Dat is echt ieder jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar renners die vorig jaar tijdens de eerste ronde overgeslagen worden is nu natuurlijk iedereen voor gegaan. Renners waar vorig jaar meteen tien keer op werd geboden heeft iedereen nu links laten liggen.
Genot.
Maar sommige renners worden standaard overgeslagen. Ik kijk hierbij voorzichtig naar Thomas Geraint.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar renners die vorig jaar tijdens de eerste ronde overgeslagen worden is nu natuurlijk iedereen voor gegaan. Renners waar vorig jaar meteen tien keer op werd geboden heeft iedereen nu links laten liggen.
Genot.
Ik had beter m'n bod van vorig jaar kunnen kopiëren wat dat betreft.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar renners die vorig jaar tijdens de eerste ronde overgeslagen werden is nu natuurlijk iedereen voor gegaan. Renners waar vorig jaar meteen tien keer op werd geboden heeft iedereen nu links laten liggen.
Genot.
We sterven als opportunisten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar renners die vorig jaar tijdens de eerste ronde overgeslagen werden is nu natuurlijk iedereen voor gegaan. Renners waar vorig jaar meteen tien keer op werd geboden heeft iedereen nu links laten liggen.
Genot.
Je kunt er allerlei analyses op loslaten maar het is ordinair gokken omdat je niet weet wat iedereen doet. Daarom in een paar minuten een lijstje in elkaar gezetquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Genot.
Britse wieleraids walging speelt hier een rol.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar sommige renners worden standaard overgeslagen. Ik kijk hierbij voorzichtig naar Thomas Geraint.
Die is ook helemaal niet zo geweldig bij dit spel, scoort 3 of 4 koersen veel en verder geen hol.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar sommige renners worden standaard overgeslagen. Ik kijk hierbij voorzichtig naar Thomas Geraint.
Ja je kan beter bewust wel INEOS renners nemen ondanks dat je een hekel aan ze hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Britse wieleraids walging speelt hier een rol.
Zelfde voor Pogacar in principe, maar daar is zoals het nu lijkt 66 miljoen op gebodenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is ook helemaal niet zo geweldig bij dit spel, scoort 3 of 4 koersen veel en verder geen hol.
Ik heb eerlijk gezegd niet eens naar de biedingen van vorig jaar gekekekekeken.quote:
Dat is waarom ik weer voor Konrad gegaan ben, koerst het hele jaar door voor 4 miljoenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is ook helemaal niet zo geweldig bij dit spel, scoort 3 of 4 koersen veel en verder geen hol.
En toch zijn de klassementsmannen die ook in de kleinere koersen wel zin hebben helemaal zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat roepen we nu al 3 jaar en toch gebeurt het niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja je kan beter bewust wel INEOS renners nemen ondanks dat je een hekel aan ze hebt
Inb4 dat gebeurt volgend jaar massaal
Eens, maar Geraint valt daar niet onderquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch zijn de klassementsmannen die ook in de kleinere koersen wel zin hebben helemaal zo slecht nog niet.
Matxin.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:54 schreef Slobeend het volgende:
Als er echt 66 op Pogacar geboden is word ik ziedend. Wie doet dat?
Kan ook Roglic zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zelfde voor Pogacar in principe, maar daar is zoals het nu lijkt 66 miljoen op geboden
Denk dat het gewoon om Roglic ging hoor. 'Een Sloveen', werd er gezegd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:54 schreef Slobeend het volgende:
Als er echt 66 op Pogacar geboden is word ik ziedend. Wie doet dat?
Of Jan Tratnik.quote:
Verdomme.quote:
Domen Novak.quote:
Act is het toch ook hèquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:56 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie Koffieplanter er wel voor aan om 66 op Pogacar te hebben geboden.
Ik heb op geen van beiden geboden. Wel ga ik voor ze juichen uiteraard. -zwaait Sloveens vlaggetje-quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat enkele mensen hier er belang bij hebben dat Pogaicar geen 66 miljoen waard is.
Janez Brajkovic.quote:
Sinds het Young-Inter gerucht bekend is, heeft hij niet meer gepost.quote:
Oh, dat was ruim te laat. Wat een god.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |