Tip: plan de opnames in. Dan kan je wel vooruit spoelenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:20 schreef NoCigar het volgende:
Ik wilde even terugkijken maar ik was vergeten dat het niet vooruit te spoelen is. Dan laat maar.
Ik denk uiteindelijk dat RTL meer de showbizzkant wordt in combinatie met politiek en NPO maatschappelijke zaken met politiek. Dan wint de NPO het voor mij. Al die mensen die hun televisieprogramma pluggen bij zowel NPO als RTL is ook zéér vermoeiendquote:Op woensdag 8 januari 2020 00:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het loopt.
Om het leuk te houden moet je het aantal besmette personen per week wel tot een minimum beperken. Carlo Boszhard, Umberto Tan, Peter Pannekoek, het valt nog mee tot nu toe. Trap niet weer in die valkuil, nodig niet weer telkens die 'leuke' mensen uit.
Heel naar is dat ja. Het mediawereldje zit met elkaar om de tafel en heeft het dan over tv-programma's, hun eigen wereldje. Als kijker word je dan op de tweede ring gezet. Voor de kijker is het al een snel kijken naar een feestje waarop je zelf niet uitgenodigd bent.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk uiteindelijk dat RTL meer de showbizzkant wordt in combinatie met politiek en NPO maatschappelijke zaken met politiek. Dan wint de NPO het voor mij. Al die mensen die hun televisieprogramma pluggen bij zowel NPO als RTL is ook zéér vermoeiend
JINEKEDquote:Op woensdag 8 januari 2020 07:45 schreef tompsv18 het volgende:
Jimek weer verloren. 904k, terwijl Op1 940k heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |