Haarkleur maakt me niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
cute, maar vind blond niet heel mooi
Blackmail 'mquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:28 schreef Cronometer het volgende:
ik verveel mij een beetje, zag net een oude fokker wiens naam ik nog wel weet.
Zal ik eens kijken of ik alle informatie over hem weer kan vinden. Weet alleen zijn naam nog en ongeveer waar hij werkt.
Tegenovergestelde van die sukkels hier dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Had ik kunnen doen eigenlijk, hij deed alsof hij single was, maar was bijna getrouwd
Getuigt in ieder geval niet van goede smaak. Kies dan tenminste nog fatsoenlijke vrouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:24 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, ik bewonder hun schoonheid.
Matige trollpogingquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Getuigt in ieder geval niet van goede smaak. Kies dan tenminste nog fatsoenlijke vrouwen
Als je hierop al op valt dan zal je zelf ook wel lelijk zijn
En dan noem je andere mensen een tokkie. Lekker schelden omdat je anders je argumenten geen kracht kan bijzettenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:38 schreef TTSS het volgende:
Als je Grace Kelly niet mooi vindt ben je echt een blinde mongool hoor.
Hij is aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Keanu Reeves is de jezus van internet maar knap is hij niet
Is mooie man hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Keanu Reeves is de jezus van internet maar knap is hij niet
Zou je 'm doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Huh Keanu reeves is wel echt een leukert hoor
vind het gezellig dat je hier bent maar zou dat persoonlijk echt niet doen als ik lesgaf op middelbare, veel te paraquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:31 schreef TTSS het volgende:
sowieso echt bizar over hoeveel je over sommige mensen hier kan achterhalen.
Alsof iemand mijn identiteit gaat achterhalenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het gezellig dat je hier bent maar zou dat persoonlijk echt niet doen als ik lesgaf op middelbare, veel te para
zat hier ook op m'n zestiende, en best veel van die nieuwe KLB-kneusjes zijn ook van die leeftijdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef TTSS het volgende:
En sowieso welke scholier zit er nu op FOK? Misschien een zonderlinge autist ofzo.
Kneusjes zijn toch niet boeiend.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zat hier ook op m'n zestiende, en best veel van die nieuwe KLB-kneusjes zijn ook van die leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |