quote:Op zondag 5 januari 2020 13:46 schreef Legoblokje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met vragen zoals 23 en 26? Zijn die al door meerdere mensen opgelost? Want we horen eigenlijk niets over deze vragen (net zoals 11, 15, 29 etc)
SPOILER: 29Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2020 16:34 schreef thabit het volgende:
[..]Jij bent creatief geweestSPOILER: 29Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat motto klopt niet hoorquote:Op zondag 5 januari 2020 16:24 schreef Habi82 het volgende:
Vraag me af of diegenen die de handdoek gooien 1a wel hebben opgelost
Want daar moest jij het van hebben?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:37 schreef thabit het volgende:
[..]
Helaas is er alleen geen creativiteitsopgave dit jaar.
Ho in vraag 18 staat wel drie, da's bijna hetzelfde als dierquote:Op zondag 5 januari 2020 17:39 schreef Habi82 het volgende:
Ik mis de dieren eigenlijk ook maar wellicht zitten die nog in de laatste op te lossen vragen
En in vraag 30 ‘OLIFANTJES’quote:Op zondag 5 januari 2020 17:56 schreef Geerart het volgende:
[..]
Ho in vraag 18 staat wel drie, da's bijna hetzelfde als dier
daar staat gewoon dier (?)quote:Op zondag 5 januari 2020 17:56 schreef Geerart het volgende:
[..]
Ho in vraag 18 staat wel drie, da's bijna hetzelfde als dier
vraag 4 rijmt op dierquote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Habi82 het volgende:
Haha leuk wat dieren bij elkaar gesprokkeld, vraag 4 is nog niet genoemd :p
Als je van een opgave elke 6e letter neemt, beginnend met de 23e letter, waarbij je de letters weglaat die in Mendelejev voorkomen, dan vind je ze vast welquote:Op zondag 5 januari 2020 22:19 schreef QIXL het volgende:
en wat als ik nou elementen grappen ga maken? Mag dat wel, ik zoek er nog een paar, zoals katmium en wolfraam
Jijquote:Op zondag 5 januari 2020 22:28 schreef MMunkun het volgende:
Zijn er hier ook puzzelaars die meedoen aan de MIT Mystery Hunt over twee weken?
Wat krijg je als je arsenicum verbrand?quote:Op zondag 5 januari 2020 22:19 schreef QIXL het volgende:
en wat als ik nou elementen grappen ga maken? Mag dat wel, ik zoek er nog een paar, zoals katmium en wolfraam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je aluminiumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit element kun je vast nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het antwoord op deze vraag off?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik iets moet op ruimen vraag ik altijd naar een mot blik enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zoek ook nog een element weet je waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mooie schatkist heb ik opgegraven, kijk eens wat ik daar in vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: