boeiend 8)7
Tjsa, ik vind het soms wel verduidelijkend om een kleine eigen ervaring in te brengen. Zoiets moet niet de overhand krijgen, maar niks om je heel erg druk over te maken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199352003
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:59 schreef Leandra het volgende:
Weer een rel gemist zo te zien.... :')
Ik ook hoor. Kwam online en zag opeens dat er minder reacties waren. Dus ik vroeg van: huh waarom is er geveegd. Toen heeft @Ole ( O+) mijn reactie verwijderd en heeft het topic op slot gedaan is verder gaan vegen.

Wat ik dan weer niet begrijp is dat iets de hele dag kan blijven staan er ook niet meer op gereageerd wordt en er dan opeens toch geveegd moet worden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199446612
quote:
99s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Welja, geef de moderatie de schuld. Als we een keer écht optreden is iedereen ook weer op zijn teentjes getrapt. Gedraag je gewoon een beetje volwassen of is dat écht te veel gevraagd? Vroeg hij bijna retorisch.

Maar over dit onderwerp gaan we hier niet verder.
Kind ik ga er heerlijk op wanneer je eens wél optreedt... alleen met je middelen bereik je zo weinig en dat blijft zonde nu SHO een soort nu.jij geworden is voor knijperdraaiers..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2021 @ 10:25:40 #189
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199446697
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kind ik ga er heerlijk op wanneer je eens wél optreedt... alleen met je middelen bereik je zo weinig en dat blijft zonde nu SHO een soort nu.jij geworden is voor knijperdraaiers..
Ik draag inderdaad zelden iemand voor voor een al dan niet tijdelijke ban, mijn grenzen zijn best ruim en mijn huid tamelijk dik. Wel met je eens dat de verhuftering door alle naden en kieren sijpelt, dus ook hier, maar ik heb niet de illusie dat als een Hansje Brinker te kunnen stoppen. Beetje bijsturen en soms afscheid nemen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199446836
Dat al dan niet aandragen maakt ook geen jota verschil. Als je je mods vleugellam maakt zeg je feitelijk "alles mag, alleen komt er af en toe een mod tussendoor roepen".

Nahja ok, dan roep ik (of een ander) dus af en toe dat ik het jammer vind dat meer dan het halve topic bestaat uit persoonlijk afkraken van de "celeb"/users, verzinsels en invullingen en commentaar vol tokkiekift. Dan reageert er iemand in bewoordingen die volledig mn punt bevestigen en kom jij er wat van zeggen en is er eigenlijk niets gebeurd en doen we het morgen allemaal weer opnieuw *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 mei 2021 @ 13:50:14 #191
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199449817
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat al dan niet aandragen maakt ook geen jota verschil. Als je je mods vleugellam maakt zeg je feitelijk "alles mag, alleen komt er af en toe een mod tussendoor roepen".

Nahja ok, dan roep ik (of een ander) dus af en toe dat ik het jammer vind dat meer dan het halve topic bestaat uit persoonlijk afkraken van de "celeb"/users, verzinsels en invullingen en commentaar vol tokkiekift. Dan reageert er iemand in bewoordingen die volledig mn punt bevestigen en kom jij er wat van zeggen en is er eigenlijk niets gebeurd en doen we het morgen allemaal weer opnieuw *O*
Ik val je even bij want ik ben het met je eens. Het Lulgate-topic was wel leuk maar sinds hij met Van Soelen is, is het een grote baggerbende. Wat een haat. En dat is wat anders dan wat achterbaks en vilein SHO-geroddel. Het is nu gewoon ordinair afkatten en kift, geen ordinair geroddel. Ik heb het topic al grotendeels achter me gelaten. Ik lurk nog wel maar echt reacties plaatsen, doe ik bijna niet meer. De vaste club peert ‘m.

Is dit niet hetzelfde als waar we @Duderinnetje aan verloren? Het is enigszins een aanname maar paar weken terug kwam ze over ‘de doodsteek voor SHO’ posten in Lulgate.

Barbiegate gaat wat beter dan Lulgate maar ik vrees ervoor. Ook al die bijpersonen die er inmiddels allang niet meer toe doen.

En oh wee als je er ook maar èèn ding over zegt in de reeks. Dan kan je het krijgen, :W. Zoek het maar op het Viva-forum, alsof het doel van SHO is om zoveel mogelijk te haten en te kotsen. Enigszins normaal doen hoort er niet meer thuis blijkbaar, want dan hoor je bij Viva, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199449846
quote:
17s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik val je even bij want ik ben het met je eens. Het Lulgate-topic was wel leuk maar sinds hij met Van Soelen is, is het een grote baggerbende. Wat een haat. En dat is wat anders dan wat achterbaks en vilein SHO-geroddel. Het is nu gewoon ordinair afkatten en kift, geen ordinair geroddel. Ik heb het topic al grotendeels achter me gelaten. Ik lurk nog wel maar echt reacties plaatsen, doe ik bijna niet meer. De vaste club peert ‘m.

Is dit niet hetzelfde als waar we Duderinnetje aan verloren? Het is enigszins een aanname maar paar weken terug kwam ze over ‘de doodsteek voor SHO’ posten in Lulgate.

Barbiegate gaat wat beter dan Lulgate maar ik vrees ervoor. Ook al die bijpersonen die er inmiddels allang niet meer toe doen.

En oh wee als je er ook maar èèn ding over zegt in de reeks. Dan kan je het krijgen, :W.
Maar gelukkig wel excuses als de mod er iets van zegt :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 mei 2021 @ 13:52:45 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199449860
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar gelukkig wel excuses als deod er iets van zegt :Y
Nja, het is niet per se alleen Straadthont. Ik kan soms ook echt wel om hem/haar lachen. Het is de hele sfeer. Ik kan zo nog een paar users oplepelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 16-05-2021 15:25:35 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199449895
quote:
17s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nja, het is niet per se alleen Straadthont. Ik kan soms ook echt wel om hem lachen. Het is de hele sfeer. Ik kan zo nog een paar users oplepelen.
Ja eens hoor, het is een legertje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199450535
quote:
17s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik val je even bij want ik ben het met je eens. Het Lulgate-topic was wel leuk maar sinds hij met Van Soelen is, is het een grote baggerbende. Wat een haat. En dat is wat anders dan wat achterbaks en vilein SHO-geroddel. Het is nu gewoon ordinair afkatten en kift, geen ordinair geroddel. Ik heb het topic al grotendeels achter me gelaten. Ik lurk nog wel maar echt reacties plaatsen, doe ik bijna niet meer. De vaste club peert ‘m.

Is dit niet hetzelfde als waar we @:Duderinnetje aan verloren? Het is enigszins een aanname maar paar weken terug kwam ze over ‘de doodsteek voor SHO’ posten in Lulgate.

Barbiegate gaat wat beter dan Lulgate maar ik vrees ervoor. Ook al die bijpersonen die er inmiddels allang niet meer toe doen.

En oh wee als je er ook maar èèn ding over zegt in de reeks. Dan kan je het krijgen, :W. Zoek het maar op het Viva-forum, alsof het doel van SHO is om zoveel mogelijk te haten en te kotsen. Enigszins normaal doen hoort er niet meer thuis blijkbaar, want dan hoor je bij Viva, :').
Datzelfde gebeurde anderhalf jaar geleden ofzo ook toen hij met Bridget ging.

Ik begrijp de humor geloof ik ook niet meer zo in die topics.
Jammer, samen met CUL is SHO toch al 15 jaar mijn favoriete subforum.

Vaak kon ik echt in een deuk liggen maar dit vreselijke gebash, ik kan er weinig mee.
Nu worden zelfs Sara haar enkels afgekraakt :')
Kom op zeg!

En dan heb ik het nog niet over de bagger die @Sunshine1982 net over zich heen kreeg. Bah! Zo ontzettend onbeschoft.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199451196
Het is de SHO daar wordt gepost over bekende bn'ers.
Die posten openbaar op insta of FB. Dat wordt hier geplaatst en besproken. Waarom is er dan kritiek op een user die iets over een foto zegt. Wat zijn hier dan de eisen voor het commentaar. Blijkbaar vind een deel mijn posten zeer vervelend . Ik vind ook niet alle posten leuk en lees dan verder , ik ga geen user aanvallen of afbreken. Ik krijg het gevoel dat nieuwe users eigenijk niets moeten posten. Nogmaals dat gevoel krijg ik. Zeg niet dat jullie dit bedoelen. Ik vind dat alle users die hier posten stuk voor stuk leuke posten plaatsen. :)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 mei 2021 @ 15:16:59 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199451624
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Het is de SHO daar wordt gepost over bekende bn'ers.
Die posten openbaar op insta of FB. Dat wordt hier geplaatst en besproken. Waarom is er dan kritiek op een user die iets over een foto zegt. Wat zijn hier dan de eisen voor het commentaar. Blijkbaar vind een deel mijn posten zeer vervelend . Ik vind ook niet alle posten leuk en lees dan verder , ik ga geen user aanvallen of afbreken. Ik krijg het gevoel dat nieuwe users eigenijk niets moeten posten. Nogmaals dat gevoel krijg ik. Zeg niet dat jullie dit bedoelen. Ik vind dat alle users die hier posten stuk voor stuk leuke posten plaatsen. :)
Heeft iemand het over jou persoonlijk?

En 'Het is SHO, daar wordt gepost over BN'ers die zelf openbaar op Insta of FB posten' is natuurlijk een enorme dooddoener want er is helemaal niemand die zegt dat je 0,0 mag zeggen over posts van BN'ers. Dat maak jij er zelf van. Heb jij, als nieuwe user, ooit het 'oude' SHO meegekregen? Dan weet je dat dat echt veel gezelliger was, maar heus met een portie roddel en achterklap en commentaar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 mei 2021 @ 15:20:55 #198
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199451697
Gates komen en gaan, doven uit en leven op. Ik heb ook het idee dat gates niet meer rustig mogen zijn? Als er niets te melden valt, valt er niets te melden? In plaats daarvan wordt elke scheet op Insta gepost zodat er weer lekker gehaat kan worden op lippen, enkels inderdaad of weet ik het.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_199451790
quote:
17s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Heeft iemand het over jou persoonlijk?

En 'Het is SHO, daar wordt gepost over BN'ers die zelf openbaar op Insta of FB posten' is natuurlijk een enorme dooddoener want er is helemaal niemand die zegt dat je 0,0 mag zeggen over posts van BN'ers. Dat maak jij er zelf van. Heb jij, als nieuwe user, ooit het 'oude' SHO meegekregen? Dan weet je dat dat echt veel gezelliger was, maar heus met een portie roddel en achterklap en commentaar.
Vergeet de speculaasies niet! :9

Achja, tijden veranderen nu eenmaal. Maar echt het vreselijke gebash, soms lijkt het wel pure haat naar die (semi)BN-ers, ik begrijpt het niet.

En als er dan ook nog gereageerd wordt met: _O- _O- , op zulke posts alsof het een ware dijenkletser was die hatelijke sneer.....
Om te janken juist.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 16 mei 2021 @ 15:26:21 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199451809
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Vergeet de speculaasies niet! :9

Achja, tijden veranderen nu eenmaal. Maar echt het vreselijke gebash, soms lijkt het wel pure haat naar die (semi)BN-ers, ik begrijpt het niet.

En als er dan ook nog gereageerd wordt met: _O- _O- , op zulke posts alsof het een ware dijenkletser was die hatelijke sneer.....
Om te janken juist.

Dit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')