O dacht dat er ergens anders iets naar binnen was gekropenquote:Op zondag 5 januari 2020 01:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus een keer gewandeld in Schotland en onderweg ergens staan plassen. Blijkbaar is er toen iets naar binnen gekropen, want terug in mijn hotel trof ik een gigantische geplette hoornaar in mijn onderbroek aan.
Ik geloof niet dat hij verder op verkenningstocht is geweestquote:Op zondag 5 januari 2020 01:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat er ergens anders iets naar binnen was gekropen
En toen, tent verband en in een hotel gaan slapen?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:11 schreef Stray_cat het volgende:
Ik heb een keer een adder in mijn tent gehad in Frankrijk
Ja ok, dat soort dingen kan je ook moeilijk uitleggen he? Is gewoon een gevoel. Voorzichtig met de perenijsjes!quote:Op zondag 5 januari 2020 01:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, echt het zuigen aan het stokje en hoe dat dan voelt. Ik kan het niet helemaal uitleggen
Perenijsjesquote:Op zondag 5 januari 2020 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen, tent verband en in een hotel gaan slapen?
[..]
Ja ok, dat soort dingen kan je ook moeilijk uitleggen he? Is gewoon een gevoel. Voorzichtig met de perenijsjes!
Had ooit een riviertocht op zo'n bamboevlot en het vlot naast ons zat een Japanner en mijn maatje en ik keken vol afgrijzen omdat er een enorme waterspin in zijn boxershort kroop, die zagen wij wel maar hij niet dus we hielden onze mond, die gast vertrok geen spier, greep in zijn broek toen hij iets voelde en smeet dat beest de rivier in, wij keken ademloos toe terwijl wij een voorzichtig lachje kregen van die kerel, Jappenquote:Op zondag 5 januari 2020 01:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb dus een keer gewandeld in Schotland en onderweg ergens staan plassen. Blijkbaar is er toen iets naar binnen gekropen, want terug in mijn hotel trof ik een gigantische geplette hoornaar in mijn onderbroek aan.
Tent verbandquote:Op zondag 5 januari 2020 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen, tent verband en in een hotel gaan slapen?
[..]
Ja ok, dat soort dingen kan je ook moeilijk uitleggen he? Is gewoon een gevoel. Voorzichtig met de perenijsjes!
Ik gok op een vrouw.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is het engste dier dat jij bent tegengekomen op reis?
Tientallen kakkerlakken rondom mijn stoel in een nachtbus in Maleisië, horrornachtquote:Op zondag 5 januari 2020 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is het engste dier dat jij bent tegengekomen op reis?
Die Italiaanse citroenijsjes met een dropstaafje zijn marketingtechnisch wel sterkquote:Op zondag 5 januari 2020 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zouden houten ijsstokjes fabrikanten wel weten dat er zoveel mensen ze vreselijk vinden? Al is het nu in het kader van duurzaamheid marketingstechnisch ook niet de handigste zet om over te schakelen naar plastic, gemiste kans.
Hoe opgepakt? Ik zou dan denk ik zo'n stok met een v eraan zoeken en die op zijn kop drukken, zoals in de films. Alleen zou ik na het stok zoeken waarschijnlijk mijn tent niet meer terug in durven want hij kan overal zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tent verbandGewoon op gepakt en eruit gezet.
Huh? ijsstokjes, je doelt op dat nare gevoel als je aan zo'n houtje likt?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
Zouden houten ijsstokjes fabrikanten wel weten dat er zoveel mensen ze vreselijk vinden? Al is het nu in het kader van duurzaamheid marketingstechnisch ook niet de handigste zet om over te schakelen naar plastic, gemiste kans.
Het bestaan hiervan was ik vergeten.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Italiaanse citroenijsjes met een dropstaafje zijn marketingtechnisch wel sterk
Het was een adder, die zijn niet giftig, dat wist ik toen al. Gewoon eruit gooien. Mijn zus was wel panisch, ik heb dat niet zo.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe opgepakt? Ik zou dan denk ik zo'n stok met een v eraan zoeken en die op zijn kop drukken, zoals in de films. Alleen zou ik na het stok zoeken waarschijnlijk mijn tent niet meer terug in durven want hij kan overal zijn.
Ehm, adders zijn wel giftigquote:Op zondag 5 januari 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het was een adder, die zijn niet giftig, dat wist ik toen al. Gewoon eruit gooien. Mijn zus was wel panisch, ik heb dat niet zo.
In de zomer nog aan geliktquote:Op zondag 5 januari 2020 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bestaan hiervan was ik vergeten.
Ik heb ook ooit een keer een adder gezien in Frankrijk, neuken?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het was een adder, die zijn niet giftig, dat wist ik toen al. Gewoon eruit gooien. Mijn zus was wel panisch, ik heb dat niet zo.
Lol ja! Smerig! Had ik in Ao Nang. Niet op mijn kamer, tenminste dat hoopte ik, maar wel op de hang, tientallen. Ze kwamen uit een soort putje en als ze er weer in kropen dan lieten ze zich gewoon vallen ofzo want dat kon je horen. En zo groot als spitsmuizen. Walgelijk!quote:Op zondag 5 januari 2020 01:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Tientallen kakkerlakken rondom mijn stoel in een nachtbus in Maleisië, horrornachtOp een gegeven moment ga je ze ook overal voelen
Owja, was laatst bij een LaPlace met van die houten roerstokjes. Pfff, durf er niet eens aan te likken, terwijl slangen mij niks doen uiteraard.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh? ijsstokjes, je doelt op dat nare gevoel als je aan zo'n houtje likt?
Ja ik vindt dat niet vervelend maar veel mensen hier dus wel.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh? ijsstokjes, je doelt op dat nare gevoel als je aan zo'n houtje likt?
Kutterste gevoel dat er is aan zo'n houtje likken.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Owja, was laatst bij een LaPlace met van die houten roerstokjes. Pfff, durf er niet eens aan te likken, terwijl slangen mij niks doen uiteraard.
Dit klinkt gewoon heel lekker. Sowieso klinkt citroen me drop wel lekker.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Italiaanse citroenijsjes met een dropstaafje zijn marketingtechnisch wel sterk
Je geld halen uit die liter melk, altijd goedquote:Op zondag 5 januari 2020 01:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutterste gevoel dat er is aan zo'n houtje likken.
Voor mij ben je nu voor immer een held, deal with it.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi162664/ola-ijs-liukquote:Op zondag 5 januari 2020 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon heel lekker. Sowieso klinkt citroen me drop wel lekker.Linkje?
Achjaquote:Op zondag 5 januari 2020 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor mij ben je nu voor immer een held, deal with it.
Ik vind de combinatie vooral erg lekker. Tikje verslavendquote:Op zondag 5 januari 2020 01:34 schreef UitStraling het volgende:
Dat citroenijs van die citroenijsjes met dropstaafje is matig maar het dropje maakt erg veel goed
Ga ik een keer halen. Klinkt echt lekker.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi162664/ola-ijs-liuk
Ik sta altijd op de hoek te wachten om binnen te stormen als er iemand dreigt te gaan slapenquote:Op zondag 5 januari 2020 01:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond net op het punt om naar bed te gaan. Niet verrassend dat jij dan arriveert
quote:Op zondag 5 januari 2020 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik sta altijd op de hoek te wachten om binnen te stormen als er iemand dreigt te gaan slapen
Hang nog een beetje op de bank, visite iets na 12 vertrokken (vierde vanavond verjaardagen mevr Koen en Koen Jr 2quote:Op zondag 5 januari 2020 01:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]daar heb je echt een zesde zintuig voor. Je bent nog laat wakker?
Ik ken het nietquote:Op zondag 5 januari 2020 01:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italiaanse hartige taart. Keertje gekocht bij een bakker in Bergamo.
Ah, nog even naborrelen nu iedereen naar bed is?quote:Op zondag 5 januari 2020 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hang nog een beetje op de bank, visite iets na 12 vertrokken (vierde vanavond verjaardagen mevr Koen en Koen Jr 2
In m'n eentje danquote:Op zondag 5 januari 2020 01:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, nog even naborrelen nu iedereen naar bed is?
Jij ook!quote:Op zondag 5 januari 2020 01:52 schreef Koen66 het volgende:
Ja ik maak er zo ook een einde aan
Truste @:budapestenaar
Kan Buda dit mooi voor ons gaan halen in Bergamo, met een beetje vlotte rechtervoet kan hij morgenavond om 20:30 terug zijn.quote:
In die tussentijd heb ik jou en vele anderen al een 10x lekkerder gerecht voorgezet.quote:Op zondag 5 januari 2020 01:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan Buda dit mooi voor ons gaan halen in Bergamo, met een beetje vlotte rechtervoet kan hij morgenavond om 20:30 terug zijn.
Vele anderenquote:Op zondag 5 januari 2020 02:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
In die tussentijd heb ik jou en vele anderen al een 10x lekkerder gerecht voorgezet.
Waren jullie aan het keten?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
Je kunt wel merken dat ksc gister vrij laat is doorgegaan
Waar merk jedat aan dan? Want ja posttijdstippen teruglezen kan ik ookquote:Op zondag 5 januari 2020 11:33 schreef DerRabbit het volgende:
Je kunt wel merken dat ksc gister vrij laat is doorgegaan
Nou kan ik meer te gelijk doenquote:Op zondag 5 januari 2020 11:36 schreef MCH het volgende:
[..]
waaorm heb je als echte nerd een extra scherm gekocht
De standaard spamerts liggen nog te snurken.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar merk jedat aan dan? Want ja posttijdstippen teruglezen kan ik ook
De SE doel je op?quote:Op zondag 5 januari 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat, zeggen ze.
Ah zo. Nou ja dat hou ik nooit zo bi eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2020 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De standaard spamerts liggen nog te snurken.
Merk je vanzelf wel als je lang genoeg hier rond hangt.quote:Op zondag 5 januari 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ja dat hou ik nooit zo bi eigenlijk
Zijn meestal toch de mannen met meerdere schermenquote:Op zondag 5 januari 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat, zeggen ze.
Zo'n nerdcave.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Wat nog mist zijn van die gekleurde ledjes achter het scherm.
Zoiets als dit![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, het is ook maar net wat je spammen noemt hequote:Op zondag 5 januari 2020 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Merk je vanzelf wel als je lang genoeg hier rond hangt.
Zulke verlichting vind ik juist super storend. Voor streamers snap ik het, maar anders ziet het er beetje hoeren kot achtig uit.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Wat nog mist zijn van die gekleurde ledjes achter het scherm.
Zoiets als dit![]()
[ afbeelding ]
Ik zie een connectie met Thailand.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke verlichting vind ik juist super storend. Voor streamers snap ik het, maar anders ziet het er beetje hoeren kot achtig uit.
Prima nerdcave op zich. Alleen zie ik wel dat er nog daglicht binnen kan komen. Dat moet je nog even dichtmetselen.quote:
Haha jaquote:Op zondag 5 januari 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima nerdcave op zich. Alleen zie ik wel dat er nog daglicht binnen kan komen. Dat moet je nog even dichtmetselen.
Moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 5 januari 2020 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie een connectie met Thailand.
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie een connectie met Thailand.
Ja durf het niet aan.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt niet meer zonder verlicht toetsenbord kunnen.
Mijn laptop heeft dat. Maar staat praktisch uit.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog nooit een verlicht toetsenbord gehad.
Ik heb vroeger even van die ziggo abbos deur aan deur verkocht. En belde dus een keer aan.Jongen deed open. Ik mijn ' pitch' en werd binnen gevraagd. Sta in zon hal en kijk naar links en kijk ik zon een kamertje in met een pc. Naast die pc staat zon keukelrol en iets van een lotion met zon druk knop... Legde nog niet gelijk de link maar die jongen zag ik dat ik het zag en fucking snel trok hij die deur dicht van dat kamertje en zei toch dat hij toch geen interesse had:Pquote:Op zondag 5 januari 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
En ik mis de lege pizzadozen en de harde tissues en de volle asbakken en de halfvolle bierflesjes.
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vroeger even van die ziggo abbos deur aan deur verkocht. En belde dus een keer aan.Jongen deed open. Ik mijn ' pitch' en werd binnen gevraagd. Sta in zon hal en kijk naar links en kijk ik zon een kamertje in met een pc. Naast die pc staat zon keukelrol en iets van een lotion met zon druk knop... Legde nog niet gelijk de link maar die jongen zag ik dat ik het zag en fucking snel trok hij die deur dicht van dat kamertje en zei toch dat hij toch geen interesse had:P
Vond het vreemd maar buiten had ik pas de link gelegd met de keukenrol, de lotion en de pc
Ik was er totaal niet geschikt voor. De contracten die ik wist te verkopen waren vrijwel altijd mensen die al een betalingsachterstand hadden bij ziggoquote:Op zondag 5 januari 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Overdag voor werk bij mensen thuis, vroeger wel eens gedaan maar dat is ongezond voor mij, heb daar nog wel een vijftal sterke verhalen over maar die blijven netjes in mijn bolletje zitten
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb vroeger even van die ziggo abbos deur aan deur verkocht. En belde dus een keer aan.Jongen deed open. Ik mijn ' pitch' en werd binnen gevraagd. Sta in zon hal en kijk naar links en kijk ik zon een kamertje in met een pc. Naast die pc staat zon keukelrol en iets van een lotion met zon druk knop... Legde nog niet gelijk de link maar die jongen zag ik dat ik het zag en fucking snel trok hij die deur dicht van dat kamertje en zei toch dat hij toch geen interesse had:P
Vond het vreemd maar buiten had ik pas de link gelegd met de keukenrol, de lotion en de pc
Zei je er niks over? :pquote:Op zondag 5 januari 2020 12:37 schreef Molo het volgende:
Ik kwam ooit bij een patiënt thuis die zijn hele huis vol naaktposters had hangen, uit 1960/1970![]()
Echt ongeveer behangen met behaarde kutten
En dan serieus je werk moeten doen
Broer van een vriendinnetje vroeger had dat ookquote:Op zondag 5 januari 2020 12:37 schreef Molo het volgende:
Ik kwam ooit bij een patiënt thuis die zijn hele huis vol naaktposters had hangen, uit 1960/1970![]()
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:37 schreef Molo het volgende:
Nee op dat moment nietquote:
Jezus.quote:Op zondag 5 januari 2020 12:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee op dat moment niet
Wel een keer toen ik met een stagiair op huisbezoek ging en een vent vol naakt open deed.
En zei 'zo loop ik thuis altijd en jullie zijn bij mij op bezoek'. Terwijl hij met zijn friemelpiemel liep te bungelen (om te shockeren)
Toen wel even gevraagd of hij even wat aan wilde trekken omdat ik het uitzicht wat minder vond.
Ligt beetje aan de situatie wat ik ervan zeg
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Broer van een vriendinnetje vroeger had dat ookwas daar de normaalste zaak van de wereld. Ouders waren volgens mij ook nudist.
Wat is er gezond aan havermoutcake?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:41 schreef Lionne1980 het volgende:
Pastasaus staat op en de gezonde havermoutcake is bijna klaar. Straks maar eens proeven of het te eten is
quote:Op zondag 5 januari 2020 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Niks mis met nudisten hoor vind ik
Oude vriendin van me had een scharrel die nog thuis woonde... waar ze op de overloop een vitrinekast hadden staan met dildo's en zulks.
Handig voor als iemand uit het gezin iets wilde proberen
Bah
Ik kende het medisch dossier dan wel van die vent. Die kon me niks maken met zijn fysiekquote:Op zondag 5 januari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezus.![]()
Weet niet of ik dan nog naar binnen zou durven.
Doet me denken aan dat Aziatische restaurant op Ibiza met die dildo's op het toiletquote:Op zondag 5 januari 2020 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oude vriendin van me had een scharrel die nog thuis woonde... waar ze op de overloop een vitrinekast hadden staan met dildo's en zulks.
Bah
Ach, zolang het binnen de familiequote:Op zondag 5 januari 2020 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Bah
De client waar je thuis was werd op dat moment overvallen?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kende het medisch dossier dan wel van die vent. Die kon me niks maken met zijn fysiek![]()
Stagiair was wel geshockeerd, was ook zijn eerste dag![]()
Week later een overval meegemaakt met hem erbij op huisbezoek. Toppp
Cadeautje van Trees?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat Aziatische restaurant op Ibiza met die dildo's op het toilet![]()
Of dat "cadeautje" van Thérčse als je blijft slapen bij de Librije
Yesquote:Op zondag 5 januari 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De client waar je thuis was werd op dat moment overvallen?
Ohquote:Op zondag 5 januari 2020 12:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes
Nou, ja, lang verhaal, maar daar kwam het ongeveer wel op neer ja
Net toen we aan kwamen zeg maar
Is standaard voor het werken in de gezondheidszorg bij mensen thuis in pauperwijkenquote:
Ja Treesje legt een speciaal Librije pretpakket op bed, zaaddodend en uiteraard erg chique voor een sterrenrestaurant.quote:
Vind dat zo'n nepmens, engere versie van Rachel Hazesquote:Op zondag 5 januari 2020 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Treesje legt een speciaal Librije pretpakket op bed, zaaddodend en uiteraard erg chique voor een sterrenrestaurant.
donderdagavond vast en dan bij Yotel slapen.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe ga jij eigenlijk volgende week naar Schiphol?
Ahja dat kan wel natuurlijk, hebben toch alleen handbagage. Ik denk dat ik de trein rond half 5 pak.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
donderdagavond vast en dan bij Yotel slapen.
Ja we appen tegen die tijd wel ff. Het is al snel he :pquote:Op zondag 5 januari 2020 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat kan wel natuurlijk, hebben toch alleen handbagage. Ik denk dat ik de trein rond half 5 pak.
Lol yes, besefte me opeens dat het al volgende week is.quote:Op zondag 5 januari 2020 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we appen tegen die tijd wel ff. Het is al snel he :p
hmmm nee?quote:Op zondag 5 januari 2020 13:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet dat we via Facebook nu je naam kunnen zien?
Alleen zieke honden die een excellijstje bijhouden zien dat. Want die gaan er speciaal achteraanquote:
Zie je dat ergens in het linkadres ofzo?quote:Op zondag 5 januari 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen zieke honden die een excellijstje bijhouden zien dat. Want die gaan er speciaal achteraan
Grapje manquote:Op zondag 5 januari 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je dat ergens in het linkadres ofzo?
Ik nietquote:Op zondag 5 januari 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie je dat ergens in het linkadres ofzo?
Relaxtquote:
Dat weet ik niet?quote:Op zondag 5 januari 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Relaxten dan nog even Extend ipv Duplicate? Of is dat niet de bedoeling?
Hangt er vanaf wat je wilt hequote:
Ik was even kind voederen, tosti knagen en amandelspijs makenquote:
Nee wil de laptop als het ware gebruiken als pc voor dit scherm.quote:Op zondag 5 januari 2020 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je wilt heWil je op beide schermen hetzelfde zien of wil je een groot dubbelbreeed scherm? Is in dit geval misschien niet zo handig omdat de ene veel groter is dan de andere. Maar dat moet je ff zelf uitzoeken wat voor jou het beste werkt
Leuk beestjesquote:Op zondag 5 januari 2020 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was even kind voederen, tosti knagen en amandelspijs maken
Zo naar Blijdorp toe![]()
Fijne zondag Fles!
Dan duplicatequote:Op zondag 5 januari 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wil de laptop als het ware gebruiken als pc voor dit scherm.
Ja en een muis. Kan ik beter ff wachten en nieuwe pc kopen die gewoon fatsoenlijk 2 dingen te gelijk kanquote:Op zondag 5 januari 2020 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan duplicateMaar dan kun je er ook net zo goed een fatsoenlijk toetsenbord op aansluiten
gedaanquote:Op zondag 5 januari 2020 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
EN HAAL DIE ENERGIELABEL STICKER EENS WEG
Plastic mag er ook wel vanaf!quote:Op zondag 5 januari 2020 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
EN HAAL DIE ENERGIELABEL STICKER EENS WEG
Nee daar wacht ik nog even meequote:Op zondag 5 januari 2020 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Plastic mag er ook wel vanaf!
Oh dat is echt een leuke serie!quote:Op zondag 5 januari 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en een muis. Kan ik beter ff wachten en nieuwe pc kopen die gewoon fatsoenlijk 2 dingen te gelijk kan![]()
Maar dit is goed nuKijk nu tegelijk naar de serengeti docu
![]()
https://www.gids.tv/artik(...)g-van-start-op-npo-1
Ja zit er ook echt van te genietenquote:
Misschien wel een fokkerquote:Op zondag 5 januari 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
al 8 bombrieven. Wat is dat voor idioot die ze verstuurd.
Neem nog een bakkiequote:Op zondag 5 januari 2020 15:35 schreef Muck het volgende:
Ik kan maar niet fatsoenlijk wakker worden vandaag
Ik heb er al 3 opquote:
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 5 januari 2020 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 op![]()
Zo een stukkie fietsen, misschien dat dat helpt
Das wel irritantquote:Op zondag 5 januari 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm hier verderop zijn ze met iets bezig, en nu hebben we geen water meer. Het gaat nog wel even duren maar kunnen niet zeggen hoe lang.
EN HOE MOET IK DAN MIJN SOEP MAKEN HE?
Even 10 km wandelen, doen wij nu ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 15:35 schreef Muck het volgende:
Ik kan maar niet fatsoenlijk wakker worden vandaag
quote:Op zondag 5 januari 2020 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Dus ik jas aan, tas pakken, toch nog even testen doet ie het weer gewoon.
Dus ben ik toch geen prepper geworden.
Nou ja, het was even spannend.
Flesje kopen bij de lokale supermarktquote:Op zondag 5 januari 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm hier verderop zijn ze met iets bezig, en nu hebben we geen water meer. Het gaat nog wel even duren maar kunnen niet zeggen hoe lang.
Oh ja, dat dusquote:Op zondag 5 januari 2020 15:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ga wel even een doos met 4 pakken bar le duc halen. Geef ik er 1 aan de bovenburen en die andere 2 bewaar ik. Ben ik zomaar opeens een prepper.
Je ging toch naar blidorp?quote:Op zondag 5 januari 2020 16:04 schreef Molo het volgende:
Schijtirritante dag hier
Wil van alles wat niet kan
Liet een glas door de hele badkamer en over mijn dochter heen flikkeren
Overal glas
Dik kut kut kut
![]()
Al mijn plannen hele weekend al naar de tering
Gelukkig is er koffie
Hoe zouden ze dat nou allemaal geflmd hebben? En hoe lang hebben ze er wel niet over gedaan?quote:Op zondag 5 januari 2020 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Dus ik jas aan, tas pakken, toch nog even testen doet ie het weer gewoon.
Dus ben ik toch geen prepper geworden.
Nou ja, het was even spannend.
Geen sloot in de buurt?quote:Op zondag 5 januari 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
Goed masseren.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga kip uit de oven klaarmaken maar ik ben een beetje inspiratieloos, iemand tips hoe de kip klaar te maken?
Schunnige suggesties worden niet op prijs gesteld
Heeft wel wat erotisch hč?quote:Op zondag 5 januari 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
Zeker bj het 'vullen' dat het goed glibbert.
Waarom die weide broek?quote:Op zondag 5 januari 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft wel wat erotisch hč?
Ok ik ga een ruime broek aantrekken alvorens ik de kip ga vullen.
Oh dat weet ik nietquote:Op zondag 5 januari 2020 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wat stop ik in de kip om hem lekker te maken dan?
quote:Op zondag 5 januari 2020 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat knelt anders, stond redelijk vooraan in de rij.
Ja dan eet ik om 02:00 vannacht wel kipquote:Op zondag 5 januari 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Kun je hem niet eerst even de halve dag laten marineren in rozemarijn en citroen ofzo?
Daarom ga ik zo Chinees halen.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan eet ik om 02:00 vannacht wel kip
Je kan het ook marineren met colaquote:Op zondag 5 januari 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
Zou kersenbier bij kip smaken of juist helemaal niet?
Ja hey dat had ik ook al gezegd.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Knoflook sowieso, rozemarijn is wel een goede ja.
Als je morgen zeep wil kakken.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb nog wel zo'n lavendelzakje op mijn nachtkastje liggen, die dan maar?
Gat in de markt wellicht.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je morgen zeep wil kakken.
Dus ja doe maar.
Of eetbaar goud, als je een neger bent.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals eetbare glitters. Jaren 80-feestje in de pot.
Wat heb je al allemaal opgebiecht?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik speel nu met mannelijke bitterbal via whatsapp met de billen bloot
Nog nietsquote:Op zondag 5 januari 2020 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je al allemaal opgebiecht?
Met UitStraling?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik speel nu met mannelijke bitterbal via whatsapp met de billen bloot
Een brave sociale man die met een dertigtal karaktereigenschappen ergens in het midden uitkomt past het beste bij jou, aldus deze relatiedeskundige.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat uitstraling wat viezer is :p
quote:Op zondag 5 januari 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een brave sociale man die met een dertigtal karaktereigenschappen ergens in het midden uitkomt past het beste bij jou, aldus deze relatiedeskundige.
Op het kleurenpalet van 't leven kom je dan ergens uit tussen lila en beige.
@Faxie klinkt als jouquote:Op zondag 5 januari 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een brave sociale man die met een dertigtal karaktereigenschappen ergens in het midden uitkomt past het beste bij jou, aldus deze relatiedeskundige.
Op het kleurenpalet van 't leven kom je dan ergens uit tussen lila en beige.
k had vroeger een crush op Dinandquote:Op zondag 5 januari 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Moet dit?
Dit is een beetje muziek tussen lila en beige in.
https://www.ad.nl/show/di(...)n-gewerkt~abee9e3d1/
Mja vind het wat storend dat het iets te vermenselijkt wordtquote:Op zondag 5 januari 2020 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
@:Bitterbal geen idee hoe lang ze ervoor gefilmd hebben, denk dat er ook heel veel tijd in de montage en "verhaallijnen" is gaan zitten. Want dat maakt het natuurlijk extra briljant. Heb een tijdje terug wel een docu op netflix gezien over het maken van andere natuurbeelden, was ook leuk om te zien.
Dat vind ik juist wel grappig.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja vind het wat storend dat het iets te vermenselijkt wordt
Ja dat heb ik gemerktquote:Op zondag 5 januari 2020 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel grappig.Zeggen ze ook aan het begin he? Dat het gedramatiseerd is?
Denk dat dat iets voor mij isquote:Op zondag 5 januari 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
Beetje fokken en ondertussen kan je in aandelen handelen
Grote kans jaquote:Op zondag 5 januari 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat bitterbal struikelt over een aandeel op de grond.
05-01-2020 18:22 bitterbal gaat op avontuur in aandelenland.quote:Op zondag 5 januari 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grote kans ja![]()
Zou denk ik in paniek raken en overal op beginnen te klikken
quote:Op zondag 5 januari 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
05-01-2020 18:22 bitterbal gaat op avontuur in aandelenland.
05-01-2020 18:51 bitterbal koopt aandelen National Geographic en Gulf Oil.
05-01-2020 19:05 bitterbal kan het niet geloven maar ze is in een klap miljonair.
05-01-2020 19:22 bitterbal ziet Trump zijn eerste bommen op Teheran gooien.
06-01-2020 09:00 bitterbal ziet op internet een wereldwijde vrije val ban de aandelenbeurzen.
06-01-2020 09:02 bitterbal is alles weer kwijt en meer.
06-01-2020 09:05 bitterbal stuurt UitStraling een berichtje.
Ah dan is het ietwat logischquote:Op zondag 5 januari 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boks
Sinds gisterochtend 6u zo’n 1.5u geslapen
* DaMart is jaloers.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah dan is het ietwat logisch
Ik sliep van 3 uur tot 10 dus dat was goed te doen
Vroeger als kind dronk ik wel koffie, met suiker en melk bij een oom en tante, daarna kregen we altijd frisdrank in dezelfde beker. Maar weet niet of dat de reden is, gewoon ooit mee gestopt of nooit echt begonnen.quote:
Vreemdquote:Op zondag 5 januari 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger als kind dronk ik wel koffie, met suiker en melk bij een oom en tante, daarna kregen we altijd frisdrank in dezelfde beker. Maar weet niet of dat de reden is, gewoon ooit mee gestopt of nooit echt begonnen.
welnee. Er is nog genoeg. Gezeik over je werk om te beginnenquote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is koffie![]()
Mijn leven zou heel leeg zijn zonder koffie.
Not today. Ben vrijquote:Op zondag 5 januari 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
welnee. Er is nog genoeg. Gezeik over je werk om te beginnen
Omdat je het zou missen. Ik heb nooit zo'n band met koffie opgebouwd dat ik het zou kunnen missen.quote:Op zondag 5 januari 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is koffie![]()
Mijn leven zou heel leeg zijn zonder koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |