SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
Die ken ik dan weer niet. Maar heb ook niet zo veel met Gogol Bordello.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Dan liever de versie van Gogol Bordello...
Die deden dit met Madonna zelf, met een song van hun zelf (Lela Pala Tute) in een mash-up...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Maar heb ook niet zo veel met Gogol Bordello.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Personal Jesus - Depeche Mode - Johnny Cash
quote:
quote:
Helemaal goedquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Why - Annie Lenox - Gerda Havertong Keith Caputo
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dat ding dat met Within Temptation heeft gezongen, tich?
Pretenders - Bold As Lovequote:
Gelukkig niet. Deze had ik nooit geweten.quote:
Ik hoorde ook nog nietsquote:
quote:
Whats Going On ken je toch wel?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Hieruit blijkt maar weer is dat er nog een berg met muziek is waar ik nog nooit van gehoord heb.
Alleen niet zo handig voor het raad element
Dan zou ik hem moeten horen maar vrees het ergstequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whats Going On ken je toch wel?
Desnoods de versie van Cindy Lauper?
quote:
Bohemian Rhapsody.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
De volgende herkennen jullie binnen 1 seconde
Nog gemakkelijkerquote:
Die ja.... ik kon niet op de naam komen.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
Deze is niet makkelijker dan Bohemian R..
Sepultura - Firestarterquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik wilde net 30 Seconds To Mars typenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde net 30 Seconds To Mars typen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde net 30 Seconds To Mars typen
Ik hou van zijn geschreeuwquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van zijn geschreeuw![]()
En ja, ik weet dat dat raar klinkt als Rammstein-hater, maar ik kan het niet uitleggen.
Ben je nou helemaal besuikerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
En ja, ik weet dat dat raar klinkt als Rammstein-hater, maar ik kan het niet uitleggen.
Rammstein hater zelfsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit is iets van Radiohead, weet alleen even niet wat...
Succes!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Even batterij van laptop geheel vervangen...
Shit happensquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Leuk klusjequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Afhankelijk van het type laptop hoeft dat toch niet een extreme heksentoer te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Je draait zelf anders regelmatig wat van de originele bandquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:36 schreef Melting het volgende:
De platen worden er niet makkelijker op, brother.
Nee, wat je nu hoort zijn de 2 zusjes van Heart onder een andere naamquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heart? als de originele band dan?
Oké ik vermoede de stemmen te herkennen maar goed dat klopt dus soort van maar ook weer nietquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, wat je nu hoort zijn de 2 zusjes van Heart onder een andere naam
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je draait zelf anders regelmatig wat van de originele band
quote:
Oh ja, Led Zeppelin origineel noemen klopt niet echt natuurlijkquote:
quote:
quote:
quote:
Klaar!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Afhankelijk van het type laptop hoeft dat toch niet een extreme heksentoer te zijn
Dan heeft dat oudje het lang volgehouden!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Klaar!
De oude had het na 9 jaar definitief begeven...
Die heeft het dan nog best lang uitgehouden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Klaar!
De oude had het na 9 jaar definitief begeven...
Eerlijk is eerlijk, die hing 24x7 aan de stroomadapter.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
Dan heeft dat oudje het lang volgehouden!
Dat is goed te doenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, die hing 24x7 aan de stroomadapter.
Toen ik die onlangs los haalde, toen ik mijn nieuwe laptop ging installeren, wilde de batterij vervolgens niet meer opladen. Voor een paar tientjes heb je een vervanging...
quote:
Ze doen hun covers meestal best wel goed.quote:
quote:
Klopt. Heeft het origineel van Harry Nilsson ook.quote:
quote:
Ah okéquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Heeft het origineel van Harry Nilsson ook.
Hmm wat is het nu deze week of afgelopen weekquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Van de week nog een mini docu gezien afgelopen week
Top2000 a go go? Waar hij over Kayleigh sprak?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Diequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Top2000 a go go? Waar hij over Kayleigh sprak?
Punkrockdrummen is topsportquote:
Goldfinger - Just Like Heavenquote:
Vanavond gaat niet meer lukken, Meltingquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond gaat niet meer lukken, Melting
Fan van Rinus Gerritsen specifiek zelfs...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Steve Harris is fan van Golden Earring.
Ja, ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Het origineel vind ik toch wel beter...
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
Brother, ondanks dat ik de muziekjes erg leuk vind, ga ik toch afhaken en douchen en naar bed.
Het was weer een drukke dag, en dat zal morgen ook wel weer zijn.
Bedankt in ieder geval voor de muziek.
Fijne avond nog allemaal.
Memories Can't Wait, origineel van Talking Headsquote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
Brother, ondanks dat ik de muziekjes erg leuk vind, ga ik toch afhaken en douchen en naar bed.
Welterusten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
Stone Temple Pilots - Revolutionquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:21 schreef MadMaster het volgende:
Something Gotta Hold On My Heart - Gene Pitney
quote:
Zo'n mooi nummer moet je ook niet te veel aan sleutelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel heel dicht bij het origineel gebleven...
Eens, maar je zou er een beste punkrock roffel achter kunnen zetten...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer moet je ook niet te veel aan sleutelen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar je zou er een beste punkrock roffel achter kunnen zetten...
Dan moet je het ook een stuk sneller spelen maar dan moet je piano en synths ook weglaten en verliest het aan kracht want die 2 maken het nummer vind ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar je zou er een beste punkrock roffel achter kunnen zetten...
Imelda May - Tainted Lovequote:
Mijn dochter vroeg hulp en ik moest even weg. Ze zit in haar toetsweek en ze doet voortdurend een beroep op mijn 'creativiteit'. Ze kan fantastisch dingen maken, maar zoekt soms naar ideeën. Ze moet een logo maken wat haar persoonlijkheid uitstraalt. Lastig, als je soms nog geen idee hebt wie je bent.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar was je nou?
Warpigs kwam voorbij...
het is toch bijna lentequote:
Hierna nog eentje en dan ben ik er ook klaar mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, maar ik trek zo de (koptelefoon)stekker er wel uit...
quote:FGTH - Power Of Love
Je hoeft geen excuus te maken, je kinderen zijn belangrijker...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter vroeg hulp en ik moest even weg. Ze zit in haar toetsweek en ze doet voortdurend een beroep op mijn 'creativiteit'. Ze kan fantastisch dingen maken, maar zoekt soms naar ideeën. Ze moet een logo maken wat haar persoonlijkheid uitstraalt. Lastig, als je soms nog geen idee hebt wie je bent.
Maar ik ga de cover van Warpigs straks luisteren. Beloofd.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft geen excuus te maken, je kinderen zijn belangrijker...
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft geen excuus te maken, je kinderen zijn belangrijker...
van die dingen waarvan je dacht dat het nooit zou gebeurenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ja, zo langzamerhand word ik zelf ook volwassen...
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Ane Brun - Always On My Mind
03. Tricky - Love Cats
04. The Cure - Purple Haze
05. Anneke van Giersbergen - the blowers daughter (feat. danny cavanagh)
06. The Beautiful South - Blitzkrieg Bop
07. RAMONES - Somebody To Love
08. MxPx - (I'm Gonna Be) 500 Miles
09. Melanie - You Keep Me Hanging On
10. Fink - Autobahn
11. Jonathan Wilson - La Isla Bonita
12. Les Claypool's Duo De Twang - Stayin' Alive
13. Johnny Cash - Personal Jesus
14. Annie Lennox - I Put a Spell On You
15. Keith Caputo - Why
16. Pretenders - Bold As Love
17. A Perfect Circle - What's Going on
18. Screaming Trees - Working Class Hero
19. Sepultura - Firestarter
20. Starchildren - Isolation
21. Asgeir - Heart-Shaped Box
22. Chet Faker - No Diggity
23. 30 Seconds To Mars - Hunter
24. Amanda Palmer - Idioteque
25. Lovemongers - Battle of Evermore
26. Electric Six - Radio Ga Ga
27. The Breeders - Happiness Is A Warm Gun
28. Faith No More - I Started A Joke
29. Aimee Mann - One
30. Fish - Question
31. Ignite - Sunday Bloody Sunday
32. Goldfinger - Just Like Heaven
33. Iron Maiden - Kill Me Ce Soir
34. Living Colour - Memories Can't Wait
35. Stone Temple Pilots - Revolution
36. Cake - War Pigs
37. Nick Cave & The Bad Seeds - Something's Gotten Hold Of My Heart
38. Stereophonics - Handbags and Gladrags
39. Imelda May - Tainted Love
40. Anneke van Giersbergen - the power of love
41. Tori Amos - Thank You
42. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Dank, ik durf dat ook wel te beamen...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
Ik zie nu pas de TT![]()
![]()
Jij bent ook aardig creatief, MadMaster.
Ik moest het natuurlijk ook niet al te gemakkelijk makenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Dank Brother, leuk idee.
Wel een killer soms voor je hersenen...
Dat is wel gelukt..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moest het natuurlijk ook niet al te gemakkelijk maken
Nog niet klaar staan maar zou er nog wel eentje kunnen vullen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Brother. Ik heb wel het grootste deel van de show gehoord en vond het erg leuk.
Is voor herhaling vatbaar. Had je nog een deel 2 klaarstaan?
Dan is mijn opzet geslaagd. De disturbed en co. covers kent iedereen al.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt..
Alleen de versie van Johnny Cash hadden we wel eens eerder gehoord. De rest niet
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:50 schreef brother52 het volgende:
Kan ik in deel 2 ook mooi een betere cover van War Pigs proppen
Goedemorgen.quote:
Dat is minderquote:Op woensdag 8 januari 2020 05:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoewel..... slecht geslapen zeg.
Ja.... heb nu spray besteld die zou moeten helpen. Komt vandaag binnen, dus ben benieuwd vannacht.quote:
Ik voel me ook een beetje gammel. Pijn in mijn nek, schouder en hoofd. Maar ik heb wel lekker geslapen. Net maar een pijnstiller genomen in de hoop dat het wegtrekt.quote:Op woensdag 8 januari 2020 05:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... heb nu spray besteld die zou moeten helpen. Komt vandaag binnen, dus ben benieuwd vannacht.
En jij? Trek jij het nog een beetje daar?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 8 januari 2020 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje gammel. Pijn in mijn nek, schouder en hoofd. Maar ik heb wel lekker geslapen. Net maar een pijnstiller genomen in de hoop dat het wegtrekt.
Yes! Dat is fijn.quote:Op woensdag 8 januari 2020 07:28 schreef livelink het volgende:
De pijnstillers hebben al geholpen![]()
Gewoon op je werk een dutje doen, Melting. Powernap.
Groot gelijk, Diaan. Ook toe aan vakantie dus.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:01 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemorgenGisteren aan het einde van de middag kreeg ik migraine incl. misselijkheid, hele avond dan maar plat gelegen.
Vandaag gaat het iets beter, maar ik doe het wel rustig aan.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk, Diaan. Ook toe aan vakantie dus.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:23 schreef just me het volgende:
goedemorgen deze donkere ochtend
![]()
Balen Diaan die migraine![]()
Livelink en Melting doen dus rustig aan vandaag
quote:
Helaas was ik gisterenavond niet thuis en heb ik deel 1 niet gehoord. Wanneer is deel 2?quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:07 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Deel 2 staat inmiddels ook klaar
Weet ik nog niet. Als ik tijd heb vrijdag misschien, anders dinsdag.quote:Op woensdag 8 januari 2020 16:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas was ik gisterenavond niet thuis en heb ik deel 1 niet gehoord. Wanneer is deel 2?
Prima, ik zat nog in de twijfel modus over wel/niet draaien.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:47 schreef Melting het volgende:
Nog geen dj vanavond?
Dan start ik om 19.00 uur wel wat afwisselende muziekjes in.
Als je graag wil, mag je het overnemen hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik zat nog in de twijfel modus over wel/niet draaien.
Niet meer nodig nu...
Dit is een verboden song.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een verboden song.
Tijdens het huwelijksfeest van een Ajacied in Engeland hebben we de band verboden om dit nummer te spelen...
Hier had ik gister ook een cover van kunnen draaien.quote:
Never mind, we zijn alweer wat jaren verder...quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]Ik wist dat er iets mee was....... excuses.
Ik wacht nog wel even in het veen...quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:11 schreef Melting het volgende:
Er komt vanavond van alles voorbij. Als jullie iets specifieks willen horen, ga ik zoeken of ik het heb.
Goede avond.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond.
Ik moet zometeen nog wel even weg om koffie te maken.
Werken ze op de plantage ook al in de avond?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond.
Ik moet zometeen nog wel even weg om koffie te maken.
Yes, Boss.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werken ze op de plantage ook al in de avond?
Ze hebben de stroom hier alvast afgesloten, als voorbereiding op de sloop.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Je doet dat tegenwoordig buiten de deur?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze hebben de stroom hier alvast afgesloten, als voorbereiding op de sloop.
I.v.m. H.H.B.?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een verboden song.
Tijdens het huwelijksfeest van een Ajacied in Engeland hebben we de band verboden om dit nummer te spelen...
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoor nog steeds overbodige herrie.
Hermes House Band uit Rotterdam.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt...
Ik dacht Heel Holland Baktquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Goedenavond.
Wie is er aan het draaien?
Vout.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Goedenavond.
Het stoute broertje van Vout.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:29 schreef livelink het volgende:
Goedenavond.
Melting en Vout beginnen een beetje samen te smelten somsquote:
Eén ervan heet niet voor niks Melting.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting en Vout beginnen een beetje samen te smelten soms
Arme Vout. Resistance is futile.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eén ervan heet niet voor niks Melting.
Da's geen zuiver koffie dan...quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt alsof ik hier over straat loop.
Bij mij in de buurt is het nog de autochtone-puber hiphop dat ik hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt alsof ik hier over straat loop.
Dit is eigenlijk nog wat te modern en westers voor hier.quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is het nog de autochtone-puber hiphop dat ik hoor.
Ohja, koffie.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
Er was nog wat muziek over na de tekst.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
Hoe is het met de spierpijn ?quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |