Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
welke? wie?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef Kanaroe het volgende:
Hee, de vaste gast zit ook weer int publiek
Die er al 100 keer eerder is geweest, oranje shirt, big smile. Voor de kijker links achter Philipquote:
Ze moet wellicht bijkomen van 5 decemberquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wauw, een jonkvrouw, ze kijkt over de wallen...
Nul hapjes voor mij, brrrrquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
een enkel hapje is wel lekker, maar je hebt er heel snel te veel van.
Edit: het bleek een microscoopquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nul hapjes voor mij, brrrr
Telegraafseinding
Die heeft de finaleweek al wel binnen natuurlijk, zal hem ook niet zoveel boeien, denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Khalid haalt het niveau echt omhoog. Nou hopen dat Bo Albert Jan eruit werkt.
Tis soms echt tenenkrommendquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:18 schreef Makamba_ het volgende:
Teringjantje ik durf het zelden te zeggen maar zelfs ik ben beter dan deze 2
Ik ben die Albert Jan moequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Stom. ze had direct moeten passen.
We willen hem wel kwijt. Shit,
Stress denk ik, je moet vtv heel goed bedenken wat je in een bepaalde situatie gaat doen, en dan in de stress doe je precies het verkeerde.quote:Op woensdag 8 januari 2020 10:48 schreef Alfje het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat veel deelnemers zulke tactische onbenullen zijn?
Het hupje bij het stofzuigen maakt alles goed.quote:
Rare hobby. Hij woont nou ook niet direct om de hoek.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:50 schreef Kanaroe het volgende:
P.S. Hij heet Ramon Wiendels, die vaste studiogast (hij is te goegelen ook)
Ik vind het grappig hem steeds te zien
Haha, als hij der maar lol in heeft, en daarbij...ik vind het ook wel vermakelijk om te zienquote:Op woensdag 8 januari 2020 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Rare hobby. Hij woont nou ook niet direct om de hoek.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, als hij der maar lol in heeft, en daarbij...ik vind het ook wel vermakelijk om te zien
't Is ook wel grappig. Nou is hij een BN'er, dus als ze nog deelnemers zoeken...quote:We zien je werkelijk overal, en dan vooral bij De slimste mens.
,,Ja, dat is de nummer één, van dat programma heb ik meer dan 200 uitzendingen bijgewoond. Er is bijna geen amusementsprogramma in Nederland waar ik niet ben geweest. Holland’s got talent, Miljoenenjacht, Met het mes op tafel en momenteel zit ik vijf weken lang bij de S.P.E.L.show bij de 26 deelnemers in het alfabet. Vanaf week zes komen er nieuwe deelnemers, maar dan zit ik weer in het publiek. In totaal heb ik tussen de 600 en 700 opnames bijgewoond.’’
quote:Per jaar worden er in Nederland ongeveer 150.000 mensen door een hond gebeten. Er zijn helaas geen exacte cijfers bekend, omdat een groot deel van de hondenbeten niet wordt geregistreerd.
Beetje sneu type lijkt me toch.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
't Is ook wel grappig. Nou is hij een BN'er, dus als ze nog deelnemers zoeken...
oud-politieman, oplichterquote:Op woensdag 8 januari 2020 21:14 schreef Martinello het volgende:
Geitenwollen gladjakker, woekeraar van Wognum
Geen idee, maar deze week is er een onderzoek van 27 jaar naar een vliegramp en van 19 jaar naar slachten ivm vondst mond-en-klauwzeer afgerond, dus kennelijk gaan rechtszaken uitermate traag.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Is daar nog wat uitgekomen eigenlijk dat onderzoek naar de Mos?
Zou bijzonder kwalijk zijn als er dan uit komt dat het niks was.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze week is er een onderzoek van 27 jaar naar een vliegramp en van 19 jaar naar slachten ivm vondst mond-en-klauwzeer afgerond, dus kennelijk gaan rechtszaken uitermate traag.
Vraag het over 33 jaar nog maar eens....
Vind jij Roel niet veel leuker dan AJ? Alleen al om naar te kijken, een gebit zonder zwarte randen alsof het door een kleuter getekend is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Niet perse
En gefeliciteerd met Roel
Ik heb geen voorkeur, maar ik heb AJ dan ook geen 7 keer in actie gezien. Na zoveel tijd ben ik de meeste kandidaten ook beu, dus ik snap je wel!quote:Op woensdag 8 januari 2020 21:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vind jij Roel niet veel leuker dan AJ? Alleen al om naar te kijken, een gebit zonder zwarte randen alsof het door een kleuter getekend is.
En ook lekker gemeen: "Ik geef je nog een kansje."
Hij is drie keer achter elkaar de slimste.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:55 schreef Magica het volgende:
Khalid vind ik ook maar onsympathiek![]()
Doen ook nauwelijks vrouwen mee
Dan kan het nog wel een eikel zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is drie keer achter elkaar de slimste.
Daar wordt je nog niet sympathiek van...quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij is drie keer achter elkaar de slimste.
Jazekerquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
Was dat niet het Heizel drama?
Mij lijkt hij best aardig. En dat van die vrouwen kan hij toch niet helpen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:55 schreef Magica het volgende:
Khalid vind ik ook maar onsympathiek![]()
Doen ook nauwelijks vrouwen mee
Ja, maar hij heeft wel min of meer gelijk: het is erg veel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vond jij de broodjes wèl lekker, itt Maarten Mopperkont?
Nee dat over die vrouwen staat er los vanquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mij lijkt hij best aardig. En dat van die vrouwen kan hij toch niet helpen?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
Juist ! En Astrid Lindgren ook !
En dingen als die Pipi rantquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:05 schreef Postbus100 het volgende:
Hierom is dit programma dus zo populair. Van die woordgrapjes
Kankerquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam met die egel, papegaai etc gebeurd?
Ziektes denk ik, behalve de naakte molrat dan...quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam met die egel, papegaai etc gebeurd?
Of gewoon Photoshop.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziektes denk ik, behalve de naakte molrat dan...
Behalve dat het nooit gezegd is door Pippi.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:58 schreef NoCigar het volgende:
Goed zo Maarten. Irritante domme slogan.
Goeie!quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:08 schreef NoCigar het volgende:
Straks eens googelen voor dat geluid.
inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Behalve dat het nooit gezegd is door Pippi.
Beetje jammer dan van de Kinderpostzegelactiequote:Op donderdag 9 januari 2020 21:09 schreef thabit het volgende:
[..]
Behalve dat het nooit gezegd is door Pippi.
Jepsquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
John Cleese, minstens zo fantastisch als Pippi en Astrid.
Jahaaa maar ik vind die gozer fucking irritantquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]Nee hoor, hij wist het gewoon.
Iddquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:14 schreef Marcoss het volgende:
Als hij eerder had gepast, had Marieke er nooit meer overheen kunnen gaan..
Advocaatquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:17 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is die Khalid van beroep? Hij weet veel!
Knuffelmarokkaan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:21 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, ik vind Khalid wel een knuffelMarokkaan eigenlijk,en hij weet veel ook
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:20 schreef Chia het volgende:
Echt zonde dat Roel er zo snel al uit ligt en dat zo'n veel minder snuggere AJ gewoon afleveringen lang blijft plakken.
Ja, deze maken wel geluid, grappigquote:
Egels zijn, ook als ze niet paren best luidruchtig. Ik heb er (samen met al mijn buren) twee in mijn postzegeltuintje (4x6) midden in de stad. Ze hebben eigenlijk alleen auto's als 'natuurlijke' vijanden, dus hoeven niet stil te doen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:27 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, deze maken wel geluid, grappig
Leuk!quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Egels zijn, ook als ze niet paren best luidruchtig. Ik heb er (samen met al mijn buren) twee in mijn postzegeltuintje (4x6) midden in de stad. Ze hebben eigenlijk alleen auto's als 'natuurlijke' vijanden, dus hoeven niet stil te doen.
Ja dit en hij had ook nog 50 seconden door kunnen gaan om zelf op Saddam te komen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:14 schreef Marcoss het volgende:
Klopt, daar had hij zich op verkeken. Hij lette er alleen op dat hij boven Khalid bleef, en met Marieke was ie helemaal niet bezig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:14 schreef Marcoss het volgende:
Dat Marokkaanse ventje met die straattaal viel mij ook niet tegen trouwens. Had daar 0,0 verwachtingen van maar die speelde vrij goed.quote:
Verzwegen? Alle spinazie doorgedraaid, koeien hup de stal in (26 april), geen eten meer uit je volkstuin mogen...quote:
Duurde een hele poos voor de Russen ermee voor de draad kwamen dacht ikquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Verzwegen? Alle spinazie doorgedraaid, koeien hub de stal in (26 april), geen eten meer uit je volkstuin mogen...
Werd het niet door seismografen gedetecteerd?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Duurde een hele poos voor de Russen ermee voor de draad kwamen dacht ik
In de bredere zin is petroleum een synoniem voor ruwe olie of aardolie.quote:
Ja, maar dàt wilden ze niet horen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
In de bredere zin is petroleum een synoniem voor ruwe olie of aardolie.
(wikipedia, want ik vroeg me af wat er fout was aan olie)
ze rekenen "veen" ook goed als ze "turf" bedoelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, maar dàt wilden ze niet horen natuurlijk
Volgens mij had hij zijn zenuwen niet helemaal onder controle. En hij had sowieso maar 6 seconden natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:20 schreef Szura het volgende:
Daar komt ie goed weg, maar 1 antwoord van de VN weten
Ik zou hem graag Zomergasten zien doen.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
Open sollicitatie van Khalid naar een bijbaan bij de omroep.
Ik ook wel.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou hem graag Zomergasten zien doen.
Goedzo!quote:Op maandag 13 januari 2020 20:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Heb ik overheen geluisterd...
Ja, sympathieke man en midden in het leven schat ik zo inquote:Op maandag 13 januari 2020 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou hem graag Zomergasten zien doen.
"Achter de blauwe knoop" haha inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2020 21:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dit waren duidelijk de tegenstanders van ...
Tis vreselijk! Vind ik dan hèquote:Op maandag 13 januari 2020 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die vraag was laatst ook bij "Met het mes op tafel", anders zou ik het niet geweten hebben.
Ik wist het welquote:Op maandag 13 januari 2020 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die vraag was laatst ook bij "Met het mes op tafel", anders zou ik het niet geweten hebben.
Leuke damequote:Op maandag 13 januari 2020 21:39 schreef Sigaartje het volgende:
Marieke had een leuk kort rokje aan.
En ze vindt zichzelf helemaal geweldigquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:15 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind haar ook heel nep en gemaakt overkomen inderdaad.
Haha, gelijk heeft zequote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:19 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ze woont de helft van het jaar in Jamaica, ik snap dat wel
Maurice ken ik dan weer wel, ik ga het zien morgen, thxquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:23 schreef Magica het volgende:
[..]
De zoon van Maurice, in die rolstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |