quote:Op maandag 6 januari 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon weer normaal doen. En alvast een gelukkig Pasen.
Ben vanochtend alweer bij diverse ministeries geweest, vlieg heen en weerquote:Op maandag 6 januari 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja altijd twijfelachtige als mensen hun belangrijkheid moeten benadrukken.
Ja zal wel druk zijn met alle post zo in het nieuwe jaar.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben vanochtend alweer bij diverse ministeries geweest, vlieg heen en weer
Werk toch niet bij de tntquote:Op maandag 6 januari 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal wel druk zijn met alle post zo in het nieuwe jaar.
Fijn dat je mij probeert te voelenquote:Op maandag 6 januari 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voelde hem al azen op een nieuwe topic
Ah mooi dat jij hem gepakt heb.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voelde hem al azen op een nieuwe topic
Ja maar niet als het regent. Of ijzelt. Of allebei.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Soms lijkt mij dit nog best leuk
[ afbeelding ]
Solliciteren@sand.wajong.nl mailen dan maarquote:Op maandag 6 januari 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
Soms lijkt mij dit nog best leuk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2020 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah mooi dat jij hem gepakt heb.
Nee dan is het wel kut ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar niet als het regent. Of ijzelt. Of allebei.
In de hitte is het ook niet tof. Al kreeg ik wel af en toe een ijsje onderweg.quote:
Ja. jij?quote:Op maandag 6 januari 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Och ja dat was vandaagquote:Op maandag 6 januari 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar ik hoop dat het vandaag meeviel, natuurlijk erg verdrietig maar ook een mooi en waardig afscheid.
En dit!quote:Op maandag 6 januari 2020 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
@:Budapestenaar ik hoop dat het vandaag meeviel, natuurlijk erg verdrietig maar ook een mooi en waardig afscheid.
Dat was ik me van het weekend ook aan het bedenken.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:crv nog helemaal niet gezien
Komt vanzelf wel weerquote:Op maandag 6 januari 2020 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was ik me van het weekend ook aan het bedenken.
Hoop dat alles goed gaat met ‘mquote:Op maandag 6 januari 2020 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:crv nog helemaal niet gezien
Heb je het een mooi plekje kunnen geven?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedankt allemaal! Het was mooi! En leuke gesprekken gehad met mensen die ik al heel lang niet meer had gezien
Hoop het ookquote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat alles goed gaat met ‘m
wat is er met crv dan?quote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat alles goed gaat met ‘m
Fijn dat het alsnog een mooie dienst is geworden en je er iets positiefs aan hebt overgehouden ondanks het verlies!quote:Op maandag 6 januari 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedankt allemaal! Het was mooi! En leuke gesprekken gehad met mensen die ik al heel lang niet meer had gezien
Mja, dat komt nog wel. Maar dit was in elk geval een mooie dag, met vrijwel alle mensen die belangrijk waren voor mijn moeder.quote:Op maandag 6 januari 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je het een mooi plekje kunnen geven?
Laatste keren was hij nogal vermoeid/klagerig en ging het allemaal mwah mwah. Maar dat is alweer even geleden.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat komt nog wel. Maar dit was in elk geval een mooie dag, met vrijwel alle mensen die belangrijk waren voor mijn moeder.
Gelukkigquote:Op maandag 6 januari 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat komt nog wel. Maar dit was in elk geval een mooie dag, met vrijwel alle mensen die belangrijk waren voor mijn moeder.
Precies!quote:Op maandag 6 januari 2020 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
GelukkigNu alles langzaam een plek geven en weer terug naar mentale rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |