abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2020 @ 21:47:31 #181
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190896496
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef Djenuziz het volgende:

[..]

Maar als dat niet werkt. Wat wil je dan? Wat verwacht je nog van ons? Iedereen heeft tot nu toe adviezen gegeven. Je slaat ze allemaal in de wind, want het is niet zo. Iedereen is koppig en jij bent de enige die gelijk heeft. Waarom dan niet accepteren (zoals hierboven ook al een aantal keer is gezegd) en doorgaan met je leven?
En jij reflecteert je eigen gedachten vooral op ons. Wij komen aan jouw wereldbeeld. Wij zeggen hoe het uit onze ervaring werkt, en jij vindt dat dat niet kan. Helemaal prima, maar stop dan met in een slachtofferrol te vallen en ga door met je leven.
Wat ik hierboven ergens al schreef.
Ik wil dat jullie normies bijdraaien over het belang van uiterlijk. Dat jullie dit gewoon erkennen als zeer belangrijk. En erkennen dat vrouwen (mischien wel kritischer dan mannen zelfs) een belang hechten aan het uiterlijk. Van een man. Zo ontstaat een nieuwe discussie en een nieuwe kijk op zaken. En een nieuwe kijk op mensen zoals mij. Want tot nu wordt ik ALTIJD geschaard onder de gemiddelde. En worden ervaringen van gemiddelde mensen op mij geprojecteerd. En dus zou ik maar kleinzerig zijn ofzo. En dat is dus niet juist.

Ik wil dat jullie gaan inzien hoe zeer kritisch vrouwen zijn op uiterlijk. Nu worden vrouwen alleen beschermd. Als mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk dat wordt geaccepteert als waar. Als vrouwen mannen zouden beoordelen puur op uiterlijk dat bestaat dan zogenaamd niet. Klopt toch niet.

Een lelijke man kan niet zomaar naar buiten gaan en lachen en dan komt het wel goed. Dan voel ik mij niet erkent in mijn lijden. Want zo werkt dit niet. Want ik ben geen gemiddelde. Ik sta beneden gemiddeld in deze maatschappij.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190896508
Dit weer :')
  zondag 5 januari 2020 @ 21:52:19 #183
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190896609
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:57 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Honderden, jaja.

Hij is at best een 6.5. Dan zou ik wel een foto willen zien.
Die ga ik hier niet posten maar serieus, 100 tikt hij met gemak aan. En ik denk dat 200 ook niet eens ondenkbaar is. Ik vind hem in ieder geval niet bijzonder aantrekkelijk maar ik kan goed met hem praten, hij heeft een supergoed gevoel voor humor etc. Hij is charmant zonder dat hij zijn lul achterna loopt. Hij trekt ook altijd weer vrouwen aan die in een relatie zitten of die helemaal hoteldebotel worden van hem enzo :+ . Langdurige relaties zijn voor hem wel lastig trouwens, baalt hij zelf ook enorm van.
Resistance is futile.
pi_190896610
Erkend in je lijden :')
Tap tap tap
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 21:52:28 #185
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190896616
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:47 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Wat ik hierboven ergens al schreef.
Ik wil dat jullie normies bijdraaien over het belang van uiterlijk. Dat jullie dit gewoon erkennen als zeer belangrijk. En erkennen dat vrouwen (mischien wel kritischer dan mannen zelfs) een belang hechten aan het uiterlijk. Van een man. Zo ontstaat een nieuwe discussie en een nieuwe kijk op zaken. En een nieuwe kijk op mensen zoals mij. Want tot nu wordt ik ALTIJD geschaard onder de gemiddelde. En worden ervaringen van gemiddelde mensen op mij geprojecteerd. En dus zou ik maar kleinzerig zijn ofzo. En dat is dus niet juist.

Ik wil dat jullie gaan inzien hoe zeer kritisch vrouwen zijn op uiterlijk. Nu worden vrouwen alleen beschermd. Als mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk dat wordt geaccepteert als waar. Als vrouwen mannen zouden beoordelen puur op uiterlijk dat bestaat dan zogenaamd niet. Klopt toch niet.

Een lelijke man kan niet zomaar naar buiten gaan en lachen en dan komt het wel goed. Dan voel ik mij niet erkent in mijn lijden. Want zo werkt dit niet. Want ik ben geen gemiddelde. Ik sta beneden gemiddeld in deze maatschappij.
Maar de hele wereld gaat zich niet aanpassen omdat jij dat graag wil. Dus das jammer voor jou, maar daar moet je dan maar mee leren omgaan. Hele groepen mensen gaan niet iets doen alleen maar omdat jij dat wil.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 5 januari 2020 @ 21:53:15 #186
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190896635
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zie ook veel koppels waarbij de kerel echt bepaald geen lekkertje is, maar wel zo gruwelijk leuk dat het blijkbaar niet meer uitmaakt.
Weer. De meerderheid van vrouwen beschouwen 80% van de mannen als beneden gemiddeld. Dit heeft OKCupid aangetoond met hun appdata (en daarna gewist :')). Wanneer je beweert dat je een man kent die maar een 6.5 is zoals je hierboven aangaf. Dan ben ik wel benieuwd.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 21:55:32 #187
441859 crew  Lenny77
pi_190896673
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:34 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Mijn god. Ga vooral niet in op wat ik zeg als persoon maar herhaal je eigen riedel. En welke goede adviezen. Ik schrijf al tot twee drie keer toe maar jullie lezen dit niet. Hoe lan dit. Lees wat ik erover schrijf bierboven. Jullie blijven ook maar vastlopen in jullie eigen riedel. Waarom is dat.

Dus voor jou werkt het wel. En voor iemand die goddamnugly is moet het vast ook werken. Hoe ben je daar zo stellig en zeker van. Hoe kan dat. Waar komt die koppigheid en ontkenning bij jullie vandaan. Dat is haast een gave. Of kom ik teveel aan jullie wereldbeeld. Zoals jullie de wereld willen zien. Je moet nooit aan iemands geloof komen. Dat begrijp ik.
Man, ga dan voor iemand die ook goddamnugly is! Bij de vrouwen is ook maar een heel klein deel echt knap! Een ander deel is gewoon normaal of gemiddeld en een laatste deel zou je je hond vanaf schoppen (FOK!term). Dan heb je als vrouw nog het nadeel dat je alleen interessant bent als je super jong bent! Niemand wil een vrouw boven 40 bv (de kortpittigen) en die van 30+ hebben allemaal rammelende eierstokken. Dat wil ook niemand.
Dus die lelijke meisjes: die willen ook echt graag een vriend, seks, een knuffel,.. Geen man kijkt naar haar om...

Maar die wil je niet he?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 5 januari 2020 @ 21:56:50 #188
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190896697
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar de hele wereld gaat zich niet aanpassen omdat jij dat graag wil. Dus das jammer voor jou, maar daar moet je dan maar mee leren omgaan. Hele groepen mensen gaan niet iets doen alleen maar omdat jij dat wil.
Het is niet dat ik dit alleen wil. De rwaliteit dwingt het wel af. Ik lees op dit forum de ene rp topic na de ander over mannen die het niet meer begrijpen dat ze geen relatie kunnen krijgen of dates. En dit zijn de mannen die nog wel afentoe succesjes hebben. Wel in een relatie hebben gezeten. Ergens ver in een verleden. Wel afentoe kunnen zoenen. Wel 1 ex fwb hebben ergens gehad (terwijl de vrouwen die hebben in hun leven zoveel fwb's het is een grote festival voor ze)
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 22:00:03 #189
441859 crew  Lenny77
pi_190896773
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:53 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Weer. De meerderheid van vrouwen beschouwen 80% van de mannen als beneden gemiddeld. Dit heeft OKCupid aangetoond met hun appdata (en daarna gewist :')). Wanneer je beweert dat je een man kent die maar een 6.5 is zoals je hierboven aangaf. Dan ben ik wel benieuwd.
Stop met je data van online apps te halen. Dat is geen realiteit! Dat is een ordinaire vleeskeuring waar maar 1 ding telt: uiterlijk.
Op straat lopen bijna alleen maar gemiddelde mensen rond met gemiddelde partners, Chad is niet eens zichtbaar in het straatbeeld.
De meeste vrouwen willen gewoon een leuke, normale man waar ze fijn mee kunnen praten. Die zijn niet op zoek naar Ken.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:00:21 #190
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190896779
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Man, ga dan voor iemand die ook goddamnugly is! Bij de vrouwen is ook maar een heel klein deel echt knap! Een ander deel is gewoon normaal of gemiddeld en een laatste deel zou je je hond vanaf schoppen (FOK!term). Dan heb je als vrouw nog het nadeel dat je alleen interessant bent als je super jong bent! Niemand wil een vrouw boven 40 bv (de kortpittigen) en die van 30+ hebben allemaal rammelende eierstokken. Dat wil ook niemand.
Dus die lelijke meisjes: die willen ook echt graag een vriend, seks, een knuffel,.. Geen man kijkt naar haar om...

Maar die wil je niet he?
Ik ga voor jou als zoveelste user die hier zomaar komt binnenvallen en wat drogredenen deponeert niet alles herhalen. Daar word ik gek van.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 22:00:44 #191
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190896784
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Uit voorgaande topics blijkt wel dat TS geen hobbies, geen interesses, geen leven heeft behalve obsessief bezig zijn met vrouwen en ieder contact met hun afweegt tegen de kans om z'n piel in een vagijn te stoppen.
Een uiterst correcte analyse.
pi_190896823
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:00 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik ga voor jou als zoveelste user die hier zomaar komt binnenvallen en wat drogredenen deponeert niet alles herhalen. Daar word ik gek van.
Net als dat de rest gek wordt van jouw herhalende gemier. Iedere keer denk je er vanaf te zijn en komt er toch weer 1 terug, net herpes.
pi_190896829
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:00 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Omdat hij niet iets zegt wat jij wil horen/ Omdat je van niemand gelijk krijgt? Misschien moet je toch eens achter je oren krabben waarom dat is. Ik ga er namelijk niet vanuit dat wij allemaal op dit forum de lekkerste mannen zijn. En toch zijn we het unaniem erover eens hoe het in zijn werk gaat. De enige die er tegenin gaat, ben jij.
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_190896846
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:39 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Was het Charles Manson. Voorbeelden te over in ieder geval. Ondanks zijn persoonlijkheid kreeg hij talloze huwelijksaanzoeken. Werk aan je persoonlijkheid wees geen creep :')
Zelfs Dutroux en Fritzl krijgen aandacht vanuit de gevangenis, en kinderen ontvoeren of incest plegen lijken me nou niet echt de meest sexy misdaden. Denk ook dat het behoorlijk verknipte vrouwen zijn die op dat soort voor gruwelijke dingen opgepakte mannen reageren. Aandacht waar je niet jaloers op hoeft te zijn.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:03:59 #195
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190896855
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Stop met je data van online apps te halen. Dat is geen realiteit! Dat is een ordinaire vleeskeuring waar maar 1 ding telt: uiterlijk.
Op straat lopen bijna alleen maar gemiddelde mensen rond met gemiddelde partners, Chad is niet eens zichtbaar in het straatbeeld.
De meeste vrouwen willen gewoon een leuke, normale man waar ze fijn mee kunnen praten. Die zijn niet op zoek naar Ken.
Ik woon in een land waar de gemiddelde mannen langer zijn. Langste van de wereld zowat. En gemiddeld gezien ook al wat knapper. Daar kan ik niet tegenop. Lees mijn naam. Persoonlijkheidstrekjes gaan uiterlijke gemissen niet veranderen. Of 15 cm in lengte geven. Of een symmetrischer gezicht.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 22:05:19 #196
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190896884
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:03 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik woon in een land waar de gemiddelde mannen langer zijn. Langste van de wereld zowat. En gemiddeld gezien ook al wat knapper. Daar kan ik niet tegenop. Lees mijn naam. Persoonlijkheidstrekjes gaan uiterlijke gemissen niet veranderen. Of 15 cm in lengte geven. Of een symmetrischer gezicht.
Vergeet je kaaklijn en botstructuur niet.
pi_190896917
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik denk dat de discussie over het grote belang van uiterlijk stelselmatig wordt ontweken. Omdat voor vele mannen de waarheid anders te dichtbij komt. Want ze begrijpen het uiterlijk kun je niet mee valsspelen. Hier heeft moeder natuur voor gezorgd. Daar ben je mee geboren. Je kunt hooguit afvallen. Maar je zult geen 5 inch in lengte groeien als je feministe wordt. Maar deze mensen willen blijven geloven dat ze toch invloed kunnen hebben. Dat ze maakbaar zijn.

Maar daar trapt moeder natuur niet in. En de vrouwen ook niet. Dus stop alsjeblieft. Uiterlijk is zeer belangrijk.

Er is een correlatie tussen hoog trestosteron en het gezicht. Vergeet dit niet. Als je alleen alfagedrag kopieert (zoals die domme PUA's doen) kun je dit niet substantieel onderbouwen. Dan val je door demand. Gedrag en persoonlijkheid is maar heel betrekkelijk.
Het belang van uiterlijk wordt in dit topic niet stelselmatig ontweken, want ik zie in veel reacties hier dat het er wel degelijk toe doet. Vervolgens stel je dat voor veel mannen anders de waarheid te dichtbij komt. Dit is dus gewoon een aanname. En met je uiterlijk kun je niet valsspelen? Klopt hoor je kan je niet ineens een ander uiterlijk aanmeten; heb je gelijk in. Je kan geen vijf inch groeien als je feministe wordt? Ik snap werkelijk waar geen reet van deze hele zin......

En mensen hier willen geloven dat ze maakbaar zijn? Vriend...niemand heeft het daarover. Alleen jij brengt dit ter sprake.
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 22:07:10 #198
441859 crew  Lenny77
pi_190896918
quote:

[..]

Kom in België wonen, hier zijn ze kleiner.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:09:39 #199
473277 Astro_boy
Houtwalstraat
pi_190896987
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 09:55 schreef osodevo het volgende:
Voor de kenners heb ik in de afgelopen tijd een aantal topics aangemaakt over het gebrek aan seksueel succes. Daarop zijn een hoop reacties binnengekomen. De één zweert bij het nachtleven, anderen raden mij aan om overdag of subtieler binnen een vereniging vrouwen te versieren.

Ik ben alle mogelijkheden en opties aan het afgaan, maar om Cruijff maar even te citeren kleeft er aan elk voordeel weer een nadeel.

Korte samenvatting:

[Nachtleven]

+ Veel jonge vrouwen
+ Gemakkelijker aanspreken en gesprekje voeren, de dames staan en één plek en bij afwijzing kun je gewoon op de volgende afstappen
- Veel, heel veel concurrentie van thirsty mannen die (door de alcohol) ook nog eens behoorlijk agressief kunnen worden

[Overdag]

+ Minder directe concurrentie
- Vrouwen zijn veel minder in voor een gesprekje en zijn bezig om van A naar B te komen. Je moet heel snel een goede eerste indruk maken.

[Binnen verenigingen e.d]

+ directe concurrentie is minder
- vergt lange voorbereiding, immers bij een afwijzing zorgt dat wel voor een awkward situatie binnen de groep.

De enige overeenkomst die ik zie is dat er werkelijk overal zware concurrentie is, alleen is dat overdag en in het verenigingsleven minder zichtbaar. Maar overal waar je kijkt wordt er keihard gevochten voor elke beschikbare vrouw. En nee dit is geen huilie huilie topic maar dit is wat ik met eigen ogen zie. Kijk maar op straat, bijna geen vrouw die alleen is.

Ik weet niet welke vervolgstappen ik nu moet nemen, moet richten op het nachtleven of daarbuiten? Ik vind het vooral moeilijk om met de concurrentie om te gaan.
Je bent toch geheelonthouder? Waarom maak je je druk om een futiliteit als een vrouw? Daar gaat je celibataire levensstijl.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:09:56 #200
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190896991
quote:

[..]

JaJammerJan, ga ergens anders jammeren man.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190896993
quote:

[..]

Ja, en ik ben een ramp.

quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:05 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Vergeet je kaaklijn en botstructuur niet.
Jij nog blaadjes verloren de laatste tijd?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190896997
Ik ga m'n username veranderen in doofendik.
Tap tap tap
pi_190897011
Ik ben een dode dictator, kut.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:11:02 #204
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_190897016
Ik ga m'n naam veranderen in Chad, dan neuk ik vanavond nog 3 chicks
  zondag 5 januari 2020 @ 22:11:24 #205
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190897030
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, en ik ben een ramp.
[..]

Jij nog blaadjes verloren de laatste tijd?
?

Ik was sarcastisch en ging mee in zijn retoriek.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:12:31 #206
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190897058
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

JaJammerJan, ga ergens anders jammeren man.
Je kunt ook proberen inhoudelijke argumenten te gebruiken in plaats van op de man spelen. Ik lees deze onnozele vervuiling van veel users. Ik wil het eigenlijk allemaal gaan rapporteren.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190897059
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 22:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

?

Ik was sarcastisch en ging mee in zijn retoriek.
Kijk even naar het stukje wat ik vetgedrukt maakte in in die post ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 januari 2020 @ 22:12:42 #208
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190897063
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:56 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Het is niet dat ik dit alleen wil. De rwaliteit dwingt het wel af. Ik lees op dit forum de ene rp topic na de ander over mannen die het niet meer begrijpen dat ze geen relatie kunnen krijgen of dates. En dit zijn de mannen die nog wel afentoe succesjes hebben. Wel in een relatie hebben gezeten. Ergens ver in een verleden. Wel afentoe kunnen zoenen. Wel 1 ex fwb hebben ergens gehad (terwijl de vrouwen die hebben in hun leven zoveel fwb's het is een grote festival voor ze)
Valt het je niet op dat je ondanks je gebrek aan contacten met vrouwen wel precies weet hoe ze denken? Hoe kan dat? Hoe kom je aan die informatie?
Zou het misschien kunnen dat vrouwen zelf een totaal andere kijk op de situatie hebben? Zou het misschien zelfs kunnen dat mannen die wel normale relaties met vrouwen hebben iets beter weten hoe vrouwen in elkaar zitten?
En is het dan niet ver gezocht om te denken dat je waanbeelden over vrouwen de basis zijn van je gebrek aan geslachtelijke successen?
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 22:12:50 #209
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190897067
Dit topic is wel klaar. Daarnaast is TS meerdere keren online geweest en heeft alle mogelijkheid gehad me te vertellen waarom dit topic anders zou zijn dan zijn eerdere topics. Antwoord bleef uit en dit topic is een herhaling van zetten van toen.

Dicht.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')