Allereerst ook van mij heel veel sterkte!quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
We gaan zeker om obductie vragen als ze overlijdt. Bij mijn vader hebben we dat niet gedaan omdat we min of meer wisten wat er was gebeurd en dat was voor ons genoeg. Het komt volkomen onverwacht dat mijn moeder zo ernstig ziek is geworden, dus het zou fijn zijn wat antwoorden te hebben. Het is nog niet zeker dat ze een tumor heeft bij haar eierstokken. Het zou wel een hoop verklaren. Ik heb begrepen dat het een vorm van kanker is die vaak laat wordt opgemerkt.
Wat heftig allemaal. Wel mooi dat jullie het klein gaan houden. Heel veel sterktequote:Op woensdag 8 januari 2020 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Dank jullie allemaal. We hebben vanmiddag met haar broers en zussen een gesprek gehad met de arts. Er was nog een ct-scan gemaakt en die liet veel grote, zwarte vlekken zien. Er is geen enkele hoop meer. We hebben besloten tot palliatieve sedatie. De rest van haar lichaam is sterk, dus het kan nog even duren voor ze overlijdt.
Wij rijden nu naar huis. We zijn er met z’n allen de hele dag geweest en hebben nog samen gegeten. De uitvaart is geregeld. We brengen haar terug naar haar geboortegrond en houden een bescheiden bijeenkomst voor alleen onszelf. We komen samen en drinken wat. Geen rouwkaarten, geen afscheidsredes. Voor mij is dat een grote opluchting.
Als ze overlijdt vindt er nog obductie plaats. Een week of zes later krijgen we de uitslag. Wij halen haar kat binnenkort op. Die komt bij ons wonen. Nu moet ik nog uitzoeken wat we met de erfenis gaan doen. Ze zat in de schuldsanering en ik weet niet wat de consequenties voor mij en m’n broertje zouden zijn. Dat zoek ik later uit.
Ik voel me leeg, helemaal leeg.
Heel veel sterkte, en laat je mbt de erfenis (en dus ook de uitvaartquote:Op woensdag 8 januari 2020 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Dank jullie allemaal. We hebben vanmiddag met haar broers en zussen een gesprek gehad met de arts. Er was nog een ct-scan gemaakt en die liet veel grote, zwarte vlekken zien. Er is geen enkele hoop meer. We hebben besloten tot palliatieve sedatie. De rest van haar lichaam is sterk, dus het kan nog even duren voor ze overlijdt.
Wij rijden nu naar huis. We zijn er met z’n allen de hele dag geweest en hebben nog samen gegeten. De uitvaart is geregeld. We brengen haar terug naar haar geboortegrond en houden een bescheiden bijeenkomst voor alleen onszelf. We komen samen en drinken wat. Geen rouwkaarten, geen afscheidsredes. Voor mij is dat een grote opluchting.
Als ze overlijdt vindt er nog obductie plaats. Een week of zes later krijgen we de uitslag. Wij halen haar kat binnenkort op. Die komt bij ons wonen. Nu moet ik nog uitzoeken wat we met de erfenis gaan doen. Ze zat in de schuldsanering en ik weet niet wat de consequenties voor mij en m’n broertje zouden zijn. Dat zoek ik later uit.
Ik voel me leeg, helemaal leeg.
Nee, dat is achterhaald!quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:14 schreef Lunatiek het volgende:
Sterkte!
Een tip: haal de kat z.s.m. op. Als jullie iets uit het huis halen na overlijden, kan dat worden gezien als het aanvaarden van de erfenis, inclusief schulden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |