abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190891599
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:25 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik heb het puur over haar gedrag in de media in deze post.
De thuissituatie bij zijn vader heeft hier niks mee te maken.
Hoe Bridget en Antwee zich gedragen in de media ( of wat er allemaal op insta wordt gezet ) is natuurlijk wel iets waar " het kind van " mee gepest zou kunnen worden. Het joch werd nu zelfs al door volwassenen aangesproken. Kinderen zijn nog harder onder elkaar.
Of ze willen juist vriendjes met hem worden zodat ze Antwee ook eens kunnen ontmoeten. :+
Maar inderdaad eerst maar eens zien hoelang ze Antwee nog bij kan houden.
Je hebt gelijk dat hij door het schaamteloze gedrag van zijn moeder en haar man-slet gepest kan worden op school, kinderen zijn wat dat betreft keihard.
pi_190891753
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:12 schreef shomila het volgende:

[..]

Volgens mij doet Andre dat ook.
Ik zie hem op bijna elke foto met drank staan. Pff ik zou daar zo niet tegen kunnen.
Elke dag een bezopen vent.
Dat iedereen pik noemen :r zelfs tegen kleine dre.
pi_190891798
Rachel is zelfs al op de verjaardag van Bridget haar moeder geweest begin December.
Dat mens is echt overal bij.

http://imgur.com/a/sXzFZD1

https://www.instagram.com/p/B5xRK_NloZL/?igshid=1isy5pr4g7p7e

Of zou dit over een andere Rachel gaan? Was dit niet de eerste keer dat Antwee zogenaamd kennis maakte?
De naam is iig wel erg toevallig.

[ Bericht 38% gewijzigd door Fokkie83 op 05-01-2020 17:56:04 ]
  zondag 5 januari 2020 @ 19:18:36 #129
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190893384
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:41 schreef Tuttebella het volgende:

Dat iedereen pik noemen :r zelfs tegen kleine dre.
Ja vreselijk vind ik dat, dat ie tegen iedereen pik zegt. :X
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 5 januari 2020 @ 19:28:26 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_190893530
quote:
13s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja vreselijk vind ik dat, dat ie tegen iedereen pik zegt. :X
Sowieso mensen die dat doen, :r. En ik weet niet waarom maar ik krijg ook constant jeuk van die gast als hij het heeft over ‘die ouwe’.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_190893838
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:29 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nee, elke dag een vent naast je met een giga bier lucht om zich heen die de wereld vaker onder invloed ziet dan volledig nuchter.
Mij niet gezien . :{w
Nou idd, een drankorgel die daar zelf ook nog trots op is, kansloos. Dan moet je wel behoorlijk wanhopig of naïef zijn.
pi_190893988
quote:
17s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Sowieso mensen die dat doen, :r. En ik weet niet waarom maar ik krijg ook constant jeuk van die gast als hij het heeft over ‘die ouwe’.
Ook zoiets zegt hij tegen Raggel en zo praat hij ook over zijn vader. Zal hij de pa van Maasland ook zo noemen.
pi_190894010
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:44 schreef Fokkie83 het volgende:
Rachel is zelfs al op de verjaardag van Bridget haar moeder geweest begin December.
Dat mens is echt overal bij.

http://imgur.com/a/sXzFZD1

https://www.instagram.com/p/B5xRK_NloZL/?igshid=1isy5pr4g7p7e

Of zou dit over een andere Rachel gaan? Was dit niet de eerste keer dat Antwee zogenaamd kennis maakte?
De naam is iig wel erg toevallig.
Raggel :r die vrouw is zo verkeerd zo gemeen en zo vals. Ik snap niet dat iemand haar leuk vind na wat zij andere mensen heeft aangedaan.
  zondag 5 januari 2020 @ 22:34:30 #134
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190897631
quote:
17s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:

Ja dat ook. Ook al zo raar dat je ouwe noemt.
pi_190904701
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 17:23 schreef -river- het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel leef je dan in een waas, niets is dan echt.
Samen in een waas schept een band, Bridget is ook niet bepaald vies van een flinke slok.
pi_190904765
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Ook zoiets zegt hij tegen Raggel en zo praat hij ook over zijn vader. Zal hij de pa van Maasland ook zo noemen.
Niveautje wel met 'wijven, pik, ouwe' . Leuk voor Bridget als Mees haar zo gaat noemen.
pi_190904774
Niet alleen de drank hoor. Op de redacties gaan over Bridget al langer geruchten...

Overigens vraag ik me wel eens af of ze wel eens gewoon thuis zijn en gesprekken hebben. Op de bank ofzo. Social media zeggen niet alles maar lijkt alsof ze vooral een feestrelatie hebben..
pi_190904866
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 14:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet alleen de drank hoor. Op de redacties gaan over Bridget al langer geruchten...

Overigens vraag ik me wel eens af of ze wel eens gewoon thuis zijn en gesprekken hebben. Op de bank ofzo. Social media zeggen niet alles maar lijkt alsof ze vooral een feestrelatie hebben..
Hij lijkt mij nou niet echt een type waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Als de verliefdheid over is blijft er niks over en dan is ze hem heel snel zat.
  maandag 6 januari 2020 @ 16:02:17 #139
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190905632
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190905872
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 14:51 schreef Annagh het volgende:

[..]

Hij lijkt mij nou niet echt een type waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Als de verliefdheid over is blijft er niks over en dan is ze hem heel snel zat.
Hij is geen thuiszit type . Moet ook altijd mensen mee of om zich heen hebben zie vakanties . Zou daar gek van worden altijd anderen om je heen.
  maandag 6 januari 2020 @ 16:30:06 #142
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190905996
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:24 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

??
Dat ze haar hoofd zo schuin houd, vanwege haar beetje oude nek?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 6 januari 2020 @ 16:38:12 #143
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190906114
Toch vreemd dat iemand met zoveel kwaliteiten als Mo zo'n slechte keus gemaakt heeft om zich mee voort te planten. Liefde en hormonen maken blind?
pi_190906420
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:21 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Hij is geen thuiszit type . Moet ook altijd mensen mee of om zich heen hebben zie vakanties . Zou daar gek van worden altijd anderen om je heen.
Ik ook, en al helemaal van zo'n kliek die om hem heen hangt en dat loeder van Galen.
pi_190906488
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:38 schreef herverwijderd het volgende:
Toch vreemd dat iemand met zoveel kwaliteiten als Mo zo'n slechte keus gemaakt heeft om zich mee voort te planten.
Dat geldt voor heel veel mensen die zich willen voortplanten. :')
  maandag 6 januari 2020 @ 17:12:53 #146
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190906638
quote:
6s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat geldt voor heel veel mensen die zich willen voortplanten. :')
Ik ga maar even af op wat ik hier in de topics lees, en als ik dat moet geloven is Mo zowat een heilige :P
Maar ik snap oprecht niet dat je als iets oudere vrouw een kind gaat krijgen met zo'n jonge losbol als Antwee, je hebt toch wel een beetje in de gaten wat voor vlees je in de kuip hebt, en daar komt nog bij dat hij en zijn familie al sinds jaar en dag beroemd en in de media zijn, dus je hebt een beetje een idee waar je aan begint.
Maargoed. Een kinderwens doet misschien rare dingen met je.
pi_190906822
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:38 schreef herverwijderd het volgende:
Toch vreemd dat iemand met zoveel kwaliteiten als Mo zo'n slechte keus gemaakt heeft om zich mee voort te planten. Liefde en hormonen maken blind?
Wat voor kwaliteiten precies? Ze lijkt me niet onaardig hoor, maar ook niet het helderste licht.

Vind het ook wel bijzonder; als ze zo'n superwoman is, kan ze toch wel een leuke stabiele man van haar eigen leeftijd vinden? Ze zei dat haar oma het vaak niet eens was met haar partnerkeuze maar wel dol op André was. Hoe erg waren die vorige partners dan wel niet :')
pi_190906825
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:12 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ik ga maar even af op wat ik hier in de topics lees, en als ik dat moet geloven is Mo zowat een heilige :P
Maar ik snap oprecht niet dat je als iets oudere vrouw een kind gaat krijgen met zo'n jonge losbol als Antwee, je hebt toch wel een beetje in de gaten wat voor vlees je in de kuip hebt, en daar komt nog bij dat hij en zijn familie al sinds jaar en dag beroemd en in de media zijn, dus je hebt een beetje een idee waar je aan begint.
Maargoed. Een kinderwens doet misschien rare dingen met je.
Je vindt het niet vreemd dat een zo'n jonge knul een kinderwens heeft (en zelfs nog een tweede wilde) en dat met iemand die jaren ouder is? Ook niet vreemd dat zo'n jonge losbol valt op iemand met een veel rustiger karakter en in de ogen van velen saai is, en het niet in de gaten heeft dat hij dat na een tijd wel eens meer dan zat zou kunnen worden omdat de kroeg harder blijft trekken dan het gezin? Liefde maakt blind, en in dit geval stekeblind.
pi_190906920
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 17:27 schreef Annagh het volgende:

[..]

Je vindt het niet vreemd dat een zo'n jonge knul een kinderwens heeft (en zelfs nog een tweede wilde) en dat met iemand die jaren ouder is? Ook niet vreemd dat zo'n jonge losbol valt op iemand met een veel rustiger karakter en in de ogen van velen saai is, en het niet in de gaten heeft dat hij dat na een tijd wel eens meer dan zat zou kunnen worden omdat de kroeg harder blijft trekken dan het gezin? Liefde maakt blind, en in dit geval stekeblind.
Zij wordt toch geacht verstandiger te zijn, denk ik. In ieder geval 16 jaar meer levenservaring en waarschijnlijk ook meer ervaring in de liefde. Zelf weet ik nu, veel beter dan op mijn 22e, meer wat ik wil in relaties. Hij kwam ook uit een verknipt omgeving hè, dus heeft waarschijnlijk minder dan Mo meegekregen over wat normaal is.
  Spellchecker maandag 6 januari 2020 @ 17:38:32 #150
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190906947
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:30 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Dat ze haar hoofd zo schuin houd, vanwege haar beetje oude nekhals?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')