23k voor een week werk kom ik mijn bed niet voor uitquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sherrock heeft gewoon meer gekregen dan winnaar van dit toernooi
Het is ook niet gegarandeerdquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
23k voor een week werk kom ik mijn bed niet voor uit
3e ronde = 35k?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sherrock heeft gewoon meer gekregen dan winnaar van dit toernooi
twitter:Dartwolf180 twitterde op donderdag 09-01-2020 om 14:26:09It’s desperate times for @BDOdarts with huge debts, dwindling audiences, slashed prize money, no sponsors, lost TV deals and an absence of leadership. This poll is a confidence motion in Chairman Des Jacklin. reageer retweet
@JR-Style-93 zie je hier niet meer. Eerst DRT volspammen tijdens het WK maar nu bestaan we niet meer voor hem. DAGJESMENS.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:JR-Style-93 kijkt, hij is gek op een maatje meer.
Iedere keer als ik hem zie moet ik weer hier aan denken.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hem zie moet ik weer hier aan denken.
Dat zijn dus hoogstens 17 stemmenquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
Hmmm, Des is niet erg populair[ afbeelding ]twitter:Dartwolf180 twitterde op donderdag 09-01-2020 om 14:26:09It’s desperate times for @:BDOdarts with huge debts, dwindling audiences, slashed prize money, no sponsors, lost TV deals and an absence of leadership. This poll is a confidence motion in Chairman Des Jacklin. reageer retweet
je mist hem wel hequote:Op donderdag 9 januari 2020 17:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 zie je hier niet meer. Eerst DRT volspammen tijdens het WK maar nu bestaan we niet meer voor hem. DAGJESMENS.
Sponsors/management betalen dat vaak wel. (Al ben je daar als je een beetje dom bent wel 50% van kwijt zoals Zwaantje.)quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je minstens QF haalt hou je wellicht wat over. Anders is het al op na betalen van hotel, reiskosten, eten enz. Dan moet moeders de vrouw ook mee.
Best prima cijfers voor Eurosport.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:46 schreef hole1988 het volgende:
kijkcijfers woensdag
58.000 middag
51.000 avond
Vast oefenen voor 'Madhouse'quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Commentator bij Sky vanwege haar godstalent natuurlijk
Ik denk dat iedereen het nu maar kapot laat gaan. Is Des meteen opgerot en kan er met bijvoorbeeld Hearn een doorstart worden gemaakt. Waarbij de BDO dan echt de amateurbond gaat worden met wat stalwarts, uitgerangeerden en voor de rest een feeder naar de PDC.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
https://www.rtl7darts.nl/(...)oorzitter__lsquo_vo/
Kleermaker over dit fiasco!
Haalt BDO de Paasdagen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het nu maar kapot laat gaan. Is Des meteen opgerot en kan er met bijvoorbeeld Hearn een doorstart worden gemaakt. Waarbij de BDO dan echt de amateurbond gaat worden met wat stalwarts, uitgerangeerden en voor de rest een feeder naar de PDC.
Oh die heeft speciaal nog even op madhouse staan ingooienquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Commentator bij Sky vanwege haar godstalent natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |