Mwah, ik vind het hele concept van een EK niet veel toevoegen, maar een EK allround heeft tenminste nog wat historie. En er zijn sowieso te weinig allroundtoernooien.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van tijd tot het geen matig toernooi meer is denk ik. We vinden dat van het EK Allround immers ook niet.
Romme.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent een jaar jonger dan ik, en ik ben opgegroeid met Romme en Ritsma
Toch draait ze voor mijn gevoel al mee sinds ik een jaar of 10 was. Ik ben wel opgegroeid met Groenewold en Marja Vis denk ik, ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent een jaar jonger dan ik, en ik ben opgegroeid met Romme en Ritsma
Da's wel waar. Maar wat historie betreft: Elke geschiedenis moet ergens beginnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het hele concept van een EK niet veel toevoegen, maar een EK allround heeft tenminste nog wat historie. En er zijn sowieso te weinig allroundtoernooien.
Jenita Hulzebosch-Smitquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch draait ze voor mijn gevoel al mee sinds ik een jaar of 10 was. Ik ben wel opgegroeid met Groenewold en Marja Vis denk ik, ja.
En omkoopgenot met Gretha.quote:
Marja Vis met dat eeuwige bandje om haar middel, wat een armoe was dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel opgegroeid met Groenewold en Marja Vis denk ik, ja.
Dat waren wel andere tijden ja. Tonny werd nog wel eens Europees kampioen allround toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
Annamarie Thomas en Tonny de Jong die steeds probeerden de Duitse dames te verslaan
Dat is dankzij de klapschaats toch een paar keer gelukt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
Annamarie Thomas en Tonny de Jong die steeds probeerden de Duitse dames te verslaan
Twee keer zie ikquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat waren wel andere tijden ja. Tonny werd nog wel eens Europees kampioen allround toch?
En Yvonne van Gennip die dat ook deedquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:09 schreef BasEnAad het volgende:
Heb jij Ard en Keessie ook nog meegemaakt?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:11 schreef Zorro het volgende:
En Hilbert "nog een rondje" van der Duim
En gelukkig mogen genieten van the best ever: Eric Heiden
Onbewust of zoiets. Ik kende de naam maar met het idee "het zal wel".quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb jij Ard ook nog meegemaakt?
De eerste man onder de 13 minuten. Dat was wel magischquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me alleen Jochem U. nog herinneren.
12:58 toch, als ik het me goed herinner? De fluim op z'n kin finishte net een honderdste seconde eerderquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De eerste man onder de 13 minuten. Dat was wel magisch
En ik haatte Derek Parra. Net goed dat die vernederd werd op de 10K.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |