Ik vermoed van nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 00:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
T antwoord op de vraag is : ja dat weet iemand
meer variatie geven aan het algoritme van netflix..quote:
In t begin vond ik het wel razend knap dat 1 man blijkbaar een hele Vikingboot in elkaar kan timmerenquote:Op woensdag 15 januari 2020 06:31 schreef NoPicNic het volgende:
Na 6 afleveringen van Vikings stop ik met kijken naar deze serie. Ik vind het meer iets voor kinderen.
Ja, dat was ook zoiets.quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:35 schreef TLC het volgende:
[..]
In t begin vond ik het wel razend knap dat 1 man blijkbaar een hele Vikingboot in elkaar kan timmeren
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Circle, The – [VS] S01 2020 AL - Netflix Original | Competitieve reality
Status en strategie botsen in deze combinatie van sociaal experiment en competitieserie waarin onlinedeelnemers zich een weg flirten, bonden en faken naar 100.000 dollar.
Grace and Frankie – [VS] S06 2015 12 - Netflix Original | Comedy, Drama
De deftige Grace en de excentrieke Frankie zijn verre van vrienden, maar als hun echtgenoten op elkaar verliefd worden, begint tussen hen ook een vriendschap.
Killer Inside: The Mind of Aaron Hernandez – [VS] Miniserie 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Via interviews met vrienden, spelers en ingewijden onderzoekt deze documentaireserie hoe Aaron Hernandez van een NFL-ster in een veroordeelde moordenaar veranderde.
Quien a hierro mata – [Spanje] 2019 16 1:48 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Thriller
Een kartelbaas komt uit de gevangenis en wordt toevertrouwd aan de zorg van een wraakzuchtige verpleger, wiens leven dramatisch is beïnvloed door de drugsbaron.
Warcraft – 2016 12 2:03 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
In dit fantasyverhaal dat is gebaseerd op de populaire game komt het tot een confrontatie tussen mensen en orks als Draenors krijgers Azeroth bereiken via een portaal.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Watquote:Op woensdag 15 januari 2020 06:31 schreef NoPicNic het volgende:
Na 6 afleveringen van Vikings stop ik met kijken naar deze serie. Ik vind het meer iets voor kinderen.
Hij heeft er maanden voor. Zo gek is het niet dat je in paar maanden een boot kan maken maar okequote:Op woensdag 15 januari 2020 07:35 schreef TLC het volgende:
[..]
In t begin vond ik het wel razend knap dat 1 man blijkbaar een hele Vikingboot in elkaar kan timmeren
Heerlijke serie! Is s2 onlangs toegevoegd? Ik weet even niet meer of ik nou alleen s1 gezien heb.quote:Op woensdag 15 januari 2020 00:04 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan seizoen 2 van Trapped: Ófærð (TV Series 2015– ) - IMDb
IJslandse serie die ook nog een derde seizoen krijgt.
S2 is pas recent toegevoegd. Destijds alleen serie1 gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:15 schreef Greys het volgende:
Heerlijke serie! Is s2 onlangs toegevoegd? Ik weet even niet meer of ik nou alleen s1 gezien heb.
Bedankt! Dan heb ik die ook nog tegoed. Zin in!quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:54 schreef golfer het volgende:
[..]
S2 is pas recent toegevoegd. Destijds alleen serie1 gezien.
Dit is helaas niet die Jim jarmusch film. Jammer.quote:
-was gedraaid en opgehangen✅quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Jaaa nieuw seizoen Grace and Frankie ❤️
nice! is er ook zoiets in het Spaansquote:Op maandag 13 januari 2020 09:32 schreef Aether het volgende:
Free “Language Learning with Netflix” extension makes studying Japanese almost too easy
https://soranews24.com/20(...)ese-almost-too-easy/
[ afbeelding ]
Blijkbaar voor elke taal: http://languagelearningwi(...)&country=Netherlandsquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:57 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
nice! is er ook zoiets in het Spaans
O, de telefoondamesquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Blijkbaar voor elke taal: http://languagelearningwi(...)&country=Netherlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |