Is mooie man hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Keanu Reeves is de jezus van internet maar knap is hij niet
Zou je 'm doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Huh Keanu reeves is wel echt een leukert hoor
vind het gezellig dat je hier bent maar zou dat persoonlijk echt niet doen als ik lesgaf op middelbare, veel te paraquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:31 schreef TTSS het volgende:
sowieso echt bizar over hoeveel je over sommige mensen hier kan achterhalen.
Alsof iemand mijn identiteit gaat achterhalenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het gezellig dat je hier bent maar zou dat persoonlijk echt niet doen als ik lesgaf op middelbare, veel te para
zat hier ook op m'n zestiende, en best veel van die nieuwe KLB-kneusjes zijn ook van die leeftijdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef TTSS het volgende:
En sowieso welke scholier zit er nu op FOK? Misschien een zonderlinge autist ofzo.
Kneusjes zijn toch niet boeiend.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zat hier ook op m'n zestiende, en best veel van die nieuwe KLB-kneusjes zijn ook van die leeftijd
thefuck is dit voor B-doktersroman bullshitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:11 schreef TTSS het volgende:
https://www.kekmama.nl/ar(...)o#Echobox=1578404475
Deze website is echt fantastisch
1 meter 86... Net zo lang als ik ben.quote:
Ik mag dit graag lezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
thefuck is dit voor B-doktersroman bullshit
Beledig mij niet, en het is ook niet waar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een balletje. Hij niet.
vind ik nu wel na je O&N postquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beledig mij niet, en het is ook niet waar.
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |