Hey Niek, het hapert een beetje jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je glazen bol werkt niet al te best deze ochtend, Herbert.
Jij ook de beste wensen!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hi Don Diddy Dildo, nog de beste wensen voor 2020!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder moest met spoed geopereerd worden
Naweeën van eerdere operaties, maar het is goed verlopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Hoe gaat het nu met je moeder?
Vervelend, maar goed om te horen dat alles goed is verlopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naweeën van eerdere operaties, maar het is goed verlopen.
Echt een fantastisch mooi beest. Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie kat gezien.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Soms is hij een draak:
[ afbeelding ]
Maar andere keren weer juist heel lief:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Soms is hij een draak:
[ afbeelding ]
Maar andere keren weer juist heel lief:
[ afbeelding ]
Alleen jij let daar op.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.
Ik zal zondag voor haar bidden Ron.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn moeder moest met spoed geopereerd worden
Hopelijk lag er een nagelschaartje onder die kerstboom.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een ontzettend ranzige nagels heb jij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo'n mooie kat gezien.
Ondanks dat ik weet dat het één van je acts is, toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zal zondag voor haar bidden Ron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |