abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2020 @ 10:01:35 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190870296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 09:53 schreef -Chakotay- het volgende:
het blijft een dom kut programma
ga het ook nooit meer kijken

met al die anti campagnes
Ok, je vónd het al een dom kutprogramma, maar verwachtte dat de kwaliteit flink zou stijgen nu het bij RTL zit?
Tsja, dan houdt het een beetje op.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_190870337
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 09:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar dan nog: als je de ene dag een grote fooi krijgt van een klant, ga je dan de dag erna gratis werken? :?
Dat kun je toch niet tegen elkaar wegstrepen? :?
Ik weet niet hoe lang ze het gaan doen, maar de kwaliteit van de meeste RTL4-programma’s was aardig slecht geworden de laatste paar jaar. Ik verwacht 3-12 maanden. Beau krijgt natuurlijk ook weer een kans zonder Blue Circle.

Nog een reclame er tussen zou ook niet heel erg zijn, maar niet twee of drie zoals ze eerder deden.
Die reclame na een minuut boeit mij totaal niet.
SOONY
pi_190870353
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ok, je vónd het al een dom kutprogramma, maar verwachtte dat de kwaliteit flink zou stijgen nu het bij RTL zit?
Tsja, dan houdt het een beetje op.
Ik heb het in het verleden gekeken maar steeds meer met tegenzin. Ik heb zojuist een stukje in de herhaling gekeken op basis van een nieuwsbericht over zogenaamde kijkcijferrecords. Mij hebben ze niet gebeld in ieder geval en ze hebben mij ook niet gebeld m.b.t. een vuurwerkverbod,
Maar wees niet bevreesd pik, ik heb het na een paar minuten al weer uitgezet. De arrogante narcistische blik kan ik niet uitstaan en haar overdreven lach ook niet.
Het is gewoon kartel-TV : iedereen pijpt en beft elkaar om iets voor elkaar te krijgen
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2020 @ 10:09:31 #44
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190870369
Ik zie tegenwoordig regelmatig op RTL Z van die reclame-banners dwars door de programma's heen. Bijna nog erger dan aparte reclameblokken, want je kunt niet wegzappen zonder iets te missen. Wellicht dat ze zoiets gaan doen? Al gaan ook dan de kijkcijfers vast wel iets inzakken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_190870401
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie tegenwoordig regelmatig op RTL Z van die reclame-banners dwars door de programma's heen. Bijna nog erger dan aparte reclameblokken, want je kunt niet wegzappen zonder iets te missen. Wellicht dat ze zoiets gaan doen? Al gaan ook dan de kijkcijfers vast wel iets inzakken.
Sponsoren zoeken zoals in Veronica Inside en The Voice of Holland misschien.
SOONY
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 10:20:19 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190870476
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 08:16 schreef Japepk het volgende:
1,7 miljoen kijkers, zelfs 63.000 meer dan The Voice 👌
JINEKED
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_190870497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

JINEKED
ik geloof er geen kk van :')
pi_190870515
quote:
Goede cijfers, maar daar zitten natuurlijk een hoop mensen bij die uit nieuwsgierigheid naar deze eerste aflevering kijken. Vergeet niet dat de kranten al weken vol staan over de nieuwe stap van onze ‘talkshowkoningin’; er was dus nogal wat hype gecreëerd. Bij de eerste uitzendingen van Twan en Beau zag je ook wat hogere cijfers. Maandag zullen ze al wat lager zijn, al was het maar omdat veel mensen uit nieuwsgierigheid naar Op1 zullen kijken. Daarna zal het wat heen en weer gaan schommelen denk ik, tenzij Op1 een enorme faal blijkt en voortijdig stopt. Dan komen alle talkshowkijkers terug naar Jinek.
Ik zal daar persoonlijk niet bij zijn, keek regelmatig, maar merk dat ik een beetje klaar ben met om 11 uur ‘s avonds nog eens alle meninkjes van de dag herkauwen. Zeker gezien de toenemende voorspelbaarheid en eenzijdigheid van die meninkjes.
  Moderator zaterdag 4 januari 2020 @ 10:24:55 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_190870525
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:23 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]

Goede cijfers, maar daar zitten natuurlijk een hoop mensen bij die uit nieuwsgierigheid naar deze eerste aflevering kijken. Vergeet niet dat de kranten al weken vol staan over de nieuwe stap van onze ‘talkshowkoningin’; er was dus nogal wat hype gecreëerd. Bij de eerste uitzendingen van Twan en Beau zag je ook wat hogere cijfers. Maandag zullen ze al wat lager zijn, al was het maar omdat veel mensen uit nieuwsgierigheid naar Op1 zullen kijken. Daarna zal het wat heen en weer gaan schommelen denk ik, tenzij Op1 een enorme faal blijkt en voortijdig stopt. Dan komen alle talkshowkijkers terug naar Jinek.
Ik zal daar persoonlijk niet bij zijn, keek regelmatig, maar merk dat ik een beetje klaar ben met om 11 uur ‘s avonds nog eens alle meninkjes van de dag herkauwen. Zeker gezien de toenemende voorspelbaarheid en eenzijdigheid van die meninkjes.
NPO gaat toch hopeloos falen? Zo'n presentatieduo moet volledig op elkaar ingespeeld zijn. En het zijn iedere dag anderen. Dit is gedoemd te mislukken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2020 @ 10:41:32 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190870653
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:23 schreef JaxStrumley het volgende:
[...] keek regelmatig, maar merk dat ik een beetje klaar ben met om 11 uur ‘s avonds nog eens alle meninkjes van de dag herkauwen. Zeker gezien de toenemende voorspelbaarheid en eenzijdigheid van die meninkjes.
Ja, dat begint me eerlijk gezegd ook tegen te staan. Iets te vaak dezelfde gasten en dan vooral uit het ogenschijnlijk steeds kleiner wordende kringetje BN-ers. Sommige BN-ers kén ik ook alleen nog maar van talk-shows en niet meer van hun andere bezigheden waarmee ze ooit BN-er zijn geworden. En hun meninkjes zijn ook steeds minder verrassend, wellicht ook omdat ze toch allemaal uit dezelfde omroep-ruifjes meeëten. De tijd van Sonja ligt helaas erg ver achter ons.
pi_190870686
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

NPO gaat toch hopeloos falen? Zo'n presentatieduo moet volledig op elkaar ingespeeld zijn. En het zijn iedere dag anderen. Dit is gedoemd te mislukken.
Dat zit er dik in ja. Het enige dat in het voordeel van Op1 werkt is dat de NPO1-programma’s die ervoor zitten over het algemeen meer kijkers trekken dan programma’s op RTL4. Dus als ze een enigszins interessante gast hebben zullen er heel wat kijkers blijven hangen (die hebben dan nog geen Jinek-promo gezien, want heel de avond niet naar RTL4 gezapt).
Dat de opzet met 5 duo’s een recipe for disaster is ben ik met je eens. Het zou me dan ook niet verbazen als men na een paar weken alweer wat duo’s hercombineert of wegbonjourt, zodat er uiteindelijk twee duo’s overblijven waar de kijker dan aan kan wennen (een van deze duo’s zal natuurlijk van BNNVARA zijn). Ik zie ze ook de minste of geringste ‘bijzondere gelegenheid’ (sportevenement, verkiezingen USA, verkiezingen hier, etc.) aangrijpen als excuus om Pauw weer in te vliegen.
Het staat voor mij in ieder geval vast dat het volgen van de kijkcijferstrijd tussen beide talkshows stukken boeiender en spannender gaat zijn dan de inhoud van de talkshows zelf.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 10:47:46 #52
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_190870707
Zei Eva “ik moet minder mijzelf zijn”

Je moet meer jezelf zijn je bent toch geen pop van Rtl
pi_190870714
Ik denk dat Jinek voorlopig nog wel goed zit met de nieuwe NPO formule op komst. Ik heb niet het idee dat de NPO de komende maanden echt gaat scoren met dat formule. Maar ik hoop wel dat Jinek zich houdt aan het actuele nieuws, de waan van de dag of het nieuws dat ons bezighoud en niet met katjes, poezen of katers komt aanzetten.
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2020 @ 10:53:02 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190870775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:48 schreef MakkieR het volgende:
Maar ik hoop wel dat Jinek zich houdt aan het actuele nieuws, de waan van de dag of het nieuws dat ons bezighoud en niet met katjes, poezen of katers komt aanzetten.
En maximaal één gast per keer die vooral grappig denkt te moeten zijn en overal doorheen wil tetteren. Dus Carlo óf Martijn, maar niet beiden. En liefst géén van beiden trouwens, als je nog bezig bent een 'kleur' aan het programma te geven. Dit begon mij al veel te jolig.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 10:55:27 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_190870805
quote:
En 1,5 miljoen meer kijkers voor Martijn Koning :') als hij niet zelf de act is :P _O- _O-
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:06:25 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190870957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 00:06 schreef Mike het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet echt fan van Jinek, maar dit was toch wel een vermakelijke aflevering.
Ja ik keek altijd Jinek😀. Was zeker een mooie uitzending, duurde wel lang tot bijna 24.00uur.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:07:24 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190870970
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Dit was gewoon een prima uitzending in het verlengde van wat er ook al bij de NPO te zien was... goed maatschappelijk onderwerp aan het begin en het entertainment op het eind.
Mooi verwoord 👌👍
  zaterdag 4 januari 2020 @ 11:10:58 #58
65846 Bocaj
47th President.
pi_190871025
Eva Jinek over talkshowoorlog: 'Als ik maar win'

https://www.telegraaf.nl/(...)rlog-als-ik-maar-win

'Als ik maar win'................ :{w
pi_190871122
“DAT HAD IK NIET MOETEN ZEGGEN :'(_!”
SOONY
  † In Memoriam † zaterdag 4 januari 2020 @ 11:21:07 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_190871156
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 11:10 schreef Bocaj het volgende:
Eva Jinek over talkshowoorlog: 'Als ik maar win'

https://www.telegraaf.nl/(...)rlog-als-ik-maar-win

'Als ik maar win'................ :{w
Dat ze wil winnen is toch niks geks? Of wil jij niet winnen als je ergens aan meedoet? :?
Als ze zou zeggen dat ze echt, echt, echt niet per se hoeft te winnen, dán zou Nederland pas over haar heen vallen. En RTL ook, trouwens.

Dit vind ik eerlijk gezegd wat marginale kritiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')