abonnement Unibet Coolblue
pi_190906977
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:27 schreef Annagh het volgende:

[..]

Je vindt het niet vreemd dat een zo'n jonge knul een kinderwens heeft (en zelfs nog een tweede wilde) en dat met iemand die jaren ouder is? Ook niet vreemd dat zo'n jonge losbol valt op iemand met een veel rustiger karakter en in de ogen van velen saai is, en het niet in de gaten heeft dat hij dat na een tijd wel eens meer dan zat zou kunnen worden omdat de kroeg harder blijft trekken dan het gezin? Liefde maakt blind, en in dit geval stekeblind.
Oh en dat van dat tweede kind was knettergek, van beide. Ze hadden net die break van twee jaar terug achter de rug en hadden het al over een broertje of zusje voor Andrie.

Maar ja, volgens sommigen waren ze vast alweer drie weken stabiel.
pi_190907067
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:27 schreef Annagh het volgende:

[..]

Je vindt het niet vreemd dat een zo'n jonge knul een kinderwens heeft (en zelfs nog een tweede wilde) en dat met iemand die jaren ouder is? Ook niet vreemd dat zo'n jonge losbol valt op iemand met een veel rustiger karakter en in de ogen van velen saai is, en het niet in de gaten heeft dat hij dat na een tijd wel eens meer dan zat zou kunnen worden omdat de kroeg harder blijft trekken dan het gezin? Liefde maakt blind, en in dit geval stekeblind.
En waar is Monique in heel het verhaal? Het is net of ze een klein kind is die helemaal geen inspraak heeft gehad. Ze is een volwassen vrouw van bekant 40 (35 toen ze Dre leerde kennen volgens mij) Ze had echt beter moeten weten. Ze hield eerst de boot af toen Antwee contact zocht, maar ging toch overstag. Zoiets doe je bewust lijkt me.
pi_190907121
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

En waar is Monique in heel het verhaal? Het is net of ze een klein kind is die helemaal geen inspraak heeft gehad. Ze is een volwassen vrouw van bekant 40 (35 toen ze Dre leerde kennen volgens mij) Ze had echt beter moeten weten. Ze hield eerst de boot af toen Antwee contact zocht, maar ging toch overstag. Zoiets doe je bewust lijkt me.
Je zal maar verliefd worden...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190907332
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Je zal maar verliefd worden...
Verliefd worden op berichtjes van iemand, want dat was het in eerste instantie, dan ben je wel erg simpel als volwassen vrouw zijnde imho.

Ze heeft zélf haar telefoonnummer gegeven, zélf verteld waar ze woonde, etc.
pi_190907353
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zij wordt toch geacht verstandiger te zijn, denk ik. In ieder geval 16 jaar meer levenservaring en waarschijnlijk ook meer ervaring in de liefde. Zelf weet ik nu, veel beter dan op mijn 22e, meer wat ik wil in relaties. Hij kwam ook uit een verknipt omgeving hč, dus heeft waarschijnlijk minder dan Mo meegekregen over wat normaal is.
Ze heeft een hele tijd de boot afgehouden met hem, en verliefdheid kan rare dingen doen met mensen. En ja, Monique heeft meer levenservaring, maar ook dan kan liefde heel blind zijn waardoor je veel dingen niet ziet, niet kunt zien, of tegen beter weten in niet wil zien. Ze wist dat ze niet op natuurlijke wijze zwanger zou raken dus wist ook wat haar te wachten zou staan. Dat het bij haar niet op natuurlijke wijze zou kunnen wist hij ook, en toch wilde hij een kind. Wie weet hoe overtuigend Antwee tegen haar is geweest dat ze er uiteindelijk in mee is gegaan.
pi_190907368
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:14 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze heeft een hele tijd de boot afgehouden met hem, en verliefdheid kan rare dingen doen met mensen. En ja, Monique heeft meer levenservaring, maar ook dan kan liefde heel blind zijn waardoor je veel dingen niet ziet, niet kunt zien, of tegen beter weten in niet wil zien. Ze wist dat ze niet op natuurlijke wijze zwanger zou raken dus wist ook wat haar te wachten zou staan. Dat het bij haar niet op natuurlijke wijze zou kunnen wist hij ook, en toch wilde hij een kind. Wie weet hoe overtuigend Antwee tegen haar is geweest dat ze er uiteindelijk in mee is gegaan.
Ben benieuwd hoe Mo dat vindt hoe ze hier afgeschilderd wordt. Ik denk dat ze in der broek pist :)
pi_190907374
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Verliefd worden op berichtjes van iemand, want dat was het in eerste instantie, dan ben je wel erg simpel als volwassen vrouw zijnde imho.

Ze heeft zélf haar telefoonnummer gegeven, zélf verteld waar ze woonde, etc.
Ze werd niet verliefd op berichtjes. Om van zijn gezeur over uit eten gaan af te zijn is ze akkoord gegaan.
pi_190907378
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:14 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze heeft een hele tijd de boot afgehouden met hem, en verliefdheid kan rare dingen doen met mensen. En ja, Monique heeft meer levenservaring, maar ook dan kan liefde heel blind zijn waardoor je veel dingen niet ziet, niet kunt zien, of tegen beter weten in niet wil zien. Ze wist dat ze niet op natuurlijke wijze zwanger zou raken dus wist ook wat haar te wachten zou staan. Dat het bij haar niet op natuurlijke wijze zou kunnen wist hij ook, en toch wilde hij een kind. Wie weet hoe overtuigend Antwee tegen haar is geweest dat ze er uiteindelijk in mee is gegaan.
Jij denkt serieus dat het André was die perse een kind wilde?
pi_190907389
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:16 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat het André was die perse een kind wilde?
Dat zijn zijn eigen woorden.
pi_190907403
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:16 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze werd niet verliefd op berichtjes. Om van zijn gezeur over uit eten gaan af te zijn is ze akkoord gegaan.
Dan blokkeer je iemand toch? Wat een flauwekul reden
pi_190907409
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe Mo dat vindt hoe ze hier afgeschilderd wordt. Ik denk dat ze in der broek pist :)
Ja, het is ook zo hilarisch, echt om je rot te lachen.
pi_190907416
Een A om haar nek, een B om zijn nek.
En als ze een kind krijgen, krijgt die een C om zijn/haar nek.
ABC’tje ;-)
pi_190907418
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:14 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ze heeft een hele tijd de boot afgehouden met hem, en verliefdheid kan rare dingen doen met mensen. En ja, Monique heeft meer levenservaring, maar ook dan kan liefde heel blind zijn waardoor je veel dingen niet ziet, niet kunt zien, of tegen beter weten in niet wil zien. Ze wist dat ze niet op natuurlijke wijze zwanger zou raken dus wist ook wat haar te wachten zou staan. Dat het bij haar niet op natuurlijke wijze zou kunnen wist hij ook, en toch wilde hij een kind. Wie weet hoe overtuigend Antwee tegen haar is geweest dat ze er uiteindelijk in mee is gegaan.
Beetje powervrouw laat zich dat toch niet vertellen?

En ja verliefdheid doet rare dingen met mensen, maar een kind "nemen" gaat wel een stapje verder dan je roekeloos in een affaire storten uit geilheid.
En tja er wordt vaak bijgehaald dat ze moeilijk zwanger kon worden, maar dan nog kun je toch je verstand erbij houden? Maar misschien is ze minder dom dan het lijkt en heeft ze gewoon ingecalculeerd dat hij slechts als een soort veredelde zaaddonor zou dienen. Eentje met heel veel geld ook nog eens.
pi_190907423
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:19 schreef quirina het volgende:
Een A om haar nek, een B om zijn nek.
En als ze een kind krijgen, krijgt die een C om zijn/haar nek.
ABC’tje ;-)
En een Monique in zijn nek.
pi_190907437
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Beetje powervrouw laat zich dat toch niet vertellen?

En ja verliefdheid doet rare dingen met mensen, maar een kind "nemen" gaat wel een stapje verder dan je roekeloos in een affaire storten uit geilheid.
En tja er wordt vaak bijgehaald dat ze moeilijk zwanger kon worden, maar dan nog kun je toch je verstand erbij houden? Maar misschien is ze minder dom dan het lijkt en heeft ze gewoon ingecalculeerd dat hij slechts als een soort veredelde zaaddonor zou dienen. Eentje met heel veel geld ook nog eens.
Juist als je zo’n traject in gaat doe je dat inderdaad met je volle verstand, het is niet alsof je tijdens een dronken avond zwanger bent geworden.
pi_190907440
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En een Monique in zijn nek.
:D
pi_190907441
Die Monique tattoo is weg toch?
pi_190907553
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Verliefd worden op berichtjes van iemand, want dat was het in eerste instantie, dan ben je wel erg simpel als volwassen vrouw zijnde imho.

:') :') :')
Denk je nou echt dat ze verliefd is geworden op zijn berichtjes? Je denkt echt heel simpel. :')
pi_190907585
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:32 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:') :') :')
Denk je nou echt dat ze verliefd is geworden op zijn berichtjes? Je denkt echt heel simpel. :')
Gewoon even voor de grap lezen waar ik op reageer. Het volgende stuk laat je voor het gemak even weg waarin ik uitleg dat Mo niet zo'n zielig schaapje is dan dat hier gezegd wordt. Natuurlijk wordt ze niet verliefd op alleen berichtjes. Dus is ze willens en wetens verder gegaan door privédingen met hem te delen zoals haar telefoonnummer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sunshine1982 op 06-01-2020 18:43:35 ]
pi_190907603
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Verliefd worden op berichtjes van iemand, want dat was het in eerste instantie, dan ben je wel erg simpel als volwassen vrouw zijnde imho.

Ze heeft zélf haar telefoonnummer gegeven, zélf verteld waar ze woonde, etc.
Oh uiteraard is ze daar zelf bij geweest. Maar het zal heus allemaal niet zo simpel zijn geweest als 2 berichtjes sturen en "Ughhhh, nou het mot maar". Je gaat met elkaar praten, dagen, weken, en tsja...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190907689
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het volgende stuk laat je voor het gemak even weg waarin ik uitleg dat Mo niet zo'n zielig schaapje is dan dat hier gezegd wordt. Natuurlijk wordt ze niet verliefd op alleen berichtjes. Dus is ze willens en wetens verder gegaan door privédingen met hem te delen zoals haar telefoonnummer.
Omdat ik hier het hardst om moest lachen ja.

En de rest wat messina schrijft.
Scheelt mij weer typen.
pi_190907719
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:27 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat voor kwaliteiten precies? Ze lijkt me niet onaardig hoor, maar ook niet het helderste licht.

Vind het ook wel bijzonder; als ze zo'n superwoman is, kan ze toch wel een leuke stabiele man van haar eigen leeftijd vinden? Ze zei dat haar oma het vaak niet eens was met haar partnerkeuze maar wel dol op André was. Hoe erg waren die vorige partners dan wel niet :')
Leuk he, het vuurtje weer opstoken. :+
pi_190907775
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:47 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Leuk he, het vuurtje weer opstoken. :+
Wat moet jij nou weer? Ik was niet degene die hierover begon hč.
pi_190907788
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat moet jij nou weer? Ik was niet degene die hierover begon hč.
Je mag hier alleen negatief praten over André en Bridget
pi_190907813
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 18:54 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Je mag hier alleen negatief praten over André en Bridget
Inderdaad ja.

Sommige mensen zijn gewoon niet lid van de Monique fanclub en kijken wat kritischer naar sommige zaken. Geen enkele post zal daar iets aan veranderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')