Lastig man.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ligt het eraan dat je gewoon geen boeiend gesprek hebt.
Gelukkig kan ik met deze match praten over series dus ga ik gewoon GoT afzeiken.
Ja het is best lastig om iemand interessant te blijven vinden die mij dan ook interessant vindt (lol)quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lastig man.
Weet nog hoe lastig was om iemand te vinden. Heb wel paar erg leuke dates gehad sinds vorige keer samenwonen. Helaas was er altijd bij een van de twee net de klik niet.
Bij 1 had ik het echt niet verwacht. Ik heb echt de tijd van mijn leven gehad toen we daten, maar zij vond kennelijk dat het wel meeviel. Deed wel eventjes pijn.
Nja, zij was ook aan het vertellen over haar andere tinderdate en matchesquote:
Je hebt twee keuzes, opgeven of eens zonder profielfoto proberen. Misschien heb je dan wel succes.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is best lastig om iemand interessant te blijven vinden die mij dan ook interessant vindt (lol)
Eigenlijk ook niet zo'n zin om te daten dus het is meer kijken of ik nog wat matches kan krijgen of dat ik het maar gewoon moet opgeven.
Herkenbaar. Ik had dat altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
Nouja zeg, precies zojuist open ik Tinder en swipe ik een match (lol)
Wel een beetje raar om te vertellen dat je liever met iemand anders zou daten op dit moment dan met haar.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, zij was ook aan het vertellen over haar andere tinderdate en matchesJaloers maken misschien? Maar ik denk dat m'n brein het gewoon wilde verneuken
Bedoelde je dit grappig? #dtvquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt twee keuzes, opgeven of eens zonder profielfoto proberen. Misschien heb je dan wel succes.
Ja maar het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee is slechts een tip die ik je mee wil geven.
Gewoon doen man. Lekker direct vragen of ze een date wil. Daar voel je veel beter of het klikt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is best lastig om iemand interessant te blijven vinden die mij dan ook interessant vindt (lol)
Eigenlijk ook niet zo'n zin om te daten dus het is meer kijken of ik nog wat matches kan krijgen of dat ik het maar gewoon moet opgeven.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Lekker direct vragen of ze een date wil. Daar voel je veel beter of het klikt.
Hier kan ik wel achter staanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Lekker direct vragen of ze een date wil. Daar voel je veel beter of het klikt.
Noem je ama nou dik?quote:
5 over 12 gelijk toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:24 schreef JanCees het volgende:
hebben jullie al gemasturbeerd dit jaar?
Ettoquote:
Deze zooi klik ik niet aan hoor.quote:
hou je bekquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etto
[..]
Deze zooi klik ik niet aan hoor.
Ligt eraan of je al geslapen had op die datumquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik 1 januari wel maar telt eigenlijk niet toch
jaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ligt eraan of je al geslapen had op die datum
Sorry op het moment dat je geslapen hebt na 00:00 van 1 januari en voordat je er aan hebt liggen slingeren is het officieel een nieuwe dag.quote:
1 januari is helemaal geen dag johquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry op het moment dat je geslapen hebt na 00:00 van 1 januari en voordat je er aan hebt liggen slingeren is het officieel een nieuwe dag.
Trek een jas aan die makkelijk uit kanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus weetje hoe koud het is buiten.
Heb je ook jassen die moeilijk uit kunnen danquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trek een jas aan die makkelijk uit kan
Ik kan niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We gaan gewoon samen. Niet zo verlegen zijn hoor
Ja kan wel zeggen dat je klootzak bent in het echt maar dat is niet waar.quote:
Ja hoor. Die lerenjas van Braddie destijds was zo moeilijk uit te krijgen dat hij hem iedere stream aan hadquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ook jassen die moeilijk uit kunnen dan
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan wel zeggen dat je klootzak bent in het echt maar dat is niet waar.
Of die zat gewoon zo lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja hoor. Die lerenjas van Braddie destijds was zo moeilijk uit te krijgen dat hij hem iedere stream aan had
Ben nu NOG aardiger dan ooitquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar is wel tijdje geleden dus mss ben je nu wel anders.
Heb je zijn lichaam gezien? Niets zit lekker voor iemand van zijn formaat. Het is een granaat op pootjesquote:
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verbaasde mij in Schotland dat de dames zelfs bij vrieskou nog in kleding liepen die het beste te beschrijven is als een iets te brede riem.
Constant bezopen zijn is het geheim daarquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verbaasde mij in Schotland dat de dames zelfs bij vrieskou nog in kleding liepen die het beste te beschrijven is als een iets te brede riem.
Dat lijkt mij echt heerlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan een mooie buik best waarderen, maar als je met je dronken harses iedere dag een fles wodka drinkt, ontbijt met pizza en luncht met een gefrituurde mars, kun je dat soort kleding niet hebben.
Was je toetje haar puni?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:57 schreef Fok-it het volgende:
Boh. Echt zo'n beeldschoon aziatisch meisje kwam net mijn verjaardagstoetje brengen.
Was het maar waarquote:
Waarom ben je net zoals Der_Mann (rip) verliefd op een meisje dat op een jongetje lijkt?quote:
Weet niet of je dat ook in Nederland kunt krijgen, van die naakte Japanse meisjes waar je eten op geserveerd wordt.quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ben je net zoals Der_Mann (rip) verliefd op een meisje dat op een jongetje lijkt?
Google haar naam eens en zet er 2020 achter. Als je werkelijk vind dat zij er als een jongetje uitziet heb je toch echt een bril nodig. Je mag haar uiteraard lelijk vinden maar mannelijk is ze nietquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ben je net zoals Der_Mann (rip) verliefd op een meisje dat op een jongetje lijkt?
Kan je dat in Japan krijgen? Wat een feest voor die mensenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of je dat ook in Nederland kunt krijgen, van die naakte Japanse meisjes waar je eten op geserveerd wordt.
And the haters gonna hatequote:
Nouja, ik heb filmpjes uit Japan gezien waar een meisje haar kont door een trechter vol werd gestopt met alen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dat in Japan krijgen? Wat een feest voor die mensen
En nog willen ze geen seks
Wow nu quote je ook al Taylor Swift.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
And the haters gonna hate
Hate
Hate
Hate
Hey die heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb filmpjes uit Japan gezien waar een meisje haar kont door een trechter vol werd gestopt met alen.
Dit draagt niet bij aan voortplanting.
Lolquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb filmpjes uit Japan gezien waar een meisje haar kont door een trechter vol werd gestopt met alen.
Dit draagt niet bij aan voortplanting.
Nee ik vind Taylor Swift helemaal niks dus dat denk ik nietquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow nu quote je ook al Taylor Swift.
Volgens mij ben jij hem.
Plebquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik vind Taylor Swift helemaal niks dus dat denk ik niet
Van die zeiknummersquote:
Bedoelde haar uiterlijk, maar ze begint ook aardig af te takelen.quote:
Najaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedoelde haar uiterlijk, maar ze begint ook aardig af te takelen.
Ik heb die van mij zelf al verwijderd. Mensen die zo weinig te vertellen hebben wordt al helemaal niks offline.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol een Tindermatch die het heeft opgeheven omdat ik zei dat Star Wars kut is
Of die zelf geen energie in het gesprek stekenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb die van mij zelf al verwijderd. Mensen die zo weinig te vertellen hebben wordt al helemaal niks offline.
Was ze wel lekker?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare jongen ben je toch ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja
Niet lelijk natuurlijk. Maar ben niet enorme liefhebber van blond
Snap dat echt niet nee. Wat doe je dan op zo'n appquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of die zelf geen energie in het gesprek steken
Lolquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aandacht en bevestiging krijgen omdat mannen alles liken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat echt niet nee. Wat doe je dan op zo'n app
Vlees keurenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gemiddeld gewoon, had gehoopt op een klik op entertainmentgebied maar helaas is ze ook fan van de lachwekkende lightsaber-franchise.quote:
Ja, oke. Mja hebben ze Insta voor tochquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aandacht en bevestiging krijgen omdat mannen alles liken.
Ze is ook wel lelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Google haar naam eens en zet er 2020 achter. Als je werkelijk vind dat zij er als een jongetje uitziet heb je toch echt een bril nodig. Je mag haar uiteraard lelijk vinden maar mannelijk is ze niet
Verveling waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terechtquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heel veel meiden zetten hun insta bij hun tinderquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, oke. Mja hebben ze Insta voor toch
Mis je niks aan dus. Star Wars is ook kutquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja ik kan toch niet samen met iemand die daadwerkelijk denkt dat Star Wars goed is.quote:
Ik heb er mijn k/d en winstpercentage op cod in staanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heel veel meiden zetten hun insta bij hun tinder
quote:
Bedankt nog fokmatenquote:
En daarom neem ik jouw adviezen dus niet ter harte.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb er mijn k/d en winstpercentage op cod in staan
Jarigquote:
Jupquote:
quote:
Thanks beebsquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht er volgens mij vannacht nog aan maar helemaal vergeten te feliciteren, bij deze!
Wat hoop je dan bereikt te hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup
Komende decennium kan alleen maar beter
Ik hoop dat ik eind jaren 20 kan zeggen dat ik met plezier uitkijk naar komende decennia. In welke vorm dat geluk/plezier dan gekomen is dat maakt verder niet uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat hoop je dan bereikt te hebben?
Kijk je dat nu niet dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik eind jaren 20 kan zeggen dat ik met plezier uitkijk naar komende decennia. In welke vorm dat geluk/plezier dan gekomen is dat maakt verder niet uit.
Nee, afgelopen jaren waren wel de kutste in mijn leven. Eigenlijk waren dat de jaren van mijn 0ste tot mijn 5de maar ja, daar heb je op dat moment niet veel besef van. Maar ik ga nogmaals proberen om er positief in te duiken. Of dat echter straks voor een 3de keer zal gaan lukken ben ik bang voorquote:
Kutste voor mij blijft mijn schooltijd, zowel middelbare als basisschool.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, afgelopen jaren waren wel de kutste in mijn leven. Eigenlijk waren dat de jaren van mijn 0ste tot mijn 5de maar ja, daar heb je op dat moment niet veel besef van. Maar ik ga nogmaals proberen om er positief in te duiken. Of dat echter straks voor een 3de keer zal gaan lukken ben ik bang voor
Nog bedanktquote:
Volgens mij heb jij je op je mbo ook best wel kunnen ontplooien of niet. Elke dag bezig zijn met wat je leuk vindquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kutste voor mij blijft mijn schooltijd, zowel middelbare als basisschool.
Alleen peuterspeelzaal en mbo waren nog wel chill, zelfde niveau ook.
Zou je juist wel moeten doen want het heeft wel gewerktquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En daarom neem ik jouw adviezen dus niet ter harte.
En hoe ga je dit aanpakken?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, afgelopen jaren waren wel de kutste in mijn leven. Eigenlijk waren dat de jaren van mijn 0ste tot mijn 5de maar ja, daar heb je op dat moment niet veel besef van. Maar ik ga nogmaals proberen om er positief in te duiken. Of dat echter straks voor een 3de keer zal gaan lukken ben ik bang voor
Dat viel ook wel tegen hoor, vaak genoeg ook opdrachten gemaakt die ik niet zo boeiend vond. Maar waren vooral de mensen daar die wel chill waren.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je op je mbo ook best wel kunnen ontplooien of niet. Elke dag bezig zijn met wat je leuk vind
Dingen moeten ook wel keer beetje mee zitten qua woning,werk etc etc. Maar voor mezelf is het een gezondere levenshouding/stijl kweken. Het is al beter dan vroeger, maar het kan nog wel stukken beter. Daar gaat mijn psyche ook van vooruit dus. En van daaruit verder werken.quote:
Heh wat. Je studeert met als doel een chick? Waarom ga je dan niet de zorg in of toegepaste psychologie doenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
Middelbare school was voor mij een kuttijd, de uni was fantastisch tot de psychose, maar nu ik weer een MA begonnen ben is het weer prima. Bij gebrek aan (uitzicht op) chick mis ik echter motivatie, want waar doe ik het dan voor...
Had ik op mbo ook altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had wel continu ruzie met leraren daar, wat een genot.
Ja en dan toon je geen respect als je aanstipt wat er allemaal fout gaat of wat gewoon niet logisch isquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik op mbo ook altijdSommige docenten daar waren zo belachelijk dom
Ik zou best graag psychologie studeren, maar heb geen enkele zin om daar werk in te doen dus het voelt dan een beetje zinloos. Maar het lijkt me wel interessantquote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh wat. Je studeert met als doel een chick? Waarom ga je dan niet de zorg in of toegepaste psychologie doen
Mij ook. En ik zou ook zin hebben om daar werk in te doen. Maar ik heb geen zin om jaren thuis te zitten voor ik uberhaupt dat werk vindquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou best graag psychologie studeren, maar heb geen enkele zin om daar werk in te doen dus het voelt dan een beetje zinloos. Maar het lijkt me wel interessant
heb je psychose gehad?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
Middelbare school was voor mij een kuttijd, de uni was fantastisch tot de psychose, maar nu ik weer een MA begonnen ben is het weer prima. Bij gebrek aan (uitzicht op) chick mis ik echter motivatie, want waar doe ik het dan voor...
Pffquote:
Je kunt het.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dingen moeten ook wel keer beetje mee zitten qua woning,werk etc etc. Maar voor mezelf is het een gezondere levenshouding/stijl kweken. Het is al beter dan vroeger, maar het kan nog wel stukken beter. Daar gaat mijn psyche ook van vooruit dus. En van daaruit verder werken.
Heh, nee? Ik studeer niet met als doel een chick, maar een chick zou mij motivatie geven om gewoon studie te halen en alles.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh wat. Je studeert met als doel een chick? Waarom ga je dan niet de zorg in of toegepaste psychologie doen
quote:
Waarom dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heh, nee? Ik studeer niet met als doel een chick, maar een chick zou mij motivatie geven om gewoon studie te halen en alles.
Nouja, het zit best wel in mijn aard om te lanterfanten. Voor een leuk leven heb ik in principe genoeg aan m'n vrienden, maar een leuk leven is nog geen geslaagd leven.quote:
Eens. Maar een vriendin kan zo tijdelijk zijn, hoe zou zoiets dan zo'n steunpilaar zijn. Kijk als je jarenlang een relatie hebt dan snap ik wel dat dat een drijfveer is om succesvol te blijven maar een toekomstig vriendin is toch zo onzeker of je daar uberhaupt jezelf voor wilt motiverenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, het zit best wel in mijn aard om te lanterfanten. Voor een leuk leven heb ik in principe genoeg aan m'n vrienden, maar een leuk leven is nog geen geslaagd leven.
Ik zeg niet voor niets ook: uitzicht op, het is hopelijk niet al te moeilijk om gewoon iig de fictie hoog te houden dat bepaalde dames vriendin kunnen zijn. De eerste paar jaar van m'n studie had ik ook een crush die ik gewoon heel lang niet heb verteld.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar een vriendin kan zo tijdelijk zijn, hoe zou zoiets dan zo'n steunpilaar zijn. Kijk als je jarenlang een relatie hebt dan snap ik wel dat dat een drijfveer is om succesvol te blijven maar een toekomstig vriendin is toch zo onzeker of je daar uberhaupt jezelf voor wilt motiveren
Hm dus meer de mogelijkheid op een vriendin geeft je al motivatie genoegquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets ook: uitzicht op, het is hopelijk niet al te moeilijk om gewoon iig de fictie hoog te houden dat bepaalde dames vriendin kunnen zijn. De eerste paar jaar van m'n studie had ik ook een crush die ik gewoon heel lang niet heb verteld.
Yesquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dus meer de mogelijkheid op een vriendin geeft je al motivatie genoeg
Hallonquote:
Vandaag is de dinsdagdip van O&Nquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit in een soort dipje denk ik, nu de feestdagen achter ons liggen mag het van mij ook wel weer voorjaar worden
Zo voelt het ook wel ja, heeft er denk ik ook mee te maken dat ik maandag weer aan de arbeid moet.quote:
Dan nog zou ik toch wel blijven werken. Al is het vrijwilligerswerk. Anders word je daar ook weer niet blij van na een tijdje hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo voelt het ook wel ja, heeft er denk ik ook mee te maken dat ik maandag weer aan de arbeid moet.
Ergens de hoop gehad dat ik de staatsloterij wel zal winnen maar valt toch elk jaar weer tegen
Oh ja ik ook wel hoor, maar niet meer dan 3 dagen in de week en dan vooral iets waar ik echt voldoening uit haal en niet naar de klote gaquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog zou ik toch wel blijven werken. Al is het vrijwilligerswerk. Anders word je daar ook weer niet blij van na een tijdje hoor
Maakt echt geen reet uit hoor. Al win je 100 miljoen. Gaat erom dat je je kapot verveelt thuis na een jaarquote:
Nee sowieso. Ik zou denk ik vrijwilligerswerk gaan doen dan. Geld heb ik toch niet nodig en dan geef je ook wat terug.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja ik ook wel hoor, maar niet meer dan 3 dagen in de week en dan vooral iets waar ik echt voldoening uit haal en niet naar de klote ga
Ja maar dan kan je wel wat veroorloven, waardoor je je niet meer verveelt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt echt geen reet uit hoor. Al win je 100 miljoen. Gaat erom dat je je kapot verveelt thuis na een jaar
Wat zou je gaan doen dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je wel wat veroorloven, waardoor je je niet meer verveelt.
Mijn schoonmoeder heeft een tijdje bij de voedselbank gezeten na een echtscheiding en toen heb ik wel eens het pakket opgehaald en ook bij andere mensen bezorgd die het zelf niet konden halen door allerlei beperkingen, zoiets zou ik dan graag weer doen je krijgt er echt veel dankbaarheid voor terugquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sowieso. Ik zou denk ik vrijwilligerswerk gaan doen dan. Geld heb ik toch niet nodig en dan geef je ook wat terug.
Geen idee, maar zal vast wel wat zijn. Je hebt van die mensen die gaan golfen of bezig zijn met auto's of weet ik veel wat voor hobby/sport.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder heeft een tijdje bij de voedselbank gezeten na een echtscheiding en toen heb ik wel eens het pakket opgehaald en ook bij andere mensen bezorgd die het zelf niet konden halen door allerlei beperkingen, zoiets zou ik dan graag weer doen je krijgt er echt veel dankbaarheid voor terug
Preciesquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook wel 1 van de dingen waar je zelf het gelukkigst van wordt denk ik, anderen mensen gelukkig kunnen maken
In principe is een zorg-opleiding geen vereiste daarvoor toch? Wel een dikke dikke pre natuurlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
In mijn huidige werk, werk ik af en toe ook met mensen die een beperking op de arbeidsmarkt hebben en graag wat willen leren.
Ergens heb ik de droom om zorgboerderij te beginnen maar heb eigenlijk weinig zin om alle papieren te gaan halen
Ja ik wil dat echt niet zonder gaan doen hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In principe is een zorg-opleiding geen vereiste daarvoor toch? Wel een dikke dikke pre natuurlijk
Gewoon frauderen bij het leven. Is toch geen popoquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
En laten we eerlijk wezen, ik de zorg kun je echt bakken met geld verdienen
Ik zie al dat je dit met een nobel hart doetquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
En laten we eerlijk wezen, ik de zorg kun je echt bakken met geld verdienen
Als ik naar mijn eigen baas kijk hoe veel geld hij krijgt om een paar jongens er bij te nemen vanuit het WMO of specifieke zorg schrik ik er gewoon vanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon frauderen bij het leven. Is toch geen popo
Ja doe ik oprecht, ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat je er niet armen van zult wordenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie al dat je dit met een nobel hart doet
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja doe ik oprecht, ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat je er niet armen van zult worden
Of juist gewoon wel keihard naar de klote gaanquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja ik ook wel hoor, maar niet meer dan 3 dagen in de week en dan vooral iets waar ik echt voldoening uit haal en niet naar de klote ga
Die behoefte heb ik al een jaar of drie niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of juist gewoon wel keihard naar de klote gaan
Frisdrank meh.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb net een lading cola bij mezelf naar binnen gegooid en ga dat nog een keer doen denk ikdag slaap
Ik drink waterquote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb net een lading cola bij mezelf naar binnen gegooid en ga dat nog een keer doen denk ikdag slaap
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
Kwaliteitspost gemaakt in DTS, jawel, het KAN!
Matig joh.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lekker suiker, tanden die kapot gaan, genot
Kan ik toch niet weten, ik heb vliegangst manquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nouja, goedkoper dan een vlucht naar Londen denk ik
oh, ik zat meer te denken aan dingen als DMT, x, m, lsd en dat soort dingen om naar de tering te gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan ik toch niet weten, ik heb vliegangst man
Vroeger aan de pillenthee gezeten, komt dat in de buurt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ik zat meer te denken aan dingen als DMT, x, m, lsd en dat soort dingen om naar de tering te gaan
Nooit met vliegtuig gegaan ook?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan ik toch niet weten, ik heb vliegangst man
Nee, daar begin ik echt niet aanquote:
ging je naar de tering?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger aan de pillenthee gezeten, komt dat in de buurt?
ja, da's de vlucht, meestal is de tering de aankomst als je daarna land en je lichaam het niet leuk vond wat je allemaal in je lichaam had gestoptquote:
Ik snap je puntquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, da's de vlucht, meestal is de tering de aankomst als je daarna land en je lichaam het niet leuk vond wat je allemaal in je lichaam had gestopt
Wat vind je er zo eng aan dan? Ik ben zelf ook redelijk angstig hoor, maar ik ga er toch wel inquote:
Ik heb nog nooit een daadwerkelijke dip gehad, ook deze keer niet, maar mijn kaken protesteren altijd enormquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap je punt![]()
Maar ik heb serieus eens zwaar aan de X gezeten en dat is zo lekker gegaan dat ik een week lang blij ben geweest en super geil, zweefde door dagen heen en nooit een dip gehad![]()
Het was natuurlijk allang uitgewerkt maar ik voelde mij steeds zo goed dat ik daarna nooit weer aan de drugs ben gegaan
Ik ben een beetje een controlefreak, ik wil zelf de macht hebben over wat er kan gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je er zo eng aan dan? Ik ben zelf ook redelijk angstig hoor, maar ik ga er toch wel in
Heb ooit een zo veel last gehad dat ik maar met een kameraad ging vissen voor afleiding en mij zo depri voelde om mijzelf te gaan verdrinkenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een daadwerkelijke dip gehad, ook deze keer niet, maar mijn kaken protesteren altijd enorm
Ja daar komt mijn angst ook vandaan. En in een auto en trein zit ej nog laag bij de grond. Vliegtuig is 10 km hoog. Ga ook veel liever met de trein verder, maar ja soms ontkom je er niet aanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een controlefreak, ik wil zelf de macht hebben over wat er kan gaan gebeuren.
Als ik bij iemand anders in de auto zit kan ik al onrustig worden
Volgens mij kan je prima je hele leven zonder vliegenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar komt mijn angst ook vandaan. En in een auto en trein zit ej nog laag bij de grond. Vliegtuig is 10 km hoog. Ga ook veel liever met de trein verder, maar ja soms ontkom je er niet aan
Ja preciesquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar komt mijn angst ook vandaan. En in een auto en trein zit ej nog laag bij de grond. Vliegtuig is 10 km hoog. Ga ook veel liever met de trein verder, maar ja soms ontkom je er niet aan
Kan jij ook 1 seconde niet een zin compleet letterlijk fileren?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je prima je hele leven zonder vliegen
Nou ja, je bent wel eco-friendly bezigquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ben ik 2014 met mijn schoonouders op vakantie naar Kroatië gegaan, iedereen met het vliegtuig maar ik ben met de bus gegaan samen met mijn vriendin omdat ik er gewoon NIET in wou stappen
Waar kijk ik naar?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
https://captainawkward.com/
@:jr-style-93 iets voor jou deze site
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan jij ook 1 seconde niet een zin compleet letterlijk fileren?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je bent wel eco-friendly bezig
een site van een autist die vragen inzake relatieproblemen beantwoordquote:
hij is er stil vanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:27 schreef Fok-it het volgende:
JR wordt even gebombardeerd tot kernautistje hier
Omdat het net zo vaak doodloopt omdat de interesse bij mij weg is.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een site van een autist die vragen inzake relatieproblemen beantwoordmaar aangezien jij bemerkt dat het gesprek altijd doodloopt zit er misschien ergens een tip bij op die site
Waarom zou je het vragen?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het net zo vaak doodloopt omdat de interesse bij mij weg is.
Waarom zou ik daar advies voor vragen bij een random autist
Zoveel boeit het mij nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zou je het vragen?Gewoon op de site rondsnuffelen
Ik kan me niet voorstellen dat dit spannender is dan een topic waar je de hele dag niets tegen elkaar zegtquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is het spannend? #thrillseeker
Geen idee, wat is spannend? Hallo.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is het spannend? #thrillseeker
Ik dacht dat iemand tot Tinderen gedwongen werd.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit spannender is dan een topic waar je de hele dag niets tegen elkaar zegt
Goedenacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, wat is spannend? Hallo.
Ik was vandaag, je raadt het nooit, jawel, op de VU! En daarna ging ik naar huis, dus nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij was niet geheel toevallig in het casino he
Niemand wordt hier tot tinderen gedwongen, dat doen we allemaal vrijwillig omdat we kansloos zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand tot Tinderen gedwongen werd.
[..]
Goedenacht.
Bovenstaande leek me wel spannend.
'quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niemand wordt hier tot tinderen gedwongen, dat doen we allemaal vrijwillig omdat we kansloos zijn
nounounou, als iedereen met een DTS-verleden direct kansloos wordt geacht zullen die nooit zichzelf ontwikkelen hehquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Je hebt het tegen een 40+er die de hele dag in DTS rondloopt. Ik denk dat ze een aardig idee heeft wat betreft kansloos zijn
Ik kan er niks aan doen. Must hate DTS. The hate is strong on this Death Topic Gamequote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nounounou, als iedereen met een DTS-verleden direct kansloos wordt geacht zullen die nooit zichzelf ontwikkelen heh
Lopen is mij te vermoeiend. Ik zit of lig.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Je hebt het tegen een 40+er die de hele dag in DTS rondloopt. Ik denk dat ze een aardig idee heeft wat betreft kansloos zijn
Fight the hate, hate leads to darkness, come towards the light my young padawanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Must hate DTS. The hate is strong on this Death Topic Game
Ik heb 1 keer op je naam geklikt en toen zag ik heel wat 40+ topics staan en ik ging er maar even vanuit dat je geen 18jarige met een cougar-fantasie wasquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre, je gluurt er wel? '40+ er'
Hahha nee ik ben niet bij het CBR geweestquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Zo over mensen tegenkomen gesproken.
Ik zou zweren dat ik @:Fylax deze week bij het CBR zag rondlopen, leek er wel heel erg op, of het was hem gewoon natuurlijk
was jij net bij sophie?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahha nee ik ben niet bij het CBR geweestHeb m’n rijbewijs haha
Ik ben 'gewoon' een 18-jarige zoderkamerautist. Van het mannelijk geslacht. Maar dit trekt meer aandacht. Zoals blijktquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op je naam geklikt en toen zag ik heel wat 40+ topics staan en ik ging er maar even vanuit dat je geen 18jarige met een cougar-fantasie was
kaartjes voor star wars hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dacht ik alheb gemist of je wat had gewonnen, welja
Dan was het je look-a-likequote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hahha nee ik ben niet bij het CBR geweestHeb m’n rijbewijs haha
Tof. Geruime tijd geleden had ik kaartjes voor een film gewonnen maar die zijn helaas nooit aangekomen.quote:
Koekoekquote:Op zaterdag 4 januari 2020 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
WE STAAN WEER KLAAR, DE RADIO IS AANGEZET
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, geen Rob, nou, dan ga ik licht uit doen en richting dromenland denk ik
Agh, JR haat sws Star Warsquote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja heb m al gezien, was niet geweldig
Joh.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja heb m al gezien, was niet geweldig
Dit doe je alleen om mij op de kast te krijgenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net zo raar als het feit dat wielrennen kijkers trekt.
Wat is daar nou interessant aan.
Mensen zijn echt raar.
Trusten.
Eensquote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net zo raar als het feit dat wielrennen kijkers trekt.
Wat is daar nou interessant aan.
Mensen zijn echt raar.
Trusten.
Is dit een nieuw tv-format?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
Kennelijk vallen er sterren vanavond?
Blijf maar gelijk daar als je dat gaat doenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:18 schreef Kiid het volgende:
Lekker naar Duitsland en Polen rijden. Heb je gelijk beter vuurwerk voor minder geld. Iedereen blij
Wat moet ik daar nog meer doen dan vw halen dan? Mijn crib is gewoon in NLquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijf maar gelijk daar als je dat gaat doen
Ons niet lastig vallenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nog meer doen dan vw halen dan? Mijn crib is gewoon in NL
Dat zou ik ook vanuit Duitsland kunnen doen als ik zou willen. Daar hebben ze ook wifi. Maar als ik er niet ben om mijn levensverhalen met jullie te delen, wat blijft er dan nog over van fok? Niksquote:
Hetzelfde als nuquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou ik ook vanuit Duitsland kunnen doen als ik zou willen. Daar hebben ze ook wifi. Maar als ik er niet ben om mijn levensverhalen met jullie te delen, wat blijft er dan nog over van fok? Niks
Dolfijn je weer te zienquote:
Niks dus. Wees maar blij dat ik er ben vriendquote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hetzelfde als nu
[..]
Dolfijn je weer te zien
Ontzettend.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 11:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niks dus. Wees maar blij dat ik er ben vriend
Was op Twitter vooral na gister met Soleimani. Ging de hele dag door.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie doet dat dan? Heb het nog niet gezien.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was op Twitter vooral na gister met Soleimani. Ging de hele dag door.
Beetje dit soort reactiesquote:
Verwerpelijk in de zin van?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie doet dat dan? Heb het nog niet gezien.
Zonder oorlogen hadden we geen inspiratie voor call of duty en battlefield. What's not to likequote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:03 schreef Fok-it het volgende:
Mooie column op het ad van Özcan Akyol over toetsenbordhelden die oorlog verheerlijken
Met elke post kom je dommer over. Dat is best knap.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:32 schreef Kiid het volgende:
Ik zou sowieso nooit iets kopen van een Turk. Zelfs geen auto
Het eerste voorbeeld dat me te binnen schiet, is Mark Waid. Hij riep via social media op om een schrijver waar hij het "politiek gezien" niet mee eens was, te boycotten.quote:
Dan had je eigenlijk zijn post daarboven moeten pakken. Al had die meer troll over zichquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met elke post kom je dommer over. Dat is best knap.
Maakt niet uit welke post ik van hem pak daarvoorquote:Op zaterdag 4 januari 2020 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je eigenlijk zijn post daarboven moeten pakken. Al had die meer troll over zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |