Ik weet niet niet. Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:45 schreef Piebe het volgende:
Ik denk toch, dat het V&J verhaal nog niet geheel voltooid is.
Romeo of Marion.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 06:21 schreef doeska1987 het volgende:
Leuk dat het weer begonnen is. En vond de aflevering weer spannend.
En er gaat een van de vaste gezichten uit:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)%20extra%20bijzonder.
Vraag me af om wie het gaat, maar we zullen daar nog even op moeten wachten.
Dat zou ik echt heel jammer vinden. Vind ze stiekem leuker dan Angela en Victor.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Romeo of Marion.
Eva en Wolfs kunnen er niet uit, dan is de serie weg. Kamphuis zit er net een seizoen in en is dus niet iemand die we al heel lang kennen. Voor de rest zijn er met name passanten.
Ik zet mijn geld op Romeo, die zal wel hoofdinspecteur/rechercheur ergens worden. Hij was altijd al de carrière tijger van de serie.
Denk ik ook. Maar vond Romeo altijd wel het leukste karakter.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Romeo of Marion.
Eva en Wolfs kunnen er niet uit, dan is de serie weg. Kamphuis zit er net een seizoen in en is dus niet iemand die we al heel lang kennen. Voor de rest zijn er met name passanten.
Ik zet mijn geld op Romeo, die zal wel hoofdinspecteur/rechercheur ergens worden. Hij was altijd al de carrière tijger van de serie.
Anders was de rol van Buitendam ook wel heel kort.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet niet niet. Het houdt niet op, niet vanzelf
Oda Spelbos zat in quarantainequote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij speelt deze hele aflevering zich in een nacht af. Marion lag waarschijnlijk gewoon waterpas
Ik ook. Privé gaat hij wat andere acteerklussen aannemen, gok ik. Nu hij al in de Jumbo-reclame zit (quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Romeo of Marion.
Hij zit in de Lidl reclamequote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik ook. Privé gaat hij wat andere acteerklussen aannemen, gok ik. Nu hij al in de Jumbo-reclame zit ()
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja samen met Thomas AcdaDaan de Vos best leuke reclame.
Eén seizoen? In ieder geval twee en misschien al wel driequote:Op zondag 10 januari 2021 21:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het onderwerp van een heel seizoen eventjes in 10 minuten afgeraffeldEerlijk is eerlijk, vond het best een spannende aflevering.
Nee lijkt me niet. Als Wolfs/Eva uit de serie gaat dan sterft de serie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:07 schreef PzKpfw het volgende:
Wolfs verlaat dus de serie en Eva vormt een nieuw duo met die kerel uit Sittard.
Boot?quote:
Die kerel waar Eva mee gaat "hardlopen"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |