Terug naar rekenles jijquote:
Doe het zelf beter dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:52 schreef Solotovski het volgende:
Net zo waardeloos als die naamtopics van Haags
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:52 schreef Solotovski het volgende:
Net zo waardeloos als die naamtopics van Haags
Je mag niet om bans vragen. En dat is dan mod.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik blijf posten tot mijn dood dus dit is een doodsverwensing.
@:GGMM BAN GRAAG
Jij mag ook om bans vragen hoor. Of je er één krijgt is een tweedequote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag niet om bans vragen. En dat is dan mod.
Het hele idee van die extra status is zodat je je kan misdragen zonder dat het consequenties heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag niet om bans vragen. En dat is dan mod.
Ze zouden juist het goede voorbeeld moeten geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het hele idee van die extra status is zodat je je kan misdragen zonder dat het consequenties heeft
Dan had je mij moeten aanstellenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zouden juist het goede voorbeeld moeten geven.
Ik heb die macht helaas niet.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:03 schreef Jantje2k het volgende:
Ik zou ook een geweldige mod zijn trouwens
Je zou in elk geval wel bij de huidige bezetting passenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:03 schreef Jantje2k het volgende:
Ik zou ook een geweldige mod zijn trouwens
Want?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je zou in elk geval wel bij de huidige bezetting passen
Ik pas daar juist totaal niet tussen. Ben niet verslaafd, heb werk en een leuke vriendin. Dat is 0/3quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je zou in elk geval wel bij de huidige bezetting passen
Laag IQ en autisme heb je beide dan weer wel, dus 2/5quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik pas daar juist totaal niet tussen. Ben niet verslaafd, heb werk en een leuke vriendin. Dat is 0/3
sowwww heeee koekoekquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Laag IQ en autisme heb je beide dan weer wel, dus 2/5
Zin in 1940's Ingrid Bergmanquote:
Zweeds, en ze is gescreend door de Nazi's dus dat zat wel goed :pquote:
Kom je klaar op haarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zweeds, en ze is gescreend door de Nazi's dus dat zat wel goed :p
He bah wat ordinair, natuurlijk niet.quote:
Dit zijn top tier vrouwen, die zijn om te bewonderen.quote:
Dat heb ik met penissen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit zijn top tier vrouwen, die zijn om te bewonderen.
Lesbo geworden?quote:
ooit moet je er toch ook aan zittenquote:
Geen slechte score al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Laag IQ en autisme heb je beide dan weer wel, dus 2/5
De vrouwen waar je op geilt liggen allemaal tussen 6 plankenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit zijn top tier vrouwen, die zijn om te bewonderen.
Sicke burn, ik denk dat sommige vrouwen waar hij op geilt dat ook wel hebben gehad in het crematorium.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
De vrouwen waar je op geilt liggen allemaal tussen 6 planken
Alsof iemand jou aanneemtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:00 schreef Kiid het volgende:
Nu weer een sollicitatiegesprek boys. De koekkoekjes hoor
Nicequote:
Ik geil er niet op, ik bewonder hun schoonheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
De vrouwen waar je op geilt liggen allemaal tussen 6 planken
Haarkleur maakt me niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
cute, maar vind blond niet heel mooi
Blackmail 'mquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:28 schreef Cronometer het volgende:
ik verveel mij een beetje, zag net een oude fokker wiens naam ik nog wel weet.
Zal ik eens kijken of ik alle informatie over hem weer kan vinden. Weet alleen zijn naam nog en ongeveer waar hij werkt.
Tegenovergestelde van die sukkels hier dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen eigenlijk, hij deed alsof hij single was, maar was bijna getrouwd
Getuigt in ieder geval niet van goede smaak. Kies dan tenminste nog fatsoenlijke vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, ik bewonder hun schoonheid.
Matige trollpogingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Getuigt in ieder geval niet van goede smaak. Kies dan tenminste nog fatsoenlijke vrouwen
Als je hierop al op valt dan zal je zelf ook wel lelijk zijn
En dan noem je andere mensen een tokkie. Lekker schelden omdat je anders je argumenten geen kracht kan bijzettenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:38 schreef TTSS het volgende:
Als je Grace Kelly niet mooi vindt ben je echt een blinde mongool hoor.
Hij is aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Keanu Reeves is de jezus van internet maar knap is hij niet
Is mooie man hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Keanu Reeves is de jezus van internet maar knap is hij niet
Zou je 'm doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Huh Keanu reeves is wel echt een leukert hoor
vind het gezellig dat je hier bent maar zou dat persoonlijk echt niet doen als ik lesgaf op middelbare, veel te paraquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:31 schreef TTSS het volgende:
sowieso echt bizar over hoeveel je over sommige mensen hier kan achterhalen.
Alsof iemand mijn identiteit gaat achterhalenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het gezellig dat je hier bent maar zou dat persoonlijk echt niet doen als ik lesgaf op middelbare, veel te para
zat hier ook op m'n zestiende, en best veel van die nieuwe KLB-kneusjes zijn ook van die leeftijdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef TTSS het volgende:
En sowieso welke scholier zit er nu op FOK? Misschien een zonderlinge autist ofzo.
Kneusjes zijn toch niet boeiend.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zat hier ook op m'n zestiende, en best veel van die nieuwe KLB-kneusjes zijn ook van die leeftijd
thefuck is dit voor B-doktersroman bullshitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:11 schreef TTSS het volgende:
https://www.kekmama.nl/ar(...)o#Echobox=1578404475
Deze website is echt fantastisch
1 meter 86... Net zo lang als ik ben.quote:
Ik mag dit graag lezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
thefuck is dit voor B-doktersroman bullshit
Beledig mij niet, en het is ook niet waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een balletje. Hij niet.
vind ik nu wel na je O&N postquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beledig mij niet, en het is ook niet waar.
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |