Loka wil wel dat haar opa en oma er bij kunnen zijn, dus wordt alleen familie.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik neig nog altijd naar trouwen in het buitenland. Dan haken mensen vanzelf wel af.
Waarom wilde je een jurk en pak aan dan? Kon je niet kiezen?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
9:00 - 4:00 duurde de bruiloft van mijn broer![]()
Heb tussendoor zelfs nog een uur geslapen bij het inchecken in het hotel omdat ik het middagprogramma te lang vond duren.
Kosten van het pak/jurk waren ook niet mis
Halverwege de dag omkleden natuurlijk. Ga niet de hele dag in een jurk lopen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom wilde je een jurk en pak aan dan? Kon je niet kiezen?
Dat kan ik me dan wel weer goed voorstellen, dat als je in een gevoelige functie zit, om de zoveel tijd een lijstje van 'bekenden en naasten' wordt gecheckt, of ze naar high risk land zijn geweest.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zouden maar net naar Iran op vakantie gaan.
Dat is wel heel chique hoor een kledingwissel op een feestje. Zulke feestjes word ik niet voor uitgenodigd.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halverwege de dag omkleden natuurlijk. Ga niet de hele dag in een jurk lopen.
De exacte vraag was: is er familie van je, voor zover je weet, de afgelopen 10/jaar gereisd naar: "lijst van landen".quote:Op zondag 5 januari 2020 20:57 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dat gaat wel ver. Want dan zou je je neven en nichten elke 3 jaar dat moeten vragen
Het bleef gewoon bij één pak hoorquote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heel chique hoor een kledingwissel op een feestje. Zulke feestjes word ik niet voor uitgenodigd.
Huh das toch normaal op een dagbruiloft?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel heel chique hoor een kledingwissel op een feestje. Zulke feestjes word ik niet voor uitgenodigd.
Bepaalde functies word je tegenwoordig ook financieel doorgelicht om maar te kijken of je niet op een of andere manier chantabel bent.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer goed voorstellen, dat als je in een gevoelige functie zit, om de zoveel tijd een lijstje van 'bekenden en naasten' wordt gecheckt, of ze naar high risk land zijn geweest.
Ja, jij wisselt ook tussen pak en jurk op één dag?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh das toch normaal op een dagbruiloft?
Dacht ik?
Het is 2020 Yv. Dat moet gewoon kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij wisselt ook tussen pak en jurk op één dag?
Heb je ambities om te trouwen?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bruiloft van mijn broer waren ook enorm veel mensen. Zijn vriendengroep; zijn hele voetbalteam; ooms, tantes, neven, nichten, nog allerlei vrienden en bekenden van school etc. Zou het zelf ook wat kleiner houden.
Ik leef nog in 2019quote:Op zondag 5 januari 2020 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is 2020 Yv. Dat moet gewoon kunnen.
En terecht.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde functies word je tegenwoordig ook financieel doorgelicht om maar te kijken of je niet op een of andere manier chantabel bent.
Terwijl voor het goede bedrag iedereen chantabel is, in principe.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bepaalde functies word je tegenwoordig ook financieel doorgelicht om maar te kijken of je niet op een of andere manier chantabel bent.
Ja? Wat is jouw prijs?quote:Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl voor het goede bedrag iedereen chantabel is, in principe.
Eerder andersom. Ik was die lui zat.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, was jij zo'n student die ze helemaal zat waren en hebben laten slagen met een 5.9 voor je scriptie?
Dat denk ik eerlijk gezegd van niet, maar dan ben ik daarin misschien maar naïefquote:Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl voor het goede bedrag iedereen chantabel is, in principe.
Twijfelenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze met de levens van je dierbaren gaan fucken ga je wel twijfelen.
Maar dat is wel wat anders dan het 'goede bedrag' he.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze met de levens van je dierbaren gaan fucken ga je wel twijfelen.
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:12 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit. Ik ben oud.
https://www.wildrose-esca(...)relaxation-retreats/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |