Dan had ie wel in het eerste lijstje gestaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Helemaal mad als het ook nog om een lullige bieding van 2 miljoen gaat ofzo.
17 miljoenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Voor hoeveel miljoen had je hem staan?
Een stuk of 6 stonden wel op mijn longlist. Maar ja, het blijft een kutloterij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woods had ik wel overwogen. De rest, nouja, niet.
Daar gingen vorig jaar meteen 10 mensen tegelijk voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:50 schreef Slobeend het volgende:
Had dus toch voor Laporte moeten gaan.
De kans dat dit gebeurt is zelfs zeer groot. De kans dat een toprenner door iedereen helemaal niet wordt gekozen is denk ik wel 50%. Schuld van het systeem!quote:
Ja erg leuk dit...ik hoop wel dat ik Sarreau wel binnen heb...toch wel een aardig bod op gedaan. En ja, waarom eigenlijk.quote:
Ik dacht dat iedereen juist op Ackermannetje zou gaan omdat mensen zouden denken dat ie ontweken zou... ja je snap het godsamme.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bewust laag op Akkerfrans gegaan in hoop dat iedereen hem ontweek
Naesen stond op 1 van m'n laatste lijstjes, maar dacht dat ie te duur zou zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woods had ik wel overwogen. De rest, nouja, niet.
Dat is echt ieder jaar hetzelfdequote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar renners die vorig jaar tijdens de eerste ronde overgeslagen worden is nu natuurlijk iedereen voor gegaan. Renners waar vorig jaar meteen tien keer op werd geboden heeft iedereen nu links laten liggen.
Genot.
Maar sommige renners worden standaard overgeslagen. Ik kijk hierbij voorzichtig naar Thomas Geraint.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar renners die vorig jaar tijdens de eerste ronde overgeslagen worden is nu natuurlijk iedereen voor gegaan. Renners waar vorig jaar meteen tien keer op werd geboden heeft iedereen nu links laten liggen.
Genot.
Ik had beter m'n bod van vorig jaar kunnen kopiëren wat dat betreft.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar renners die vorig jaar tijdens de eerste ronde overgeslagen werden is nu natuurlijk iedereen voor gegaan. Renners waar vorig jaar meteen tien keer op werd geboden heeft iedereen nu links laten liggen.
Genot.
We sterven als opportunisten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paar renners die vorig jaar tijdens de eerste ronde overgeslagen werden is nu natuurlijk iedereen voor gegaan. Renners waar vorig jaar meteen tien keer op werd geboden heeft iedereen nu links laten liggen.
Genot.
Je kunt er allerlei analyses op loslaten maar het is ordinair gokken omdat je niet weet wat iedereen doet. Daarom in een paar minuten een lijstje in elkaar gezetquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Genot.
Britse wieleraids walging speelt hier een rol.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar sommige renners worden standaard overgeslagen. Ik kijk hierbij voorzichtig naar Thomas Geraint.
Die is ook helemaal niet zo geweldig bij dit spel, scoort 3 of 4 koersen veel en verder geen hol.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar sommige renners worden standaard overgeslagen. Ik kijk hierbij voorzichtig naar Thomas Geraint.
Ja je kan beter bewust wel INEOS renners nemen ondanks dat je een hekel aan ze hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Britse wieleraids walging speelt hier een rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |