SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Is het alweer zo laat?quote:
Ja en dan hoor je de hele dag weer op het nieuws waar het al nieuw jaar is....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In het oosten vieren ze eerder oud en nieuw
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Dank Pies, maar ik ga even wat voorbereidingen voor morgen treffen...
Dank voor het luisterenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier dan morgenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Als we dan toch bezig zijn...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Nog even voor wie het gemist heeft:
[ afbeelding ]
quote:Dinsdag 7 januari 19:00-21:30(ish) Brother52: Platen uit de coverkoffer
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn...
[..]
die van Talk Talk had ik ook beter verwacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het aantal Prodigy-binnenkomers viel mij bar tegen. Sowieso teleurstellende boost.
Past niet bij Radio 2....quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het aantal Prodigy-binnenkomers viel mij bar tegen. Sowieso teleurstellende boost.
Rammstein en Metallica ook niet.quote:
Zijn wel meer platen in de top 2000 die niet echt bij radio 2 passen, daarnaast staat the prodigy wel gewoon een aantal keer in de lijst.quote:
Of Slayerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rammstein en Metallica ook niet.
Maar die worden jaarlijks keurig wegbezuinigd in de nacht. Dan is Jason Paige of Normaal een beter voorbeeld.quote:
Slayer past overal bijquote:
Het is Radiohead, want solo staat Thom niet in de Top 2000.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Iets zegt mij dat dit Radiohead of Thom Yorke is
precies. schandalig trouwens.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Radiohead, want solo staat Thom niet in de Top 2000.
Had je dat nummer nog kunnen luisteren dat ik je stuurde? Ik vind het echt zo'n Radiohead-sfeertje hebben.quote:
nee nog niet gelukt. 1 januari was ik half dood en afgelopen dagen gewerkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Had je dat nummer nog kunnen luisteren dat ik je stuurde? Ik vind het echt zo'n Radiohead-sfeertje hebben.
1 Januari was ik meer dan half dood, 1 nachtje slapen was nog niet genoeg om een nachtje doorhalen recht te trekkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee nog niet gelukt. 1 januari was ik half dood en afgelopen dagen gewerkt.
Geen punt hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee nog niet gelukt. 1 januari was ik half dood en afgelopen dagen gewerkt.
Dit klinkt onheilspellend.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:07 schreef peaceman het volgende:
hierna gaan we livelink even wakker maken.
begrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
1 Januari was ik meer dan half dood, 1 nachtje slapen was nog niet genoeg om een nachtje doorhalen recht te trekken
Gelukkig geen Rammstein.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:10 schreef peaceman het volgende:
Rage Against the Machine - Wake up (livelink!)
Sorry. Gelukkig is Diaan het met mij eens.quote:
welterusten justmequote:
+1quote:
Heeft ie hier dus wel goed afgekeken van Jimmy Page..quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:12 schreef Isorden het volgende:
Dat gitaarspel van Tom Morello blijft toch ook wel genieten hoor
Terwijl het helemaal niet eens zo moeilijk is wat hij doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:12 schreef Isorden het volgende:
Dat gitaarspel van Tom Morello blijft toch ook wel genieten hoor
The Matrixquote:
Ja, steeds wakkerder zelfs. Ik zat er aan te denken om een wijntje te nemen. Tot hoe laat ga jij door?quote:
sowieso wel 23.00 uur... en ik denk dat er ook nog wel een tweede aflevering komt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, steeds wakkerder zelfs. Ik zat er aan te denken om een wijntje te nemen. Tot hoe laat ga jij door?
Dank voor het luisteren!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afsluiten. Bedankt voor de fijne muziek, Peaceman
Fijne voortzetting
Artiesten die uit de Top 2000 zijn verdwenen een optie?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso wel 23.00 uur... en ik denk dat er ook nog wel een tweede aflevering komt.
dat zou een extra optie zijn ja, want ik mocht ABC niet eens draaien bij deze showquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Artiesten die uit de Top 2000 zijn verdwenen een optie?
Shoot that poison arrow through my heeeeaaaaartquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zou een extra optie zijn ja, want ik mocht ABC niet eens draaien bij deze show
Prettige avond nog verder DJ11quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga afsluiten. Bedankt voor de fijne muziek, Peaceman
Fijne voortzetting
Het komt me nog niet bekend voor tot nog toe.quote:
I Want You Back staat gewoon in de lijst.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat zou een extra optie zijn ja, want ik mocht ABC niet eens draaien bij deze show
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Want You Back staat gewoon in de lijst.
Dan neem ik dat wijntje nog.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso wel 23.00 uur... en ik denk dat er ook nog wel een tweede aflevering komt.
Misschien met een wijntje op?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit bij nader inzien wel. Maar niet een nummer dat ik uit mezelf zou gaan luisteren.
Nee, met een wijntje op ga ik sentimentele liefdesliedjes luisteren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien met een wijntje op?
zoiets komt ook nog wel...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, met een wijntje op ga ik sentimentele liefdesliedjes luisteren.
Do you know where the fuck you are, Tokyo?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:29 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer heb ik leren kennen op de CD Banzai! (unofficial release van 22 February 1992 in Tokyo)
TOKYO, BANZAI MOTHERFUCKERSquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Do you know where the fuck you are, Tokyo?
You're in the jungle baby, time to dieeeee!
Ik heb ze in 1993 in Nijmegen in de Goffert gezien, met The Cult in het voorprogramma.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
TOKYO, BANZAI MOTHERFUCKERS
FROM HOLLYWOOD
GUNS N ROSES!
Moet zeggen dat Axl in 2017 in t Goffertpark voor zijn doen goed bij stem wasquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze in 1993 in Nijmegen in de Goffert gezien, met The Cult in het voorprogramma.
Toen was het nog wel een aardige band, nu hoef ik ze niet meer te zien...
Oh lekker toch welquote:
Laat ik het zo zeggen, Deep Purple of AC/DC hoef ik nu ook niet meer live te zien.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Axl in 2017 in t Goffertpark voor zijn doen goed bij stem was
Heb ook Deep Purple een paar jaar terug nog live gezien, maar dat was, net zoals bij GnR omdat ik ze uberhaupt nog nooit live had gezienquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Deep Purple of AC/DC hoef ik nu ook niet meer live te zien.
Ik heb liever de herinnering van toen dan het beeld van nu...
Ze heeft dit jaar ook wel de antiboost gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh lekker toch wel![]()
Ik vind dat Madonna eigenlijk heel weinig in de top2000 staat. Ik vermoed dat als zij komt te overlijden (hopelijk nog lang niet) er een enorme toename zal zijn van haar nummers in de top2000. Een soort overcompensatie verwacht ik dan.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:40 schreef peaceman het volgende:
Otis Redding - I've been loving you too long
Hoorde vandaag nog Hard to Handle op Radio 2quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:40 schreef peaceman het volgende:
Otis Redding - I've been loving you too long
Dan moet je wel...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb ook Deep Purple een paar jaar terug nog live gezien, maar dat was, net zoals bij GnR omdat ik ze uberhaupt nog nooit live had gezien
Ook een fijn nummer.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoorde vandaag nog Hard to Handle op Radio 2
De pliesiequote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
The Police - My bed's too big without you
The...quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
The Police - My bed's too big without you
ja je hebt gelijk...quote:
tis ook een heerlijk nummer van The Policequote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is de verantwoordelijke, die brult het altijd mee...
welterusten Symph en DDMquote:
Onbegrijpelijk dat deze er niet in staat.quote:
Eensquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat deze er niet in staat.
ik heb Amanda gedraaid van Bostonquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:57 schreef Isorden het volgende:
Blijf het ook altijd jammer vinden dat Peace of Mind van Boston niet in de lijst staat
die lag teveel voor de hand van mijn hand... dus een andere... getwijfeld over Red Army Blues of This is the seaquote:
gezellig!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even luisteren tot het eind
Dacht dat je niet zoveel langere nummers wilde.quote:
Dan had hij Starla wel gedraaidquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zoveel langere nummers wilde.
tja heb faithles met salva mea uit deze uitzending gehoudenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zoveel langere nummers wilde.
Jammer, die is ook top.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja heb faithles met salva mea uit deze uitzending gehouden
komt nog wel een vervolgquote:
maar wel blij mee!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:08 schreef Isorden het volgende:
Wel gek trouwens, na dinsdag al weekend hebben
Zeker, maar had serieus de hele dag het idee dat het vandaag dinsdag wasquote:
Ik heb deze week gewoon 4 dagen gewerkt, maar was nog steeds wel in de war, ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zeker, maar had serieus de hele dag het idee dat het vandaag dinsdag was
ik welquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:11 schreef livelink het volgende:
Nemen jullie bewust vrij voor de top2000?
Als ik werk zou ik denk ik wel dat weekje vrij pakken, ook effe rust na de kerststress.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:11 schreef livelink het volgende:
Niet per se voor de Top 2000, vond het sowieso wel lekker tussen kerst en oud en nieuw vrij te zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:11 schreef livelink het volgende:
Ik krijg het ook ineens koud.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:14 schreef brother52 het volgende:
Het is hier ineens 10 graden kouder...
Ja, dat moet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:15 schreef peaceman het volgende:
op dit moment denk ik dat er nog wel een deel 2 komt.
Welterustenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:17 schreef Isorden het volgende:
Ondanks dat ik wat laat inschakelde toch nog heel wat fijne muziek meegepikt,
Bedankt Peaceman!
Truste iedereen
Jij was er weer vroeg bij vandaag.quote:
Ja, ik werd om 05.00 wakker en kwam niet meer in slaap. Weer zo'n piekernachtje. Waarschijnlijk omdat de scholen maandag weer beginnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was er weer vroeg bij vandaag.
Wat vervelend.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd om 05.00 wakker en kwam niet meer in slaap. Weer zo'n piekernachtje. Waarschijnlijk omdat de scholen maandag weer beginnen.
Heb je je al ingeschreven voor de inburgeringscursus?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, onderweg met de trekschuit, dan de postkoets en dan zal er wel weer wat elektrisch ofzo rijden als ik weer in geciviliseerd gebied kom.
Oh shit, moet dat?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je je al ingeschreven voor de inburgeringscursus?
Dat laatste is natuurlijk niet even bevorderlijk, maar een goede dj heeft wel degelijk een meerwaarde. Wat is anders het nut t.o.v. een Spotify-afspeellijst?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik praat ook niet tijdens m'n shows. Ik zie het nut er niet van in. Bovendien klink ik te veel als Kermit de Kikker.
Alleen al het feit dat jij niet direct kiest. En zo je spectrum dus verbreedt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk niet even bevorderlijk, maar een goede dj heeft wel degelijk een meerwaarde. Wat is anders het nut t.o.v. een Spotify-afspeellijst?
Dat dit niet je eigen lijst is en je dus ook eens wat anders hoort.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk niet even bevorderlijk, maar een goede dj heeft wel degelijk een meerwaarde. Wat is anders het nut t.o.v. een Spotify-afspeellijst?
Ik kan toch ook een willekeurige Spotify-lijst van iemand anders aanzetten?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat jij niet direct kiest. En zo je spectrum dus verbreedt.
Uiteraard, maar hier kan je ook verzoekjes doen en feedback geven, er over kletsen, is gewoon net wat gezelliger, inho.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik kan toch ook een willekeurige Spotify-lijst van iemand anders aanzetten?
Het kan zeker meerwaarde hebben, maar door de aanwezigheid van dit forum wellicht wat minder ‘nodig’ inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens zou ik de meerwaarde er vooral in zoeken dat je in dit topic hetzelfde luistert als alle gebruikers hier en er daarom gezamenlijk over kunt praten. (edit: wat hierboven gezegd wordt dus)
Maar dat praten geen meerwaarde heeft, lijkt me een misvatting. Dat betekent uiteraard niet dat praten per definitie beter is dan niet praten, want het moet natuurlijk wel daadwerkelijk een meerwaarde hebben. Ik vind het fijn als een dj wat over de muziek vertelt. Daardoor ga je toch vaak anders naar bepaalde nummers luisteren.
Daar zijn MM en 11 elk op hun eigen manier wel goed in.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens zou ik de meerwaarde er vooral in zoeken dat je in dit topic hetzelfde luistert als alle gebruikers hier en er daarom gezamenlijk over kunt praten. (edit: wat hierboven gezegd wordt dus)
Maar dat praten geen meerwaarde heeft, lijkt me een misvatting. Dat betekent uiteraard niet dat praten per definitie beter is dan niet praten, want het moet natuurlijk wel daadwerkelijk een meerwaarde hebben. Ik vind het fijn als een dj wat over de muziek vertelt. Daardoor ga je toch vaak anders naar bepaalde nummers luisteren.
Luid en duidelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:26 schreef Rafeiro het volgende:
Als het goed is ben ik online.
Geen idee hoe lang ik zin heb.
Dat is toch een instrumentquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:33 schreef Isorden het volgende:
Als dit nummer nu uitgebracht zou worden zou de halve wereld weer over het woord faggot vallen...
Mooi is datquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:34 schreef livelink het volgende:
Ik heb deze week pas geleerd dat Sting meezingt op dit nummer![]()
En nu ik het weet kan ik me niet voorstellen dat ik dat niet eerder gehoord heb.
Moet je wel even een juiste protestactie verzinnen.quote:
Dat is hier op R49 altijd wel grappig. Je hebt DJ's zoals DJ11 en MadMaster die een show echt opbouwen en overgangen inplannen. En andere die dat niet doenquote:
Oh dat zeker, gebeurd in mn eigen spotify playlist ook de hele tijdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:42 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit juist wel leuk, lekker genre hoppen
You rang?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is hier op R49 altijd wel grappig. Je hebt DJ's zoals DJ11 en MadMaster die een show echt opbouwen en overgangen inplannen. En andere die dat niet doen
Alestormquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:44 schreef Isorden het volgende:
Bij mij kan het ook van de Eagles naar Alestorm springen
Ja, ben echt geen metalhead ofzo, maar kan het wel gewoon waarderenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alestormstaat ook bovenaan mijn lijstje van "must see live". Piratemetal [ afbeelding ]
Het is eigenlijk gewoon een beetje stevigere feestmuziek. Niveautje carnavalmuziekquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, ben echt geen metalhead ofzo, maar kan het wel gewoon waarderen
quote:Fuck you, you're a fucking wanker
We're gonna punch you right in the balls
Fuck you with a fucking anchor
You're all cunts, so fuck you all
Net thuis van een demo 'whisky en chocolade' waar ik aan mee mocht werken v.w.b. de whisky's.quote:
Bij het woord Whisky klonk het al goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net thuis van een demo 'whisky en chocolade' waar ik aan mee mocht werken.
Erg leuk, zelf ook weer de nodige smaakbelevenissen mogen ervaren met chocolade uit o.a. Papoea Nieuw Guinea. Je verzint het niet...
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net thuis van een demo 'whisky en chocolade' waar ik aan mee mocht werken v.w.b. de whisky's.
Erg leuk, zelf ook weer de nodige smaakbelevenissen mogen ervaren met chocolade uit o.a. Papoea Nieuw Guinea. Je verzint het niet...
Eén van mijn hobby's waar ik regelmatig voor op pad ben.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bij het woord Whisky klonk het al goed
Ik hou van echt bittere chocola. Iets zegt me dat chocola uit Papoea Nieuw Guinea wel bitter zal zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net thuis van een demo 'whisky en chocolade' waar ik aan mee mocht werken v.w.b. de whisky's.
Correct, pikzwart ook en ietwat rokerig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van echt bittere chocola. Iets zegt me dat chocola uit Papoea Nieuw Guinea wel bitter zal zijn.
80% of meer kopen dan denk ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou van echt bittere chocola. Iets zegt me dat chocola uit Papoea Nieuw Guinea wel bitter zal zijn.
Ik pak 'm zo wel even over...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stop hierna. Voel me niet fit. even in bed liggen
Beterschap. Hopelijk voel je je snel beter.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:01 schreef Rafeiro het volgende:
Beterschap!quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:01 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is niet zo vreemd, zelfde band: The Selecter...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:07 schreef livelink het volgende:
En hier hoor ik weer "On my radio" in.
Oh, dat is dan inderdaad begrijpelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, zelfde band: The Selecter...
Ik zag ze in de Nieuwjaarsnacht op TV bij Jools Holland op de BBC.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is dan inderdaad begrijpelijk
Ik hoorde dit net in de auto en moest lachen om de soms overdreven koebellen die er in zitten...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:16 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer ken ik het beste als de star wars cantina
You can never have enough cowbellquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde dit net in de auto en moest lachen om de soms overdreven koebellen die er in zitten...
Je mag me altijd bellen natuurlijk...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:21 schreef livelink het volgende:
Leuk je weer eens te horen, MadMaster!
Mwoah, het is hier op zich al druk genoeg en de Gay Pride hebben we ook al ieder jaar...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:32 schreef livelink het volgende:
Je zal wel blij zijn dat het ESF niet in Amsterdam is.
Ik vind het ook meer passen bij Rotterdam eigenlijk. Hoewel ik Maastricht de meest logische keuze had gevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, het is hier op zich al druk genoeg en de Gay Pride hebben we ook al ieder jaar...
Vergis je niet in wat voor gekte je je op af krijgt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het ook meer passen bij Rotterdam eigenlijk. Hoewel ik Maastricht de meest logische keuze had gevonden.
Deze
Dit is de 'Bad Romance Viva La Vida (Djs From Mars Club Remix)'.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de 'Bad Romance Viva La Vida (Djs From Mars Club Remix)'.
Ik heb op de website de tags toonbaar genaakt, dus daar kan je ook de tracks terugvinden:
http://radio49.myl2mr.com/
Over dat ik deze mooier vind dan die Peaceman gisteren draaide, die ook over vrouwen ging...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:49 schreef livelink het volgende:
Ik miste helaas net wat je net zei, MadMaster, maar het ging vast over vrouw(en)
Oh, die van Hans de Booij. Vond ik ook wel leuk om weer eens te horen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over dat ik deze mooier vind dan die Peaceman gisteren draaide, die ook over vrouwen ging...
Ik vooral aan haar 'Libertango (I've Seen That Face Before)'...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:54 schreef Isorden het volgende:
Toch denk ik bij Grace Jones vaak eerst aan A View To A Kill.
Ik heb een abonnement voor de verkorte cursus elke keer wanneer ik in Friesland geweest ben.quote:
Heerlijk hè, Calypso van Jean Michel Jarre was dat...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:05 schreef livelink het volgende:
Dit moet je op Blue Monday draaien MadMaster. Iedereen is dan meteen weer vrolijk
Ja, ik had het al opgezocht. Helaas moet ik dan eerst verversen, waardoor ik de muziek even niet hoor. Dat is altijd een dilemma, maar mijn nieuwsgierheid won het dit keer.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk hè, Calypso van Jean Michel Jarre was dat...
Wij zijn niet zo bijdetijdsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:09 schreef Isorden het volgende:
http://radio49.myl2mr.com/ waarom loopt die klok hier eigenlijk een uur achter?
Ik gok dat de streamserver in een andere tijdzone staat.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:09 schreef Isorden het volgende:
http://radio49.myl2mr.com/ waarom loopt die klok hier eigenlijk een uur achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |