Hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die mascarajunk. Die was wel erg ja.
[..]
Daar begon ik me een beetje af te vragen of ik wel op de juiste linkjes geklikt had.
Gelukkig zagen de anderen hier hetzelfde als ik.
Spasiba!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pyjamaboy heeft alvast 38 punten Cee! Met dank aan de Komisijos Balsai
Ja, onderweg naar Omsk zou hij zeker voor de kleine Pjotr de trojka uit gegooid worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nummer 8 lijkt meer op een voorronde van een familie met veel kinderen, waarbij de ouders kiezen welke kinderen mogen blijven. En deze haalt het dan net niet.
En deze woorden zijn eigenlijk de samenvatting van elke Litouwse nationale voorronde ever.quote:
twitter:SavMThompson twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 22:05:08no one loves SIM cards like Monika does #PabandomIØNaujo reageer retweet
Gheghe. Komische Balzak.quote:
Ja, net als op de BBC waar ze continu de standen opnoemen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:05 schreef joko97 het volgende:
klinkt als een soort sport journaal...
Oh, is ze Azerbeidzjaans oid?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:05 schreef lashatumbai het volgende:
twitter:SavMThompson twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 22:05:08no one loves SIM cards like Monika does #PabandomIØNaujo reageer retweet
Litouwen is een smakeloos land.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:06 schreef lashatumbai het volgende:
Maar dit is dus de televoting:
Dan gaat het em echt niet worden voor onze Gabrielius
[ afbeelding ]
1000 stemmen dus ?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:06 schreef lashatumbai het volgende:
Maar dit is dus de televoting:
Dan gaat het em echt niet worden voor onze Gabrielius
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |