SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Waar is Eppie D. ?quote:
Veerpont, Bryan.quote:
Ik weet niet of Melting die er achteraan draait.quote:
Maat?quote:
Ze zouden één van die schepen Bryan moeten noemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, hij schijnt heel vaak te worden gesignaleerd tussen IJmuiden en Newcastle
Volgens mij staat het origineel niet meer in de Top 2000, of wel?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Niets mis met deze versie, maar ik hoor toch liever het origineel in dit geval.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
Hello - Lionel Richie
Er mist nog ergens een T volgens mij
Nee helaasquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij staat het origineel niet meer in de Top 2000, of wel?
Wij vinden dat gewoon vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft livelink het eens helemaal perfect goed, en nog als eerste ook, wordt ze niet genoemd.
Was te druk met een briljante grap die nog nooit iemand gemaakt heeftquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Heeft livelink het eens helemaal perfect goed, en nog als eerste ook, wordt ze niet genoemd.
Lionel Richie - Thelloquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:39 schreef livelink het volgende:
Hello - Lionel Richie
Er mist nog ergens een T volgens mij
Die was vrij origineel jaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was te druk met een briljante grap die nog nooit iemand gemaakt heeft
Het is een onrechtvaardige wereldquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijk eens terug dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben dan ook nog scherp na al die woordgrappen tijdens de top 2000quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:44 schreef livelink het volgende:
Als Melting nu nog even REM draait, kunnen we MIE in the corner en MIE in the spotlight ook nog gebruiken.
Ninja-edits worden niet op prijs gesteldquote:
Er was niets ninja-achtigs aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ninja-edits worden niet op prijs gesteld
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:44 schreef livelink het volgende:
Als Melting nu nog even REM draait, kunnen we MIE in the corner en MIE in the spotlight ook nog gebruiken.
8 wekenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kom er maar in met het jaartal en de Top 40-notering...
Dat zeg ik, dat nummer is de helft ouder dan ikquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat nummer is de helft ouder dan ik
* DJ11 voelt zich nu ineens heel oudquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat nummer is de helft ouder dan ik
Ja maar ik geef jullie ook een kans om hem te raden.quote:
Dat dacht ik ook al.quote:
Heel vriendelijk van je.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar ik geef jullie ook een kans om hem te raden.
Da's nog maar afwachten...quote:
Ik ben in deze eeuw nog maar 19 zelfs.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben in deze eeuw nog maar 19 zelfs.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is ook een speciale bed-versie van. Popledikant
Die staat er niet op...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie van de drie is nou Piet Souer?
Ah, dat is ook raar. Ik had hem al gegoogled, maar zag inderdaad geen gelijkenisquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat er niet op...
Hier zit 'ie rechts voor:
[ afbeelding ]
Dit is 'm ook, links...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie van de drie is nou Piet Souer?
Maar ik moest hoger zei livelink aan het begin van de avond. Ik zit al heel de avond op het dak.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik moest hoger zei livelink aan het begin van de avond. Ik zit al heel de avond op het dak.
Vooruit, je mag er nu dan wel van af.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar ik moest hoger zei livelink aan het begin van de avond. Ik zit al heel de avond op het dak.
Peter Cornelis Van Elewijckquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan me een vraag herinneren in een Nederlandse versie van Trivial Pursuit: "Wat is de echte naam van Peter Koelewijn?"
Dat waren nog eens ESF-tijdenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is 'm ook, links...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooruit, je mag er nu dan wel van af.
Waar vonden de Olympische Spelen van 1986 plaats?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan me een vraag herinneren in een Nederlandse versie van Trivial Pursuit: "Wat is de echte naam van Peter Koelewijn?"
LA?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waar vonden de Olympische Spelen van 1986 plaats?
(ook zo'n vraag)
Heb je niks met Mountain? of anders On Top Of The Worldquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was geen olympisch jaarquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
(ook zo'n vraag)
Niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
(ook zo'n vraag)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij in elk geval welquote:
Nee, ik ken het nummer en weet dat het Only Crying heet, maar ik weet niet van wie.quote:
Ook wel gehoord, maar geen idee van titel of uitvoerende(n)quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]De winterspelen dan toch wel? Of was dat toen ook anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nergenshuizenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
(ook zo'n vraag)
Ik ken Marshall alleen van zijn tijd als versterkerbouwer.quote:
Winter- en Zomerspelen waren tot 1994(?) in hetzelfde jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De winterspelen dan toch wel? Of was dat toen ook anders?
Dat was toen nog gelijk in het jaar van de Zomerspelen...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:02 schreef DJ11 het volgende:
Ah, je bedoelt de Keith Marshall die in 1981 elf weken in de Top 40 stond met #3 als hoogste positie?
Die ex-baas van België.quote:
Ik alleen van reclame hier...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken Marshall alleen van zijn tijd als versterkerbouwer.
Die was toch homosexueel?quote:
Oh ja, ergens wist ik ook wel dat dat een keer verschoven is.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toen nog gelijk in het jaar van de Zomerspelen...
Ik van de eilandengroep in Oceanië.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken Marshall alleen van zijn tijd als versterkerbouwer.
Die waren toen nog in hetzelfde jaar als de zomerspelen (dus 1984 en 1988). Dat is pas in 1994 veranderd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken hem van zijn plan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik van de eilandengroep in Oceanië.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:05 schreef Isorden het volgende:
Nik Kershaw - I wont let the sun go down
Met iemand getrouwd zijn zegt in die kringen niks. Kijk maar naar Bernhard en z'n bastaardkinderen. En zie ook die vrouw in België die beweert dat ze een dochter is van voormalig koning Albert.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was met Fabiola getrouwd, de schrijfster van de Waterlelie's in de Efteling...
Het ging mij om het 2e deel, dat moet Vout's huisgenoot toch kennen...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met iemand getrouwd zijn zegt in die kringen niks. Kijk maar naar Bernhard en z'n bastaardkinderen. En zie ook die vrouw in België die beweert dat ze een dochter is van voormalig koning Albert.
Ah zoquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ging mij om het 2e deel, dat moet Vout's huisgenoot toch kennen...
En daarom staat hij ook (hopelijk) in de top2000quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Dit soort akkoordenprogressies hoor je nu haast niet meer in popmuziek. Echt van die toonswisselingen en pre-chorus-stukjes in een andere toonsoort.
Misschien heeft Boudewijn het wel geschreven, maar hebben ze Fabiola's naam eronder gezet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ging mij om het 2e deel, dat moet Vout's huisgenoot toch kennen...
Dat wist ik uiteraard wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die was met Fabiola getrouwd, de schrijfster van de Waterlelie's in de Efteling...
nopequote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En daarom staat hij ook (hopelijk) in de top2000
Dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien heeft Boudewijn het wel geschreven, maar hebben ze Fabiola's naam eronder gezet.
Ik bedoelde meer te zeggen dat een huwelijk in die kringen niet altijd even veel voorstelt. Je kunt ook trouwen om de schijn hoog te houden. Ik weet verder niks van Boudewijn hoor. Maar dat -ie getrouwd was, bewijst voor mij niet dat -ie hetero was. Zeker niet in die kringen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bernard was ook verre van homosueel...
Ik weet dat ie door het parlement een dag koning-af is gemaakt om een wet erdoor te drukken die hij weigerde te ondertekenen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat een huwelijk in die kringen niet altijd even veel voorstelt. Je kunt ook trouwen om de schijn hoog te houden. Ik weet verder niks van Boudewijn hoor. Maar dat -ie getrouwd was, bewijst voor mij niet dat -ie hetero was. Zeker niet in die kringen.
De zoon van Tim Finn is tegenwoordig ook muzikaal actief: Harper Finn. Het nummer "Good For Me" kan ik echt aanradenquote:
Abortuswet volgens mij. Kon hij niet met zijn katholicisme verenigen. Gelukkig is het een pragmatisch geloof.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet dat ie door het parlement een dag koning-af is gemaakt om een wet erdoor te drukken die hij weigerde te ondertekenen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Drukwerk - Schijn een lichie op mij
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Drukwerk - Schijn een lichie op mij
quote:
Ja dusquote:
En zijn alpino konijnquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Harry Slinger, met z'n onafscheidelijke rode albinopetje
quote:
Maar dat zingt ie niet.quote:
Dus feitelijk had iedereen het fout.quote:
Ik had het goed. Kijk maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus feitelijk had iedereen het fout.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ninja-edits worden niet op prijs gesteld
quote:
Platzequote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Lichie is het tegenovergestelde van statie.
Wij gaan plat. Dank Melting![]()
Ook namens mijn echtgenote
Komt door Georgequote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:16 schreef Isorden het volgende:
Jij denkt toch niet dat je KC & the sunshine band?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:16 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:16 schreef Isorden het volgende:
Did you just assume their gender?quote:
Trustenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Ja, ik mis hem nog wel. Kans dat hij ooit weer tot leven komt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks mis met een onafscheidelijk konijn. Heb er ook heel lang eentje gehad (virtueel dan)....
Ach, als je maar bekend bandquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:16 schreef Isorden het volgende:
Ja, dat durf ik gewoonquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Did you just assume their gender?
Iets met mijn konijn en ik zijn hele goede vrienden?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks mis met een onafscheidelijk konijn. Heb er ook heel lang eentje gehad (virtueel dan)....
Lastig te zien, hij heeft zijn hand voor zijn gezicht.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:19 schreef DJ11 het volgende:
Huiskamerquiz. Wie is dit, naar verluidt?
[ afbeelding ]
Nee, iets met een legendarisch scheldwoord van de onvolprezen kdaalder aan het adres van een mod.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met mijn konijn en ik zijn hele goede vrienden?
just mequote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lastig te zien, hij heeft zijn hand voor zijn gezicht.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan die van Melting al niet eens radenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
+1 scherpquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Hint: de mevrouw op de foto is een zeer bekende zangeres...
Ik gok blind op Madonna danquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat is de groef die je moet voelen denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom staat iemand met z'n blote reet op een hoesje?
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom staat iemand met z'n blote reet op een hoesje?
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat had ik er niet uit gehaald.quote:
Wel oppassen dat Boudewijn die groef dan niet gaat achtervolgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is de groef die je moet voelen denk ik.
Adele...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Antwoord op de fotovraag:Had Mad het toch goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Antwoord op de fotovraag:Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Duidelijk herkenbaar wel, vind ik...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]Toch nog een goed antwoord, op de valreep.
Zo zat ik dus ook te kijken. Ik las er net een nieuwsberichtje over. Haar nieuwe uiterlijk baart nogal wat opzien én bezorgdheid om haar gezondheid. Hoewel ik niks ongezonds aan haar zie.quote:
Ik vond haar ook mooi met haar oude gewicht.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo zat ik dus ook te kijken. Ik las er net een nieuwsberichtje over. Haar nieuwe uiterlijk baart nogal wat opzien én bezorgdheid om haar gezondheid. Hoewel ik niks ongezonds aan haar zie.
Als je het één keer weet, herken je haar wel. Maar ik kan me voorstellen dat mensen haar zo niet herkennen...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duidelijk herkenbaar wel, vind ik...
Ik volg haar via sociale media, omdat ik het een leuke tante vind en het is bekend dat ze flink aan het afvallen is geweest...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het één keer weet, herken je haar wel. Maar ik kan me voorstellen dat mensen haar zo niet herkennen...
Ik denk... ik zal eindigen met goodnight.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef livelink het volgende:
Je eindigt wel met een klapper, Melting
Welterusten Isorden. Leuk dat je meedeed.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:30 schreef Isorden het volgende:
Ik ga ook plat zo, bedankt voor de muzikale les
Oh, dat had ik er nog niet eens uitgehaaldquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk... ik zal eindigen met goodnight.
Ik eindig met mute. Lekker dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk... ik zal eindigen met goodnight.
Ik waarschijnlijk ook niet, anders had ik het graag een keertje van je overgenomen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:32 schreef Melting het volgende:
Welterusten allemaal, en bedankt voor het luisteren.
Tot een volgende keer. Volgende week zaterdag ben ik er niet.
[ afbeelding ]
Ik kan het waarschijnlijk ook niet overnemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet, anders had ik het graag een keertje van je overgenomen.
Als het nog anders wordt, dan meld ik dat.
Dat kijk ik altijd terug als Melting klaar is.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgende week begint WidM weer. Just saying.
Dat kijk ik gewoon niet. Ik kan niet multitasken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
NPO Start, zeg ik danquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2020 09:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Hier wel gewoon een langslaper.
Was het gisteren zo warm dat je je jasje gewoon niet gemist had, just me?
mogguhquote:
Ah, je bent nu Concordia-erelid? Dat werd ook wel eens tijd.quote:Op zondag 5 januari 2020 09:50 schreef just me het volgende:
goedemorgen
\
nee, geen langslaper dit keer maar een vroege vogel, gisteren op Concordia 'n jasje laten liggen en dat ben ik snel gaan ophalen vanmorgenGelukkig was het er nog
Ik ben al jaren lid van verdienste en of ik ooit ere-lid ga worden, geen ideequote:Op zondag 5 januari 2020 10:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, je bent nu Concordia-erelid? Dat werd ook wel eens tijd.
goedemorgenquote:
Ze mag vanaf nu voorop met een bontmuts met veer en een stok om de maat aan te geven...quote:Op zondag 5 januari 2020 10:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, je bent nu Concordia-erelid? Dat werd ook wel eens tijd.
Ik kan geen maat houdenquote:Op zondag 5 januari 2020 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag vanaf nu voorop met een bontmuts met veer en een stok om de maat aan te geven...
[ afbeelding ]
Goedemiddagquote:Op zondag 5 januari 2020 16:07 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
goedemiddag, worden er vanavond nog wat plaatjes gedraaid???
kijk maar en neem je tijdquote:Op zondag 5 januari 2020 16:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ik weet niet of ik het red. Ben net begonnen aan het luisteren van de eerste lading nieuwe muziek van 2020.
Ja. Het begint gewoon met een beetje meeluisteren, verzoekjes aanvragen. Daarna kun je zelf gaan uitzenden. Je hebt daarvoor een draaiprogramma nodig en uiteraard login-informatie. In de OP van dit topic kun je ook het nodige lezen.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:33 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
kijk maar en neem je tijd
trouwens, het lijkt mij best leuk om een keer zelf een radioshow voor radio 49 te doen... heb jij misschien enig idee of en hoe dat kan
Mixxx werkt inderdaad prima. Inmiddels 224 uitzendingen (plus nog een handvol onder andere naam) gedaan en slechts twee keer een probleem gehad; beide keren zonder dat ik de show ervoor moest staken.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:39 schreef Rafeiro het volgende:
Mixxx is denk het meest eenvoudige programma dat gratis is en behoorlijk goed werkt.
En zoals 11 zij, eerst wat luisteren en hier wat posten.
Daar werkt mixxxxxxx ook primaquote:
Bedankt, ik ga ff kijkenquote:Op zondag 5 januari 2020 16:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Het begint gewoon met een beetje meeluisteren, verzoekjes aanvragen. Daarna kun je zelf gaan uitzenden. Je hebt daarvoor een draaiprogramma nodig en uiteraard login-informatie. In de OP van dit topic kun je ook het nodige lezen.
Merciquote:Op zondag 5 januari 2020 16:39 schreef Rafeiro het volgende:
https://www.mixxx.org/download/ is denk het meest eenvoudige programma dat gratis is en behoorlijk goed werkt.
En zoals 11 zij, eerst wat luisteren en hier wat posten.
Geen voorkeur !quote:Op zondag 5 januari 2020 17:35 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Vraagje voor jullie: luisteren jullie liever naar mannelijke of vrouwelijke artiesten/zangers?
Dat hangt van het liedje af.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:35 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Vraagje voor jullie: luisteren jullie liever naar mannelijke of vrouwelijke artiesten/zangers?
Keer de hoes binnenstebuiten. Ga met je armen naar binnen en pak de punten. Pak tegelijkertijd de punten van het dekbed vast en schud de hoes over het dekbed. Heel makkelijk en zo klaar.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heel erg willekeurige vraag maar : Tips voor het handig opmaken van een dekbed?
Want om een of andere duffe reden is het nu zo dat het dekbed in de dekbedhoes zit maar dan echt zeer scheef
2-persoons? Of enkel?quote:Op zondag 5 januari 2020 17:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heel erg willekeurige vraag maar : Tips voor het handig opmaken van een dekbed?
Want om een of andere duffe reden is het nu zo dat het dekbed in dekbedhoes zit maar dan echt zeer scheef
Ja dat is +/- de methode die ik ook gebruik, alleen dit maal is het resultaat ondermaatsquote:Op zondag 5 januari 2020 17:44 schreef just me het volgende:
[..]
Keer de hoes binnenstebuiten. Ga met je armen naar binnen en pak de punten. Pak tegelijkertijd de punten van het dekbed vast en schud de hoes over het dekbed. Heel makkelijk en zo klaar.
er kan toch weinig misgaanquote:Op zondag 5 januari 2020 17:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja dat is +/- de methode die ik ook gebruik, alleen dit maal is het resultaat ondermaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |