Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet jarig.
Doet me denken aan mijn motorrijlessen. Eerst reed ik op een ouwe brik die om de haverklap uitviel (ook op de snelweg als ik iemand aan het inhalen was) maar wel makkelijk te besturen was (crossmodel), en vlak voor de examens moest ik overstappen op eentje die technisch beter was, maar die je compleet anders moest besturen (snelle jappenbak racemodel).quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen iedereen voor zijn rijbewijs ging was er een jongen die ging bij een rijschool die als lesauto een jeep had. Die jongen heeft daarom 50 rijlessen moeten nemen voor hij de jeep goed en beheerst kon besturen.
Dat is een veel gemaakte denkfoutquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.
Ach en zo doe ik hier alsof ik hetero ben, getrouwd ben en een kind heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.
Ja, tegenwoordig weet men het allemaal niet meer hoe je 'iets' moet aanduiden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een veel gemaakte denkfout
Deze reactie maakt bij mij de opmerking dat je er van droomt om niet hetero te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en zo doe ik hier alsof ik hetero ben, getrouwd ben en een kind heb.Oh wacht, dat is nog waar ook....
Whehehe!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze reactie maakt bij mij de opmerking dat je er van droomt om niet hetero te zijn![]()
![]()
![]()
Ik voelde me bijna beledigdquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voelde me bijna beledigd![]()
![]()
Maar ik ben vandaag een beetje traag van begrip geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |