Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorbips vind k zo dom klinken. Hooggeleid vind k wel leuk :p
Hooggeleid is als je MCH bent. EN God. tegelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?
Dennis Weening vermoedt al jaren dat hij ADHD heeft en gaat in een programma uitzoeken of dat echt zo is, hoe het werkt en wat er aan/mee te doen is.quote:
Het is ook niet heel makkelijk uit te leggen...quote:Ik ben zelf een slome maar scherpe denker, kan me heel weinig bij ADHD indenken, in hoe dat is
En, heeft hij dat?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Dennis Weening vermoedt al jaren dat hij ADHD heeft en gaat in een programma uitzoeken of dat echt zo is, hoe het werkt en wat er aan/mee te doen is.
Interessant om te zien
Zeker omdat het voor mij nog zo nieuw is, regent het herkenning
Hup klats, koffie omver
[..]
Het is ook niet heel makkelijk uit te leggen...
Dit is de eerste afleveringquote:
Ik twijfel nog heel erg.quote:Ga je aan de medicatie of eerst compensatiestrategieën proberen?
Kunnen we stemmen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is de eerste aflevering
Ik denk het wel
[..]
Wanneer kun je starten?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is de eerste aflevering
Ik denk het wel
[..]
Ik twijfel nog heel erg.
Aan de ene kant lijkt de rust me fantastisch, maar aan de andere kant vind ik het ook eng
Op Koos?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
Koos maakt een geroosterde boterham voor me klaar. Likje gezouten boter en Nutella erop, hemels![]()
![]()
Nee dat dan weer nietquote:
Met medicatie? Geen idee... best snel als ik de huisarts even bel.quote:
Ik zou niet zonder willen levenquote:
Begeleidingquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Met medicatie? Geen idee... best snel als ik de huisarts even bel.
Voor begeleiding ben ik aangemeld. Er is een wachttijd van 10-12 weken, dus we gaan het zien
Ja iemand die letterlijk boven je staan. Dus op een trap of ladderquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?
Flitsen er bij jou geen duizende gedachtes en plaatjes tegelijk door je hoofd?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
En, heeft hij dat?
Ga je aan de medicatie of eerst compensatiestrategieën proberen?
Waarom zou je dat niet hebben of willen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flitsen er bij jou geen duizende gedachtes en plaatjes tegelijk door je hoofd?
Omdat ze zegt dat ze er niets bij kan voorstellen :pquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet hebben of willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |