abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190895486
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik probeer je niet persoonlijk de les te lezen. Alles wat ik schrijf is voor iedere normie hier in het algemeen. De truecels hoef ik ook natuurlijk niets meer uit te leggen.

Maar even als gedachten experiment. Vrouwen spenderen zo ontzettend veel geld en moeite en tijd aan hun uiterlijk. De makeup industrie is een honderdvoudige miljarden industrie. Maar als het aankomt op het uiterlijk van mannen dat laat vrouwen zeker koud. Please.
Niemand zegt dat uiterlijk niet belangrijk is hoor
pi_190895507
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee hoor, ook lelijke mannen kunnen een vrouw krijgen als ze van binnen maar leuk genoeg zijn.
Inderdaad, maar die hebben vooral een dikke bankrekening, eigen huis, carriere met hoge status en/of hoge sociale status. Ik zie namelijk om me heen veel koppels waarvan de man 1) niet knap is en 2) ook niet echt een leuk type is. Toch blijven ze bij elkaar omdat ze wederzijds op een andere manier 'profiteren'.

[ Bericht 3% gewijzigd door crocidoliet op 05-01-2020 21:27:15 ]
pi_190895515
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:49 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Heel belangrijk. Mannen projecteren hun eigen ervaring op die van vrouwen in deze discussies. Mannen hebben over het algemeen een bredere smaak kwa vrouwen. We kunnen houden van dik tot dun. Groot, klein. Maar vrouwen niet. Daar ga je de fout in. Zij willen het liefste alleen een lange Chad. Klaar. Of iets wat in die buurt komt. Onze voorkeur als mannen zijnde is heel breed. Die van vrouwen daarentegen niet. En Chad is ook maar 20% vd populatie. En als je even door redeneert. Dit brengt problemen. Zeker met al die tinderapps en de groeiende aandacht die vrouwen hierdoor krijgen.

In de evolutie heeft onze brede smaak in vrouwen een logische reden wegens overlevingskansen. Maar vrouwen willen alleen de beste genen. En goede genen zijn te te zien aan je gezicht. Oftewel het uiterlijk. Hoog testosteron bijvoorbeeld is te zien aan je gezicht. Er is een correlatie hoe je schedel groeit. Wanneer je zoals al die normiesplainers hier alleen het alfa gedrag van deze knappe hoge testosteron mannen kopieert. Daar trappen vrouwen niet in. Want je kunt het niet substantieel onderbouwen met je uiterlijk. Je bent niet lang genoeg, niet knap genoeg. Hier schiet ik al gaten in die onzin over het belang van persoonlijkheid. Dat belang van persoonlijkheid valt reuze mee joh.
[..]

Nee gaan we weer :N
Jij doet precies hetzelfde :')

Maar hey...
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:56 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Kerel...in tegenstelling tot de rest geef ik je gewoon keihard gelijk. Niet omdat ik het met je eens ben, maar dan kun je ook weer verder met je leven en dat gun ik je wel.

Incel-topics...altijd hetzelfde en altijd weer de moeite waard.
Dit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 januari 2020 @ 21:10:03 #154
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190895605
Ik denk dat de discussie over het grote belang van uiterlijk stelselmatig wordt ontweken. Omdat voor vele mannen de waarheid anders te dichtbij komt. Want ze begrijpen het uiterlijk kun je niet mee valsspelen. Hier heeft moeder natuur voor gezorgd. Daar ben je mee geboren. Je kunt hooguit afvallen. Maar je zult geen 5 inch in lengte groeien als je feministe wordt. Maar deze mensen willen blijven geloven dat ze toch invloed kunnen hebben. Dat ze maakbaar zijn.

Maar daar trapt moeder natuur niet in. En de vrouwen ook niet. Dus stop alsjeblieft. Uiterlijk is zeer belangrijk.

Er is een correlatie tussen hoog trestosteron en het gezicht. Vergeet dit niet. Als je alleen alfagedrag kopieert (zoals die domme PUA's doen) kun je dit niet substantieel onderbouwen. Dan val je door demand. Gedrag en persoonlijkheid is maar heel betrekkelijk.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 21:13:03 #155
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_190895681
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik denk dat de discussie over het grote belang van uiterlijk stelselmatig wordt ontweken. Omdat voor vele mannen de waarheid anders te dichtbij komt.
Behalve dat iedereen in dit topic neukt, maar jij niet. Dus wie zou het nou aan het juiste eind hebben?
pi_190895711
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik denk dat de discussie over het grote belang van uiterlijk stelselmatig wordt ontweken. Omdat voor vele mannen de waarheid anders te dichtbij komt.

Want ze begrijpen het uiterlijk kun je niet mee valsspelen. Hier heeft moeder natuur voor gezorgd. Daar ben je mee geboren. Je kunt hooguit afvallen. Maar je zult geen 5 inch in lengte groeien als je feministe wordt. Maar deze mensen willen blijven geloven dat ze toch invloed kunnen hebben. Dat ze maakbaar zijn.

Maar daar trapt moeder natuur niet in. En de vrouwen ook niet. Dus stop alsjeblieft. Uiterlijk is zeer belangrijk.
Komt voor jou de waarheid ook niet te dichtbij als mensen (vrouwen) zeggen dat je innerlijk ook een rol speelt?
pi_190895718
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef imgoddamnugly het volgende:
Ik denk dat de discussie over het grote belang van uiterlijk stelselmatig wordt ontweken. Omdat voor vele mannen de waarheid anders te dichtbij komt. Want ze begrijpen het uiterlijk kun je niet mee valsspelen. Hier heeft moeder natuur voor gezorgd. Daar ben je mee geboren. Je kunt hooguit afvallen. Maar je zult geen 5 inch in lengte groeien als je feministe wordt. Maar deze mensen willen blijven geloven dat ze toch invloed kunnen hebben. Dat ze maakbaar zijn.

Er is een correlatie tussen hoog trestosteron en het geIcht. Vergeet dit niet. Als je alleen alfagedrag kopieert (zoals die domme PUA's doen) kun je dit niet substantieel onderbouwen.
En zolang jij (je) uiterlijk en daarmee samenhangende kortzichtigheid van vrouwen de schuld kunt geven van je problemen hoef je nergens aan te werken ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 januari 2020 @ 21:14:04 #158
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190895720
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:13 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Behalve dat iedereen in dit topic neukt, maar jij niet. Dus wie zou het nou aan het juiste eind hebben?
En je hebt ook een penis van 30cm toch.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 21:15:12 #159
5428 crew  miss_sly
pi_190895759
Uiterlijk is zeker belangrijk, maar niet zoals jij het schetst. De ander hoeft helemaal niet bloedmooi of superlang te zijn, maar er moet wel iets zijn waar iemand op valt. Dat kan een mooi lichaam zijn, mooie ogen, een geweldige lach, een mooie kop met haar, een mooie mond, mooie armen of handen, lekkere billen. En ik ben van mening dat exht in 95% van de mensen een mooi, aantrekkelijk punt te zien is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190895770
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:10 schreef imgoddamnugly het volgende:

Uiterlijk en uitstraling spelen natuurlijk een rol maar zijn niet het allerbelangrijkste, misschien alleen voor de oppervlakkige vrouwen en die zijn er veel inderdaad.

Wat betreft concurrentie: je kan ook overwegen naar plaatsen te gaan waar de man:vrouw ratio 8:10 is bijvoorbeeld. Uitgaansgelegenheid van de studievereniging van psychologie misschien?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 5 januari 2020 @ 21:16:23 #161
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190895798
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En zolang jij (je) uiterlijk en daarmee samenhangende kortzichtigheid van vrouwen de schuld kunt geven van je problemen hoef je nergens aan te werken ^O^
Dat wil ik veranderen. Het is juist geen lortzichtigheid. Het is juist een extensie van begrip en kennis. En daar zullen normies ook heel veel baat bij hebben. Maar ik lees ze wel weer in hun volgende liefdes/relaties topic en ze begrijpen het niet meer boehhoehoe :'(
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190895845
Je denkt zelf alleen maar over vrouwen als stukken vlees man, alleen ben je te lelijk dus je roofjacht mislukt steeds.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_190895882
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:04 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Alles wat ik schrijf is voor iedere normie hier in het algemeen. De truecels hoef ik ook natuurlijk niets meer uit te leggen.

Schijnbaar heb ik in mijn leven toch veel gemist want ik heb geen idee wat normie of truecel betekent

Verder jammer dat je de vele goede adviezen gewoonweg niet aan wil nemen, nu lijkt het net of iedereen tegen je is terwijl zo'n beetje iedereen je best wel zou willen helpen.

Mijn advies, lees eens wat minder van die rare boeken, ga gewoon eens wat doen wat JIJ leuk vind (buiten het jagen achter vrouwen aan natuurlijk). Het advies van Selang is gewoon goed, focus je op de dingen die je zelf kan veranderen, anders blijf je tegen een muur oplopen
  zondag 5 januari 2020 @ 21:20:09 #164
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190895884
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:16 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Dat wil ik veranderen. Het is juist geen lortzichtigheid. Het is juist een extensie van begrip en kennis. En daar zullen normies ook heel veel baat bij hebben. Maar ik lees ze wel weer in hun volgende liefdes/relaties topic en ze begrijpen het niet meer boehhoehoe :'(
Ga alsjeblieft terug naar je incelfora, Schenkstroop / Zomaar-een-Chinees. Beter voor iedereen. Jij bent daar met eensgezinde losers en wij worden niet lastiggevallen door je zoveelste tirades.
  zondag 5 januari 2020 @ 21:23:12 #165
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190895961
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:15 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Uiterlijk en uitstraling spelen natuurlijk een rol maar zijn niet het allerbelangrijkste, misschien alleen voor de oppervlakkige vrouwen en die zijn er veel inderdaad.

Wat betreft concurrentie: je kan ook overwegen naar plaatsen te gaan waar de man:vrouw ratio 8:10 is bijvoorbeeld. Uitgaansgelegenheid van de studievereniging van psychologie misschien?
Denk je dat vrouwen zelfs op die leeftijd niet allemaal al veel keus hebben en fuckbuddies hier en daar of een vriendje?

En lees mijn naam. Imgoddamnugly. Ik ben geen gemiddelde normie die het met zeer veel moeite (en steeeds moeilijker) nog kan redden. Voor mij is het gewoon over. Geen enkel persoonlijkheidstrekje wat mijn gezicht nog significant gaat verbeteren. Mensen denken alsof ik nog kans maak. Ik word nieteens gezien.

Alleen Chad is een seksueel roofdier.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 21:25:30 #166
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190896019
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:20 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

Schijnbaar heb ik in mijn leven toch veel gemist want ik heb geen idee wat normie of truecel betekent

Verder jammer dat je de vele goede adviezen gewoonweg niet aan wil nemen, nu lijkt het net of iedereen tegen je is terwijl zo'n beetje iedereen je best wel zou willen helpen.

Mijn advies, lees eens wat minder van die rare boeken, ga gewoon eens wat doen wat JIJ leuk vind (buiten het jagen achter vrouwen aan natuurlijk). Het advies van Selang is gewoon goed, focus je op de dingen die je zelf kan veranderen, anders blijf je tegen een muur oplopen
Waar lees jij goede adviezen dan. Die adviezen zijn alleen voor de middenmoot. Lees mijn naam. Ik val daarbuiten.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190896026
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:23 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Denk je dat vrouwen zelfs op die leeftijd niet allemaal al veel keus hebben en fuckbuddies hier en daar of een vriendje?
Hangt er vanaf. Sommige vrouwen zijn populairder dan andere, maar er zijn genoeg vrouwen die in hetzelfde vaarwater zitten als jij.

quote:
En lees mijn naam. Imgoddamnugly. Ik ben geen gemiddelde normie die het met zeer veel moeite (en steeeds moeilijker) nog kan redden. Voor mij is het gewoon over. Geen enkel persoonlijkheidstrekje wat mijn gezicht nog significant gaat verbeteren. Mensen denken alsof ik nog kans maak. Ik word nieteens gezien.
Als dit je conclusie is, zullen veel vrouwen ook tot die conclusie komen.
Het begint er bij dat je gelooft in jezelf en dat vertrouwen ook uitstraalt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_190896037
quote:

[..]

Alleen Chad is een seksueel roofdier.
Boehoehoe

Scheermes en ligbad dan maar.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_190896050
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:25 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Waar lees jij goede adviezen dan. Die adviezen zijn alleen voor de middenmoot. Lees mijn naam. Ik val daarbuiten.
Die adviezen gelden gewoon voor iedereen, dus ook voor jou :D
stel je niet aan en doe niet zo zielig, daar knappen vrouwen echt op af inderdaad.
pi_190896076
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:16 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Echt die analyses die je hier maakt slaan helemaal nergens op. Jij zegt dat het een extensie is van begrip en kennis. Ik vraag me serieus af waar je deze 'kennis' vandaan hebt. Het gros van de mensen hier spreekt uit ervaring. Het is duidelijk dat jij deze mist.

Alle goede adviezen worden in de wind geslagen door je. Waarom?
Sorry hoor, maar als jij niet de knapste bent (qua gezicht), en je hebt een leuke babbel, je hebt humor en je kunt een gesprek gaande houden (al gaat het over helemaal niets), dan heb je nog steeds een grote kans dat ze op je valt. Je hoeft geen adonis te zijn. Als jij een adonis bent (geen idee hoe deze in jouw ogen eruit zien trouwens), en je hebt die meid niets te vertellen. Hoeveel interesse denk je dat ze in je toont, dan?

Leer op sociaal vlak beter te worden. Ik zit op salsa. Als je op een laagdrempelige manier leuke vrouwen wil ontmoeten, dan is dat echt aan te raden. En nee, ze willen niet direct neuken. Veel vrouwen houden ervan 'veroverd' te worden, laten zien dat je moeite doet en dus ook daadwerkelijk interesse hebt.
Maar je ontmoet mensen in de les. Als het fout gaat lach je met elkaar. Je kunt naar feestjes gaan, waar 99% van de meiden 'ja' zegt als je hen uit het publiek vraagt. Maar ook hier geldt dat je niet gelijk 'er overheen' kunt als ze aardig doen.

'Hey neuken,' gaat niet werken. Ook niet bij die adonis.

Je uitstraling, je humor, je zelfverzekerdheid. Dat valt op. Dat je daarbij 'knap' zou zijn, dat is mooi meegenomen, maar voor een vrouw echt niet het belangrijkste
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
  zondag 5 januari 2020 @ 21:28:20 #171
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190896090
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft terug naar je incelfora, Schenkstroop / Zomaar-een-Chinees. Beter voor iedereen. Jij bent daar met eensgezinde losers en wij worden niet lastiggevallen door je zoveelste tirades.
Ik. weet niet waar je het over hebt. Maar je kunt ook met tegenargumenten komen op de inhoud als je die hebt. Als je dit kan. in plaats van op de man spelen wat totaal niets met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Het is nogal een zwaktebod van je eerlijk gezegd.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
pi_190896159
quote:

[..]
Gesteld dat dit het geval is, waarom probeer je dan niet een gelukkige single te worden?
  zondag 5 januari 2020 @ 21:31:46 #173
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190896178
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:28 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik. weet niet waar je het over hebt. Maar je kunt ook met tegenargumenten komen op de inhoud als je die hebt. Als je dit kan. in plaats van op de man spelen wat totaal niets met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Het is nogal een zwaktebod van je eerlijk gezegd.
Ik ben al vaak genoeg serieus op je ingegaan. Alsof je iemand probeert te overtuigen dat water niet nat is. Dus donder maar op naar incelfora, je bent vervelend.
  zondag 5 januari 2020 @ 21:34:53 #174
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190896249
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 21:27 schreef Djenuziz het volgende:

[..]

Alle goede adviezen worden in de wind geslagen door je. Waarom?
Sorry hoor, maar als jij niet de knapste bent (qua gezicht), en je hebt een leuke babbel, je hebt humor en je kunt een gesprek gaande houden (al gaat het over helemaal niets), dan heb je nog steeds een grote kans dat ze op je valt. Je hoeft geen adonis te zijn. Als jij een adonis bent (geen idee hoe deze in jouw ogen eruit zien trouwens), en je hebt die meid niets te vertellen. Hoeveel interesse denk je dat ze in je toont, dan?
Mijn god. Ga vooral niet in op wat ik zeg als persoon maar herhaal je eigen riedel. En welke goede adviezen. Ik schrijf al tot twee drie keer toe maar jullie lezen dit niet. Hoe lan dit. Lees wat ik erover schrijf bierboven. Jullie blijven ook maar vastlopen in jullie eigen riedel. Waarom is dat.

Dus voor jou werkt het wel. En voor iemand die goddamnugly is moet het vast ook werken. Hoe ben je daar zo stellig en zeker van. Hoe kan dat. Waar komt die koppigheid en ontkenning bij jullie vandaan. Dat is haast een gave. Of kom ik teveel aan jullie wereldbeeld. Zoals jullie de wereld willen zien. Je moet nooit aan iemands geloof komen. Dat begrijp ik.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 21:38:52 #175
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190896322
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:21 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Als je als man zijnde een minimum aan fysieke knapheid bezit (en deze lat wordt nu door sociale trends steeds hoger) dan mischien. Je leest echter overal dat gemiddelde mannen steeds meer moeite ondervinden. En dit niet meer bgerijpen. Hier op dit dorum ook. Terwijl zij zoveel moeite doen en aan hun persoonlijkheid werken. Mischien is uiterlijk dan toch nog altijd van grootste doorslaggevende waarde?

En je weet toch wel wie causemayhem is. Notabene zij gaat mannen de les lezen over het zogenaamde belang van personality. Wat een onzin toch. Je weet heus wel wat ze echt bedoelt wanneer ze zegt dat je iets van substantiele waarde op tafel moet leggen. En dat is echt niet je personality.
Een lekkere pik en de kennis die goed te gebruiken mag wel op tafel gelegd worden idd ;)

Maar ik doel wel degelijk op ook personality. Als ik geen lol kan hebben met iemand, als gesprekken snel dood vallen, houdt het erg snel op.
Tuurlijk helpt lekker eruit zien, dat geld andersom net zo goed. Niemand beweerd dat dat geen invloed heeft. Het is gewoon niet het enige wat telt.

Die minder mooie man die me over de grond kan laten rollen van het lachen en die de seksuele spanning erin kan houden maakt een prima kans.
Iemand moet me kunnen boeien. Iig voor de tijd die we met elkaar doorbrengen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')