quote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Messina het volgende:
Ze schijnt overleden te zijn. Not kidding.
Ja surequote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Messina het volgende:
Ik geef alleen door. Zit 5 straten verderop, ben er niet bij geweestquote:
Dan word je niet opgehaald met ambuquote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Messina het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2020 17:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zag het. Vind ze allebei echte creeps. Zou me niets verbazen dat die lekker aan de coke zitten enzo. Man man man, wat een treurnis weer.
Ja okquote:
quote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Messina het volgende:
Het is nogal kansloos dat soort ongefilterde shit zo op het internet te pleuren, zelfs in SHOquote:Op maandag 6 april 2020 19:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Jij komt niet uit een ons-kent-ons dorp zeker?
Ik kom zelf wel uit zo'n dorp en mijn ervaring is dat dingen vaak aangedikt werden. Ik hoop dat het nu ook het geval is...quote:Op maandag 6 april 2020 19:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Jij komt niet uit een ons-kent-ons dorp zeker?
Het is SHO. En ik zeg er duidelijk bij dat ik alleen doorgeef wat ik hoorquote:Op maandag 6 april 2020 19:08 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Het is nogal kansloos dat soort ongefilterde shit zo op het internet te pleuren, zelfs in SHO
Ja, ik hoop het ook. Vorige keren werd er niks aangedikt, is ook niet echt nodig bij zulke gekke fratsen...quote:Op maandag 6 april 2020 19:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kom zelf wel uit zo'n dorp en mijn ervaring is dat dingen vaak aangedikt werden. Ik hoop dat het nu ook het geval is...
quote:Duindorp Online
3 uur ·
We krijgen veel vragen binnen over inzet van hulpdiensten vanmorgen in de Korbootstraat. Wij zullen geen verdere berichtgeving doen over het incident.
En ietsje later de brandweer; afhijsen patiënt. Klinkt wel heel ernstig ditquote:Op maandag 6 april 2020 19:01 schreef Messina het volgende:
Oké, klein beetje meer info: rond 11 uur stond de ambulance voor de deur en is ze meegenomen. Allemaal feit.
https://drimble.nl/112/de(...)straat-den-haag.html
Tweet?quote:Op maandag 6 april 2020 19:20 schreef Cyanide- het volgende:
Henk Bres tweet het, en die heeft een blauw vinkje dus dan is het waar.
En waar rook is, is vuur.quote:Op maandag 6 april 2020 19:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ietsje later de brandweer; afhijsen patiënt. Klinkt wel heel ernstig dit![]()
https://drimble.nl/112/de(...)straat-den-haag.html
Maar wie hebben ze afgehesen dan? Barbie? Geile Gerrit?quote:Op maandag 6 april 2020 20:08 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ze kwamen om af te hijsen, niet voor brand.
Ze ademde nog, geen idee of dat zo gaat blijven. Het is opvallend stil op de sociale media (familie, vrienden)quote:
Hij zal wel maandagmiddag bedoelen denk ik. Het is een reactie vandaag op een tweet van Henk Bres van vandaagquote:
Het grootste probleem is ná de opname. Gaat ze weer terug naar huis, zelfde omgeving, zelfde kutmensen om d'r heen die allemaal zitten te snuiven en weet ik 't.quote:Op maandag 6 april 2020 21:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou een gedwongen opname niet eens een keertje aan de orde komen?
Die reactiestwitter:henkbres twitterde op maandag 06-04-2020 om 17:57:10Ik hoorde een gerucht dat Barbie dood is, of in ieder geval weer weg is gehaald met de ambulance #DTV #wieweetofhetwaaris https://t.co/YDKI8GPh5Z reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2020 21:43 schreef maily het volgende:
Dit was de tweet van Henk Bres:Die reactiestwitter:henkbres twitterde op maandag 06-04-2020 om 17:57:10Ik hoorde een gerucht dat Barbie dood is, of in ieder geval weer weg is gehaald met de ambulance #DTV #wieweetofhetwaaris https://t.co/YDKI8GPh5Z reageer retweet
Lekker subtiel van Henk Bres trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 april 2020 21:43 schreef maily het volgende:
Dit was de tweet van Henk Bres:Die reactiestwitter:henkbres twitterde op maandag 06-04-2020 om 17:57:10Ik hoorde een gerucht dat Barbie dood is, of in ieder geval weer weg is gehaald met de ambulance #DTV #wieweetofhetwaaris https://t.co/YDKI8GPh5Z reageer retweet
doe die reacties eens posten pleaseeee. heb geen twittertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen twitterquote:Op maandag 6 april 2020 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
doe die reacties eens posten pleaseeee. heb geen twittert
Ik ook niet, kan het gewoon lezen...quote:Op maandag 6 april 2020 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
doe die reacties eens posten pleaseeee. heb geen twittert
ja ik nu ook via die link. Had eerder gewoon twitter.com en henk bres gedaan maar kreeg toen de melding als ik reacties wilde lezen ik moest inloggen/registerenquote:
als hier een tweet wordt geplaatst kun je op de tijd en datum klikken en dan zie je meteen de tweet en kun je ook de reacties lezenquote:Op maandag 6 april 2020 21:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja ik nu ook via die link. Had eerder gewoon twitter.com en henk bres gedaan maar kreeg toen de melding als ik reacties wilde lezen ik moest inloggen/registeren
Hij is anders veel genuanceerder inderdaadquote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker subtiel van Henk Bres trouwens.
twitter:henkbres twitterde op maandag 06-04-2020 om 11:14:42KK volk!!!!! 😡😡😡😡
🤮🤮🤮🤮 https://t.co/pMRFNtcLRX reageer retweet
Oh, maar ik verwachtte ook niets meer.quote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Hij is anders veel genuanceerder inderdaadtwitter:henkbres twitterde op maandag 06-04-2020 om 11:14:42KK volk!!!!! 😡😡😡😡
🤮🤮🤮🤮 https://t.co/pMRFNtcLRX reageer retweet
Cokearona?quote:Op maandag 6 april 2020 23:06 schreef Inca het volgende:
Er staat een tweet dat ze der maag hebben leeg gepompt maar er mag niemand bij haar om corona
je moet twitter.com/search gebruiken en dan zoeken. Dan hoef je niet in te loggen / registreren.quote:Op maandag 6 april 2020 21:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja ik nu ook via die link. Had eerder gewoon twitter.com en henk bres gedaan maar kreeg toen de melding als ik reacties wilde lezen ik moest inloggen/registeren
En in staat tot het schrijven van proza. Het zal dus wel meevallen, of de ambulance kwam daar uberhaupt niet voor haar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Op moment van schrijven heeft Samantha 2 uur terug voor 't laatst op Instagram gepost dus ze leeft inderdaad nog,. En ze lijkt ook thuis te zijn.
quote:samantha_de_jong29
Lieverd wilde je even laten weten dat ik echt zielsveel van je hou en je nooit meer kwijt wil heb me na een lange tijd nog nooit Zo gelukkig gevoeld ook omdat ik op je kan steunen je ben me steun en toeverlaat ❤️ you are my angel en blijven voor altijd samen !! Bonnie en clyde 🤗❤️ hou van jou baby !! En zal voortaan meer me gevoelens uiten dan alles opkroppen 😊
Dat "proza" heeft ze onderhand al voor tien liefdes geschreven ...quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En in staat tot het schrijven van proza. Het zal dus wel meevallen, of de ambulance kwam daar uberhaupt niet voor haar.
[..]
Je vergeet #bonnyandclide.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dat "proza" heeft ze onderhand al voor tien liefdes geschreven ...#nooitmeerzonderjou #wijtweealtijdsamen #tweezieleneengedachte
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
[..]Maar goed, het was dus geen stoeptegel of het balkon op 1 meter hoog want haar maag is leeggepompt blijkbaar. Ben benieuwd wat het dan wel was. Gesnoept van een grindtegel?
Het is toch ook niet meer serieus te nemen. Ze gaat hoe dan ook nog meer pogingen doen. De vraag is niet hoe en waar maar wanneer ze echt overlijdt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ja, nu kunnen we er nog steeds grapjes over maken ja!
Joh, je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is toch ook niet meer serieus te nemen. Ze gaat hoe dan ook nog meer pogingen doen. De vraag is niet hoe en waar maar wanneer ze echt overlijdt.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Joh, je hebt helemaal gelijk!
Maar als het straks voor het echie is .... dan maken we geen grapjes meer .....
Echt he, die arme kindjes ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door praadje op 07-04-2020 22:11:48 ]
Maar dat geldt voor iedereen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:31 schreef praadje het volgende:
[..]
De vraag is niet hoe en waar maar wanneer ze echt overlijdt.
Ja nou ja, je begrijpt wel wat ik bedoel. De vraag is dan wanneer het lukt. Dat is dan beter uitgedrukt.quote:
Verdrietig verhaalquote:Op dinsdag 7 april 2020 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja nou ja, je begrijpt wel wat ik bedoel. De vraag is dan wanneer het lukt. Dat is dan beter uitgedrukt.
En kiest er ook voor om de weg kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 22:44 schreef Ole het volgende:
Blijft toch wel triest allemaal. Kind is echt zo de weg kwijt!
Ik vind dit wel een wisselwerking hebben. Als je ziet wat Sjonnies en Anita's allemaal voor bagger op haar neerstorten op sociale media, daar wordt niemand heel vrolijk van. Ik kan me zeker voorstellen dat dat je zelfvertrouwen en eigenwaarde aan tast en daar ook naar gaat handelen.quote:Op woensdag 8 april 2020 07:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En kiest er ook voor om de weg kwijt te zijn.
Zie post #221quote:Op woensdag 8 april 2020 14:29 schreef Phoebster het volgende:
Iemand van de beter geinformeerden al gekeken of er die dag een ambu naar die buurt is geweest? Of is het gewoon één roeper?
En bevestigd op FB van Wil Vink maar dat bericht was gisteren al verwijderd.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:29 schreef Phoebster het volgende:
Iemand van de beter geinformeerden al gekeken of er die dag een ambu naar die buurt is geweest? Of is het gewoon één roeper?
Is die nu nog steeds bezig?quote:Op woensdag 8 april 2020 18:13 schreef Kupelu het volgende:
[..]
En bevestigd op FB van Wil Vink maar dat bericht was gisteren al verwijderd.
Ja ze had een berichtje geplaatst dat het stormde op Scheveningen en daar kwam een hele bak met reacties op. In eerste instantie dacht iedereen inderdaad dat Sam overleden was maar dat werd gecorrigeerd en Wil heeft nog een paar lelijke dingen gezegd. En toen was het weg.quote:
Dus dat bericht dat ze overleden zou zijn komt deels van Wil Vink.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:11 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Ja ze had een berichtje geplaatst dat het stormde op Scheveningen en daar kwam een hele bak met reacties op. In eerste instantie dacht iedereen inderdaad dat Sam overleden was maar dat werd gecorrigeerd en Wil heeft nog een paar lelijke dingen gezegd. En toen was het weg.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 9 april 2020 09:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dus dat bericht dat ze overleden zou zijn komt deels van Wil Vink.
Jaquote:Op donderdag 9 april 2020 22:44 schreef hierissieweer het volgende:
Samantha is volgens haar instagram as we speak aan het uit eten in het kurhhaus in Scheveningen...
Zou Samantha zo in haar eigen bubbel leven dat ze heel het corona gedoe niet door heeft?
Maar hoezo is dat nog open,quote:Op donderdag 9 april 2020 22:44 schreef hierissieweer het volgende:
Samantha is volgens haar instagram as we speak aan het uit eten in het kurhhaus in Scheveningen...
Zou Samantha zo in haar eigen bubbel leven dat ze heel het corona gedoe niet door heeft?
Ik zat meer te denken dat ze in fantasie daar is wezen eten. Dus dat het bezoek helemaal niet waar is.quote:
Daar om de hoek zit ook een KFC en geloof ook een mcdonalds als ik het me goed herinner, wie weet dat ze gewoon die foto geplaatst heeft om interessant te doenquote:Op donderdag 9 april 2020 22:44 schreef hierissieweer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |