Enkel glas?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap alleen niet hoe ze die naaidoos met zoveel kracht door het raam kreeg.
Wat? Omg. Marion is mijn favo karakterquote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:59 schreef Piebe het volgende:
De aflevering waarin Marjon zwaarder wordt toegetakeld komt dus nog.
Ja! Handen af van Marion!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat? Omg. Marion is mijn favo karakterVind haar ook het beste acteren.
Meh?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:23 schreef raptorix het volgende:
Vond het einde een beetje een hoog: Meh gehalte hebben.
Ja ik ook.. was wat te makkelijk..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:23 schreef raptorix het volgende:
Vond het einde een beetje een hoog: Meh gehalte hebben.
Lijkt me niet dat dit het einde is van Virtus et Justitia. Dat zou anders wel heel erg apart zijn, dus enerzijds zou het me niet verbazenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:39 schreef greatgonzo het volgende:
jezus... wat een afraffelen van een verhaallijn... zonder vorm van bewijs iemand uit het vliegtuig halen die prompt alles bekend...
Het blijft wel een leuke serie, maar ze mogen die rode lijnen wel stoppen hoor.. kan het mis hebben maar de afgelopen seizoenen wordt in de 1e (of nu 2e aflevering) een heel seizoen spanning afgekapt.. en we beginnen weer opnieuw met een rode lijn.. en on and on and on...
Plus dat die andere agent nog leeft (kan ff niet op de naam komen).quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dit het einde is van Virtus et Justitia. Dat zou anders wel heel erg apart zijn, dus enerzijds zou het me niet verbazen
Het lijkt GTST wel he?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:39 schreef greatgonzo het volgende:
jezus... wat een afraffelen van een verhaallijn... zonder vorm van bewijs iemand uit het vliegtuig halen die prompt alles bekend...
Het blijft wel een leuke serie, maar ze mogen die rode lijnen wel stoppen hoor.. kan het mis hebben maar de afgelopen seizoenen wordt in de 1e (of nu 2e aflevering) een heel seizoen spanning afgekapt.. en we beginnen weer opnieuw met een rode lijn.. en on and on and on...
Het lijkt me gewoon dat dat helemaal niet geplaatst wordt. In die zin ben ik ook niet blij met dat NPO die mogelijkheid van vooruitkijken biedt. Je krijgt vreselijk ongelijke verhoudingen, en ongetwijfeld verspreekt zich een keer eentje. Of doelt al op dingen die een ander nog niet kan weten.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:57 schreef Devil010 het volgende:
Kunnen er ook spoilers geplaatst worden voor diegene die niet vooruit kunnen kijken svp?
Nou, was ook wel weer fijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vanavond weer een 13 in een dozijn aflevering. Het kan niet elke week feest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |