Serieus nog nooit problemen mee gehad. De ui en peen worden toch gestampt met de aardappelen. Dus structuur maakt dan ook niet veel meer uitquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik las juist dat rauwe hutspotgroenten niet ingevroren konden worden. Ik eet het vanavond wel, met als extra groenten de bimi. De soep vandaag als lunch, en dan ben ik al een heel eind.
Bakker Bart heeft echt een goed pakket, Bamba! En die van rubbereend zien er ook fijn uit![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:31 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ja, ik koop gerookte zalm altijd afgeprijsd en dan gaat het direct de vriezer in. Carpaccio kan ook gewoon in de vriezer.
Tnx!quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zalm kan je iig gewoon invriezen ja
De datum/tijd staat erbij vermeld.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:08 schreef shiitake het volgende:
Leuk zeg dit topic. Ik heb de app ook geïnstalleerd.![]()
Wat ik nog niet helemaal doorheb is dat er dus blijkbaar pakketten 's avonds worden aangeboden die je pas een dag later aan het eind van de dag ophaalt. Klopt dat? Of is ophalen dan 's ochtends?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De datum/tijd staat erbij vermeld.
Als er nu een locatie zegt 'tussen 17 en 18', dan is dat vrijdag de 10e inderdaad.
Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
En dat klokje geeft dus de ophaaltijd aan? Tussen 17.00 en 17.30 uur bijvoorbeeld.
Ik dacht wel dat het zo was, maar vond het raar dat een bakker nu al kan zeggen dat hij morgen wat over heeft aan het eind van de dag. Daarom twijfelde ik.
Duidelijk. Dankjewel voor je uitleg.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).
Je geeft in principe een fixed aantal aan per dag, elke werkdag bv. 4. Als je met hebt dan zet je er meer bij op en als je te weinig hebt kun je cancellen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook wat gek vanuit die redenatie inderdaad. Mocht er nou niets over blijven, dan kan het zijn dat je bestelling geannuleerd wordt. Ook kunnen ze nog aantallen toevoegen als er meer over blijft. Het is niet altijd fixed (meeste wel voor m'n gevoel).
Een bakker die al jaren bakt weet wel ongeveer wat hij gemiddeld over heeft aan het eind van de dag. Niet precies wat, maar wel of het genoeg is om zo'n actie zinnig te maken. Ik heb een keer gehad dat een box geannuleerd werd (irritant, ik was al onderweg) en ik weet van een notenbar hier in de buurt dat ze alleen op de dag zelf iets online zetten, als ze al wat online zetten. Daar kreeg ik wel een heel fijn pakket overigensquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
En dat klokje geeft dus de ophaaltijd aan? Tussen 17.00 en 17.30 uur bijvoorbeeld.
Ik dacht wel dat het zo was, maar vond het raar dat een bakker nu al kan zeggen dat hij morgen wat over heeft aan het eind van de dag. Daarom twijfelde ik.
Dat is idd wel erg weinig. Goed dat je het gemeld hebt hoor! En sowieso wel fijn dat tgtg zo snel reageert op klachten. Dat is wel echt positiefquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn eerste klacht ingediend. De bakker gaf 1 stokbrood, 4 (ham?)kaascroissantjes en 6 harde witte broodjes. Voor 5 euro. Ben helemaal geen zeikwijf, maar het kost bij de bakker echt 8 euro ofzo normaal gesproken. tgtg reageert wel vlot en snel, heb al mail dat ik m'n geld terug krijg
Ik heb dan veel liever dat ze het pakket gewoon annuleren ofzo. Als er niet (genoeg) over is, is er niet genoeg over. Prima.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg weinig. Goed dat je het gemeld hebt hoor! En sowieso wel fijn dat tgtg zo snel reageert op klachten. Dat is wel echt positief
Dat hoeft niet hoor. Mijn hele gezin haalt weleens wat op als ik wat gekocht heb. Zij loggen gewoon op de app op hun eigen telefoon in met mijn inloggegevens.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:43 schreef gelestipjes het volgende:
Hier net een box besteld, denkende dat mijn vriend hem dan morgen op kan halen want ik moet werken tot 17:00 en de ophaaltijd is tot 17:00. Maar hij kan hem natuurlijk helemaal niet ophalen want dan moet hij mijn app/ telefoon hebben. Annuleren dus maar:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |