Vlammetjes tosti?quote:
Ham kaas?quote:
Ik zou dat niet snel doen denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het eerste voorbeeld dat me te binnen schiet, is Mark Waid. Hij riep via social media op om een schrijver waar hij het "politiek gezien" niet mee eens was, te boycotten.
Dit ging zover dat hij zelfs uitgevers ging bellen om te bedreigen als ze zijn verhaal zouden uitgeven.
Linkje?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Mooie column op het ad van Özcan Akyol over toetsenbordhelden die oorlog verheerlijken
Tostibar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
Tosti met kaas en vocking worst![]()
In Utrecht hebben ze een tosti gebeuren met allemaal speciale tosti's
Met MJ heb ik zoiets van: Hij is toch al dood. Of hij het nou heeft gedaan of niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dat niet snel doen denk ik.
Net als mensen die opeens geen muziek van MJ luisteren of geen films van Woody Allen kijken.
Dat jaquote:
Zolang ze nog geen waterdicht bewijs hebben. Zeker bij Woody Allen is dat allemaal nog wel heel erg blurry. Waarom zou je dan nu al gaan veroordelenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met MJ heb ik zoiets van: Hij is toch al dood. Of hij het nou heeft gedaan of niet.
Maar Woody Allen films kijk ik inderdaad niet. Zelfde als met Polansky.
Door hun producten te blijven consumeren, geef je én de boodschap af dat hun gedrag prima is, én ondersteun je ze in het doorgaan hiermee en eventueel uit handen blijven van de politie.
Wie de fuck is woody allen. Is dat die van toy story?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze nog geen waterdicht bewijs hebben. Zeker bij Woody Allen is dat allemaal nog wel heel erg blurry. Waarom zou je dan nu al gaan veroordelen
Ja als je alleen maar tekenfilmpjes kan kijken en denken dat je een marinier van het Amerikaanse leger bent dan snap ik dat enig cultureel besef vreemd is Kiidquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie de fuck is woody allen. Is dat die van toy story?
Iemand hoeft niet veroordeeld te zijn om schuldig te zijn, en vice versa.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze nog geen waterdicht bewijs hebben. Zeker bij Woody Allen is dat allemaal nog wel heel erg blurry. Waarom zou je dan nu al gaan veroordelen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je alleen maar tekenfilmpjes kan kijken en denken dat je een marinier van het Amerikaanse leger bent dan snap ik dat enig cultureel besef vreemd is Kiid
Zorgt alleen maar voor open huis voor heksenjachten op, juist, de social media waar je zo'n hekel aan hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand hoeft niet veroordeeld te zijn om schuldig te zijn, en vice versa.
Komt een zeker onderbuik gevoel bij kijken, zeker.
Gewoon dienstplicht voor iedere non pacifist.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)spel-leven~a1f8d5a9/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |