Rosario daar latenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker over oorlogsgebied terugvliegen na het trainingskamp lees ik.
Nou ja, na de inzinking denk ik niet dat Iran op PSV gaat schieten. Dan nemen ze beter een high profile team dat in Qatar traint.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lekker over oorlogsgebied terugvliegen na het trainingskamp lees ik.
Ze gaan vast niet gericht op burgerluchtvaart schieten nee. Maar een foutje is zo gemaakt. Zie MH17.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:30 schreef XL het volgende:
[..]
Nou ja, na de inzinking denk ik niet dat Iran op PSV gaat schieten. Dan nemen ze beter een high profile team dat in Qatar traint.
quote:Ook Maxi Romero blijft in Argentinië actief, bij Vélez Sarsfield. De spits werd twee jaar geleden door PSV voor veel geld aangekocht door PSV en kwam door blessures weinig in actie. De hoop was dat hij in Zuid-Amerika zijn oude vorm zou hervinden, maar op dit moment zit hij op de bank.
Je weet hoe ver het omvliegen is als je van Nederland > Dubai / Qatar niet meer door Iran of Irak kan?!quote:Op donderdag 9 januari 2020 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze gaan vast niet gericht op burgerluchtvaart schieten nee. Maar een foutje is zo gemaakt. Zie MH17.
Ik vind het sowieso bezopen dat er zo vaak over conflictgebieden wordt gevlogen
Geen doorverkoopwaarde is wat mij betreft niet eens zo'n groot probleem, mits hij daadwerkelijk iets toevoegt aan dit team. Deze selectie is wat mij betreft veel te jong, de enige ervaren spelers die we hebben zijn Zoet, Afellay en Schwaab volgens mij, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:18 schreef Scarface88 het volgende:
Rodriguez is ook al 27 zie ik nu... Die heeft dus ook geen doorverkoopwaarde meer. Echt zon net niet B-speler waar John straks 8 miljoen ofzo voor gaat betalen die je dan kunt afschrijven. Daarvan hebben we er al genoeg. Gewoon wachten tot de zomer is het beste en intensief scouten tot die tijd. Het seizoen is toch al voorbij.
Ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je weet hoe ver het omvliegen is als je van Nederland > Dubai / Qatar niet meer door Iran of Irak kan?!
Viergeverquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen doorverkoopwaarde is wat mij betreft niet eens zo'n groot probleem, mits hij daadwerkelijk iets toevoegt aan dit team. Deze selectie is wat mij betreft veel te jong, de enige ervaren spelers die we hebben zijn Zoet, Afellay en Schwaab volgens mij, dat kan echt niet.
Mag je niks over zeggen. Véél te vroeg om hem al af te schrijven.quote:
Ik las dat lijnvluchten uit Qatar sowieso geen andere optie hebben, omdat buurlanden geen vluchten uit Qatar in hun luchtruim accepteren. Vandaar dat Ajax schijnbaar een privéjet heeft gecharterd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je weet hoe ver het omvliegen is als je van Nederland > Dubai / Qatar niet meer door Iran of Irak kan?!
Als hij enigszins zijn niveau haalt dan heb je voor de komende 5 seizoenen een goede back manquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:18 schreef Scarface88 het volgende:
Rodriguez is ook al 27 zie ik nu... Die heeft dus ook geen doorverkoopwaarde meer. Echt zon net niet B-speler waar John straks 8 miljoen ofzo voor gaat betalen die je dan kunt afschrijven. Daarvan hebben we er al genoeg. Gewoon wachten tot de zomer is het beste en intensief scouten tot die tijd. Het seizoen is toch al voorbij.
Ja als. Maar wil je daar op gokken dan? De kans is groter gezien de vorm van onze groep dat hij zijn niveau niet zal halen. Hij zal niet goedkoop zijn. We hebben al genoeg net niet spelers in de selectie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als hij enigszins zijn niveau haalt dan heb je voor de komende 5 seizoenen een goede back man
Hebben ze meer keus aan bier wel ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:12 schreef RipCity het volgende:
Psv brugge laat maar weer zien dat je in 2de seizoenshelft beter de kroeg in kan gaan ipv naar het Philips stadion.
Zou er een aankoop zijn waar jij wél positief over kan zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja als. Maar wil je daar op gokken dan? De kans is groter gezien de vorm van onze groep dat hij zijn niveau niet zal halen. Hij zal niet goedkoop zijn. We hebben al genoeg net niet spelers in de selectie.
Ene Messi, schijnt aardig te kunnen voetballenquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:23 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zou er een aankoop zijn waar jij wél positief over kan zijn?
Als ze wat toevoegen en voor een goede prijs zijn gehaald. Ik sta nou niet echt te springen om Bruma, Baumgartl en Doan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:23 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zou er een aankoop zijn waar jij wél positief over kan zijn?
Hendrix op 10 vandaag.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als ze wat toevoegen en voor een goede prijs zijn gehaald. Ik sta nou niet echt te springen om Bruma, Baumgartl en Doan.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hendrix op 10 vandaag.
Dst wordt straks genieten van z’n fantastische afstand schoten!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hendrix op 10 vandaag.
Zag het op Twitter en dacht eigenlijk dat het een grap wasquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hendrix op 10 vandaag.
Geen restwaarde, niet aan beginnen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ene Messi, schijnt aardig te kunnen voetballen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Geen restwaarde, niet aan beginnen.
Vroeger zag je dat nog wel eens, kopsterke voorstoppers die ook wel eens als spits fungeerden. Mooie tijden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Misschien kan Baumgartl in de spits, prima aanspeelpunt in de lucht
quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger zag je dat nog wel eens, kopsterke voorstoppers die ook wel eens als spits fungeerden. Mooie tijden.
twitter:SoccerByIves twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 19:07:46Those wondering who @TaylorTwellman was hinting at when he said #FCCincy was looking at a South American number 10, I'm told Cincinnati is lining up a DP move for Uruguayan Gaston Pereiro from PSV. Skilled 24yo would be a good signing if Cincy can get it done #MLS reageer retweet
Kan me niet voorstellen. Kon in de zomer naar Spartak Moskou maar was volgens zijn zaakwaarnemer "geen goede carrierestap". Die gaan gewoon wachten tot de zomer zodat ze lekker kunnen cashen transfervrij.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:SoccerByIves twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 19:07:46Those wondering who @:TaylorTwellman was hinting at when he said #FCCincy was looking at a South American number 10, I'm told Cincinnati is lining up a DP move for Uruguayan Gaston Pereiro from PSV. Skilled 24yo would be a good signing if Cincy can get it done #MLS reageer retweet
echt jammer van die jongen, met een beetje inzet was hij gewoon de beste speler van PSV geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Kon in de zomer naar Spartak Moskou maar was volgens zijn zaakwaarnemer "geen goede carrierestap". Die gaan gewoon wachten tot de zomer zodat ze lekker kunnen cashen transfervrij.
Is zijn goed recht ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Kon in de zomer naar Spartak Moskou maar was volgens zijn zaakwaarnemer "geen goede carrierestap". Die gaan gewoon wachten tot de zomer zodat ze lekker kunnen cashen transfervrij.
Ik denk overigens dat hij dit best doet zitten. Mooi rustig programma en een goed salaris. Denk je dat hij naar een club als Napoli wil? Dan moet je echt vet goed je best doen, daar zit Gaston helemaal niet op te wachten joh.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tja, aard van het beestje. Ik denk ook niet dat het echt gebrek aan willen is maar gewoon het echt niet kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt jammer van die jongen, met een beetje inzet was hij gewoon de beste speler van PSV geweest
zo zijn er wel meer talenten verloren gegaan maar als je eenmaal zover bent dat je er goed mee kan verdienen begrijp ik wel minder dat je het dan nog niet op kan brengen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, aard van het beestje. Ik denk ook niet dat het echt gebrek aan willen is maar gewoon het echt niet kunnen opbrengen.
Denk dat hij dus gewoon echt het vermogen mist om constant een hele wedstrijd scherp te zijn, drie keer per week.
Het is ook gewoon deels een (aangeboren) eigenschap hè. Sommige mensen zijn nu eenmaal meer 'dromers'.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zijn er wel meer talenten verloren gegaan maar als je eenmaal zover bent dat je goed mee kan verdienen begrijp ik wel minder dat je het dan nog niet op kan brengen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 04:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
quote:PSV heeft ‘een aantrekkelijk bod’ vanuit de Verenigde Staten gekregen op Gastón Pereiro, zo meldt het Eindhovens Dagblad zaterdamiddag. Vrijdag sijpelde via ESPN al het bericht door dat FC Cincinatti uit de Major League Soccer interesse had en de club van trainer Ron Jans heeft de daad bij het woord gevoegd en een formeel bod uitgebracht.
Volgens het regionale dagblad verwacht PSV dat de onderhandelingen tussen de clubs tot een goed einde zullen worden gebracht. De vraag is of zaakwaarnemer Paco Casal akkoord gaat met een overgang naar Cincinatti, waar de Uruguayaans international overigens tot een van de grootverdieners kan gaan behoren.
Inmiddels 1-1 Brumaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:02 schreef tompsv18 het volgende:
1-0 achter tegen KAS Eupen, altijd lastig
Hopelijk Bruma-Bergwijn-Madueke tegen VVV.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:59 schreef TehRocks het volgende:
Als je die Madueke dan ziet ballen wordt de aankoop Doan nóg idioter.
De Bruum maakte in beide potjes, mijn inziens, een prima indruk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk Bruma-Bergwijn-Madueke tegen VVV.
100% dat die zaakwaarnemer dwars gaat liggen. Volgens mij was er met Moskou toen een akkoord voor 14 miljoen ofzo was een mooi bedrag.quote:
Het is gewoon een kut elftal met middelmatige B-spelers dankzij John de Jong. Ik snap ook niet dat die nog mag blijven zitten. We gaan dit jaar gewoon openen met verlies tegen VVV daar ben ik van overtuigt. Daarna verlies Twente en Ajax en het gezeik begint al weer.quote:
Ik val in enige herhaling, is er een TD die je wél kunt waarderen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut elftal met middelmatige B-spelers dankzij John de Jong. Ik snap ook niet dat die nog mag blijven zitten. We gaan dit jaar gewoon openen met verlies tegen VVV daar ben ik van overtuigt. Daarna verlies Twente en Ajax en het gezeik begint al weer.
Kom kom, waar is toch dat beroemde Brabants gemoedelijkheid gebleven? De "Eendracht maakt macht" mentaliteit?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut elftal met middelmatige B-spelers dankzij John de Jong. Ik snap ook niet dat die nog mag blijven zitten. We gaan dit jaar gewoon openen met verlies tegen VVV daar ben ik van overtuigt. Daarna verlies Twente en Ajax en het gezeik begint al weer.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:31 schreef PSVCL het volgende:
Het is maar een oefenpotje na een zware trainingssessie.
Niet teveel waarde aan hechten
Als ze niet geld over de balk smijten met miskopen waardoor de club failliet gaat. John de Jong maakt PSV letterlijk kapot. Wij zijn geen Ajax die miskopen kan veroorloven. Een miskoop kan af en toe gebeuren maar werkelijk alles wat je koopt misperen dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:37 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik val in enige herhaling, is er een TD die je wél kunt waarderen?
Is ook puur en alleen omdat die wedstrijd verkocht is. Anders zouden ze ook gewoon verliezen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.
Ajax heeft het overigens wat minder lastig tegen Brugge en Eupen
Zo is het.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is ook puur en alleen omdat die wedstrijd verkocht is. Anders zouden ze ook gewoon verliezen.
Ajax speelt met het sterkste elftal tegen een half b team van Brugge.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.
Korter!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax speelt met het sterkste elftal tegen een half b team van Brugge.
Bij PSV krijgen de jeugdspelers een kans. Mandueke,Ledezma etc
Best grappig, je vond Brands namelijk ook een verschrikking terwijl die gewoon 'af en toe' een miskoop had. Je lult gewoon een end weg.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als ze niet geld over de balk smijten met miskopen waardoor de club failliet gaat. John de Jong maakt PSV letterlijk kapot. Wij zijn geen Ajax die miskopen kan veroorloven. Een miskoop kan af en toe gebeuren maar werkelijk alles wat je koopt misperen dat kan gewoon niet.
In het begin wel ja toen hij alleen maar aanvallers en middenvelders kocht en we vervolgens het seizoen in moesten met Marcelo, Derijck en Waterman achterin. Daarna leerde hij van zijn fouten en was het een goede TD. Dat heb ik hier toen ook regelmatig gezegd en toegegeven. Enig minpuntje was de jaarlijkse AZ aankoop.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Best grappig, je vond Brands namelijk ook een verschrikking terwijl die gewoon 'af en toe' een miskoop had. Je lult gewoon een end weg.
De jeugdspelers kregen wel een kans, alleen de talenten niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik hecht idd meer waarde aan de talloze flaters die we al het hele seizoen in elke competitie slaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:31 schreef PSVCL het volgende:
Het is maar een oefenpotje na een zware trainingssessie.
Niet teveel waarde aan hechten
Echt extreem heerlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:21 schreef Simmertje het volgende:
Heerlijk dat PSVKNVBBEKER toch elke keer weer met excuses komt. Ook weer 2x uit gespeeld zeker?
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In het begin wel ja toen hij alleen maar aanvallers en middenvelders kocht en we vervolgens het seizoen in moesten met Marcelo, Derijck en Waterman achterin. Daarna leerde hij van zijn fouten en was het een goede TD. Dat heb ik hier toen ook regelmatig gezegd en toegegeven. Enig minpuntje was de jaarlijkse AZ aankoop.
sgoedjongquote:
Ajax is dan ook veel beter, dat is appels en peren vergelijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.
Psv verloor met het a team van het b team van brugge. En ajax won net heg b team dat eupenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat had bij rust gewoon 2/3-0 voor PSV moeten zijn.Was een ongelukkige nederlaag.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:55 schreef marsan het volgende:
[..]
Psv verloor met het a team van het b team van brugge. En ajax won net heg b team dat eupen
Hoi Markquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat had bij rust gewoon 2/3-0 voor PSV moeten zijn.Was een ongelukkige nederlaag.
Eens. Veruit de zwakste middenvelder. Nou ja, heeft wel power, maar biedt zich niet aan, verstopt zich, ziet t spel niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:25 schreef PSVCL het volgende:
Dat die Rosario nog steeds mee mag doen..begrijp er niks van
4-3-3 kan je op zoveel manieren invullen dus of dat het nou daar aan ligt, het grootste probleem is het voetballende vermogen wat ontbreekt en dan vooral van die achterste 6 dus krijg je die bal niet op tijd bij die voorste 4 en die voorste 4 zonder Bergwijn en Malen is natuurlijk ook niet top.quote:Op zondag 12 januari 2020 04:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens. Veruit de zwakste middenvelder. Nou ja, heeft wel power, maar biedt zich niet aan, verstopt zich, ziet t spel niet.
Ik heb eens de tijd genomen om de wedstrijd tegen KAS goed te bekijken.
Kreeg het idee dat er met een opdracht gevoetbald werd (veld klein houden en alle aanvallen over links), waardoor er niet echt een wedstrijd was, maar desondanks vielen een paar dingen op.
Die 4 achterin zijn vaak aan het breien, omdat het middenveld niet vrijloopt. De enige middenvelder die er kijk op heeft is Hendrix. De rest doet maar wat.
Het veld wordt zo klein gehouden, dat je met twee of drie tikken je aanvallers zou moeten kunnen bereiken. Dat betekent dat er slim vrijgelopen moet worden op het middenveld, en dat aanvallers daarop moeten anticiperen: zodra de bal bij een middenvelder is, moeten ze klaar zijn om of de ruimte in te duiken, of de bal aan te nemen, zonder buiten spel te staan. Gebeurt helaas te weinig. Die lui voorin kunnen voetballen, de dissonant ligt op het middenveld.
Bij balverlies heeft PSV nog steeds geen controle op de situatie. Er is niemand die druk zet op de bal. De verdediging gaat met de staart tussen de benen richting het eigen strafschopgebied, waar het dan prijsschieten is want de organisatie is door dit paniekvoetbal ver te zoeken.
Sinds PSV een soort van Ajax light pretendeert te zijn en 4-3-3 speelt, “verdedigt” PSV op deze manier, wat gewoonweg verbijsterend is. Dat zou er toch echt uit moeten.
Ons 4-3-3 lijkt meestal meer op een 4-2-4 met bakken met ruimtes tussen de linies omdat de achterste zes totaal niet vooruit durven te verdedigen.quote:Op zondag 12 januari 2020 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
4-3-3 kan je op zoveel manieren invullen dus of dat het nou daar aan ligt, het grootste probleem is het voetballende vermogen wat ontbreekt en dan vooral van die achterste 6 dus krijg je die bal niet op tijd bij die voorste 4 en die voorste 4 zonder Bergwijn en Malen is natuurlijk ook niet top.
Zoals het al het hele seizoen gaat dus.quote:Op zondag 12 januari 2020 04:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Eens. Veruit de zwakste middenvelder. Nou ja, heeft wel power, maar biedt zich niet aan, verstopt zich, ziet t spel niet.
Kreeg het idee dat er met een opdracht gevoetbald werd (veld klein houden en alle aanvallen over links), waardoor er niet echt een wedstrijd was, maar desondanks vielen een paar dingen op.
Die 4 achterin zijn vaak aan het breien, omdat het middenveld niet vrijloopt. De enige middenvelder die er kijk op heeft is Hendrix. De rest doet maar wat.
Het veld wordt zo klein gehouden, dat je met twee of drie tikken je aanvallers zou moeten kunnen bereiken. Dat betekent dat er slim vrijgelopen moet worden op het middenveld, en dat aanvallers daarop moeten anticiperen: zodra de bal bij een middenvelder is, moeten ze klaar zijn om of de ruimte in te duiken, of de bal aan te nemen, zonder buiten spel te staan. Gebeurt helaas te weinig. Die lui voorin kunnen voetballen, de dissonant ligt op het middenveld.
Bij balverlies heeft PSV nog steeds geen controle op de situatie. Er is niemand die druk zet op de bal. De verdediging gaat met de staart tussen de benen richting het eigen strafschopgebied, waar het dan prijsschieten is want de organisatie is door dit paniekvoetbal ver te zoeken.
Sinds PSV een soort van Ajax light pretendeert te zijn en 4-3-3 speelt, “verdedigt” PSV op deze manier, wat gewoonweg verbijsterend is. Dat zou er toch echt uit moeten.
Het lijkt euh, nergens op. Als een stel angsthazen achteruit rennen. Kan echt niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ons 4-3-3 lijkt meestal meer op een 4-2-4 met bakken met ruimtes tussen de linies omdat de achterste zes totaal niet vooruit durven te verdedigen.
als je dat met z'n allen doet is het nog te doen maar je zag voor de winterstop ook Dumfries en Sadilek voorin blijven hangen na een aanval, dan houdt het wel op.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het lijkt euh, nergens op. Als een stel angsthazen achteruit rennen. Kan echt niet.
Wat ook zo schrijnend is, vaak zie je die voorste vier relatief heftig druk zetten maar dan is er altijd één van dat blok schijtluizen achter hun, die niet durft door te stappen en weer te laat is.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het lijkt euh, nergens op. Als een stel angsthazen achteruit rennen. Kan echt niet.
Het is idd zo slap vaak. Geen mannen maar jongens.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat ook zo schrijnend is, vaak zie je die voorste vier relatief heftig druk zetten maar dan is er altijd één van dat blok schijtluizen achter hun, die niet durft door te stappen en weer te laat is.
quote:Op zondag 12 januari 2020 04:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jij draait wel een interessant schema zeg, 4:56 allejezus.quote:Op zondag 12 januari 2020 04:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit moet toch te trainen zijn? Kijk eerst eens goed hoe een verdediging van een topclub balverlies aanpakt. Iets zegt me dat die niet massaal naar hun keeper gaan rennen. En wat zij dan doen, dat doe je dan na.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is idd echt heel, heel pijnlijk om te zien hoe er verdedigd wordt bij ons PSV ja.
Dat ga je ook niet even simpel oplossen. Er zijn gewoon betere spelers nodig op nogal wat plekken.
Aussie tijdzone.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:52 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij draait wel een interessant schema zeg, 4:56 allejezus.
Hoe het elftal staat in bepaalde situaties is iets waar je als trainer wel grote invloed uit kan oefenen ja. Maar dat is pas het begin, verdedigers moeten ook gewoon een bal kunnen afpakken. En dan kom je bij PSV al snel erachter dat die van ons daar, eh, niet zo goed in zijn.quote:Op zondag 12 januari 2020 15:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dit moet toch te trainen zijn? Kijk eerst eens goed hoe een verdediging van een topclub balverlies aanpakt. Iets zegt me dat die niet massaal naar hun keeper gaan rennen. En wat zij dan doen, dat doe je dan na.
Volgens mij komt het neer op goed positioneren, de ruimtes klein houden en er altijd voor zorgen dat een speler de tegenstander met de bal kan opvangen, zonder dat er achter hem een tegenstander vrij kan lopen.
Kun je dat niet, dan heb je bij een aanval steken hebt laten vallen, te hard van stapel bent gelopen. Dat betekent dus dat je als team faalt, en dat lijkt me dan iets waar de trainer voor verantwoordelijk is. Die is sowieso verantwoordelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |