abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190980475
Niemand verplicht je om er klant te zijn toch?
Maar enige professionaliteit is wel prettig. Eens kijken hoe ze op mijn vraag gaan reageren.

[ Bericht 51% gewijzigd door Peter op 11-01-2020 17:12:25 ]
dag
pi_190980686
Bij de plaatselijke bakker heb ik een pakket opgehaald.

1x halfje wit met maanzaad
6x witte bolletjes
6x sesambolletjes
3x meergranen bolletjes (of hoe ze ook heten :P)
6 harde bolletjes
4 gebakjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best veel, al vind ik het jammer dat er niet meer normaal brood bij zit. Ik had gerekend op minimaal één heel brood. Qua waarde zit dit uiteraard wel goed en de medewerkster was ook erg vriendelijk, dus zal ik niet te veel klagen :P
pi_190981325
Haalt makkelijk 12 euro, maar er zit ook een half brood in, dat is ook mooi toch?

Harde broodjes vind ik handig, die blijven lekker lang goed!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_190988254
Ik kreeg ook geen normaal brood bij de bakker vandaag :P

1 zak witte bolletjes
1 zak bruine puntjes
1 zak muesli bollen
3 croissantjes
4 harde broodjes (klein ciabatta)
2 meergranen bollen

Dat komt wel op :s)
pi_190998399
Vandaag 2 La Place pakketjes besteld in EIndhoven op 2 verschillende locaties.
De eerste werd 1,5 uur van te voren geannuleerd, omdat er geen 'waste' was. Nou prima, toen naar La Place Express, en dit ¤11,99 voor ¤3,99 gekregen:

1. 1 warm (geweest) saucijzenbroodje
2. 1 focaccia broodje 'plain'
3. 1 broodje kip met taugé en een beetje saus

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik denk dat ze rond de waarde halen als ze inderdaad aan 70% van de minimaal waarde (¤8,39) hebben geteld.
Sappig !!
pi_191027073
Tijd geleden heb ik op die app gekeken, er deden aardig wat bedrijven mee hier in de buurt, al waren de magic boxen overal snel verdwenen op een enkeling na (waarvan ik dan maar aannam dat het teleurstellend was...uit het hoofd waren dat ecoplaza en een lunchroom die intussen niet meer bestaat).

Vandaag de app opnieuw geinstalleerd.....wow, wat doen er nu ontzettend veel bedrijven mee! Ook een hoop op loopafstand en het is allemaal veel minder snel weg (ws door het grote aanbod?). En bijna iedere keer dat ik die app open komen er weer nieuwe dingen bij. Hele leuke tentjes ook.
Ik heb dus zojuist mijn allereerste box besteld, bij de supermarkt. Ben benieuwd :)

Oh, en heeft hier iemand ervaring met Wagamama?
Volgens de app krijg je daar "allemaal verschillende rauwe ingredienten zoals groente, vlees vis of tofu aangevuld met rijst en saus. Thuis hoef je dit alleen nog maar even te wokken en je hebt een complete maaltijd".
Klinkt eigenlijk niet slecht voor 3,99, alleen is de ophaaltijd rond 21:00 uur en dat is wel wat laat (tenzij het goed genoeg is om tot de volgende dag te bewaren)
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:29:25 #67
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191027564
Sushi gered uit de prullenbak: overtollige maaltijden razend populair *O* *O*

Het populaire Too Good To Go wil dit jaar alleen al in Utrecht een kwart miljoen maaltijden uit de prullenbak redden. Utrechters maken al massaal gebruik van deze app.

Of je nou zin hebt in sushi, brood, een verse salade of misschien wel een heel supermarktpakket (als je geluk hebt): de app Too Good To Go biedt voor elk wat wils. Bakkers, cafés, restaurants en supermarkten die hierbij aangesloten zijn melden dagelijks of er eten over is en wanneer het opgehaald kan worden. Gebruikers rekenen een paar euro af via hun creditcard of bankpas en kunnen het eten ophalen. Wat het precies is en hoeveel blijft in veel gevallen een verrassing.

Appeltaart
We schrokken van de hoeveel­heid voedsel die we elke dag overhadden
Laurens Jan van Lier

O-Café, dat net buiten het centrum van Utrecht ligt, is sinds april 2018 aangesloten. Het eerste anderhalf jaar bood het vijf dagen in de week een pakketje vol overgebleven eten aan. De afgelopen drie maanden alleen nog maar op vrijdag. ,,We schrokken van de hoeveelheid voedsel die we elke dag overhadden”, zegt bedrijfsleider Laurens Jan van Lier. Daar hebben we onze inkopen op aangepast, daarom houden we niet zoveel meer over. Ook een doel van de app toch?”

Voor vier euro krijgt één gelukkige een pakket van O-Café. Dat bestaat voornamelijk uit zelfgemaakte zoetigheden als muffins, appeltaart en cake. Daarnaast zit er ook wat brood, sla en beleg bij dat overdag voor de belegde broodjes wordt gebruikt. Deze week is de gelukkige de 57-jarige Andrea Linschoten uit Utrecht. Het is de eerste keer dat ze Too Good To Go gebruikt. ,,Ik ben via een kennis aan deze app gekomen. Het ziet er allemaal heerlijk uit.”

Populair
De app Too Good To Go is in een groot aantal landen inmiddels 10 miljoen keer gedownload. Tussen 2018 en 2019 is het aantal ‘geredde maaltijden’ via de app al meer dan verdubbeld, van 25.500 naar 65.000.

Van deze aantallen naar een kwart miljoen geredde maaltijden mag dan ambitieus zijn, bij het bedrijf hebben ze er alle vertrouwen in. ,,We willen dit aantal bereiken door enerzijds nog meer nieuwe partners in Utrecht aan te laten sluiten”, laat een woordvoerder van Too Good To Go weten. Wat dat betreft is er ook een stijgende lijn te zien. Waren er in 2018 nog 44 bedrijven aangesloten bij de app; een jaar later zijn dit er 80. Anderzijds wil Too Good To Go zich richten op de samenwerking met bestaande partners en deze helpen richting een volledig verspillingsvrije winkel.

Duurzaamheid
Naast het tegengaan van voedselverspilling, brengt gebruik van de app een ander voordeel met zich mee: de CO2-uitstoot die wordt bespaard. Daar krijgt de gebruiker per maaltijd die hij of zij afhaalt bericht van. Stel dat er in 2020 250.000 maaltijden gered worden dan bespaart dat in totaal 625.000 kilogram CO2-uitstoot.

Voor Andrea Linschoten was dit een van de redenen om de app te gaan gebruiken. ,,Duurzaamheid is voor mij enorm belangrijk. Als ik daar op deze manier mijn steentje aan bij kan dragen dan doe ik dat graag.”

https://www.ad.nl/koken-e(...)d-populair~a108af1e/

Goed bezig _O_
pi_191027932
Net de halve versafdeling van de Hema meegekregen.
Tap tap tap
  dinsdag 14 januari 2020 @ 18:26:55 #69
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191028356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 17:53 schreef CherryLips het volgende:
Net de halve versafdeling van de Hema meegekregen.
Klinkt goed!
Heb je een fotootje?

Ik kan morgen mijn eerste box ophalen bij de Jumbo *O* *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator dinsdag 14 januari 2020 @ 19:13:12 #70
382129 crew  Donna
pi_191029085
Supermarktketen Jumbo stopt de samenwerking met anti-verspillingsapp Too Good To Go. De supermarkt gaat landelijk koelmeubels plaatsen met versproducten die op de tht-datum zitten. Dat meldt Distrifood.

De landelijke uitrol is het vervolg op de pilot die Jumbo vorig jaar met de koelmeubels draaide. Naar eigen zeggen werd het meubel 'zeer goed ontvangen' door klanten. "Het levert een aanzienlijke bijdrage aan het verminderen van voedselverspilling. Bovendien is het een werkwijze die goed aansluit bij onze formule", laat een woordvoerster weten.

De pilot die Jumbo met Too Good To Go deed, wordt nu afgebouwd en op een andere manier vormgegeven. "Om volledig verspillingsvrij te worden, weten we uit ervaring dat beide initiatieven elkaar juist heel goed kunnen aanvullen", vertelt een woordvoerster van de anti-verspillingsapp. "We zijn altijd klaar om de strijd tegen voedselverspilling met Jumbo weer verder op te pakken."
pi_191029212
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 18:26 schreef Muck het volgende:

[..]

Klinkt goed!
Heb je een fotootje?

Ik kan morgen mijn eerste box ophalen bij de Jumbo *O* *O*
Zalmsalade, twee appelflappen, een chocoladeletter :D kokosmakronen, vier hamkaasbroodjes, hummus, puddingbroodje, yoghurtje met muesli en een zak mandarijnen.
Tap tap tap
pi_191030048
Voor de allereerste keer een TGTG-pakket opgehaald! :)

Het pakket kwam bij de Plus vandaag en kostte 4,99. Er zat in:
- verspakket uiensoep
- kant-en-klare tagliatelle carbonara
- soepgroenten voor erwtensoep
- 5 gebraden hamburgers
- vleeswaren (gebraden gehakt met ui)
- bakje filet americain pesto
- klein bakje Griekse salade
- een komkommer
- 5 plakken Peijnenburg (dubbel lekker met een laagje melk)
- 2 koffiebroodjes

Alles had een TGT of THT datum van 14-01-2020, behalve de koffiebroodjes (die zijn goed tot de 16de).

Het was een tas vol, en er zit aardig wat bij dat ik normaal nooit zou kopen (ik heb de hamburgers in de vriezer gegooid, maar ik vraag me serieus af wanneer ik een voorgegaarde hamburger uit de vriezer ga trekken ;) )

Wel erg leuk zo'n verrassingspakket.
pi_191040407
Net pakket opgehaald bij Jumbo, de helft had de datum van gisteren, beetje jammer.
Verder wel mooi pakket:
Onsje casselerib.
Rundersausijsjes
Tandoori kipblokjes
Stukje schimmelkaas
Was allemaal top.

Zak sla, zak wokgroente, mambo kipsalade en ceasarsalade weg kunnen gooien, dus maar een berichtje naar tgtg gestuurd.
pi_191040988
Leuk topic! Ik woon in Utrecht en daar al wat pakketten opgehaald. Erg leuke vaak, maar ook een paar hele slechte.
Vooral supermarkten zijn echt goud. AH en Plus, zag dat nu ook Boni mee doet. AH is vaak snel weg, daar is in de buurt een groot studentencomplex.
pi_191041008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:38 schreef soapie het volgende:
Net pakket opgehaald bij Jumbo, de helft had de datum van gisteren, beetje jammer.
Verder wel mooi pakket:
Onsje casselerib.
Rundersausijsjes
Tandoori kipblokjes
Stukje schimmelkaas
Was allemaal top.

Zak sla, zak wokgroente, mambo kipsalade en ceasarsalade weg kunnen gooien, dus maar een berichtje naar tgtg gestuurd.
Kan je toch makkelijk nog een dag na de THT datum eten?
pi_191041517
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:14 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Kan, maar als supermarkt zijnde mag je sowieso geen producten over de datum meegeven.

Ik had dat bij de Coop en ik heb mijn geld terug gekregen.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:59:13 #77
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191042722
Prrrima pakket van de Jumbo ^O^

Halve vlaai
Broccolirijst
Kip ovenschotel
Drumsticks
Soepgroenten
Broccoliroosjes
Wraps met zalm en ei
Peultjes en worteltjes
Drie haringen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191043769
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Kan, maar als supermarkt zijnde mag je sowieso geen producten over de datum meegeven.

Ik had dat bij de Coop en ik heb mijn geld terug gekregen.
We gooien die oude zooi in een tas en krijgen er nog geld voor... :r Mag idd niet, en krijg mijn geld ook terug! Daar gaat het mij niet eens om, maar meer om het principe!
pi_191043787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:14 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Zou misschien wel kunnen, maar met kip doe ik dat sowieso niet, mij te link en de rest was behoorlijk verlept... :r
pi_191043796
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:59 schreef Muck het volgende:
Prrrima pakket van de Jumbo ^O^
[ afbeelding ]

Halve vlaai
Broccolirijst
Kip ovenschotel
Drumsticks
Soepgroenten
Broccoliroosjes
Wraps met zalm en ei
Peultjes en worteltjes
Drie haringen
^O^
  Redactie Frontpage woensdag 15 januari 2020 @ 20:29:31 #81
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191047504
Vanavond voor het eerst een pakket opgehaald bij de AH:

Verse pizza pomodori buffalo
IJsbergsla
Hamburgers
Vers sap sinas-ananas-kiwi
Bruine bollen
Groene aspergetips (2x)
Maaltijdsalade tonijn

Best prima hoeveelheid, zeker als je kijkt naar de prijzen. Had alleen stiekem op wat meer vlees gehoopt want die tonijnsalade kan ik niet zoveel mee :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191048795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
Vanavond voor het eerst een pakket opgehaald bij de AH:

[ afbeelding ]

Verse pizza pomodori buffalo
IJsbergsla
Hamburgers
Vers sap sinas-ananas-kiwi
Bruine bollen
Groene aspergetips (2x)
Maaltijdsalade tonijn

Best prima hoeveelheid, zeker als je kijkt naar de prijzen. Had alleen stiekem op wat meer vlees gehoopt want die tonijnsalade kan ik niet zoveel mee :P
Al die artikelen lagen net ook bij mijn AH met sticker :D West Brabant in het dorp K toevallig?
Spoilers!
  Redactie Frontpage woensdag 15 januari 2020 @ 21:46:17 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191049002
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Al die artikelen lagen net ook bij mijn AH met sticker :D West Brabant in het dorp K toevallig?
Check :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191056202
Straks weer eens een pakket ophalen. Nu bij de Plus. Altijd goede pakketen van gehad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 januari 2020 @ 14:04:14 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191057152
straks pakket ophalen bij de jumbo, we hebben er hier thuis een spelletje van gemaakt. Mijn vriendin en ik hebben beide 6 dingen opgeschreven die we denken dat er in zullen zitten _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 16 januari 2020 @ 14:28:51 #86
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_191057516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:04 schreef rubbereend het volgende:
straks pakket ophalen bij de jumbo, we hebben er hier thuis een spelletje van gemaakt. Mijn vriendin en ik hebben beide 6 dingen opgeschreven die we denken dat er in zullen zitten _O-
Sowieso wokgroente en een salade.
pi_191059530
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Vis, op zeker :Y
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 januari 2020 @ 18:35:36 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191061394
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:28 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:41 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Vis, op zeker :Y
soepgroente is echt standaard hier _O- en dat is prima want we maken graag soep. Dit is het geworden:

we kwamen er thuis achter dat de salade al over de datum is :') maar prima blij met het pakket.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191061864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:51 schreef larry_flynt het volgende:
Straks weer eens een pakket ophalen. Nu bij de Plus. Altijd goede pakketen van gehad.
pi_191062629
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:02 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit Larry...al zijn het wel heel erg veel vleeswaren.
Kan je daar wat mee? en zo ja, hoe doe je dat dan? Invriezen, of heel erg veel broodjes beleggen en de buurt uitnodigen?
Ik zou heel erg blij worden van die chapati's, tomaatjes en wokgroenten trouwens, wat dat betreft zou het voor mij al een voltreffer zijn dat pakket!

Ik ga hier zelf zo meteen voor de tweede keer een pakket ophalen, dit werkt wel mild verslavend :P
Dit keer bij een Spar city die vooral gericht is op de voorbijganger die op het laatste moment nog een maaltijd mee pakt. Ik heb daarom voor vanavond in de vriezer een maaltijd klaarliggen, maar ik hoop dat ik die daar kan laten en dat het pakket me in ieder geval voor vanavond voldoende zal bieden als avondeten...al het andere is mooi meegenomen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')