Heeft ook een begane grond. Dat jij daar niet woont is het punt nietquote:
Ok uitstralingquote:Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
Mijn cv ketel deed het niet meer. Mijn vader zou een monteur bellen. na 30 minuten ofzo gaat de deur bel. Ik doe open en staat er een reus die zegt ja u heeft problemen met de cv ketel, die kom ik maken![]()
Nou goed ik denk dat is snel maar hij is er dus das mooi.Laat hem binnen. We staan in de keuken. Dus vroeg zo van ja u heeft net mijn vader gesproken toch? Hij zo; jaaaaa das toch dat kleine Turkse mannetje met dat Turkse accent...
Dus toen dacht ik fuck![]()
![]()
Ik zei zo ja dat klopt maar ik weet er niks vanaf dus bel mijn vader wel en kunt u met hem overleggen. Mijn vader had het gelijk door en die heeft hem telefonisch mijn huis uit gekregen.
God toen kon ik mij wel voor de kop slaan dat ik die reus had binnen gelaten.
Maar hoe wist hij dan dat je cv stuk was?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
Mijn cv ketel deed het niet meer. Mijn vader zou een monteur bellen. na 30 minuten ofzo gaat de deur bel. Ik doe open en staat er een reus die zegt ja u heeft problemen met de cv ketel, die kom ik maken![]()
Nou goed ik denk dat is snel maar hij is er dus das mooi.Laat hem binnen. We staan in de keuken. Dus vroeg zo van ja u heeft net mijn vader gesproken toch? Hij zo; jaaaaa das toch dat kleine Turkse mannetje met dat Turkse accent...
![]()
Ik zei zo ja dat klopt maar ik weet er niks vanaf dus bel mijn vader wel en kunt u met hem overleggen. Mijn vader had het gelijk door en die heeft hem telefonisch mijn huis uit gekregen.
Dat weet ik niet. Deze man stond gewoon heel toevallig aan mijn deur. Mijn vader had nog helemaal niemand gebeld.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hoe wist hij dan dat je cv stuk was?
Wat een vaag verhaal.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Hm, vaagquote:Op maandag 6 januari 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Deze man stond gewoon heel toevallig aan mijn deur. Mijn vader had nog helemaal niemand gebeld.
Ik denk dat als het een heel klein mannetje was geweest dat hij gewoon je CV was gaan repareren.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was wel beetje bang want wist niet hoe ik hem mijn huis uit zou krijgen
Dat is wel de oudste truc in het boek waar je collega in is getraptquote:Op maandag 6 januari 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha ik heb zo gelachen in Praag, we waren er met collega’s. En ik moest pinnen want degene met de pot was vertrokken.![]()
Dus ik pinnen tegenover de bar/disco, komt zo’n oud mannetje te zeuren dat ie geld wou wisselen en bleef doordrammen, dus geef hem een duw en ga weer die bar in.
Stond met een collega naar buiten te kijken en zie die man weer lopen. Ik zeg: wat je ook doet bij hem niet wisselen.
Mijn collega in eens boos en gooit zijn geld op de grond, had hij hetzelfde gehad en wel gewisseld.![]()
Fijn he dat waardeloze wit Russische geldquote:Op maandag 6 januari 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha ik heb zo gelachen in Praag, we waren er met collega’s. En ik moest pinnen want degene met de pot was vertrokken.![]()
Dus ik pinnen tegenover de bar/disco, komt zo’n oud mannetje te zeuren dat ie geld wou wisselen en bleef doordrammen, dus geef hem een duw en ga weer die bar in.
Stond met een collega naar buiten te kijken en zie die man weer lopen. Ik zeg: wat je ook doet bij hem niet wisselen.
Mijn collega in eens boos en gooit zijn geld op de grond, had hij hetzelfde gehad en wel gewisseld.![]()
Ja misschien was die aan het ' voorkijken' ofzo :pquote:Op maandag 6 januari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, vaagIk heb wel spontane Jehova’s Getuigen en Kinderpostzegelverkopers aan mijn deur gehad, maar nog nooit Cv-reparateurs
Ja dat zei ik hem ook.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel de oudste truc in het boek waar je collega in is getrapt
Had je net op FOK! gemeld dat je cv kapot was?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien was die aan het ' voorkijken' ofzo :p
Hoe wist hij dat je CV kapot was dan?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien was die aan het ' voorkijken' ofzo :p
je hebt me nog helemaal nooit gezienquote:Op maandag 6 januari 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:crv nog helemaal niet gezien
Neequote:Op maandag 6 januari 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je net op FOK! gemeld dat je cv kapot was?
Wat was er dan met je ketel uiteindelijk?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:20 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Net als die oude vrouwtjes die in Budapest zelfgebakken koekjes of groenten uit eigen tuin op straat verkopen. Zo zielig. Maar dat is dus één grote scamquote:Op maandag 6 januari 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zei ik hem ook.
Maar die man was zo zielig zei hij.
Hij wist het niet. Hij heeft gegokt en had het goed. Das de enige manier waarop ik kan het verklaren.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe wist hij dat je CV kapot was dan?
Als hij nu naar binnen gestapt was met ja ik kom uw blender repareren of zo maar er stapt echt niemand op de gok naar binnen met de smoes om je CV te repareren terwijl die toevallig net een half uur geleden stuk is gegaan
Aan vervaning toequote:Op maandag 6 januari 2020 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat was er dan met je ketel uiteindelijk?
vervang hem door een distileerketelquote:
Die heb jij in je kelder?quote:
Oude vrouwtjes, niet gezien.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als die oude vrouwtjes die in Budapest zelfgebakken koekjes of groenten uit eigen tuin op straat verkopen. Zo zielig. Maar dat is dus één grote scam
nee, ik Fok nu vanuit de Hel.quote:
Ik zat me af te vragen of hij misschien je rookgasafvoer dichtgestopt kon hebben. Want dan slaat de ketel uit en zullen mensen gaan bellen voor een monteur.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
Hier n den haag zijn er wel bedrijven die in bepaalde wijken mensen langs de deur sturen om van die onderhoudsabbo's voor de cv ketel af te sluiten. Dat zou hij ook kunnen zijn maar dat hij dan kunnen vertellen ipv het turkse vader verhaal.
Hij keek naar mij en gokte gewoon daar op denk ik
helaas nietquote:
Dat zt toch op het dak?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen of hij misschien je rookgasafvoer dichtgestopt kon hebben. Want dan slaat de ketel uit en zullen mensen gaan bellen voor een monteur.
Bevalt het beter dan je aardse leven?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
nee, ik Fok nu vanuit de Hel.
Had moeite met een goeie WIFI verbinding daar maar nu werkt het
misschien is die als sinterklaas verkleed langsgeweestquote:
Hmm ja dat zou niet opvallen neequote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
misschien is die als sinterklaas verkleed langsgeweest
beetje heet, maar wel veel bier en vrouwen hierquote:Op maandag 6 januari 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bevalt het beter dan je aardse leven?
Warm bierquote:Op maandag 6 januari 2020 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
beetje heet, maar wel veel bier en vrouwen hier
Ja heb hier wel iets aan de zijkant maar daar komt die ook neit zomaar.quote:
hij wisselt af en toe van positie bij jou ?quote:
O, als de thermostaat lager kan, lijkt het me wel wat.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
beetje heet, maar wel veel bier en vrouwen hier
das idd jammer,quote:
We houden het in de gatenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb hier wel iets aan de zijkant maar daar komt die ook neit zomaar.
Ja het was vaagMysterie nog steeds niet opgelost :p
Ja, die van mij houdt van afwisselingquote:Op maandag 6 januari 2020 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
hij wisselt af en toe van positie bij jou ?
apartquote:Op maandag 6 januari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die van mij houdt van afwisseling
Ik zou de gas afsluiter in de straat zo kunnen vinden.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb hier wel iets aan de zijkant maar daar komt die ook neit zomaar.
Ja het was vaagMysterie nog steeds niet opgelost :p
waarom niet beide ?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schizofreen. Bedoel, rook of gas: make up your mind als je iets wil afvoeren
Denk je dat mensen daadwerkelijk zo ver gaan om zo bij iemand binnne te komen?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou de gas afsluiter in de straat zo kunnen vinden.
We hebben een verdachtequote:Op maandag 6 januari 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou de gas afsluiter in de straat zo kunnen vinden.
een beetje. volgende week ga ik een week slapen denk ikquote:Op maandag 6 januari 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeilijke vragen. Heb je achterstallige slaap ingehaald tijdens de kerstvakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
een beetje. volgende week ga ik een week slapen denk ikWat voor pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
een beetje. volgende week ga ik een week slapen denk ikOperatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze gaan mijn enkel vastschroevenquote:
quote:
@CherryLips kom eens kijken.quote:
omdat ie verrot is, rechts is 2 jaar geleden gedaanquote:
Nee, ja, als er echt een grote buit ofzo op voorhand bekend is.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat mensen daadwerkelijk zo ver gaan om zo bij iemand binnne te komen?
En de rechter is nu goed?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:44 schreef crv het volgende:
omdat ie verrot is, rechts is 2 jaar geleden gedaan
2quote:Op maandag 6 januari 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, je hebt een Marco van Basten enkel
Nou dat zei hij. Omdat hij mijn vader had gesproken. dat mannetje met dat turkse accent.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, ja, als er echt een grote buit ofzo op voorhand bekend is.
Ik denk dat die man op bezoek gewoon een toevallig misverstand was. Maar dat had je ook gewoon kunnen vragen, waarom hij daar was. Vaak bij te bange.
nope, als ik teveel doe dan doet het nog steeds erg zeer, met name mijn achilles omdat die niet meer zo gebruikt wordtquote:
quote:
Das jammer. Hoe is dat gekomen?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
nope, als ik teveel doe dan doet het nog steeds erg zeer, met name mijn achilles omdat die niet meer zo gebruikt wordt
Dan was je pa dus gewoon in de war.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat zei hij. Omdat hij mijn vader had gesproken. dat mannetje met dat turkse accent.
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat zei hij. Omdat hij mijn vader had gesproken. dat mannetje met dat turkse accent.
nee. Mijn vader had geen turks accent en nog niemand gebeld ;Pquote:Op maandag 6 januari 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan was je pa dus gewoon in de war.
is niet meer te achterhalen maar waarschijnlijk omdat ik als kind uit een boom gedonderd ben en beide enkelbanden gescheurtquote:
Hij was zo in de war dat hij een Turks accent opzette. “Luister vriend, jij kom naar mijn dochter, ketel goedmaken”quote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Mijn vader had geen turks accent en nog niemand gebeld ;P
Ohquote:Op maandag 6 januari 2020 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
is niet meer te achterhalen maar waarschijnlijk omdat ik als kind uit een boom gedonderd ben en beide enkelbanden gescheurt
vervolgens jarenlang meerdere keren per week door je enkels gaan en dan na 30 jaar is het goed stuk
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij was zo in de war dat hij een Turks accent opzette. Luister vriend jij kom naar mijn dochter voor ketel!
omdat ik nu 2 weken gips krijg, krijg ik geen pijnstilling in mijn knieholte, enkel wat pilletjes dus wordt de eerst 2 dagen afzien waarschijnlijkquote:Op maandag 6 januari 2020 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel veel sterkte! En ik hoop dat de pijn meevalt.
Brrr!quote:Op maandag 6 januari 2020 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
omdat ik nu 2 weken gips krijg, krijg ik geen pijnstilling in mijn knieholte, enkel wat pilletjes dus wordt de eerst 2 dagen afzien waarschijnlijk
ja niet. misschien piepstemmetje? :pquote:Op maandag 6 januari 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Hoe hoor je aan de telefoon of iemand klein is?
Smurfenstemmetje.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
De tijd van oppakken tot spreken tellen. >0,7s is langer dan 1,75mtr.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De tijd van oppakken tot spreken tellen. >0,7s is langer dan 1,75mtr.
Echt rond 2 minuten dat ze met een beitel aan het rossen zijnquote:
Kun jij zo ook penislengte berekenen als ultieme datingtip voor Bitterbal?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De tijd van oppakken tot spreken tellen. >0,7s is langer dan 1,75mtr.
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij zo ook penislengte berekenen als ultieme datingtip voor Bitterbal?
Denk eerder dat bitterbal valt op gemiddeld penissen, eronder zelfs nog een beetje.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat lospedrosa ze eerst gaat bellen
Hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Heb wel een tip voor haar. e moet stoppen met de mythe dat negers een grote hebben, dat geldt alleen slap. Oer-Hollandse penissen zijn de grootsten op aarde.
Das onzin. Geloof dat gemeten is dat ze in Congo de grootst gemiddelde hebben.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Heb wel een tip voor haar. e moet stoppen met de mythe dat negers een grote hebben, dat geldt alleen slap. Oer-Hollandse penissen zijn de grootsten op aarde.
Zo’n gezellig zakjapannertje?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk eerder dat bitterbal valt op gemiddeld penissen, eronder zelfs nog een beetje.
Dat weet ze dan weer hoorquote:Op maandag 6 januari 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das onzin. Geloof dat gemeten is dat ze in Congo de grootst gemiddelde hebben.
Heb geen gold meer :pquote:Op maandag 6 januari 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tinder afgesteld op Centraal-Congo?
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
Het is belangrijker om te weten hoe groot de ballen zijn van de toekomstige date. grote ballen worden gelinkt aan niet zorgzame en onbetrouwbare mannen.
Ja beetje logisch ook wel, de gemiddelde Congolese vrouw heeft een kont zo groot als de USS John F. Kennedy, met kleine piemeltjes zouden de Congolezen vrij snel uitgestorven zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
De grootste penis ter wereld is Afrikaans
Zwarte mannen zijn groot geschapen – in elk geval volgens een onderzoek uit 2014.
De mannen in het Centraal-Afrikaanse land Congo kunnen bogen op de grootste penis ter wereld. De gemiddelde lengte van de penis is daar 17,9 centimeter in erecte toestand.
https://wibnet.nl/mens/li(...)t-formaat-wereldwijd
Wat?quote:Op maandag 6 januari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
Het is belangrijker om te weten hoe groot de ballen zijn van de toekomstige date. grote ballen worden gelinkt aan niet zorgzame en onbetrouwbare mannen.
Ja serieus. Je hebt op youtube een serie van de Nederlandse Universiteit ofzo iets en daar hebben ze onderzoek naar gedaan. Waarom sommige mannen sneller vreemd gaan dan andere bv. Of meer flirten en losbandiger zijn. Ze hebben een verband gevonden tussen dit gedrag en het formaat van de ballen.quote:
Uiteraard dat zorgt voor overmatige testosteron productie, dus wel logisch.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja serieus. Je hebt op youtube een serie van de Nederlandse Universiteit ofzo iets en daar hebben ze onderzoek naar gedaan. Waarom sommige mannen sneller vreemd gaan dan andere bv. Of meer flirten en losbandiger zijn. Ze hebben een verband gevonden tussen dit gedrag en het formaat van de ballen.
Bij apen komen grote ballen juist voor bij de soorten waar de vrouwtjes met zoveel mogelijk mannetjes seks hebben. Gorilla's zijn bijvoorbeeld veel monogamer en hebben kleine balletjes.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
Nu krijg ik regelmatig complimenten over de strakheid van mijn scrotum, zeg maar het tegenovergestelde van een hangzak, zei dit onderzoek daar ook wat over?quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja serieus. Je hebt op youtube een serie van de Nederlandse Universiteit ofzo iets en daar hebben ze onderzoek naar gedaan. Waarom sommige mannen sneller vreemd gaan dan andere bv. Of meer flirten en losbandiger zijn. Ze hebben een verband gevonden tussen dit gedrag en het formaat van de ballen.
Dat weet ik niet meer. Geloof het niet :pquote:Op maandag 6 januari 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu krijg ik regelmatig complimenten over de strakheid van mijn scrotum, zeg maar het tegenovergestelde van een hangzak, zei dit onderzoek daar ook wat over?
Nou zie je.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij apen komen grote ballen juist voor bij de soorten waar de vrouwtjes met zoveel mogelijk mannetjes seks hebben. Gorilla's zijn bijvoorbeeld veel monogamer en hebben kleine balletjes.
Botoxballen?quote:Op maandag 6 januari 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu krijg ik regelmatig complimenten over de strakheid van mijn scrotum, zeg maar het tegenovergestelde van een hangzak, zei dit onderzoek daar ook wat over?
was dat :pquote:Op maandag 6 januari 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor je EU instelling bitterballen:[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof zijn telefoonnummer.
Redelijk gemiddeld, denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Ok wie heeft er hier enorme ballen?
Die Ierenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee foute link, hier tabel 2. Nederlanders Belgen en IJslanders komen goed weg hoor.[ afbeelding ]
Ik las laatst een mooi verhaal over IJsland.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Die IJslanders doen iets goed. Misschien toch meer vis eten
quote:Op maandag 6 januari 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus een man met kleine bitterballetjes voor jou?
Gewoon het voordeel van zo'n afgelegen eiland zijn, dan kun je wat selectiever fokken, daarom hebben ze daar ook praktisch geen downies meer.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Die IJslanders doen iets goed. Misschien toch meer vis eten
Ze gebruiken wel een app om eerst te checken of ze geen familie zijn.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon het voordeel van zo'n afgelegen eiland zijn, dan kun je wat selectiever fokken, daarom hebben ze daar ook praktisch geen downies meer.
340.000 inwoners of zo, dan zijn er dus zo'n 5.000 aantrekkelijke vrouwen op het hele eiland, hoef je in ieder geval geen glijmiddel of speeksel te gebruikenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze gebruiken wel een app om eerst te checken of ze geen familie zijn.
Toch eens op vakantie gaan daarquote:Op maandag 6 januari 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las laatst een mooi verhaal over IJsland.
Als je je eens verveeld.
https://therooster.com/bl(...)-world-it-comes-cost
De standaard zin is daar:
First fuck, names later.![]()
Even met de ballen bloot dus tijdens de eerste date. Weet je nieuwe match dit al?quote:Op maandag 6 januari 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Die zijn zorgzamer en meet te vertrouwen:p
Hogere wiskunde dit.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
340.000 inwoners of zo, dan zijn er dus zo'n 5.000 aantrekkelijke vrouwen op het hele eiland, hoef je in ieder geval geen glijmiddel of speeksel te gebruiken
https://en.wikipedia.org/wiki/Orchidometerquote:Op maandag 6 januari 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met de ballen bloot dus tijdens de eerste date. Weet je nieuwe match dit al?
Ja ze moeten daar toch wat om een beetje warm te blijvenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch eens op vakantie gaan daar
Dat heb ik nog nooit op bol.com gezienquote:Op maandag 6 januari 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Orchidometer
Die Finnen doen het met een sauna, maar dit is ook een goed idee.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze moeten daar toch wat om een beetje warm te blijven
Bal.comquote:Op maandag 6 januari 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit op bol.com gezien
Je zou die twee ook kunnen combinerenquote:Op maandag 6 januari 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Finnen doen het met een sauna, maar dit is ook een goed idee.
quote:IJsland is op veel vlakken “de beste in de wereld, per capita”. IJsland lijdt onder een kleine-natie complex maar is ondanks het lage bevolkingsaantal opvallend goed in verschillende disciplines. Zo heeft IJsland de mooiste vrouwen ter wereld, per capita (3 keer Miss World gewonnen!); ze hebben het beste handbalteam ter wereld, per capita (ongelooflijk hoe goed ze zijn in deze teamsport); en hebben ook het meeste aantal muziekgroepen ter wereld, per capita (uitzonderlijk hoeveel IJslandse bands internationaal doorbreken!). Verder hebben ze ook nog eens de sterkste mannen, de gelukkigste inwoners, de laagste criminaliteitscijfers, het hoogste aantal internetconnecties, de hoogste coca cola consumptie, het grootste aantal boek- en magazinepublicaties, het strijdlustigste voetbalteam, en uiteraard de mooiste landschappen, misschien dan niet per capita, maar op zijn minst in de wereld.
Ik vind gewoon zitten in een sauna al zwaar genoegquote:Op maandag 6 januari 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou die twee ook kunnen combineren
Elke dagquote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd vroeg van de partij
HaKaatjequote:
Nicequote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ken het.. wekker gaat hier elke dag om 3.40 >.<
Maar daar staan middagdutjes tegenover <3
Lekker toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:42 schreef Muck het volgende:
[..]
HaKaatje![]()
Weer even wennen hoor, om 5.15 uur op![]()
Ja maar toch. Hier is de mens niet voor gebouwd. Zo word je niet oudquote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. Denk je dat dit hem afschrikt?quote:Op maandag 6 januari 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met de ballen bloot dus tijdens de eerste date. Weet je nieuwe match dit al?
wait, what?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Denk je dat dit hem afschrikt?
jajaj, ben al bezig.quote:
een man moet zn ballen laten zien op de eerste date?quote:
Ja weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jajaj, ben al bezig.
[..]
een man moet zn ballen laten zien op de eerste date?
wel zo eerlijk, maar als zijn ballen goedgekeurd zijn, laat je die van jou dan ook zien?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel zo eerlijk, maar als zijn ballen goedgekeurd zijn, laat je die van jou dan ook zien?
Neuhquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Denk je dat dit hem afschrikt?
hmm, dat vind ik dan wel een beetje oneerlijk.quote:
Ja het leven is ook niet eerlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat vind ik dan wel een beetje oneerlijk.
Nope. En het is ook geen weer voor een blanke.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar toch. Hier is de mens niet voor gebouwd. Zo word je niet oud
Zjn geen hooters te noemen hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het weer over de hooters van bitterbal?
je moet wel heel leuk zijn om dit te kunnen compenseren ..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het leven is ook niet eerlijk.
die blijven bedekt schijnbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat het weer over de hooters van bitterbal?
wat is geschikt weer voor een blanke?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope. En het is ook geen weer voor een blanke.
Yet here I am.
De gesprekken lopen voorspoedig?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. zal ik het hem straks wel melden.
niks, wij zijn binnenmensenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is geschikt weer voor een blanke?
Ik kende ooit een jankbal die Sigrid heet. Nu ken ik er tweequote:
Ja. Het is de vraag of dat zo blijft natuurlijk als ik dit straks ga zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De gesprekken lopen voorspoedig?
Het leven van een palletsorteerder gaat nu eenmaal helaas niet over dozenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope. En het is ook geen weer voor een blanke.
Yet here I am.
Nou ja, ligt eraan hoe je dit brengt. “Hey, je mag je broek uit doen op de eerste date.” Dat trekt huehue hem misschien wel over de streep?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Het is de vraag of dat zo blijft natuurlijk als ik dit straks ga zeggen.
Nou, dozen klopte wel beterquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:56 schreef Molo het volgende:
Uhhhh rozen
Ok, matig
Ik geef de koorts de schuld
Ja dan denkt die alleen maar dat hij er op mag. Dat is niet de bedoeling he.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ligt eraan hoe je dit brengt. “Hey, je mag je broek uit doen op de eerste date.” Dat trekt huehue hem misschien wel over de streep?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel zo eerlijk, maar als zijn ballen goedgekeurd zijn, laat je die van jou dan ook zien?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kende ooit een jankbal die Sigrid heet. Nu ken ik er twee
Dank hiervoor
Ja, dat vertel je pas later. Dat noemen we marketing.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan denkt die alleen maar dat hij er op mag. Dat is niet de bedoeling he.
Het is puur wetenschappelijk bedoeld.
Ja misschien is het dan eerst handig als ik vraag hoe hij met teleurstellingen omgaatquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vertel je pas later. Dat noemen we marketing.
Met het idee dat iedereen dan een baan heeft?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Die Finse premier is wel een held trouwens
Finse premier wil werkweek van vier dagen en zes uur per dag
Heb het artikel verder niet gelezen.:pquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met het idee dat iedereen dan een baan heeft?
Kansloosquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met het idee dat iedereen dan een baan heeft?
Daaaaaamnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 06:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Iedereen onder een brug wonenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Die Finse premier is wel een held trouwens
Finse premier wil werkweek van vier dagen en zes uur per dag
Hij heet Corneel en heeft een baardquote:
Sowieso nuttig om te weten, mocht je hem willen dumpenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien is het dan eerst handig als ik vraag hoe hij met teleurstellingen omgaat
En zijn broers zijn Jan, Pier en Tjoris?quote:
Ga naar bedquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:04 schreef Molo het volgende:
Zo, ik ga weer pogen te snurken. De hele wereld draait inmiddels voor mijn ogen, jeej
Vraag ik hem dan ook straks :pquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso nuttig om te weten, mocht je hem willen dumpen
junk..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:04 schreef Molo het volgende:
Zo, ik ga weer pogen te snurken. De hele wereld draait inmiddels voor mijn ogen, jeej
Parttimequote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
ik werk trouwens meestal 6 uur per dag en 4 dagen per week.
Ik 33 uur per week.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga dan ook liever in een doosquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:56 schreef Molo het volgende:
Uhhhh rozen
Ok, matig
Ik geef de koorts de schuld
84-112u per week. 6 maanden per jaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
Tering.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
84-112u per week. 6 maanden per jaar.
werk je offshore?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
84-112u per week. 6 maanden per jaar.
nee, nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie de app lekkerparkeren?
Daar kan je dus je bezoekersverunninguren aan door verkopen zie ik nu
https://lekkerparkeren.nl/#voordelen
Ja ik heb er 1 voor centrum den haag. Iets van 200 uur per jaar ofzo. Die kan je dus blijkbaar doorverkopen aan dit bedrijfquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, nooit van gehoord.
mooi woord wel bezoekersverunninguren
Wat een pauper ben je dan, hopelijk maken gemeenten dit snel weer onmogelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie de app lekkerparkeren?
Daar kan je dus je bezoekersverunninguren aan door verkopen zie ik nu
https://lekkerparkeren.nl/#voordelen
Hoezo pauperquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een pauper ben je dan, hopelijk maken gemeenten dit snel weer onmogelijk
Je bent echt dom als je dat niet snaptquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo pauper![]()
Vind het slim bedacht
Omdat het natuurlijk niet de bedoeling is om winst te maken op een parkeervergunningquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leg het mij uit dan met je hooggeleidheid.
Nee dat vindt de gemeente ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk niet de bedoeling is om winst te maken op een parkeervergunning
Zoals?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Maar zijn wel meer dingen niet de bedoeling
Dat mag gewoon, er is maar 1 peildatumquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bv geen sociale huurwoning betrekken als je teveel verdient :p
Treurig, moet dat zo vroegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:36 schreef Muck het volgende:
Zo. Vakantie-uren t/m januari 2021 ingediend
Worden ze altijd goed gekeurd?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:36 schreef Muck het volgende:
Ik heb ergens gewerkt waar je voor oktober je vakanatieuren moest aanvragen het volgende jaar. Dat lijkt mij echt kutquote:
Zou ik hier ook wel willen, maar dan staat zo het halve centrum vol met visite van de bewoners.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, nooit van gehoord.
mooi woord wel bezoekersverunninguren
Ik zet het in m'n agenda en ben weg, hoef niks te vragen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ergens gewerkt waar je voor oktober je vakanatieuren moest aanvragen het volgende jaar. Dat lijkt mij echt kut
BAM, drie weken midden in de zomer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:36 schreef Muck het volgende:
OUWE PIK OUWE PIJPquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zet het in m'n agenda en ben weg, hoef niks te vragen.
Ja vind ik je aardig of zit er ovenreiniger in de koffie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
dat bloemetje bovenop geeft dan wel weer mixed signals
Even onthouden voor secret santa volgend jaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://horecabelike.nl/c(...)BWALM2YH0vCOR3_JQTHA
Moet niet, maar dan heb ik meer kans dat ze goedgekeurd wordenquote:
Bijna altijdquote:
Neuh, ik neem altijd in het voor- of naseizoen vakantie.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
BAM, drie weken midden in de zomer.
Jaloersquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:58 schreef liesje1979 het volgende:
VSO zit er weer op en nu nog even lekker mijn bed in. Had vanmorgen al een kruik in mijn bed gelegd.
Awesomequote:
Geen ruimte in m'n kasten.quote:
marie kondo je kasten en koop het daarnaquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
marie kondo je kasten en koop het daarna
Ik kan alleen mijn eigen spullen Marie Kondo'en he.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
marie kondo je kasten en koop het daarna
geen idee. ik ben niet helemaal bekend met het werk van Mariequote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan alleen mijn eigen spullen Marie Kondo'en he.
Nou ja, het gaat om gevoel bij spullen. Geen joy, ding moet gaan. (Of in het geval van keukenkastvulling: nut. Voor het geval dat wil ik wel íets van wijnglazen, bijvoorbeeld.) Maar ik kan moeilijk Joop zijn favo mok wegtiefen omdat 'ie míj in de weg staat.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik ben niet helemaal bekend met het werk van Marie
Dan overtuig je eerst Joop dat hij die mok niet nodig heeft maar veel meer plezier beleeft aan een schedelkoffiekop.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om gevoel bij spullen. Geen joy, ding moet gaan. (Of in het geval van keukenkastvulling: nut. Voor het geval dat wil ik wel íets van wijnglazen, bijvoorbeeld.) Maar ik kan moeilijk Joop zijn favo mok wegtiefen omdat 'ie míj in de weg staat.
Ik heb geen dingen zonder gevoel erbij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om gevoel bij spullen. Geen joy, ding moet gaan. (Of in het geval van keukenkastvulling: nut. Voor het geval dat wil ik wel íets van wijnglazen, bijvoorbeeld.) Maar ik kan moeilijk Joop zijn favo mok wegtiefen omdat 'ie míj in de weg staat.
Toevallig laten vallen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die staan toch niet in de keukenkastjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen dingen zonder gevoel erbij.
Al mijn computerspellen van 20 jaar terug... die gaan echt niet weg hoor.
En dit. Fuck minimalisme.quote:
Dat mocht niet.. en ook niet in de vitrine kast in de woonkamer.. mocht ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die staan toch niet in de keukenkastjes.
me too.quote:
Jammer joh. Hier staat gewoon alles in het zicht.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat mocht niet.. en ook niet in de vitrine kast in de woonkamer.. mocht ook niet.
#metoo is het hequote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
me too.
ik kwam een trui in mn kast tegen die ik al minimaal 15 jaar niet meer gedragen heb.
maar er zitten goede herinneringen aan
HM is hele of halve?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer joh. Hier staat gewoon alles in het zicht.
Oh, en ik heb bedacht dat ik me eerst een tijdje echt ga richten op hardlopen, volgend najaar/winter een HM klinkt als een mooi doel.(Misschien Amsterdam. En anders Egmond of Schoorl)
Zeker! Sterker nog, waarschijnlijk is het voor m'n heupen alleen maar beter als ik langere afstanden blijf afleggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wandelen past door nog wel bij toch?
We moeten er nog een paar zoeken dan, wandeltochten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Sterker nog, waarschijnlijk is het voor m'n heupen alleen maar beter als ik langere afstanden blijf afleggen.
Is het ook, en dan kun je ook nog een mooi doel stellen door die extra training.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, waarschijnlijk red ik de afstand wel voor het voorjaar als ik me er echt op ga focussen, maar een jaartje trainen klinkt gezonder.
ben net aan het kijken voor de kennedymars op 11-4quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Sterker nog, waarschijnlijk is het voor m'n heupen alleen maar beter als ik langere afstanden blijf afleggen.
Damn.... 80km??quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben net aan het kijken voor de kennedymars op 11-4
loop je mee?
Da's me te snel hoor, april.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben net aan het kijken voor de kennedymars op 11-4
loop je mee?
ja, maar je kunt ook de helft lopenquote:
Daarom! En dan kan ik ook nog mooi dingen tussendoor doen voor de fun zonder dat het m'n schema echt in de war schopt. (Want dat ga ik wel echt doen, een schema maken/volgen. Hardlooptrainer ook even om input vragen daarvoor.)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is het ook, en dan kun je ook nog een mooi doel stellen door die extra training.
Ik hoop eind maart een halve te lopen. Maar moet wel weer ff trainen nog daarvoor wel.
Maar dan krijg je geen speldje zeker?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar je kunt ook de helft lopen
denk ook dat als ik ga lopen, dat ik de 40 doe, heb sinds de 70 van afgelopen zomer bijna niet meer gewandeldquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's me te snel hoor, april.
En holy crap, 80km.
Da's me nu nog steeds wat ver.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk ook dat als ik ga lopen, dat ik de 40 doe, heb sinds de 70 van afgelopen zomer bijna niet meer gewandeld
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt mij maar niet om mij aan die schemas te houden....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom! En dan kan ik ook nog mooi dingen tussendoor doen voor de fun zonder dat het m'n schema echt in de war schopt. (Want dat ga ik wel echt doen, een schema maken/volgen. Hardlooptrainer ook even om input vragen daarvoor.)
geen idee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen speldje zeker?
Want ik wil mijn verzameling bijzondere speldjes uitbreiden. En nu zie ik ze bijna nog niet, tenzij ik ze aanwijs....
[ afbeelding ]
De nies-en-hij-is-weg-speld.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen speldje zeker?
Want ik wil mijn verzameling bijzondere speldjes uitbreiden. En nu zie ik ze bijna nog niet, tenzij ik ze aanwijs....
[ afbeelding ]
Waterlinie Wandeltocht rond Utrecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee.
ik heb nu wel al 2 speldjes van de 70km, maar ik speld ze nergens op..
van wat is deze?
ach kom, het is maar wandelenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's me nu nog steeds wat ver.20 is een betere afstand voor nu, ik denk niet dat ik die in 3 maanden verdubbeld krijg.
Ja, daarom ook ruim op tijd beginnen. Kan ik nog wat schuiven ermee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt mij maar niet om mij aan die schemas te houden....
Komt altijd wat tussendoor en dan is alles in de war.
Maar m'n heupen.quote:
volgens mij is dit geen foto.quote:
Ik zit op m'n werk joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |