Kicke!!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:35 schreef Elan het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)en-krijg-je-wel-geld
@:haags_kwartiertje
Toen laatst het bloed weer eens in mijn lul zat in plaats van mijn hoofd, toen had ik een visioen van een SC-gangbang met Jojo en Charlotte, en toen ik op punt stond mijn lid anaal bij Charlotte in te brengen, klopte ik eerst met mijn eikel op haar sterretje en riep:quote:
Doe dit maar niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen laatst het bloed weer eens in mijn lul zat in plaats van mijn hoofd, toen had ik een visioen van een SC-gangbang met Jojo en Charlotte, en toen ik op punt stond mijn lid anaal bij Charlotte in te brengen, klopte ik eerst met mijn eikel op haar sterretje en riep:INGDINGDING*
Jullie allemaal lachen.
Ja, mooi.
valt mee zegt hij, dan maar een vuilnisbakken rasquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Valt mee, wij waren 950 kwijt omdat hij uit een nestje kwam met een hele mooie tekening. Maar volgens mij gaan ze ook al wel vanaf 400 zonder stamboom.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt mee zegt hij, dan maar een vuilnisbakken ras
Die leven ook een stuk langer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt mee zegt hij, dan maar een vuilnisbakken ras
Valt mee, de bengaal is een redelijk nieuw ras, waardoor het helemaal nog niet zo kapotgefokt is als bijvoorbeeld een mopshondquote:
Stop hiermee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen laatst het bloed weer eens in mijn lul zat in plaats van mijn hoofd, toen had ik een visioen van een SC-gangbang met Jojo en Charlotte, en toen ik op punt stond mijn lid anaal bij Charlotte in te brengen, klopte ik eerst met mijn eikel op haar sterretje en riep:INGDINGDING*
Jullie allemaal lachen.
Ja, mooi.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:38 schreef DonRaja het volgende:
De beste Eredivisie-speler uit de eerste seizoenshelft is:
Nouri, niet 1 foute pass.
Vorige zomer, nu lekker werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zeg dat!
In juli studeer ik af. En jij?
Huhquote:Op dinsdag 7 januari 2020 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Je bent de eerste VBL-mod.
Dit zal ik niet snel vergeten.
Ohshitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt een GROOT PROBLEEM.
Ik houd MED in de gaten.
Nee geen zin meer inquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:08 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ben je niet meer verder gaan studeren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |