Suffe futiliteiten inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef Karina het volgende:
Politieke voorkeur interesseert me echt geen reet he. Tenzij extreem rechts of zo.
Ja echt, alsof het zelf bij elkaar geplukt is uit diverse tuinenquote:
Nee iddquote:Op maandag 6 januari 2020 22:09 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb bij Thierry echt niet het idee dat hij helemaal overtuigd is van z'n eigen actie nu.
Ik snap sowieso niet hoe IEMAND dit überhaupt een goed idee kan vinden. Trouwen met iemand die je niet kent.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:10 schreef Nine. het volgende:
Z'n ouders vonden het dus blijkbaar niet zo'n goed idee.
Nee zei hij al eerder.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:10 schreef Nine. het volgende:
Heel apart type. Ik dacht dat die blauwe gloed een lichtval van de ramen ofzo was.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:08 schreef MissJ het volgende:
Deze man met dat Arnie-haar, ik zie zijn ogen niet![]()
Ben jij het Chantal?quote:Op maandag 6 januari 2020 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel ik zie nu dat ik die huwelijk typte
Jammer dat je als ouders er dan toch niet bij bent.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:10 schreef Nine. het volgende:
Inderdaad. Op papier kun je nog zo goed matchen, als de klik er IRL niet is houdt het gewoon op. En dan nog gelijk trouwen ook.quote:Op maandag 6 januari 2020 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe IEMAND dit überhaupt een goed idee kan vinden. Trouwen met iemand die je niet kent.
Ik zou zoiets al first dates al geen goed idee vindenquote:Op maandag 6 januari 2020 22:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Inderdaad. Op papier kun je nog zo goed matchen, als de klik er IRL niet is houdt het gewoon op. En dan nog gelijk trouwen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |