quote:Op zondag 5 januari 2020 17:08 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Of gewoon de eerste de beste louche straatdealer aanklampen en een OD nemen.
Of gewoon met de eerstvolgende vlucht snel naar huis.
Volgens mij doet Andre dat ook.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zou me helemaal lam zuipen en in mijn gezicht laten schreeuwen.
Voor mijn gevoel leef je dan in een waas, niets is dan echt.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij doet Andre dat ook.
Ik zie hem op bijna elke foto met drank staan. Pff ik zou daar zo niet tegen kunnen.
Elke dag een bezopen vent.
Ik heb het puur over haar gedrag in de media in deze post.quote:Op zondag 5 januari 2020 16:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor zover bekend is, is de situatie bij vader behoorlijk stabiel en zal ze zelf ook vast wel een goede moeder zijn (al was dat zweren op haar kind behoorlijk smakeloos).
Ik denk dat ze A2 zijn tempo niet bij kan houden zodra het "normale" leven weer begint en Mees naar school moet en zij zelf moet werken.
Nee, elke dag een vent naast je met een giga bier lucht om zich heen die de wereld vaker onder invloed ziet dan volledig nuchter.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik zie hem op bijna elke foto met drank staan. Pff ik zou daar zo niet tegen kunnen.
Je hebt gelijk dat hij door het schaamteloze gedrag van zijn moeder en haar man-slet gepest kan worden op school, kinderen zijn wat dat betreft keihard.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:25 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik heb het puur over haar gedrag in de media in deze post.
De thuissituatie bij zijn vader heeft hier niks mee te maken.
Hoe Bridget en Antwee zich gedragen in de media ( of wat er allemaal op insta wordt gezet ) is natuurlijk wel iets waar " het kind van " mee gepest zou kunnen worden. Het joch werd nu zelfs al door volwassenen aangesproken. Kinderen zijn nog harder onder elkaar.
Of ze willen juist vriendjes met hem worden zodat ze Antwee ook eens kunnen ontmoeten.![]()
Maar inderdaad eerst maar eens zien hoelang ze Antwee nog bij kan houden.
Dat iedereen pik noemenquote:Op zondag 5 januari 2020 17:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja vreselijk vind ik dat, dat ie tegen iedereen pik zegt.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:41 schreef Tuttebella het volgende:
Dat iedereen pik noemenzelfs tegen kleine dre.
Sowieso mensen die dat doen,quote:Op zondag 5 januari 2020 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vreselijk vind ik dat, dat ie tegen iedereen pik zegt.
Nou idd, een drankorgel die daar zelf ook nog trots op is, kansloos. Dan moet je wel behoorlijk wanhopig of naďef zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:29 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nee, elke dag een vent naast je met een giga bier lucht om zich heen die de wereld vaker onder invloed ziet dan volledig nuchter.
Mij niet gezien .
Ook zoiets zegt hij tegen Raggel en zo praat hij ook over zijn vader. Zal hij de pa van Maasland ook zo noemen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dat doen,. En ik weet niet waarom maar ik krijg ook constant jeuk van die gast als hij het heeft over ‘die ouwe’.
Raggelquote:Op zondag 5 januari 2020 17:44 schreef Fokkie83 het volgende:
Rachel is zelfs al op de verjaardag van Bridget haar moeder geweest begin December.
Dat mens is echt overal bij.
http://imgur.com/a/sXzFZD1
https://www.instagram.com/p/B5xRK_NloZL/?igshid=1isy5pr4g7p7e
Of zou dit over een andere Rachel gaan? Was dit niet de eerste keer dat Antwee zogenaamd kennis maakte?
De naam is iig wel erg toevallig.
Ja dat ook. Ook al zo raar dat je ouwe noemt.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Sowieso mensen die dat doen,. En ik weet niet waarom maar ik krijg ook constant jeuk van die gast als hij het heeft over ‘die ouwe’.
Samen in een waas schept een band, Bridget is ook niet bepaald vies van een flinke slok.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel leef je dan in een waas, niets is dan echt.
Niveautje wel met 'wijven, pik, ouwe' . Leuk voor Bridget als Mees haar zo gaat noemen.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:56 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Ook zoiets zegt hij tegen Raggel en zo praat hij ook over zijn vader. Zal hij de pa van Maasland ook zo noemen.
Hij lijkt mij nou niet echt een type waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Als de verliefdheid over is blijft er niks over en dan is ze hem heel snel zat.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet alleen de drank hoor. Op de redacties gaan over Bridget al langer geruchten...
Overigens vraag ik me wel eens af of ze wel eens gewoon thuis zijn en gesprekken hebben. Op de bank ofzo. Social media zeggen niet alles maar lijkt alsof ze vooral een feestrelatie hebben..
Hij is geen thuiszit type . Moet ook altijd mensen mee of om zich heen hebben zie vakanties . Zou daar gek van worden altijd anderen om je heen.quote:Op maandag 6 januari 2020 14:51 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hij lijkt mij nou niet echt een type waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Als de verliefdheid over is blijft er niks over en dan is ze hem heel snel zat.
??quote:Op maandag 6 januari 2020 16:02 schreef Poezewoes het volgende:
André en Bridget weer aan de bak na romantische vakantie
Problemen met haar nek?
Dat ze haar hoofd zo schuin houd, vanwege haar beetje oude nek?quote:
Ik ook, en al helemaal van zo'n kliek die om hem heen hangt en dat loeder van Galen.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:21 schreef Tuttebella het volgende:
[..]
Hij is geen thuiszit type . Moet ook altijd mensen mee of om zich heen hebben zie vakanties . Zou daar gek van worden altijd anderen om je heen.
Dat geldt voor heel veel mensen die zich willen voortplanten.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:38 schreef herverwijderd het volgende:
Toch vreemd dat iemand met zoveel kwaliteiten als Mo zo'n slechte keus gemaakt heeft om zich mee voort te planten.
Ik ga maar even af op wat ik hier in de topics lees, en als ik dat moet geloven is Mo zowat een heiligequote:Op maandag 6 januari 2020 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel mensen die zich willen voortplanten.
Wat voor kwaliteiten precies? Ze lijkt me niet onaardig hoor, maar ook niet het helderste licht.quote:Op maandag 6 januari 2020 16:38 schreef herverwijderd het volgende:
Toch vreemd dat iemand met zoveel kwaliteiten als Mo zo'n slechte keus gemaakt heeft om zich mee voort te planten. Liefde en hormonen maken blind?
Je vindt het niet vreemd dat een zo'n jonge knul een kinderwens heeft (en zelfs nog een tweede wilde) en dat met iemand die jaren ouder is? Ook niet vreemd dat zo'n jonge losbol valt op iemand met een veel rustiger karakter en in de ogen van velen saai is, en het niet in de gaten heeft dat hij dat na een tijd wel eens meer dan zat zou kunnen worden omdat de kroeg harder blijft trekken dan het gezin? Liefde maakt blind, en in dit geval stekeblind.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:12 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ga maar even af op wat ik hier in de topics lees, en als ik dat moet geloven is Mo zowat een heilige
Maar ik snap oprecht niet dat je als iets oudere vrouw een kind gaat krijgen met zo'n jonge losbol als Antwee, je hebt toch wel een beetje in de gaten wat voor vlees je in de kuip hebt, en daar komt nog bij dat hij en zijn familie al sinds jaar en dag beroemd en in de media zijn, dus je hebt een beetje een idee waar je aan begint.
Maargoed. Een kinderwens doet misschien rare dingen met je.
Zij wordt toch geacht verstandiger te zijn, denk ik. In ieder geval 16 jaar meer levenservaring en waarschijnlijk ook meer ervaring in de liefde. Zelf weet ik nu, veel beter dan op mijn 22e, meer wat ik wil in relaties. Hij kwam ook uit een verknipt omgeving hč, dus heeft waarschijnlijk minder dan Mo meegekregen over wat normaal is.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Je vindt het niet vreemd dat een zo'n jonge knul een kinderwens heeft (en zelfs nog een tweede wilde) en dat met iemand die jaren ouder is? Ook niet vreemd dat zo'n jonge losbol valt op iemand met een veel rustiger karakter en in de ogen van velen saai is, en het niet in de gaten heeft dat hij dat na een tijd wel eens meer dan zat zou kunnen worden omdat de kroeg harder blijft trekken dan het gezin? Liefde maakt blind, en in dit geval stekeblind.
quote:Op maandag 6 januari 2020 16:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat ze haar hoofd zo schuin houd, vanwege haar beetje oude nekhals?
Oh en dat van dat tweede kind was knettergek, van beide. Ze hadden net die break van twee jaar terug achter de rug en hadden het al over een broertje of zusje voor Andrie.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Je vindt het niet vreemd dat een zo'n jonge knul een kinderwens heeft (en zelfs nog een tweede wilde) en dat met iemand die jaren ouder is? Ook niet vreemd dat zo'n jonge losbol valt op iemand met een veel rustiger karakter en in de ogen van velen saai is, en het niet in de gaten heeft dat hij dat na een tijd wel eens meer dan zat zou kunnen worden omdat de kroeg harder blijft trekken dan het gezin? Liefde maakt blind, en in dit geval stekeblind.
En waar is Monique in heel het verhaal? Het is net of ze een klein kind is die helemaal geen inspraak heeft gehad. Ze is een volwassen vrouw van bekant 40 (35 toen ze Dre leerde kennen volgens mij) Ze had echt beter moeten weten. Ze hield eerst de boot af toen Antwee contact zocht, maar ging toch overstag. Zoiets doe je bewust lijkt me.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Je zal maar verliefd worden...quote:Op maandag 6 januari 2020 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En waar is Monique in heel het verhaal? Het is net of ze een klein kind is die helemaal geen inspraak heeft gehad. Ze is een volwassen vrouw van bekant 40 (35 toen ze Dre leerde kennen volgens mij) Ze had echt beter moeten weten. Ze hield eerst de boot af toen Antwee contact zocht, maar ging toch overstag. Zoiets doe je bewust lijkt me.
Verliefd worden op berichtjes van iemand, want dat was het in eerste instantie, dan ben je wel erg simpel als volwassen vrouw zijnde imho.quote:
Ze heeft een hele tijd de boot afgehouden met hem, en verliefdheid kan rare dingen doen met mensen. En ja, Monique heeft meer levenservaring, maar ook dan kan liefde heel blind zijn waardoor je veel dingen niet ziet, niet kunt zien, of tegen beter weten in niet wil zien. Ze wist dat ze niet op natuurlijke wijze zwanger zou raken dus wist ook wat haar te wachten zou staan. Dat het bij haar niet op natuurlijke wijze zou kunnen wist hij ook, en toch wilde hij een kind. Wie weet hoe overtuigend Antwee tegen haar is geweest dat ze er uiteindelijk in mee is gegaan.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zij wordt toch geacht verstandiger te zijn, denk ik. In ieder geval 16 jaar meer levenservaring en waarschijnlijk ook meer ervaring in de liefde. Zelf weet ik nu, veel beter dan op mijn 22e, meer wat ik wil in relaties. Hij kwam ook uit een verknipt omgeving hč, dus heeft waarschijnlijk minder dan Mo meegekregen over wat normaal is.
Ben benieuwd hoe Mo dat vindt hoe ze hier afgeschilderd wordt. Ik denk dat ze in der broek pistquote:Op maandag 6 januari 2020 18:14 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze heeft een hele tijd de boot afgehouden met hem, en verliefdheid kan rare dingen doen met mensen. En ja, Monique heeft meer levenservaring, maar ook dan kan liefde heel blind zijn waardoor je veel dingen niet ziet, niet kunt zien, of tegen beter weten in niet wil zien. Ze wist dat ze niet op natuurlijke wijze zwanger zou raken dus wist ook wat haar te wachten zou staan. Dat het bij haar niet op natuurlijke wijze zou kunnen wist hij ook, en toch wilde hij een kind. Wie weet hoe overtuigend Antwee tegen haar is geweest dat ze er uiteindelijk in mee is gegaan.
Ze werd niet verliefd op berichtjes. Om van zijn gezeur over uit eten gaan af te zijn is ze akkoord gegaan.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Verliefd worden op berichtjes van iemand, want dat was het in eerste instantie, dan ben je wel erg simpel als volwassen vrouw zijnde imho.
Ze heeft zélf haar telefoonnummer gegeven, zélf verteld waar ze woonde, etc.
Jij denkt serieus dat het André was die perse een kind wilde?quote:Op maandag 6 januari 2020 18:14 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze heeft een hele tijd de boot afgehouden met hem, en verliefdheid kan rare dingen doen met mensen. En ja, Monique heeft meer levenservaring, maar ook dan kan liefde heel blind zijn waardoor je veel dingen niet ziet, niet kunt zien, of tegen beter weten in niet wil zien. Ze wist dat ze niet op natuurlijke wijze zwanger zou raken dus wist ook wat haar te wachten zou staan. Dat het bij haar niet op natuurlijke wijze zou kunnen wist hij ook, en toch wilde hij een kind. Wie weet hoe overtuigend Antwee tegen haar is geweest dat ze er uiteindelijk in mee is gegaan.
Dat zijn zijn eigen woorden.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:16 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat het André was die perse een kind wilde?
Dan blokkeer je iemand toch? Wat een flauwekul redenquote:Op maandag 6 januari 2020 18:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze werd niet verliefd op berichtjes. Om van zijn gezeur over uit eten gaan af te zijn is ze akkoord gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |