abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2020 @ 20:06:26 #126
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190894129
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als jij om je heen kijkt dan zie jij echt alleen maar superknappe mannen en vrouwen met relaties? Want dat is gewoon écht gelul. Het grootste deel van de mensen is niét incel.
Het is een bell curve inderdaad. Veel mensen vallen in dit grijze gemiddelde gebied. Als je een gemiddeld uiterlijk hebt kan een persoonlijke trekje voordeel geven. Maar wat ik vooral lees is dat hierin nooit wordt genuanceerd. Deze norm wordt voornamelijk doorgetrokken naar iedereen. Ook de echt lelijke mensen. En dat is onterecht. Rug recht lach ga naar buiten werkt natuurlijk niet voor deze mensen. Het belang van het uiterlijk wordt altijd angstvallig ontweken.

Maar hiermee ga ik niet tegen mijn eigen argumenten in. De laatste jaren is wel een trend gaande. En het wordt nu ook voor de gemiddeld uitziende man steeds moeilijker. Oa. door de opkomst van datingapps. Kijk. in de r&p topics van gemiddelde mannen die steeds meer moeite ndervinden en het niet meer begrijpen.

Vrouwen krijgen overal, digitaal en irl zo onredig veel aandacht en daarmee heel veel keuze. Zoveel mannelijke suiters. Natuurlijk gaan de vrouwen dan voor de knapsten. En waarom ook niet. Dit is logisch. Maar hiermee krijg je wel die inbalans. Vasthouden aan dat het gaat om persoonlijke eigenschappen, wordt ook steeds minder. Vrouwen willen zelf geen relatie meer, kinderwens daalt. Ze willen alleen op de pikken-carousel. En hiervoor willen zij net zoals causesemayhem zelf zegt. De knapste mannen. Want alleen een personality kun je natuurlijk niet neuken.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 20:11:22 #127
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190894200
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:59 schreef SeLang het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vertel dan hoe deal je met zoiets. Er valt niet mee te dealen.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 20:15:59 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_190894269
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:06 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Het is een bell curve inderdaad. Veel mensen vallen in dit grijze gemiddelde gebied. Als je een gemiddeld uiterlijk hebt kan een persoonlijke trekje voordeel geven. Maar wat ik vooral lees is dat hierin nooit wordt genuanceerd. Deze norm wordt voornamelijk doorgetrokken naar iedereen. Ook de echt lelijke mensen. En dat is onterecht. Rug recht lach ga naar buiten werkt natuurlijk niet voor deze mensen. Het belang van het uiterlijk wordt altijd angstvallig ontweken.

Maar hiermee ga ik niet tegen mijn eigen argumenten in. De laatste jaren is wel een trend gaande. En het wordt nu ook voor de gemiddeld uitziende man steeds moeilijker. Oa. door de opkomst van datingapps. Kijk. in de r&p topics van gemiddelde mannen die steeds meer moeite ndervinden en het niet meer begrijpen.

Vrouwen krijgen overal, digitaal en irl zo onredig veel aandacht en daarmee heel veel keuze. Zoveel mannelijke suiters. Natuurlijk gaan de vrouwen dan voor de knapsten. En waarom ook niet. Dit is logisch. Maar hiermee krijg je wel die inbalans. Vasthouden aan dat het gaat om persoonlijke eigenschappen, wordt ook steeds minder. Vrouwen willen zelf geen relatie meer, kinderwens daalt. Ze willen alleen op de pikken-carousel. En hiervoor willen zij net zoals causesemayhem zelf zegt. De knapste mannen. Want alleen een personality kun je natuurlijk niet neuken.
Dus jij valt niet in een grijs gebied, jij bent gewoon zo lelijk als een hond die achteruit loopt en je persoonlijkheid is ook 3 keer niks? Tja, heb jij even pech. Thats life, shit happens.maar geen mate van zelfmedelijden of er een verhaal van maken gaat er voor zorgen dat die situatie anders wordt.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 5 januari 2020 @ 20:16:46 #129
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190894288
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:11 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Vertel dan hoe deal je met zoiets. Er valt niet mee te dealen.
Als je er van overtuigd ben dat wat je schrijft onveranderlijk zo is, accepteer het dan gewoon. Dan heeft het toch ook geen zin om er over door te blijven gaan. Gebruik die energie voor iets positiefs en aspecten van je leven die je wel naar je hand kunt zetten.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 5 januari 2020 @ 20:17:44 #130
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190894306
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

Als je er van overtuigd ben dat wat je schrijft onveranderlijk zo is, accepteer het dan gewoon. Dan heeft het toch ook geen zin om er over door te blijven gaan. Gebruik die energie voor iets positiefs en aspecten van je leven die je wel naar je hand kunt zetten.
Precies. Klagen om het klagen.
  zondag 5 januari 2020 @ 20:21:06 #131
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190894382
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Dat staat nergens in die post, verre van zelfs. Ze geeft aan dat seks voor beide partijen er profijt van moeten hebben in een vorm waar zij zich prettig bij voelen. Wanneer je 0 ervaring, verbitterd en niet interessant bent, is dat niet prettig voor de vrouw en slaat ze je over.

Om dat tegen te gaan hoef je geen "chad" te zijn, maar iemand met ambitie, humor, positiviteit en/of sociaal is.

Heb je dit niet? Werk eraan. Dat is het voordeel van een man, je kunt aan deze eigenschappen werken. Het is ook de reden waarom vrouwen regelmatig op oudere mannen vallen, want die hebben dit soort zaken in orde.
Als je als man zijnde een minimum aan fysieke knapheid bezit (en deze lat wordt nu door sociale trends steeds hoger) dan mischien. Je leest echter overal dat gemiddelde mannen steeds meer moeite ondervinden. En dit niet meer bgerijpen. Hier op dit dorum ook. Terwijl zij zoveel moeite doen en aan hun persoonlijkheid werken. Mischien is uiterlijk dan toch nog altijd van grootste doorslaggevende waarde?

En je weet toch wel wie causemayhem is. Notabene zij gaat mannen de les lezen over het zogenaamde belang van personality. Wat een onzin toch. Je weet heus wel wat ze echt bedoelt wanneer ze zegt dat je iets van substantiele waarde op tafel moet leggen. En dat is echt niet je personality.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 20:27:18 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190894527
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:51 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Uiterlijk stoot vrouwen af. Uiterlijk is wat vrouwen zien als charisma of uitsraling. Dit werkt voor mannen net zo. Mischien wel sterker voor vrouwen dat wel.
Nee hoor, ook lelijke mannen kunnen een vrouw krijgen als ze van binnen maar leuk genoeg zijn.
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 20:29:52 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190894599
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:49 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik hoef nergens wat mee op te schieten hoor. Ik ben incel en ik accepteer dit.
Zelfreflectie heb je in ieder geval totaal niet. Als je OK zou zijn met incel zijn, waarom dan in elk mogelijk topic je gal spuwen over veeleisende vrouwen?

Doe je dat op tinder ook? :+
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 20:30:25 #134
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190894622
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik vind het niet terecht wanneer fysiek lelijke mensen maar worden beticht voor het niet hebben van een goede persoonlijkheid. Alsof het alleen maar draait om je persoonlijkheid. Dat geloof je toch zelf hopelijk niet. Alsof vrouwen alleen kijken naar persoonlijkheid. Dat is toch nieteens logisch. Daarmee zie je vrouwen toch niet voor vol aan. Alsof zij geen behoeften hebben?

Het belang van een goede aangeboren uiterlijk wordt altijd ontweken. Steevast omheen gedraaid. Alles wordt gegooid op persoonlijkheid. Dat is niet terecht. Je ontkent hiermee het belang van het uiterlijk. En hoe vrouwen mannen uitkiezen (omgekeerd ntkent niemand waarom). Wat OKcupid al pijnlijk heeft aangetoond. Maar dit moet toch meer algemene kennis worden. Het wil maar niet doordringen. Daarom blijf ik ik door de drogredenen heen over persoonlijkheid de echte waarheid herhalen.

[ Bericht 7% gewijzigd door imgoddamnugly op 05-01-2020 20:38:07 ]
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 20:36:16 #135
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_190894769
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:21 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Als je als man zijnde een minimum aan fysieke knapheid bezit (en deze lat wordt nu door sociale trends steeds hoger) dan mischien. Je leest echter overal dat gemiddelde mannen steeds meer moeite ondervinden. En dit niet meer bgerijpen. Hier op dit dorum ook. Terwijl zij zoveel moeite doen en aan hun persoonlijkheid werken. Mischien is uiterlijk dan toch nog altijd van grootste doorslaggevende waarde?

En je weet toch wel wie causemayhem is. Notabene zij gaat mannen de les lezen over het zogenaamde belang van personality. Wat een onzin toch. Je weet heus wel wat ze echt bedoelt wanneer ze zegt dat je iets van substantiele waarde op tafel moet leggen. En dat is echt niet je personality.
Wanneer je niet knap bent als man, des te meer moet je werken aan de onderwerpen die ik noemde. Het is niet alsof de wereld voorbij is als je niet knap bent, je moet slimmer te werk gaan.

Wat je moet realiseren is dat wat mannen knap vinden, niet hetzelfde is als wat vrouwen knap vinden. Mannen zoeken veel meer op uiterlijk, terwijl vrouwen dat doen op inhoud. Knap zijn als man is als een extraatje voor vrouwen, terwijl die eigenschap op nummer 1 (of 2) voor mannen staat.
  zondag 5 januari 2020 @ 20:37:03 #136
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190894792
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik vind het niet terecht wanneer lelijke mensen worden beticht voor het niet hebben van een goede persoonlijkheid. Alsof het alleen mAr draait om persoonlijkheid. Dat geloof je zelf toxh hopelijk niet. Alsof vrouwen alleen kijken naar persoonlijkheid. Dat is toch niet logisch. Daarmee zie je vrouwen toch niet voor vol aan. Alsof zij geen behoeften hebben?

Het belang van een goede aangeboren uiterlijk wordt altijd ntweken. Alles wordt gegooid op persoonlijkheid. Dat klopt sus niet.
Ik beticht niemand van het hebben van een slechte persoonlijkheid. En ik ontken ook helemaal niet dat uiterlijk een (zeer) belangrijke rol speelt.

Maar als jij zeker weet dat je bij voorbaat kansloos bent, accepteer dat dan gewoon en besteed je energie aan iets positiefs wat je wel in eigen hand hebt. Is een welgemeend advies. :)

Werk aan wat je kunt veranderen.
Accepteer wat je niet kunt veranderen.
Mijn reisverslagen
  Moderator zondag 5 januari 2020 @ 20:40:21 #137
5428 crew  miss_sly
pi_190894869
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:21 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Het is niet de gemiddelde man die buiten de boot valt. Het is de man die zijn jaren gesleten heeft zonder gewone sociale contacten, die hier weet hoe hij zich moet gedragen, hoe hij met andere mensen om moet gaan. De sociaal gemankeerde man. De gemiddelde man heeft voldoende opties, als hij sociaal vaardig is, een leven heeft met zaken waar hij van geniet, eenmpassie voor heeft, over kan praten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 januari 2020 @ 20:42:59 #138
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190894948
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:30 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Ik vind het niet terecht wanneer fysiek lelijke mensen maar worden beticht voor het niet hebben van een goede persoonlijkheid. Alsof het alleen maar draait om je persoonlijkheid. Dat geloof je toch zelf hopelijk niet. Alsof vrouwen alleen kijken naar persoonlijkheid. Dat is toch nieteens logisch. Daarmee zie je vrouwen toch niet voor vol aan. Alsof zij geen behoeften hebben?

Het belang van een goede aangeboren uiterlijk wordt altijd ontweken. Steevast omheen gedraaid. Alles wordt gegooid op persoonlijkheid. Dat is niet terecht. Je ontkent hiermee het belang van het uiterlijk. En hoe vrouwen mannen uitkiezen (omgekeerd ntkent niemand waarom). Wat OKcupid al pijnlijk heeft aangetoond. Maar dit moet toch meer algemene kennis worden. Het wil maar niet doordringen. Daarom blijf ik ik door de drogredenen heen over persoonlijkheid de echte waarheid herhalen.
Als je goddamn ugly bent, dan betekent dat tinder waarschijnlijk niet de beste manier is. Maar als je vervolgens een waanzinnig leuke gast bent met humor, dan kom je in de kroeg gewoon ruimschoots aan je trekken, hoor.

Een vriend van me heeft honderden vrouwen in bed gehad. Hij is at best een 6,5 om te zien, maar zijn gevoel voor humor is geweldig. En hij begrijpt vrouwen, ziet wel overal neukkansen maar behandelt vrouwen nooit alsof dat het enige is dat er toe doet.
Resistance is futile.
  zondag 5 januari 2020 @ 20:47:30 #139
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190895050
Hey, een inceltopic die gekaapt wordt door een andere incel. Heb een donkerbruin vermoeden wiens kloon imgoddamnugly is. Blijf gewoon bij je vorige account, want je valt toch wel door de mand.
pi_190895087
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Hey, een inceltopic die gekaapt wordt door een andere incel. Heb een donkerbruin vermoeden wiens kloon imgoddamnugly is. Blijf gewoon bij je vorige account, want je valt toch wel door de mand.
Ik raak dus oprecht steeds heel erg in de war omdat ik ze niet uit elkaar kan houden :')
  zondag 5 januari 2020 @ 20:49:39 #141
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190895098
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:36 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Wanneer je niet knap bent als man, des te meer moet je werken aan de onderwerpen die ik noemde. Het is niet alsof de wereld voorbij is als je niet knap bent, je moet slimmer te werk gaan.

Wat je moet realiseren is dat wat mannen knap vinden, niet hetzelfde is als wat vrouwen knap vinden.
Heel belangrijk. Mannen projecteren hun eigen ervaring op die van vrouwen in deze discussies. Mannen hebben over het algemeen een bredere smaak kwa vrouwen. We kunnen houden van dik tot dun. Groot, klein. Maar vrouwen niet. Daar ga je de fout in. Zij willen het liefste alleen een lange Chad. Klaar. Of iets wat in die buurt komt. Onze voorkeur als mannen zijnde is heel breed. Die van vrouwen daarentegen niet. En Chad is ook maar 20% vd populatie. En als je even door redeneert. Dit brengt problemen. Zeker met al die tinderapps en de groeiende aandacht die vrouwen hierdoor krijgen.

In de evolutie heeft onze brede smaak in vrouwen een logische reden wegens overlevingskansen. Maar vrouwen willen alleen de beste genen. En goede genen zijn te te zien aan je gezicht. Oftewel het uiterlijk. Hoog testosteron bijvoorbeeld is te zien aan je gezicht. Er is een correlatie hoe je schedel groeit. Wanneer je zoals al die normiesplainers hier alleen het alfa gedrag van deze knappe hoge testosteron mannen kopieert. Daar trappen vrouwen niet in. Want je kunt het niet substantieel onderbouwen met je uiterlijk. Je bent niet lang genoeg, niet knap genoeg. Hier schiet ik al gaten in die onzin over het belang van persoonlijkheid. Dat belang van persoonlijkheid valt reuze mee joh.

quote:
Mannen zoeken veel meer op uiterlijk, terwijl vrouwen dat doen op inhoud. Knap zijn als man is als een extraatje voor vrouwen, terwijl die eigenschap op nummer 1 (of 2) voor mannen staat.
Nee gaan we weer :N
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 20:51:17 #142
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190895125
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:49 schreef Alura. het volgende:

[..]

Ik raak dus oprecht steeds heel erg in de war omdat ik ze niet uit elkaar kan houden :')
Hij zit in het topic over Chinese mannen ook af te geven op Chinezen. Dus zo moeilijk is het niet om te raden wie het is. :P
pi_190895143
Uiteindelijk gaat het om de algehele presentatie en daarin kun je punten scoren, uiterlijk, persoonlijke verzorging, gebit, handen, kleding, haardracht, glimlach, je sociale vaardigheden, heb je gevoel voor humor, heb je iets te vertellen, kun je ook goed luisteren als ze iets aan het vertellen is enz enz enz,
pi_190895251
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:49 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]

Heel belangrijk. Mannen projecteren hun eigen ervaring op die van vrouwen in deze discussies. Mannen hebben over het algemeen een bredere smaak kwa vrouwen. We kunnen houden van dik tot dun. Groot, klein. Maar vrouwen niet. Daar ga je de fout in. Zij willen het liefste alleen een lange Chad. Klaar. Of iets wat in die buurt komt. Onze voorkeur als mannen zijnde is heel breed. Die van vrouwen daarentegen niet. En Chad is ook maar 20% vd populatie. En als je even door redeneert. Dit brengt problemen. Zeker met al die tinderapps en de groeiende aandacht die vrouwen hierdoor krijgen.

In de evolutie heeft onze brede smaak in vrouwen een logische reden wegens overlevingskansen. Maar vrouwen willen alleen de beste genen. En goede genen zijn te te zien aan je gezicht. Oftewel het uiterlijk. Hoog testosteron bijvoorbeeld is te zien aan je gezicht. Er is een correlatie hoe je schedel groeit. Wanneer je zoals al die normiesplainers hier alleen het alfa gedrag van deze knappe hoge testosteron mannen kopieert. Daar trappen vrouwen niet in. Want je kunt het niet substantieel onderbouwen met je uiterlijk. Je bent niet lang genoeg, niet knap genoeg. Hier schiet ik al gaten in die onzin over het belang van persoonlijkheid. Dat belang van persoonlijkheid valt reuze mee joh.
[..]

Nee gaan we weer :N
Kerel...in tegenstelling tot de rest geef ik je gewoon keihard gelijk. Niet omdat ik het met je eens ben, maar dan kun je ook weer verder met je leven en dat gun ik je wel.

Incel-topics...altijd hetzelfde en altijd weer de moeite waard.
  zondag 5 januari 2020 @ 20:57:30 #145
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190895273
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als je goddamn ugly bent, dan betekent dat tinder waarschijnlijk niet de beste manier is. Maar als je vervolgens een waanzinnig leuke gast bent met humor, dan kom je in de kroeg gewoon ruimschoots aan je trekken, hoor.

Een vriend van me heeft honderden vrouwen in bed gehad. Hij is at best een 6,5 om te zien, maar zijn gevoel voor humor is geweldig. En hij begrijpt vrouwen, ziet wel overal neukkansen maar behandelt vrouwen nooit alsof dat het enige is dat er toe doet.
Honderden, jaja.

Hij is at best een 6.5. Dan zou ik wel een foto willen zien.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
  zondag 5 januari 2020 @ 20:58:43 #146
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_190895312
quote:
99s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hij zit in het topic over Chinese mannen ook af te geven op Chinezen. Dus zo moeilijk is het niet om te raden wie het is. :P
Yeah we hebben volgens mij al 10+ accounts van hem gezien. Ik ben er dan ook klaar mee.
  zondag 5 januari 2020 @ 21:00:21 #147
78918 SeLang
Black swans matter
pi_190895349
Veel vrouwen in bed krijgen is vooral een kwestie van lage eisen stellen en dus niet noodzakelijk een metric voor hoe aantrekkelijk de man in kwestie is.
Mijn reisverslagen
pi_190895434
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:06 schreef imgoddamnugly het volgende:

[..]
Vrouwen krijgen overal, digitaal en irl zo onredig veel aandacht en daarmee heel veel keuze.
Daar ben ik het mee eens. Als knappe vrouw krijg je zoveel kansen om alles uit je leven te halen (dus ook op relationeel vlak). Dat komt doordat mannen achter knappe vrouwen aanzitten (mannen zijn nou eenmaal jagers) en doordat het feminisme zo is doorgeslagen.
  zondag 5 januari 2020 @ 21:04:00 #149
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_190895435
quote:
15s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:58 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Yeah we hebben volgens mij al 10+ accounts van hem gezien. Ik ben er dan ook klaar mee.
Geef die man een dagboek. :r
  zondag 5 januari 2020 @ 21:04:15 #150
488519 imgoddamnugly
run ugly run!
pi_190895439
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 20:56 schreef Bill_Hillie het volgende:

[..]

Kerel...in tegenstelling tot de rest geef ik je gewoon keihard gelijk. Niet omdat ik het met je eens ben, maar dan kun je ook weer verder met je leven en dat gun ik je wel.

Incel-topics...altijd hetzelfde en altijd weer de moeite waard.
Ik probeer je niet persoonlijk de les te lezen. Alles wat ik schrijf is voor iedere normie hier in het algemeen. De truecels hoef ik ook natuurlijk niets meer uit te leggen.

Maar even als gedachten experiment. Vrouwen spenderen zo ontzettend veel geld en moeite en tijd aan hun uiterlijk. De makeup industrie is een honderdvoudige miljarden industrie. Maar als het aankomt op het uiterlijk van mannen dat laat vrouwen zeker koud. Please.
hide ugly hide!
ugly is the new nigger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')