quote:Op maandag 6 april 2020 21:43 schreef maily het volgende:
Dit was de tweet van Henk Bres:Die reactiestwitter:henkbres twitterde op maandag 06-04-2020 om 17:57:10Ik hoorde een gerucht dat Barbie dood is, of in ieder geval weer weg is gehaald met de ambulance #DTV #wieweetofhetwaaris https://t.co/YDKI8GPh5Z reageer retweet
doe die reacties eens posten pleaseeee. heb geen twittertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen twitterquote:Op maandag 6 april 2020 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
doe die reacties eens posten pleaseeee. heb geen twittert
Ik ook niet, kan het gewoon lezen...quote:Op maandag 6 april 2020 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
doe die reacties eens posten pleaseeee. heb geen twittert
ja ik nu ook via die link. Had eerder gewoon twitter.com en henk bres gedaan maar kreeg toen de melding als ik reacties wilde lezen ik moest inloggen/registerenquote:
als hier een tweet wordt geplaatst kun je op de tijd en datum klikken en dan zie je meteen de tweet en kun je ook de reacties lezenquote:Op maandag 6 april 2020 21:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja ik nu ook via die link. Had eerder gewoon twitter.com en henk bres gedaan maar kreeg toen de melding als ik reacties wilde lezen ik moest inloggen/registeren
Hij is anders veel genuanceerder inderdaadquote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker subtiel van Henk Bres trouwens.
twitter:henkbres twitterde op maandag 06-04-2020 om 11:14:42KK volk!!!!! 😡😡😡😡
🤮🤮🤮🤮 https://t.co/pMRFNtcLRX reageer retweet
Oh, maar ik verwachtte ook niets meer.quote:Op maandag 6 april 2020 22:11 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Hij is anders veel genuanceerder inderdaadtwitter:henkbres twitterde op maandag 06-04-2020 om 11:14:42KK volk!!!!! 😡😡😡😡
🤮🤮🤮🤮 https://t.co/pMRFNtcLRX reageer retweet
Cokearona?quote:Op maandag 6 april 2020 23:06 schreef Inca het volgende:
Er staat een tweet dat ze der maag hebben leeg gepompt maar er mag niemand bij haar om corona
je moet twitter.com/search gebruiken en dan zoeken. Dan hoef je niet in te loggen / registreren.quote:Op maandag 6 april 2020 21:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja ik nu ook via die link. Had eerder gewoon twitter.com en henk bres gedaan maar kreeg toen de melding als ik reacties wilde lezen ik moest inloggen/registeren
En in staat tot het schrijven van proza. Het zal dus wel meevallen, of de ambulance kwam daar uberhaupt niet voor haar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Op moment van schrijven heeft Samantha 2 uur terug voor 't laatst op Instagram gepost dus ze leeft inderdaad nog,. En ze lijkt ook thuis te zijn.
quote:samantha_de_jong29
Lieverd wilde je even laten weten dat ik echt zielsveel van je hou en je nooit meer kwijt wil heb me na een lange tijd nog nooit Zo gelukkig gevoeld ook omdat ik op je kan steunen je ben me steun en toeverlaat ❤️ you are my angel en blijven voor altijd samen !! Bonnie en clyde 🤗❤️ hou van jou baby !! En zal voortaan meer me gevoelens uiten dan alles opkroppen 😊
Dat "proza" heeft ze onderhand al voor tien liefdes geschreven ...quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En in staat tot het schrijven van proza. Het zal dus wel meevallen, of de ambulance kwam daar uberhaupt niet voor haar.
[..]
Je vergeet #bonnyandclide.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dat "proza" heeft ze onderhand al voor tien liefdes geschreven ...#nooitmeerzonderjou #wijtweealtijdsamen #tweezieleneengedachte
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
[..]Maar goed, het was dus geen stoeptegel of het balkon op 1 meter hoog want haar maag is leeggepompt blijkbaar. Ben benieuwd wat het dan wel was. Gesnoept van een grindtegel?
Het is toch ook niet meer serieus te nemen. Ze gaat hoe dan ook nog meer pogingen doen. De vraag is niet hoe en waar maar wanneer ze echt overlijdt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ja, nu kunnen we er nog steeds grapjes over maken ja!
Joh, je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is toch ook niet meer serieus te nemen. Ze gaat hoe dan ook nog meer pogingen doen. De vraag is niet hoe en waar maar wanneer ze echt overlijdt.
quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
Joh, je hebt helemaal gelijk!
Maar als het straks voor het echie is .... dan maken we geen grapjes meer .....
Echt he, die arme kindjes ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door praadje op 07-04-2020 22:11:48 ]
Maar dat geldt voor iedereen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 21:31 schreef praadje het volgende:
[..]
De vraag is niet hoe en waar maar wanneer ze echt overlijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |