quote:‘Romana op de scooter’ ligt ernstig verbrand in het ziekenhuis
Debora, die vooral bekend is als Romana uit de clips van de Nederlandse volkszanger Rinus, verblijft momenteel in het brandwondencentrum. Ze raakte zwaar verbrand tijdens de feestdagen, meldt RTL.
Zanger Rinus Dijkstra meldde aan RTL Boulevard dat zijn vriendin verbrand raakte toen ze een sigaar opstak. Tijdens het aansteken van de sigaar vatte haar gezicht en haren vuur. Ze werd vervolgens met spoed overgebracht naar het brandwondencentrum in Groningen. Momenteel verblijft ze daar in afwachting van een operatie.
Romana is vooral bekend van haar rollen in de videoclips van haar vriend Rinus. Zo groeide ze uit tot een cultfenomeen in Nederland en Vlaanderen.
https://www.hln.be/showbi(...)ziekenhuis~aded45bf/
Erg vettig van oliebollen bakken?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:33 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoe steek je je gezicht in de fik met een sigaar?
Het zal niet zozeer de sigaar zijn geweest, maar eerder de methode van aansteken...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:33 schreef Glazenmaker het volgende:
Ramona is niet helemaal 100% zoals je zal weten...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:33 schreef Glazenmaker het volgende:
Denk dat ze in paniek raakte en alleen maar "AAAAAAH" riep. Niet wetende wat je moet doen in zo'n situatie. Dan brand het wel eventjes door.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:33 schreef Glazenmaker het volgende:
Nou dat vooral. Wat sneu.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind dit wel tragisch hoor, gun dit niemand in elk geval.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat ze haar haar los had toen het gebeurde. Door een (te grote) vlam vatte haar haar vlam. Uitpaniek probeert ze het te doven door met haar haar flink te wapperen. Haar komt tegen gezicht aan et voila, gezicht verbrand.
Vind dit wel tragisch hoor, gun dit niemand in elk geval.
Vrijwel onmiddelijk, maar gaat ook weer net zo snel uit. Je ziet het wel eens voorbij komen bij programma's als Ridiculousness, dan zie je van die clipjes dat vrouwen kaarsjes uitblazen op een taart en net even te lang met hun haar boven een kaarsje blijven hangen. Binnen een mum van tijd lijkt het net of hun hele schedel in de fik staat, maar na een paar tikken met de platte hand en wat schudden is het ook weer meteen uit. Je hebt alleen wel een gigantisch verneukt kapsel dan en je stinkt een uur in de wind.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haar vat sowieso makkelijk vlam. Vet of niet.
Ik denk dat het daar bij Romana fout is gegaan. In plaats van het vuur uit te tikken is ze gaan wapperen met haar haar. Dat moet je natuurlijk niet gaan doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrijwel onmiddelijk, maar gaat ook weer net zo snel uit. Je ziet het wel eens voorbij komen bij programma's als Ridiculousness, dan zie je van die clipjes dat vrouwen kaarsjes uitblazen op een taart en net even te lang met hun haar boven een kaarsje blijven hangen. Binnen een mum van tijd lijkt het net of hun hele schedel in de fik staat, maar na een paar tikken met de platte hand en wat schudden is het ook weer meteen uit. Je hebt alleen wel een gigantisch verneukt kapsel dan en je stinkt een uur in de wind.
Dat dusquote:Op zondag 5 januari 2020 12:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Weer een stuk Nederlands erfgoed dat in vlammen opgaat.
het is gebeurd toen ze een sigaar opstak , ja dat kan een ieder overkomen hequote:Op maandag 6 januari 2020 00:28 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan iedereen overkomen maar de domste eerst.
Ik heb een lange baard en steek ook soms een sigaar op. Nog nooit problemen mee gehad. Ik vraag me echt af hoe je in hemelsnaam met een sigaar opsteken jezelf zo toe kunt takelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is gebeurd toen ze een sigaar opstak , ja dat kan een ieder overkomen he
Ze was alleen toe het gebeurde
https://www.telegraaf.nl/(...)romana-op-de-scooter
We wensen haar beterschap, het is misschien beter als ze haar sigaren buiten opsteekt
[ afbeelding ]
ik denk dat de sigaar in haar katoenen schort is gevallen, toen ze even in een slaapje wegzakte en de nog halfvolle fles spiritus in haar hand vlam vattequote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb een lange baard en steek ook soms een sigaar op. Nog nooit problemen mee gehad. Ik vraag me echt af hoe je in hemelsnaam met een sigaar opsteken jezelf zo toe kunt takelen.
Ze is vast iemand die nogal onhandig is en snel in paniek raakt. Sneu.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb een lange baard en steek ook soms een sigaar op. Nog nooit problemen mee gehad. Ik vraag me echt af hoe je in hemelsnaam met een sigaar opsteken jezelf zo toe kunt takelen.
Zeker sneu ...quote:Op woensdag 8 januari 2020 15:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is vast iemand die nogal onhandig is en snel in paniek raakt. Sneu.
ach onhandig, spiritus drinken en sigaren roken dat gaat niet samen , zeker niet als je lekker warm wat slaperig onderuit zitquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze is vast iemand die nogal onhandig is en snel in paniek raakt. Sneu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |