Dat zie ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Wijfje weer fameus aan het choken?
Ook fijn voor de mensen waarbij npo live 10 minuten achterlooptquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:34 schreef hole1988 het volgende:
Voor de mensen die geen commentaar kunnen verdragen.
Slechte opening, ziek snelle tussenronde, matig slot. Met een betere opbouw had ze kunnen winnen.quote:
Dit mag ook op de bingokaart, FOK!kers die het direct over choken hebben als er geen WR wordt geredenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Wijfje weer fameus aan het choken?
Is er een bingokaart?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit mag ook op de bingokaart, FOK!kers die het direct over choken hebben als er geen WR wordt gereden
Is ook een kwestie van tijd tot het geen matig toernooi meer is denk ik. We vinden dat van het EK Allround immers ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel heel netjes van Wüst weer. Blijft een beetje een matig toernooi, maar de gouden plak is mooi meegenomen.
Was dat toen niet Gunda Niemann Stirnemann Kleemann Viesmann man man man ?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, Wust werd in 1979 volgens mij al wereldkampioen allround
Oh jaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was dat toen niet Gunda Niemann Stirnemann Kleemann Viesmann man man man ?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wust is voor mijn gevoel trouwens echt al 40Die draait echt al mee sinds toen ik nog een klein kindje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |