SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ah ok, ja maakt mij verder ook niet uit hoor. het viel me gewoon ineens opquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat de streamserver in een andere tijdzone staat.
We kunnen dar niet veel aan veranderen, volgens mij...
Onze 'eigen' streamserver had er een tijdje terug even geen zin meer in en dit is dus een alternatieve manier om toch wat de lucht in te kunnen slingeren. Helaas hebben we dar stukken minder mogelijkheden...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah ok, ja maakt mij verder ook niet uit hoor. het viel me gewoon ineens op
Heb ik vanochtend ook gedaan. Voelde wel goed, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:14 schreef CindieY het volgende:
Zo, kerstboom en andere kerstspullen er uit
Ik vind het altijd een sneu momentquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik vanochtend ook gedaan. Voelde wel goed, ja.
Ik ken iemand die tot maart haar kerstboom laat staan. Die kan er echt geen afscheid van nemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een sneu momentEn dan moet ik opeens weer m'n gewone lampen gaan gebruiken. Bij mij is de kerstverlichting altijd voldoende om de woonkamer te verlichten
Wij hebben vandaag als laatste buiten de lampjes langs het huis en de schuur weggehaald.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een sneu momentEn dan moet ik opeens weer m'n gewone lampen gaan gebruiken. Bij mij is de kerstverlichting altijd voldoende om de woonkamer te verlichten
Uiteraard...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:16 schreef livelink het volgende:
Sorry, deze moet altijd even bij dit nummer
[ afbeelding ]
6 december er in, eerste weekend van januari er uitquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken iemand die tot maart haar kerstboom laat staan. Die kan er echt geen afscheid van nemen.
Wat triest dat PZ zich daar mee gaat bemoeien en dat je dan nog een bekentenis moet afleggen ook...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:26 schreef livelink het volgende:
Heb ik jullie wel eens verteld dat ik bij mijn eerste baan met Valentijn een anonieme kaart kreeg. Ik verdacht een collega, maar die ontkende.
Dagenlang was het hele bedrijf bezig met proberen te achterhalen wie mij die Valentijnskaart had gestuurd. Werden ik en die collega bij Personeelszaken op het matje geroepen met de melding dat die collega nu moest zeggen of hij die kaart had gestuurd of niet, want dat het werk er ernstig onder te lijden had. Hij gaf het toen toe. Ik heb me nog nooit zo opgelaten gevoeld, hoewel ik er nu wel de humor van in kan zien
Ja, echt he. Was ook echt zo'n man zonder enig gevoel van humor.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat triest dat PZ zich daar mee gaat bemoeien en dat je dan nog een bekentenis moet afleggen ook...
Kijk, dat is leuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:28 schreef MadMaster het volgende:
We hebben op Valentijnsdag wel eens 2 collega's aan elkaar gekoppeld en dat is nog steeds een koppel...
Ik probeer het wat luchtig te houden, zo met het donker al weer in aantocht.quote:
We zijn op de goede weg. The only way is up voor een langere tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer het wat luchtig te houden, zo met het donker al weer in aantocht.
Wat zal ik blij zijn als we weer wat normale dagen qua licht hebben...
Ook weer waar...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn op de goede weg. The only way is up voor een langere tijd.
Mooi, succes met wat je er kan doen!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
Het gedoneerde geld is overgemaakt.
We houden alles in de gaten met bonnetjes en foto's. De usernames van de donateurs zullen daar vernoemd worden!(Niet dat ze jullie kennen natuurlijk, maar we vonden het natuurlijk wel ff zo netjes!
)
Fijn. Hopelijk komt het heel goed terecht. Hoe gaat het nu met je vrouw?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
Het gedoneerde geld is overgemaakt.
We houden alles in de gaten met bonnetjes en foto's. De usernames van de donateurs zullen daar vernoemd worden!(Niet dat ze jullie kennen natuurlijk, maar we vonden het natuurlijk wel ff zo netjes!
)
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, succes met wat je er kan doen!
In totaal hebben we nu ¤135 ingezameld tot nu toe; genoeg voor 5 kilo rijst voor 34 gezinnen!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn. Hopelijk komt het heel goed terecht. Hoe gaat het nu met je vrouw?
Fijn dat het met haar familie en vrienden goed gaatquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
In totaal hebben we nu ¤135 ingezameld tot nu toe; genoeg voor 5 kilo rijst voor 34 gezinnen!
Met mijn vrouw gaat het prima!
Haar familie heeft eigenlijk helemaal geen problemen gehad met hun huis en die krijgen sowieso maandelijks geld van haar. Haar vriendinnen daar hebben gelukkig ook weinig/geen problemen gehad. Mevrouw ToT is dus gelukkig helemaal gerustgesteld!
De persoon die de rijst zou kopen van al het geld is inmiddels echter wel naar Manila vertrokken dus moeten we het aan een ander persoon vragen, maar daar willen we echt bewijsstukken van hebben voor waar de allerlaatste rijstkorrel naar toe gaat.
Zeker!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat het met haar familie en vrienden goed gaat
Pfff, dat is niet goedkoop...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
In totaal hebben we nu ¤135 ingezameld tot nu toe; genoeg voor 5 kilo rijst voor 34 gezinnen!
Gelukkig maar...quote:Met mijn vrouw gaat het prima!
Haar familie heeft eigenlijk helemaal geen problemen gehad met hun huis en die krijgen sowieso maandelijks geld van haar. Haar vriendinnen daar hebben gelukkig ook weinig/geen problemen gehad. Mevrouw ToT is dus gelukkig helemaal gerustgesteld!
Ja 170 kilo voor ¤135. Rijst is daar ongeveer even duur als hier, en die 5 kilo gaat ook maar een paar dagen mee in een gezin.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, dat is niet goedkoop...
[..]
Gelukkig maar...
Misschien juist beter dat alles open was.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Hun huis:
[ afbeelding ]
Die ramen zijn er na de orkaan in geplaatst; de wind en regen had vrij spel omdat alles open was, maar het heeft voor zover we weten niet echt voor noemenswaardige schade gezorgd.
Ow, ik dacht 5 kilo in totaal voor dat bedrag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 170 kilo voor ¤135. Rijst is daar ongeveer even duur als hier, en die 5 kilo gaat ook maar een paar dagen mee in een gezin.
Prima, ik ga zo ook afhaken.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:58 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek MadMaster. Helaas moet ik na dit nummer wel even weg om wat vergeten boodschappen te halen.
Als je sperziebonen met spek wilt eten, moet je wel spek in huis hebben natuurlijk
Ja dat dacht ik ook al; grote kans dat de ruit anders kapot geslagen was.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien juist beter dat alles open was.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht 5 kilo in totaal voor dat bedrag.
Dit scheelt wel even...
Ow shit, MadMaster draait?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:58 schreef livelink het volgende:
Lekkere muziek MadMaster. Helaas moet ik na dit nummer wel even weg om wat vergeten boodschappen te halen.
Als je sperziebonen met spek wilt eten, moet je wel spek in huis hebben natuurlijk
Onder dit soort omstandigheden stijgt de prijs van voedsel sowieso altijd...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:02 schreef ToT het volgende:
Ik krijg nu net te horen waarom de rijst zo duur is; het wordt ingekocht voor handelaren die het deels exporteren en deels als zogenaamde import doorverkopen in het land zelf. Tegen importprijzen dus ook.
Niet alleen dat; na typhoon Yolanda zijn de prijzen 6 jaar geleden 4x zo hoog geworden (en zijn op die prijs gebleven) en de kans is zeer groot dat nu er weer zoveel huizen verwoest zijn, dat de prijzen weer keihard omhoog gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder dit soort omstandigheden stijgt de prijs van voedsel sowieso altijd...
Allemaal begrijpelijk, maar je zal maar je huis kwijt zijn...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet alleen dat; na typhoon Yolanda zijn de prijzen 6 jaar geleden 4x zo hoog geworden (en zijn op die prijs gebleven) en de kans is zeer groot dat nu er weer zoveel huizen verwoest zijn, dat de prijzen weer keihard omhoog gaan.
En tropisch hardhout is de komende jaren verboden omdat die bossen ook verwoest zijn door die orkaan en eerst weer moeten aangroeien.
Er is wel illegale houtkap en smokkel van dat hout. Dan moet je verdomd veel geluk hebben dat je er niet mee betrapt wordt, maar zodra het hout in een huis verwerkt is, mag de politie niet van je eisen dat je het er uit haalt en je kunt er ook geen boete voor krijgen of zo. Alleen los hout kan in beslag genomen worden.
Precies.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal begrijpelijk, maar je zal maar je huis kwijt zijn...
quote:15:06 : The Selecter - Too Much Pressure
15:09 : Doe Maar - Nederwiet (Isis van der Wel & San Proper's Netherweed Remix)
15:15 : Barry Manilow - Copacabana
15:21 : Peaches & Herb - Shake Your Groove Thing
15:26 : Pink Floyd - One Of These Days
15:31 : Leftfield And Lydon - Open Up
15:35 : Lady Gaga - Bad Romance Viva La Vida (Djs From Mars Club Remix)
15:41 : Raymond Van Het Groenewoud - Meisjes
15:45 : Hans de Booy - Alle Vrouwen
15:49 : Urban Heroes - Not Another World War
15:53 : Grace Jones - La Vie En Rose
15:57 : Gary Numan & Tubeway Army - Are Friends Electric? (Renegade Soundwave remix)
16:02 : Flying Lizards - Money (That's What I Want)
16:04 : Jean Michel Jarre - Calypso
16:07 : Sheila E - Holly Rock
16:12 : Depeche Mode - New Life (Remix)
16:15 : New Order - True Faith
16:21 : ABC - Valentine's Day
16:25 : Crown Heights Affair - Dancin'
16:33 : Boney M. - Mega Mix - Rivers Of Babylon/Sunny/Daddy Cool/Ma Baker/Rasputin
16:36 : Yazz & The Plastic Population - The Only Way Is Up
16:40 : Hazell Dean - Searchin (I Gotta Find A Man)(Mega Mix)
16:45 : Simple Minds - Up On The Catwalk
16:49 : Bad Manners - Echo 4-2
16:52 : Eurythmics - When Tomorrow Comes
16:56 : Roxette - Sleeping In My Car
17:00 : Paul Hardcastle - 19 (12' Mix)
17:05 : Talk Talk - It's My Life [Tropical Rainforest Mix]
17:12 : Joop Doderer - Swiebertje's Afscheidsliedje (+ Damrakkertjes) 1962
Klopt, om 7 uurquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Even checken: Zou Symph vanavond niet draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |