quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:06 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain bald and bankrupt is in afrika
topkanaalquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt knettergek om je lekkere wijf in strakke jeans daar naartoe mee te nemen en zelf te blijven filmen terwijl ze allemaal schreeuwen dat je moet stoppen.
Ik zie een aantal VBL en DRT users daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ondertussen wel genieten in het DWDD topic. Dat linkse volk slaat elkaar de tent uit.
Walgelijk jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zie een aantal VBL en DRT users daar.
VBL is weer on tour?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zie een aantal VBL en DRT users daar.
Staat genoteerd. Dank voor de mention. Goed bezig.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:52 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!
@:lenny_leonard
@:lange_Lans
Forumbeest weer aanwezig hoor
Thanks maat.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Dank voor de mention. Goed bezig.
Overdag een engeltje. Ook voor het bezoek.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat.
Hoe gaat het met de kleine dame?
Net als haar moeder dusquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overdag een engeltje. Ook voor het bezoek.
In de nachten een relschopper.
genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:06 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain bald and bankrupt is in afrika
Een rel schopper bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overdag een engeltje. Ook voor het bezoek.
In de nachten een relschopper.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:52 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!
@:lenny_leonard
@:lange_Lans
Forumbeest weer aanwezig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |