Vlammetjes tosti?quote:
Ham kaas?quote:
Ik zou dat niet snel doen denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het eerste voorbeeld dat me te binnen schiet, is Mark Waid. Hij riep via social media op om een schrijver waar hij het "politiek gezien" niet mee eens was, te boycotten.
Dit ging zover dat hij zelfs uitgevers ging bellen om te bedreigen als ze zijn verhaal zouden uitgeven.
Linkje?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Mooie column op het ad van Özcan Akyol over toetsenbordhelden die oorlog verheerlijken
Tostibar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:46 schreef dud0r het volgende:
Tosti met kaas en vocking worst![]()
In Utrecht hebben ze een tosti gebeuren met allemaal speciale tosti's
Met MJ heb ik zoiets van: Hij is toch al dood. Of hij het nou heeft gedaan of niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dat niet snel doen denk ik.
Net als mensen die opeens geen muziek van MJ luisteren of geen films van Woody Allen kijken.
Dat jaquote:
Zolang ze nog geen waterdicht bewijs hebben. Zeker bij Woody Allen is dat allemaal nog wel heel erg blurry. Waarom zou je dan nu al gaan veroordelenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met MJ heb ik zoiets van: Hij is toch al dood. Of hij het nou heeft gedaan of niet.
Maar Woody Allen films kijk ik inderdaad niet. Zelfde als met Polansky.
Door hun producten te blijven consumeren, geef je én de boodschap af dat hun gedrag prima is, én ondersteun je ze in het doorgaan hiermee en eventueel uit handen blijven van de politie.
Wie de fuck is woody allen. Is dat die van toy story?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze nog geen waterdicht bewijs hebben. Zeker bij Woody Allen is dat allemaal nog wel heel erg blurry. Waarom zou je dan nu al gaan veroordelen
Ja als je alleen maar tekenfilmpjes kan kijken en denken dat je een marinier van het Amerikaanse leger bent dan snap ik dat enig cultureel besef vreemd is Kiidquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie de fuck is woody allen. Is dat die van toy story?
Iemand hoeft niet veroordeeld te zijn om schuldig te zijn, en vice versa.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze nog geen waterdicht bewijs hebben. Zeker bij Woody Allen is dat allemaal nog wel heel erg blurry. Waarom zou je dan nu al gaan veroordelen
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je alleen maar tekenfilmpjes kan kijken en denken dat je een marinier van het Amerikaanse leger bent dan snap ik dat enig cultureel besef vreemd is Kiid
Zorgt alleen maar voor open huis voor heksenjachten op, juist, de social media waar je zo'n hekel aan hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand hoeft niet veroordeeld te zijn om schuldig te zijn, en vice versa.
Komt een zeker onderbuik gevoel bij kijken, zeker.
Gewoon dienstplicht voor iedere non pacifist.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)spel-leven~a1f8d5a9/
Ik denk dat een heksenjacht nodig is in een geval zoals Hollywood, waarin ieder elkaar de hand boven het hoofd houdt. Mensen als Weinstein, Epstein, Spacey etc. komen overal mee weg en Jan met de Pet weet van niks.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorgt alleen maar voor open huis voor heksenjachten op, juist, de social media waar je zo'n hekel aan hebt.
Nou jongen, dan ga jij toch lekker kijken naar Nickelodeon terwijl je weet dat Dan Schneider al die jonge meisjes verkracht heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
Heel veel kunst is er niet zonder leed. Kunnen we het operagebouw in Rome niet waarderen omdat Mussolini erachter zat?
Wat wil je hier nou mee zeggen? Het is nauwelijks antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je alleen maar tekenfilmpjes kan kijken en denken dat je een marinier van het Amerikaanse leger bent dan snap ik dat enig cultureel besef vreemd is Kiid
Je vraag was dan ook totaal niet serieus.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? Het is nauwelijks antwoord op mijn vraag
Ik ben nu echt al tijdje aan het googlen en hier kan ik niks van vinden behalve dat hij kennelijk een creepy dude is die wat rare tweets heeft verstuurd naar jonge actrices. Maar verkrachting? Ben wel benieuwd hoe je daar bij komt danquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou jongen, dan ga jij toch lekker kijken naar Nickelodeon terwijl je weet dat Dan Schneider al die jonge meisjes verkracht heeft.
Moet jij zelf weten.
Kaneel heeft een obsessie met verkrachtingen van jonge meisjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu echt al tijdje aan het googlen en hier kan ik niks van vinden behalve dat hij kennelijk een creepy dude is die wat rare tweets heeft verstuurd naar jonge actrices. Maar verkrachting? Ben wel benieuwd hoe je daar bij komt dan
Jawelquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vraag was dan ook totaal niet serieus.
Dit is serieus nieuw voor je?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu echt al tijdje aan het googlen en hier kan ik niks van vinden behalve dat hij kennelijk een creepy dude is die wat rare tweets heeft verstuurd naar jonge actrices. Maar verkrachting? Ben wel benieuwd hoe je daar bij komt dan
Wil wel wat zeggen als je dat niet weet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:11 schreef Kiid het volgende:
Hoe moet iemand nou in godsnaam weten wie woody allen is
Nickelodeon zou ik nou niet bepaald kunst noemenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou jongen, dan ga jij toch lekker kijken naar Nickelodeon terwijl je weet dat Dan Schneider al die jonge meisjes verkracht heeft.
Moet jij zelf weten.
Google in nood maar in principe algemene kennis.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:11 schreef Kiid het volgende:
Hoe moet iemand nou in godsnaam weten wie woody allen is
Here I am, jerking off in the showerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nickelodeon zou ik nou niet bepaald kunst noemenMaar de beschuldigingen tegen Spacey nemen niet weg dat American Beauty een hele goede film is.
Mag dat ook al niet meer?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Here I am, jerking off in the shower
Metoo?!! Zie je nou wel die viezerik!quote:
Lang leve de 2020 preutsheidquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Metoo?!! Zie je nou wel die viezerik!
Dat kan toch nietquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Fok-it het volgende:
NWS / ‘Romana op de scooter’ ligt ernstig verbrand in het ziekenhuis
Wie heeft nog inspiratie jongens?
Ben blij dat ik hem niet kenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil wel wat zeggen als je dat niet weet.
Gaat het weer over die woody?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-kan-blijven-kijken/
Wat een kneuzen leven er in de wereld
Ook precies iemand waar je het van verwachtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:39 schreef Fok-it het volgende:
NWS / ‘Romana op de scooter’ ligt ernstig verbrand in het ziekenhuis
Wie heeft nog inspiratie jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |