Hou er rekening mee dat ie misschien morgen pas weer opengaatquote:Op maandag 3 mei 2021 20:06 schreef suzi1 het volgende:
raar he, maar mss moet ole ook nog diner maken na het opruimen
ga wel freecellen
De foto’s van de kist en de begrafenis van Gelmore werden gepost via het account van zijn vader.quote:
User bannen, foto's verwijderen en weer door? Of is dat te simpel gedachtquote:Op maandag 3 mei 2021 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De foto’s van de kist en de begrafenis van Gelmore werden gepost via het account van zijn vader.
Ja :’) screenshot heb ik alvast genomenquote:Op maandag 3 mei 2021 20:31 schreef Vlinder het volgende:
Samantha gaat in ieder geval gewoon weer door met haar leven. Allemaal leuke setjes te koop
Ole kan geen users bannen, hoogstens melden dat een bepaalde user (meermaals) zeer storend aanwezig is, maar dat moet ze dan al onderbouwd hebben met notes.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
User bannen, foto's verwijderen en weer door? Of is dat te simpel gedacht
Ik denk dat het een reactie op mij was, ik poste gister een screenshot van Michaels besloten Insta, waarop iemand zich afvroeg of dat wel kon.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De foto’s van de kist en de begrafenis van Gelmore werden gepost via het account van zijn vader.
goed onthouden van mij he! ik kom hier om de 5 jaar ofzoquote:Op maandag 3 mei 2021 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al jaren niet meer![]()
Januari 2017 al op zwart gegaan
En een goeiequote:Op maandag 3 mei 2021 20:38 schreef suzi1 het volgende:
en jij was toch eerst ook een mod, leandra, waarom nu niet meer?
Die vraag of dat wel kon was van mij en ging niet specifiek over jouw post, er zijn users die keer op keer printscreens van besloten accounts posten.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik denk dat het een reactie op mij was, ik poste gister een screenshot van Michaels besloten Insta, waarop iemand zich afvroeg of dat wel kon.
Ik heb daar helemaal niet over na gedacht (toch nog iets met Samant gemeen!) dat dat niet ok zou zijn.
Het was een post over dat hij in die tandenbusiness ging, reclame dus eigenlijk, dus ik zag er ook niks geheimzinnigs in ofzo
PANIEK PANIEK!quote:
Waar??quote:
Mensen hebben hun insta niet voor niets op "privé" gezet, als ze wilden dat hun berichten openbaar waren dan hadden ze wel een openbaar profiel.quote:Op maandag 3 mei 2021 23:15 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is het erg om privéberichten te plaatsen? Voor dat je het weet komt de Telegraaf eerder met nieuws dan FOK!. Het mooie aan de topics is juist dat je overal snel van op de hoogte bent. Het helpt ook niet als een groep users gaat praten over iets dat de andere groep niet kan zien. Dan gaan de gesprekken allemaal langs elkaar heen lopen en krijg je nog meer gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |