Ik woon in het hoge noorden, ben je zo!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Delft woont wil ik ‘m overnemen
Ik krijg al paniekaanval als ik voorbij Rotterdam/Den Haag komquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik woon in het hoge noorden, ben je zo!
Ja eng he dat het ineens zo rustig en relaxed wordt dan!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik krijg al paniekaanval als ik voorbij Rotterdam/Den Haag kom
Is het hier ook hoor. Het is maar net wat je levensstijl isquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja eng he dat het ineens zo rustig en relaxed wordt dan!
maar 2 en half uur valt toch best mee?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is het hier ook hoor. Het is maar net wat je levensstijl is
Het is meer dat het met het OV zo ellendig lang duurt om er te komen. Als we met de auto gingen dan had ik er nooit problemen mee nl
Jumbo hier heeft al tijden zo'n bak, vind er niet altijd wat handigs in en idd korting is minder, maar je hebt nu wel eigen keuze.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:32 schreef pickup52 het volgende:
Sinds een paar dagen zijn mijn jumbo's allemaal zijn overgestapt op het koelmeubel waar de voormalige TGTG producten voor ¤0.50, ¤1, ¤1,50 of ¤2.50 liggen. Hierbij wat voor- en nadelen:
Voordelen:
- Niet meer om precies 20:15 proberen een pakket te snipen.
- Kiezen wat je wil, geen dingen meer erin waar je weinig aan hebt
- niet gebonden aan ophaaltijden
Nadelen:
- Korting is minder, varieert in mijn ervaring van 45-70%, en vooral dingen van rond de 5 euro kosten nu allemaal ¤2,50
Ik vind het op zich zo gek nog niet, maar je hebt geen positieve uitschieters meer met bijvoorbeeld een pakket ter waarde van ¤25 voor ¤5.
Ik had het dezelfde dag al terug een poosje terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:26 schreef Granqvist het volgende:
Ik had een bestelling geplaatst en betaald, en kreeg geen bon of order te zien. Ik kreeg even later een mailtje, dat er iets mis was gegaan met het verwerken van mijn betaling en dat ik mijn geld over maximaal 10 dagen (!!!!) terug krijg. Fijn
Wauw. Wat raar en wat zonde.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik was net bij de Hema om een magic box op te halen, ze hadden 3+ bonnen (extra?) online gezet vandaag. Terwijl ik bij de kassa stond te wachten om geholpen te worden, waren ze bezig tig pakjes vleeswaren vanuit de toonbank-koeling in een vuilniszak te stouwen.Verdeel dat dan als extraatje over de boxen, denk ik dan.
Als die bijvoorbeeld kapot is, te warm geweest, moet alles weg, mogen ze niet verkopen.. Dat zou ook nog kunnen.quote:
Tel even na of de waarde klopt. Want als dat minder is dan zou moeten zou ik het melden en krijg je je geld terug.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Alura. het volgende:
Nou zeg. Ik dus net mijn pakket ophalen. Zegt het meisje achter de kassa "er is eigenlijk niks meer, er kwamen heel veel mensen een pakket halen." Dus ik dacht oh ok, het zal wel, ze waren tenslotte wel een tasje voor me aan het vullen.
4 mini broodjes en een zakje met een paar koekjes
Nouja.. zou dit wel melden hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:49 schreef Alura. het volgende:
Nou zeg. Ik dus net mijn pakket ophalen. Zegt het meisje achter de kassa "er is eigenlijk niks meer, er kwamen heel veel mensen een pakket halen." Dus ik dacht oh ok, het zal wel, ze waren tenslotte wel een tasje voor me aan het vullen.
4 mini broodjes en een zakje met een paar koekjes
Als ik hiervoor ¤14,99 had moeten betalen was ik niet zo blij geweestquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tel even na of de waarde klopt. Want als dat minder is dan zou moeten zou ik het melden en krijg je je geld terug.
En de winkel via TGTG een signaal hun zaakjes beter op orde te hebben.
Maak even een foto van je pakket voor ja gaat eten, daar vragen ze naar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:07 schreef Alura. het volgende:
[..]
Als ik hiervoor ¤14,99 had moeten betalen was ik niet zo blij geweestbedankt voor de tip
Klopt, maar ze trokken niet de hele koeling leeg. Ze keken per pakje of het in de vuilniszak moest of niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:26 schreef Peter het volgende:
Als die bijvoorbeeld kapot is, te warm geweest, moet alles weg, mogen ze niet verkopen.. Dat zou ook nog kunnen.
Ah ja, het vriezeropruimtopic, haha....mooi dat dat geholpen heeft! (mij ook wel, maar op dit moment ben ik 'm in razend tempo vol aan het stouwenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@:realAIVD ik ben in principe ook alleen maar dankzij jouw topic weer ruimte in de vriezer.
Ben benieuwd wat ik morgen meekrijg. Zijn altijd zulke goede pakketten. Zul je zien dat ‘t bij mij tegenvalt
Het is ook nog een BB middenin het centrum op de looproute naar Centraal.
Oh mijn pakket bij de Spar leek misschien weinig maar alleen de garnalen waren al ¤5,79 ofzo. De waarde van ¤12 is volgens mij prima gehaald.
Mooi, ik vond die yoghurt al goed klinken (mango klinkt ook goed!), daar ga ik morgen lekker aan beginnen.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Oehhh lekker pakket ook van de Spar nu.
Die yoghurt is btw erg lekker, ik had ‘m met mango.
Die 1,2kilo marsepein was echt wel geniaal hoor
Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:32 schreef realAIVD het volgende:
Die Bakker Bart is echt een toppertje, hè?
nog 1 nachtje slapen, Lonaa!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, ben heel benieuwd.Brood
Ik was ook echt een beetje hyper ervan. Vooral omdat ik best hoge verwachtingen hadquote:
Fijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was ook echt een beetje hyper ervan. Vooral omdat ik best hoge verwachtingen had
Het stokbrood is iig erg lekker. En toen ik het brood ging herpakken voelde en rook het ook helemaal prima aan.
Ik moet het nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:34 schreef Miezziej het volgende:
Jullie Bakker Bart pakketten waren allemaal zo geweldig dat ik er ook eentje besteld hadMaar was stiekem teleurgesteld
2 hele broden, 2 zakken met bolletjes en 2 pretzels.
Voorlopig hoef ik geen brood meer te kopen
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn jullie ook zo blij voor iemand anders als ze een toffe box hebben gescoord
Zeker welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja, en ook stiekem een beetje blij dat ik alle heerlijke zoete snacks niet op hoef te eten (ik kan dat echt niet laten staan)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Precies dit.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:54 schreef realAIVD het volgende:
Ja, en ook stiekem een beetje blij dat ik alle heerlijke zoete snacks niet op hoef te eten (ik kan dat echt niet laten staan)
Dit ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:32 schreef pickup52 het volgende:
Sinds een paar dagen zijn mijn jumbo's allemaal zijn overgestapt op het koelmeubel waar de voormalige TGTG producten voor ¤0.50, ¤1, ¤1,50 of ¤2.50 liggen. Hierbij wat voor- en nadelen:
Voordelen:
- Niet meer om precies 20:15 proberen een pakket te snipen.
- Kiezen wat je wil, geen dingen meer erin waar je weinig aan hebt
- niet gebonden aan ophaaltijden
Nadelen:
- Korting is minder, varieert in mijn ervaring van 45-70%, en vooral dingen van rond de 5 euro kosten nu allemaal ¤2,50
Ik vind het op zich zo gek nog niet, maar je hebt geen positieve uitschieters meer met bijvoorbeeld een pakket ter waarde van ¤25 voor ¤5.
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:48 schreef mascara-klodder het volgende:
En een pakketje bij Bakker Bart weten te bemachtigen. Moet ik wel voor naar Den Haag maar dat komt mooi uit want voor de verandering had de Action hier alle dingen die ik nodig had niet
En die twee zitten ook nog in dezelfde straat
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor het eerst bij Bakker Bart gehaald dus. Sowieso de allereerste keer dat ik bij een BB naar binnenstapte en het viel absoluut niet tegen.
Ik ben fan!
-1 heel erg donkerbruin
-een kwart maïsbrood
-zak met 10 mini krentenbollen
-meerzaden stokbrood
-zak met 3 verschillende kaiserbroodjes en een meerzaden croissant
-1 krentenbol
-1 zoet iets broodje
-kuipje Blue Band met roomboter
-500ml aardbeiensaus voor over ijs
Een hele happy klodder hier.
Stokbrood is voor nu/vanavond met brie, hummus en tonijnsalade.
Brood gaat per 2 sneetjes de vriezer in.
Behalve het zoete broodje, die is voor morgen, de rest in de vriezer ook.
Het was me het ritje Delft-Den Haag meer dan waard
https://imgur.com/a/ZYXVQUx
En en en???quote:
Kwart voor 6!quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
En en en???
Heb je het pakket al?
Ik had vorige week mijn eerst BB en heb meteen een extra katoenen broodzak erbij gekocht, geen brood meer in plastic in de vriezer met vriesbrandrisico en gedoe met open en dichtmaken
O ja tis nog vroegquote:
Mooie combi gezond, zoet en hartigquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
Woah.
1 meergranen brood
1 heel donker brood
1 heel donker vloerbrood
1 wit stokbrood
5 harde broodjes
1 hard meergranen broodje met rozijnen
5 kaasstengels
1 gevulkde koek, 1 koffiebroodje
1 pretzel
1 hard broodje hawaii
1 half stokbrood met gehakt en paprika.
Ja toch? Ik had er wel wat rekening meegehouden met eten vandaag. Ik eet zo soep. (met een broodje) En dan heb ik nog 1000 kcal over.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooie combi gezond, zoet en hartig
Wwwooow!!quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
Woah.
1 meergranen brood
1 heel donker brood
1 heel donker vloerbrood
1 wit stokbrood
5 harde broodjes
5 kaasstengels
1 pretzel
1 hard broodje hawaii
Ik stond daar ook maar gewoon aan te pakken en ik zei alleen maar 'jeetje.. wat veel!'quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:04 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Wwwooow!!![]()
Goeie broden, meerdere bolletjes, zoetigheden en dan ook nog lekkere hartige hapjes,
wat een geweldig pakket!!
Bakker Bart blijft dus echt een TGTG toppertje!
Lol, newbquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik stond daar ook maar gewoon aan te pakken en ik zei alleen maar 'jeetje.. wat veel!'
Goeie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:
Woah.
1 meergranen brood
1 heel donker brood
1 heel donker vloerbrood
1 wit stokbrood
5 harde broodjes
5 kaasstengels
1 pretzel
1 hard broodje hawaii
Oooh, lekker zeg!quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag weer een pakket gehaald. Deze keer bij Fata Morgana. Een (Turkse) bakkerketen in Utrecht.
Flink pakket!
[ afbeelding ]
2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
1x soort hartige taart ofzo?
1x tonijnbrood achtig iets.
Veel gekregen, waarvan ik veel niet ken. Top voor ¤4,99!
Nope.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Miniem het volgende:
Kun je notificaties krijgen als er iets beschikbaar komt bij je in de buurt? Of als je iets als favoriet heb aangevinkt dat je dan notificatie krijgt als er daar wat van online komt?
Loop steeds alles mis en er is al weinig beschikbaar hier in de buurtm
Balenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope.
Ik had weer een box bemachtigd bij de traiteur
[ afbeelding ]
K&K maaltijd, salade, balletjes in tomatensaus, meloenblokjes, gratinrondjes en bananen. Nom.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Miniem het volgende:
Kun je notificaties krijgen als er iets beschikbaar komt bij je in de buurt? Of als je iets als favoriet heb aangevinkt dat je dan notificatie krijgt als er daar wat van online komt?
Ik aasde ook op iets, om 10.09 nog niet in de verkoop, om 10.11 uitverkocht.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Miniem het volgende:
Als er notificaties zijn dan krijgt iedereen ze en is het ook meteen uitverkochtquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef Miniem het volgende:
Dit blijven echt de beste boxen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope.
Ik had weer een box bemachtigd bij de traiteur
[ afbeelding ]
K&K maaltijd, salade, balletjes in tomatensaus, meloenblokjes, gratinrondjes en bananen. Nom.
En dat feit is hier goed bekend. 18.15 online en 18.16 uur uitverkocht.quote:
Ik had er daar dus laatst ook een en toen zat er nauwelijks wat inquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef larry_flynt het volgende:
Vandaag weer een pakket gehaald. Deze keer bij Fata Morgana. Een (Turkse) bakkerketen in Utrecht.
Flink pakket!
[ afbeelding ]
2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
Die op Overvecht?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:53 schreef larry_flynt het volgende:
Flink pakket!
[ afbeelding ]
2x soort uienbrood
2x stukje baklava
1x pecanbroodje
1x saucijzenbroodje
2x groot turksbrood
Jij ook slechte ervaring?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die op Overvecht?
Daar had ik in begin zoiets van laat maar 🤨
Ja alleen 1 of 2 stokbroodjes en paar harde broodjes oud. En tuurlijk dan heb je iets gered uiteraard..blij...Maar nee ik sla toch ff overquote:
Ja ik precies hetzelfde! Blijkbaar moet je geluk hebben dus.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja alleen 1 of 2 stokbroodjes en paar harde broodjes oud. En tuurlijk dan heb je iets gered uiteraard..blij...Maar nee ik sla toch ff over
Hehe precies....ik neem soms bij de gaard bij de bakker een pakket..dikke prima alhoewel ze daar ook heus wel eens wat zoets bij mogen doen...maar dat is wel.altijd een tof brood pakket.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:13 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ja ik precies hetzelfde! Blijkbaar moet je geluk hebben dus.
Die heb ik voor morgen gekochtquote:Op maandag 27 januari 2020 22:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hehe precies....ik neem soms bij de gaard bij de bakker een pakket..dikke prima alhoewel ze daar ook heus wel eens wat zoets bij mogen doen...maar dat is wel.altijd een tof brood pakket.
Oh wat apart! Deze zat aardig gevuld en ik zag nog zeker drie tasjes op de counter staan.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:27 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik had er daar dus laatst ook een en toen zat er nauwelijks wat in
Ja, naast de wibra/jumbo. Ik dacht ik probeer hem eens. Hoorde hier zulke goede verhalen over bakkers.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die op Overvecht?
Daar had ik in begin zoiets van laat maar 🤨
Ja ik heb ook wel eens eerder een tasje gehad waar wel wat mee in zat. Maar ik denk niet dat ik het vaker ga proberen bij hun. Alles was super vettig toen en overal zat suiker opquote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh wat apart! Deze zat aardig gevuld en ik zag nog zeker drie tasjes op de counter staan.
*verkeerd gelezen*quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:02 schreef Miniem het volgende:
Bij sommige winkels staat verkoopt gestopt.
Stoppen die dan helemaal?
Nee, waarschijnlijk is het nu ophaaltijd en kun je over een poosje gaan bestellen voor het volgende ophaalmoment.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:02 schreef Miniem het volgende:
Bij sommige winkels staat verkoopt gestopt.
Stoppen die dan helemaal?
Oh ik las verkeerdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk is het nu ophaaltijd en kun je over een poosje gaan bestellen voor het volgende ophaalmoment.
Pener paté hue huequote:
Nu weet je waar de jouwe gebleven isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |